Opinie o hotelu
Grand Mir' Amor

3.0
Słaby
1 opinia

Bardzo ładnie położony hotel, zielono. Jakość obsługi, jedzenie, drinki i pokoje złej jakości. Hotel wymaga remontu i porządnego posprzątania. Jeśli chodzi o jedzenie robione z najtańszych składników, tak samo jak drinki. Wszystkie animacje po rosyjsku, reszta gości niezauważana a płaci tak samo. Z obsługi jedyna miła osoba to Pani która smaży placki i pączki. Bardzo grzeczna i uśmiechnięta. Plaza kamienista z 5-7 minut drogi od hotelu, zniszczone brudne leżaki, brudny bar obok.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

738 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT42683
Nazwa  Grand Mir' Amor
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Kiris
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, golf

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Zablokowanych opinii: 3

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.0
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.0
Hotel
3.0
Położenie
5.0
Pokoje
2.0
Wyżywienie
1.0
Atrakcje dla dzieci
4.0
Sport i rozrywka
3.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.0
3.0
Katarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Bardzo ładnie położony hotel, zielono. Jakość obsługi, jedzenie, drinki i pokoje złej jakości. Hotel wymaga remontu i porządnego posprzątania. Jeśli chodzi o jedzenie robione z najtańszych składników, tak samo jak drinki. Wszystkie animacje po rosyjsku, reszta gości niezauważana a płaci tak samo. Z obsługi jedyna miła osoba to Pani która smaży placki i pączki. Bardzo grzeczna i uśmiechnięta. Plaza kamienista z 5-7 minut drogi od hotelu, zniszczone brudne leżaki, brudny bar obok.

Zalety

Położenie, duża ilość zieleni.

Wady

Niegrzeczna obsługa mówiąca albo po turecku albo po rosyjsku, z dogadaniem po angielsku problem. Natarczywy człowiek od SPA wiecznie nagabujący i zmuszający do korzystania z usług. Jedzenie kiepskie i niesmaczne, z produktów bardzo złej jakości. Nie uzupełniane gdy się kończy. Brudne owoce- niedomyte. Wszędzie na stołówce muchy i koty. Kolejki. Drinki z najtańszych składników kolorowane syropy, dodawane do wszystkiego. Piwo i większość drinków serwowana w plastikowych kubkach.



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.