Opinie o hotelu
Grandhotel Praha

8.7
Bardzo dobry
4 opinie

4.0

468 opinii

Hotel bardzo ładny , pokój czysciutki,jedzenie smaczne,obsługa bardzo miła i pomocna ,baseny i sauny ekstra.

Idealny na każdą okazję, sprawdziłem z rodziną 2+1 (6lat), dobry na romantyczny wypad jak i weekend w kumplami.

ogólnie hotel stary i niezbyt ładny, stare meble , wyposażenie itd., moim zdaniem 2 gwiazdki max, obsługa ok, jeżeli wykupić to śniadania i obiadokolacje bo z tymi cenami to im się tam w głowach poprzewracało

Hotel położony na wzgórzu z widokiem na góry. Bardzo blisko do wyciągów - ok. 200 m (kursuje też skibus). Bogata strefa wellness. Wyśmienite jedzenie.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 264 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT7537
Nazwa  Grandhotel Praha
Miejsce  Słowacja / Tatry Wysokie / Tatrzańska Łomnica
Wyżywienie  śniadania, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, sprzęt zimowy, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

najwyżej położony kurort narciarski na Słowacji

check

narciarski park dziecięcy Maxiland

check

świetna wieczorna jazda na sankach po oświetlonej trasie o dł. 2,6 km

check

trasy świetnie przygotowane, dla każdego

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.7
Bardzo dobry
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.5
Hotel
8.5
Położenie
9.8
Pokoje
8.0
Wyżywienie
8.8
Teren narciarski w okolicy
10
Położenie względem stoków
10
Sport i rozrywka
10

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.7
10
Elżbieta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Para

Hotel bardzo ładny , pokój czysciutki,jedzenie smaczne,obsługa bardzo miła i pomocna ,baseny i sauny ekstra.

Zalety

Wszystko super .Bardzo polecam pobyt w tym hotelu. Dowóz busem na stok i oczywiście goopas.

Wady

Brak.


9.8
Marcin Mikolajczyk

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2016
Rodzina z dziećmi

Idealny na każdą okazję, sprawdziłem z rodziną 2+1 (6lat), dobry na romantyczny wypad jak i weekend w kumplami.

Zalety

Położenie, miła obsługa, różnorodne śniadania, busik dowożący na narty, basen kryty i odkryty (a w nim ciepła woda i ....śnieg- rewelacja), spa oraz 5 saun, jacuzi w środku i na zewnątrz

Wady

brak czajnika i \"gratisowej wody\" w pokoju


5.0
Jacek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2016
Rodzina z dziećmi

ogólnie hotel stary i niezbyt ładny, stare meble , wyposażenie itd., moim zdaniem 2 gwiazdki max, obsługa ok, jeżeli wykupić to śniadania i obiadokolacje bo z tymi cenami to im się tam w głowach poprzewracało

Zalety

lokalizacja, baseny, sauny

Wady

stary hotel tyle że po łebkach odremontowany,


10
Zofia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2012

Hotel położony na wzgórzu z widokiem na góry. Bardzo blisko do wyciągów - ok. 200 m (kursuje też skibus). Bogata strefa wellness. Wyśmienite jedzenie.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Grandhotel Praha

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.