Opinie o hotelu
Grandhotel Stary Smokovec

8.0
Dobry
3 opinie

4.0

340 opinii

Byliśmy na początku Grudnia i stok przy hotelu, na którym głownie mieliśmy jeździć był zamknięty...... Otwierany jest dopiero pod koniec grudnia, przez co musielismy codziennie jeździć 60 km w dwie storny, w dodaku warunki pogodowe były fatalne przez co ryzyko wypadku bardzo duże. To powodowało duże koszta (parking, zmarnowany czas,, paliwo + ryzyko wypadku, których po drodze było kilkadziesiąt). Gdybyśmy wiedzieli, że stok będzie zamknięty wybralibyśmy innny hotel. Drugi negaty jest za to, że w weekend znaleźć miejsc na parkingu to cud. Trzeci za to, że przy obiadokolacji napoje są płatne, i głupio coś nie zamówić gdy podchodzi kelnerka więc na pare te 50 zł trzeba wydać przy każdym obiedzie. Pozatym same plusy, hotel mega fajny, fajna strefa spa/basenów, dobre śniadania i ogólnie pozytywnie.

Komfortowy hotel o wysokim standardzie. Położony w dobrej lokalizacji do kolejki górskiej, sklepów, wyciągów. Posiadający stylową strefę wellness. Czysty i bardzo ładny. Polecam.

Hotel ze 100 letnią tradycją, odnowiony. Pokoje duże, nowe z telewizorem, lodówką i dobrze wyposażoną łazienką. W hotelu jest nowe welness centrum, gdzie można znakomicie wypocząć po narciarskim szaleństwie. Grand Hotel jest doskonale położony w centrum Smokowca Starego zaraz obok kolejki jeżdżącej na Hrebionok.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9309
Nazwa  Grandhotel Stary Smokovec
Miejsce  Słowacja / Tatry Wysokie / Stary Smokovec
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu, rowery, parking, zwierzęta, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

większość tras dla początkujących

check

dla dzieci do 12 r. życia MAX World (park dla małych narciarzy)

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.0
Dobry
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.3
Hotel
8.7
Położenie
8.0
Pokoje
10
Wyżywienie
7.7
Teren narciarski w okolicy
1.0
Położenie względem stoków
1.0
Atrakcje dla dzieci
7.0
Sport i rozrywka
8.0

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.0
6.1
Krystian

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2023
Para

Byliśmy na początku Grudnia i stok przy hotelu, na którym głownie mieliśmy jeździć był zamknięty...... Otwierany jest dopiero pod koniec grudnia, przez co musielismy codziennie jeździć 60 km w dwie storny, w dodaku warunki pogodowe były fatalne przez co ryzyko wypadku bardzo duże. To powodowało duże koszta (parking, zmarnowany czas,, paliwo + ryzyko wypadku, których po drodze było kilkadziesiąt). Gdybyśmy wiedzieli, że stok będzie zamknięty wybralibyśmy innny hotel. Drugi negaty jest za to, że w weekend znaleźć miejsc na parkingu to cud. Trzeci za to, że przy obiadokolacji napoje są płatne, i głupio coś nie zamówić gdy podchodzi kelnerka więc na pare te 50 zł trzeba wydać przy każdym obiedzie. Pozatym same plusy, hotel mega fajny, fajna strefa spa/basenów, dobre śniadania i ogólnie pozytywnie.

Zalety

Lokalizacja (Jeśli stok jest otwarty i komuś nie przeszkadza stosunkowo mały stok) Warunki i klimat hotelu Dobre śniadania Super strefa basenów Ładne i czyste pokoje.

Wady

Zostaliśmy oszukani jak chodzi o stok - miał być za darmo przy hotelu, a był zamknięty, Dodatkowo płatne napoje W weekendy ciężko z parkingiem


9.6
Justyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2008

Komfortowy hotel o wysokim standardzie. Położony w dobrej lokalizacji do kolejki górskiej, sklepów, wyciągów. Posiadający stylową strefę wellness. Czysty i bardzo ładny. Polecam.


8.4
maja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2005
Rodzina z dziećmi

Hotel ze 100 letnią tradycją, odnowiony. Pokoje duże, nowe z telewizorem, lodówką i dobrze wyposażoną łazienką. W hotelu jest nowe welness centrum, gdzie można znakomicie wypocząć po narciarskim szaleństwie. Grand Hotel jest doskonale położony w centrum Smokowca Starego zaraz obok kolejki jeżdżącej na Hrebionok.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Grandhotel Stary Smokovec

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.