Opinie o hotelu
Grand Miramonti

5.8
Średni
1 opinia

4.0

629 opinii

Przechowalnia na narty wygląda strasznie i śmierdzi. Pokoje są małe, nie działa lodówka, a obsługa nic z tego sobie nie robi(powiedzieli, że w wielu pokojach nie działa i mamy rzeczy trzymać na parapecie), położenie hotelu super, bo blisko stoków południowych, a na stoki północne można dojechać na nartach. Stoki dobrze przygotowane. Tonale to miejscowość bardzo mała(2 sklepy spożywcze, kilka barów i kilka sklepów z pamiątkami), niedaleko jest miasteczko większe(Ponte di Legno), gdzie można na nartach dojechać i tam dopiero coś ciekawego się dzieje, ale na wieczorne atrakcje nie ma co liczyć, jedynie dyskoteka hotelowa (od 14 lat). Codziennie sprzątają pokój i za to hotel ma plusa. Obsługa bardzo miła. Wieczorami Ernesto gra na fortepianie albo śpiewa. W cenie był pseudo - basen, natomiast za saunę (fajną) trzeba za jedno wejście płacić 16 euro lub karnet za 4 wejścia 44 euro. Jedzenia jest dużo - śniadania w formie szwedzkiego stołu, obiadokolacje składają się z 2 dań do wyboru plus bar sałatkowy do woli, plus deser, bez picia. Jedzenie dobre. Miejscowość dobra dla starszych ludzi, szukających spokoju.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 419 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT8573
Nazwa  Grand Miramonti
Miejsce  Włochy / Adamello Ski / Passo Tonale
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie sauna, dostęp do internetu, sprzęt zimowy, fitness, darmowe wifi, rowery, parking, zwierzęta, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.8
Średni
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.0
Hotel
4.0
Położenie
8.0
Pokoje
6.0
Wyżywienie
7.0

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.8
5.8
lucybalboa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2008
Para

Przechowalnia na narty wygląda strasznie i śmierdzi. Pokoje są małe, nie działa lodówka, a obsługa nic z tego sobie nie robi(powiedzieli, że w wielu pokojach nie działa i mamy rzeczy trzymać na parapecie), położenie hotelu super, bo blisko stoków południowych, a na stoki północne można dojechać na nartach. Stoki dobrze przygotowane. Tonale to miejscowość bardzo mała(2 sklepy spożywcze, kilka barów i kilka sklepów z pamiątkami), niedaleko jest miasteczko większe(Ponte di Legno), gdzie można na nartach dojechać i tam dopiero coś ciekawego się dzieje, ale na wieczorne atrakcje nie ma co liczyć, jedynie dyskoteka hotelowa (od 14 lat). Codziennie sprzątają pokój i za to hotel ma plusa. Obsługa bardzo miła. Wieczorami Ernesto gra na fortepianie albo śpiewa. W cenie był pseudo - basen, natomiast za saunę (fajną) trzeba za jedno wejście płacić 16 euro lub karnet za 4 wejścia 44 euro. Jedzenia jest dużo - śniadania w formie szwedzkiego stołu, obiadokolacje składają się z 2 dań do wyboru plus bar sałatkowy do woli, plus deser, bez picia. Jedzenie dobre. Miejscowość dobra dla starszych ludzi, szukających spokoju.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Grand Miramonti

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.