1132 opinie
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
W hotelu dostępny aquapark, w którym powierzchnia basenów wynosi aż 1143 m.
Szeroki wybór zabiegów pielęgnacyjnych i masaży w strefie SPA.
Hotel położony kilkaset metrów od szerokiej, piaszczystej plaży.
Pobyt w miejscu, które określa się „uzdrowiskiem” to jakieś chore nieporozumienie! Przyjechaliśmy odpocząć ale niestety coś prostego stało się niemożliwe! W pokoju po jego otrzymaniu była wszędzie mokra wykładzina, w lobby udałam się dwa razy po lód do napoju aby zabrać go do pokoju - za pierwszym razem nie zastałam nikogo po kilkunastu minutach podeszłam do recepcji zapytać, gdzie w 5* hotelu podziała się obsługa więc aby nie robić niepotrzebnych kwasów miła Pani z recepcji podeszła i mnie obsłużyła, tego samego dnia za drugim razem od Pana barmana otrzymałam informacje, że to jest jego dobra wola aby mi go dać i cała sytuacja była bardzo bardzo nieprzyjemna. W piątek na kolacje serwowano włoskie danie makaron- wentylacja w obiekcie jest fatalna - mimo siedzenia przy stoliku z daleka od miejsca gdzie przygotowywało to danie to całe nasze ubranie śmierdziało czosnkiem wiec aby pójść gdziekolwiek musieliśmy sie przebrac! Jest sobota godzina 3:50 do tej godziny drugą noc nie śpimy gdyż muzyka w hotelowym nocnym barze gra tak głośno, że jeśli chcesz przyjechać nad morze do 5* hotelu, które ma walory uzdrowiska, miło i spokojnie spędzić czas oraz odpocząć to omija to miejsce! Nie polecamy! Absolutnie nie polecamy!
Miła obsługa w recepcji, lokalizacja
Trzeci i ostatni pobyt w tym hotelu!!! Już przy rezerwacji, została pobrana opłata mimo, że płacić mieliśmy na miejscu i czekaliśmy tydzień na zwrot. Przyjazd z dwumiesięcznym dzieckiem, dostaliśmy pokój od strony remontu, gdzie dziecko nie mogło spać…przeprowadzka do drugiego pokoju, z jednej i drugiej strony schody, co oznacza nie mogłam poruszać się wózkiem z dzieckiem. W pokoju brak kosmetyków, mimo, ze wcześniej były (szampon, odżywka itd) w naszym pokoju nic! Inni dostali owoce na przywitanie, my oczywiście nie… Na dostawkę do dziecka czekaliśmy X godzin, donieśli po trzecim przypomnieniu!! Room Serwis - katastrofa!! Niby posprzątane ale różnicy nie było widać, łóżko posłane byle jak, śmieci nie wyniesione. Na koniec oszukanie klienta…po zabiegu SPA, wystawiony został rachunek, na który się zgodziliśmy, nagle recepcja podaje krowę za SPA X razy większa…i extra dopięty drugi rachunek. Po prostu oszustwo! Jedynie co dobre to śniadanie. Ogólnie za tą cenę NIE polecam!!!! Są lepsze hotele nad Bałtykiem.
Dobre śniadanie
Room Service, obsługa, oszukany rachunek, pozna reakcja na prośby, zero przeprosin!
Hotel ogólnie bardzo fajny, ale niestety, pomimo, że jesteśmy już któryś raz i nasz pobyt jest ponad tygodniowy, brak jakiejkolwiek elastycznośi w kwestii skrócenia pobytu. Rozumiem stanowisko hotelu, ale należałoby spotkać się w połowie drogi a nie stawać okoniem.
animacje dla dzieci, bardzo smaczne jedzenie
kwestia podejści do skrócenia pobytu; nie o każdej porze jest dostępne wszystko na kolacji
Hotel fantastyczny jestem w nim trzeci raz i Hotel cały czas utrzymuje najwyższe standardy czystości śniadania pyszne obsługa miła i uprzejma generalnie najwyższy standard w 100% zasługuje na 5 gwiazdek polecam.
Czystość śniadania uprzejma obsługa
Brak
Wspaniały hotel, czysty, pyszne jedzenie, uczynny personel.
Czystość
Brak
Hotel mierny. Nie zasługuje na 5 gwiazdek. W pokoju nie działała regulacja temperatury, zapchany odpływ z umywalki itp. Nieprawidłowo działała wentylacja łazienki. Po kąpieli co najmniej przez godzinę było zaparowane lustro. Musiałem się golić przy lustrze w korytarzu i opłukać twarz a potem opłukać twarz nad zapchaną umywalką. Gdy chciałem zapisać uwagi dla kierownictwa hotelu okazało się, że był ołówek ale niezatemperowany i nie było odrobiny papieru do zapisania. Zwróciłem się pisemnie do kierownictwa hotelu, aby z tytułu niedogodności opuścili mi chociaż opłatę za parking (50,-zł za dobę) ale nawet nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Takie traktowanie klienta uważam za niedopuszczalne. Tylko z tego powodu ogólna ocena może być tylko negatywna.
Dostęp do kompleksu basenowego i centrum wellness. Niestety rzutuje to na cenę.
Nieuprawnione posługiwanie się symbolem 5 gwiazdek. Niesprawne wyposażenie techniczne. Niegrzeczna obsługa. Bardzo drogi płatny nawet poza sezonem parking hotelowy (50,-zł/dzień). Wąskie pola parkingowe. Zamiast poszerzyć pola parkingowe ochrona pilnuje, żeby dobrze zaparkować (podążają za wjeżdżającym autem i obserwują z odległości kilku metrów). Czułem się bardzo niekomfortowo.
Niesamowity klimat,przepyszne jedzonko bardzo wygodne łóżka i obsługa hotelu na najwyższym poziomie! Strefa SPA bajka . Z całego serducha polecam!
Profesjonalizm. Obsługa bez zarzutu . SPA bajka. Jedzonko zasmaczne - przytyłem :(
Nie ma minusów
Generalnie udany pobyt, gdyby nie arogancja personelu. Szkoda, że nie można wytypować nazwiska bo należałoby się szczególnie jednego pana.
Super baza SPA
Obsługa daje dużo do życzenia i to chodzi o wyższy szczebel personelu. Arogancja i bezczelność.
Pokój był prawie ok. Rezerwacja na 3 osoby , pokój przygotowany na 2 osoby. W pierwszym dniu w łazience brak kosmetyków , trzeba było się upomnieć. Podczas meldowania , dowiedzieliśmy się ,ze sauny są nieczynne, niby jakaś awaria. Nic nie zaproponowali w formie przeprosin , owszem można było korzystać z saun w drugim hotelu-Hotel Lubicz , oddalonym o 400 m. Ale co to za przyjemność chodzić przez miasto do innego obiektu na saunę , skoro wszystko miało być na miejscu. Na śniadaniu podeszliśmy do stoiska, gdzie kucharze smażyli naleśniki , omlety itp. było tam równiez stanowisko , gdzie wyciskano soki z cytrusów. Po odebraniu soku , okazało się ,ze są płatne 25 zł!! za o,33 l.Gdy się dokładniej przyjrzało, była tabliczka,ze sok jest płatny ,ale kto na śniadaniu , gdzie wszystko miało być wliczone w cenę , czyta jakies tabliczki, tym bardziej ,ze każda potrawa opisana na tabliczce w 3 językach. Na śniadanie się idzie ,aby w przyjemnej atmosferze zjeść , wypić kawę ,a nie stac przy każdej potrawie i sprawdzać , czy jest dodatkowo płatna. To było nieeleganckie , tym bardziej ustawic stoisko pomiędzy bezpłatnymi usługami. Dodatkowa moja uwaga , to strój kelnerek w restauracji FALA. Otóż Panie były ubrane w BARDZO obcisłe bluzki, które u niektórych pan ledwo dopinały się na brzuchu i na biuście, włożone do obcisłych spodni, które za bardzo uwydatniały "sylwetki| Momentami , odbierało to apetyt na zjedzenie czegokolwiek.Wystarczyłoby zamówic dla kazdej pani bluzkę o 1 nr większą a bluzki zamiast wciskac do spodni, wyłozyc na wierzch spodni ,a jeszcze lepiej , gdyby były w spódniczkach.Na sniadaniu zadnych produktów bez laktozy, nie było słodzików.
Wady opisałam powyżej. Dodatkowo w Aquaparku pierwszego dnia woda chłodna w basenie rekreacyjnym , okna pootwierane, ratownik z łaską poszedł przymknąc okno , gdy go o to poprosiliśmy. Podczas kapieli w jakuzzi o godz. 9 rano , wyproszono nas , gdyż było również nieczynne z powodu jakiejś awarii ....?! Trochę dużo tych awarii, wyglądało to raczej na jakiś tryb oszczędnościowy, a to niezbyt uczciwe wobec klienta, który płaci za wszystko i to nie mało.
Wszystko na wysokim poziomie, baseny ok, szczególnie solankowy. Czyste pokoje. Ogólnie wszystko ok.
Czysto i dobre jedzenie.
Brak wad.
Hotel super, jedzenie też. Duzo atrakcji, fajny basen, pokoje cztste.Ogólnie polecam.
Kuchnia, baseny, czystość w pokojach
Animacje. Ogólnie Ok, lecz jedna Pani Ania(chuda, wysoka blondynka) bardzo niemiła dla dzieci, ordynarna, bardzo brzydko odnosi się do dzieci i zero pochamowania nawet przy rodzicach. Tak nie może być
Ogromne rozczarowanie. Byliśmy po raz kolejny i tym razem ostatni. Pobyt w hotelu zakończył się kradzieżą części samochodowych z naszego auta. Hotel pomimo licznych kamer i zatrudnionych ochroniarzy ,nie tylko nie zapobiegł, ale też nie "zarejestrował aktu kradzieży". Po opłaceniu pobytu i OPŁATY PARKINGOWEJ ( w końcu samochód stał na parkingu hotelowym dla wygody złodzieja chyba...),wizycie na policji ,załatwieniu sprawy z ubezpieczycielem wróciliśmy z niesmakiem do domu. W życiu bym nie pomyślała,że jak się okazuje złodziej może sobie dość bezkarnie hasać po parkingu hotelowym. Generalnie pomimo miejsca,kuchni itd nie polecam. Hotel oczywiście uprzedza,że parking jest PŁATNY NIESTRZEŻONY...więc sprawa z ich strony...jest jakby ...załatwiona.
Urozmaicone menu
Niedostateczny monitoring i zbyt słaby pion ochrony
Rehabilitacja, szczególnie zabiegi manualne, na najwyższym światowym poziomie.Rehabilitanci Błażej , Ania, Agnieszka i Kamil to po prostu mistrzostwo świata, holistyczne patrzenie na pacjenta, konsultowanie metod i terapii, ogromna skuteczność i wiedza. Nie spotkałam jeszcze tak profesjonalnego zespołu a z racji schorzenia kręgosłupa korzystam z rehabilitacji dużo, często wyjeżdżam na różne terapie, w Grand Lubicz jestem 2 raz i na pewno nie ostatni. Polecam jesień, w Ustce jest pięknie. Wielu moich znajomych skorzystało już z tego objektu. Mnóstwo animacji dla dzieci. Każdy tutaj znajdzie coś dla siebie. POLECAM. No i jeszcze kucharz Szczepan i jego omlety na śniadanie to już MISTRZOSTWO ŚWIATA.
Wspaniale jedzenie, doskonale zabiegi rehabilitacyjne, piękne baseny, solankowy i tradycyjny, sauny i jacuzzi na najwyższym poziomie. Przemiła obsługa. Przyjeżdżam tu, po raz kolejny, w celach rehabilitacyjnych i jestem zachwycona. POLECAM
Brak. Jeśli ktoś narzeka na ilość gości, to trzeba się z tym liczyć, patrząc na wielkość obiektu. Dużo ludzi widać tylko podczas posiłków, po za tym nigdzie nie ma tłoku i nie jest to uciążliwe.
Hotel jest ogromnym molochem. Brakuje miejsc parkingowych. Brakuje wind do obsługi tak dużego ruchu. Zaletą jest niewątpliwie basen i centrum medical, ale nie przesłania to wad. Widać, ze hotel jest nastawiony na masówkę i nawet niespecjalnie zależy mu a tym aby zaspokoić indywidualne potrzeby klientów. Kompletną porażką jest jedzenie. Miałem okazję być w wielu 4 i 5 gwiazdkowych hotelach i niestety tu jest poziom dużo niższy. Na śniadaniu brak produktów bez laktozy, brak czegokolwiek co służyłoby osobom mającym inne niż \"standardowe\" oczekiwania. Nawet brakowało margaryny zamiast masła. Tak, niektórzy mają takie ograniczenia i wszędzie w innych hotelach nie było to problemem. Podobnie w restauracji gdzie absolutnie decyzją szefa kuchni nie można zamówić nic spoza karty. Ciekawe jest to, że w wielu niby \"gorszych\" hotelach da się i nie jest to najmniejszym problemem jeśli ktoś musi jeść coś gotowane na parze, baz laktozy czy tylko wegetariańskie. Dobiło mnie jednak jak przejrzałem listę kanałów TV. Hotel 5* stać byłoby chyba na komplet płatnych kanałów TV? Tu ich nie obejrzycie.
Duży basen, centrum fizjoterapii
Ogromny kombinat hotelowy, zdecydowanie nie jest to hotel w którym można odpocząć na poziomie, bardzo problematyczne jest znalezienie miejsca na parkingu, w hotelu tłumy a liczba wind ograniczona, no i niestety restauracja absolutny zawód - po hotelu 5* można oczekiwać, ze będzie w stanie sprostać potrzebom gości, którzy mają ograniczenia dietetyczne. Niestety ani na śniadaniu a ni w restauracji a-la carte nie znajdziecie produktów bez lakotzy czy gotowanych na parze. W restauracji nie chcą nawet rozmawiać o możliwości przygotowania czegoś z spoza karty - absolutna dyskwalifikacja bo tu chyba powinno być tak, ze to nie karta a klient jest najważniejszy. ograniczona liczba kanałów w TV.
Niestety tylko jedna gwiazdka za otrzymany apartament, który rezerwowałem dokładnie 01.02.2021 r. i nie było to last minute czy miesiąc przed wyjazdem zaznaczyłem w rezerwacji, że ma być z balkonem. Pobyt był w dniach 31.07.2021 r - 06.08.2021 r. -skrócony o 3 dni ze względu na pokój. Niestety dostaliśmy apartament na poddaszu na piątym piętrze, gdzie w poddaszu na strychu umieszczone są wszystkie agregaty chłodząco-wentylacyjne według obsługi w recepcji, które niestety wytwarzają duży hałas szczególnie w nocy pomimo wyłączonej klimatyzacji. Wrażenie jakby cały czas ktoś włączył odkurzacz na głową. Bardzo nie przyjemne wrażenie a obsługa nie zrobiła nic w tym zakresie twierdząc, że tak ma być... Jeśli ktoś chce odpocząć w hałasie to niestety nie da rady w tym apartamencie. Obsługa na zmianę pokoju stwierdziła, że ma 100% obłożenie i po rozmowie z managerem chciano nam zmienić apartament o połowę mniejszy na trzecim piętrze z jedna toaletą, gdzie w większym są dwie. No niestety za takie koszty przy zapłacie za apartament powinno się już traktować klienta tak jak zapłacił za dany pokój a nie wciskać coś o niższym standarcie. Nie polecamy tego hotelu, przereklamowany: jedzenie w restauracji na obiadokolacji zimne, rosół zimny, inne potrawy niby ciepłe ale po włożeniu na talerz już człowiek spożywa zimne. Na śniadanie również niestety zimne posiłki, nawet serdelki niby pogrzewane też były zimne. Dopiero po naszej interwencji i ponownej rozmowie z managerem tym razem restauracji nieco się polepszyło i widocznie zwiększyli temperaturę podgrzewaczy. Poza tym w hotelu na 100% dorosłych jest połowa dzieci w wieku nawet półrocznym, raczkują po restauracji i jest straszny hałas podczas jedzenia, brakuje miejsc aby zdobyć stolik. Poza tym hotel przyjmuje zwierzęta, mianowicie jest pełno psów , które biegają po stołówce, bo tego restauracja nie można nazwać. Przy nas na stołówce jeden z panów łapał psa biegającego pod nogami osób, które chciały coś zjeść i wołał Harry, Harry !!! Niestety takie realia polskiego 5* hotelu, że obsługa i zarząd na to pozwalają !!! Według obsługi hotel miał być położony w odległości 300 metrów od plaży. Niestety nie sprawdziłem wcześniej i dokładnie zlokalizowany jest pomiędzy blokami z prl-u w odległości prawie 1000 metrów od plaży !!! Kolejne kłamstwo hotelu !!! Nie polecam tego hotelu bo zmarnowany urlop jak ktoś chce odpocząć !!! A jeszcze odnośnie aquaparku to też porażka, jest milion ludzi i z dnia na dzień podczas naszego skróconego pobytu była coraz zimniejsza woda, nawet w jacuzzi też obniżyli chyba z oszczędności...ze względu na ceny prądu. Nie poważne podejście do klienta, który za kilka dni pobytu zostawił bardzo dużo sumę pieniędzy i nie odpoczął marnując urlop !!! Nie polecam i nigdy więcej grand lubicz hotel.
Brak zalet. Nigdy więcej tego hotelu !!!
Niestety tylko jedna gwiazdka za otrzymany apartament, który rezerwowałem dokładnie 01.02.2021 r. i nie było to last minute czy miesiąc przed wyjazdem zaznaczyłem w rezerwacji, że ma być z balkonem. Pobyt był w dniach 31.07.2021 r - 06.08.2021 r. -skrócony o 3 dni ze względu na pokój. Niestety dostaliśmy apartament na poddaszu na piątym piętrze, gdzie w poddaszu na strychu umieszczone są wszystkie agregaty chłodząco-wentylacyjne według obsługi w recepcji, które niestety wytwarzają duży hałas szczególnie w nocy pomimo wyłączonej klimatyzacji. Wrażenie jakby cały czas ktoś włączył odkurzacz na głową. Bardzo nie przyjemne wrażenie a obsługa nie zrobiła nic w tym zakresie twierdząc, że tak ma być... Jeśli ktoś chce odpocząć w hałasie to niestety nie da rady w tym apartamencie. Obsługa na zmianę pokoju stwierdziła, że ma 100% obłożenie i po rozmowie z managerem chciano nam zmienić apartament o połowę mniejszy na trzecim piętrze z jedna toaletą, gdzie w większym są dwie. No niestety za takie koszty przy zapłacie za apartament powinno się już traktować klienta tak jak zapłacił za dany pokój a nie wciskać coś o niższym standarcie. Nie polecamy tego hotelu, przereklamowany: jedzenie w restauracji na obiadokolacji zimne, rosół zimny, inne potrawy niby ciepłe ale po włożeniu na talerz już człowiek spożywa zimne. Na śniadanie również niestety zimne posiłki, nawet serdelki niby pogrzewane też były zimne. Dopiero po naszej interwencji i ponownej rozmowie z managerem tym razem restauracji nieco się polepszyło i widocznie zwiększyli temperaturę podgrzewaczy. Poza tym w hotelu na 100% dorosłych jest połowa dzieci w wieku nawet półrocznym, raczkują po restauracji i jest straszny hałas podczas jedzenia, brakuje miejsc aby zdobyć stolik. Poza tym hotel przyjmuje zwierzęta, mianowicie jest pełno psów , które biegają po stołówce, bo tego restauracja nie można nazwać. Przy nas na stołówce jeden z panów łapał psa biegającego pod nogami osób, które chciały coś zjeść i wołał Harry, Harry !!! Niestety takie realia polskiego 5* hotelu, że obsługa i zarząd na to pozwalają !!! Według obsługi hotel miał być położony w odległości 300 metrów od plaży. Niestety nie sprawdziłem wcześniej i dokładnie zlokalizowany jest pomiędzy blokami z prl-u w odległości prawie 1000 metrów od plaży !!! Kolejne kłamstwo hotelu !!! Nie polecam tego hotelu bo zmarnowany urlop jak ktoś chce odpocząć !!! A jeszcze odnośnie aquaparku to też porażka, jest milion ludzi i z dnia na dzień podczas naszego skróconego pobytu była coraz zimniejsza woda, nawet w jacuzzi też obniżyli chyba z oszczędności...ze względu na ceny prądu. Nie poważne podejście do klienta, który za kilka dni pobytu zostawił bardzo dużo sumę pieniędzy i nie odpoczął marnując urlop !!! Nie polecam i nigdy więcej grand lubicz hotel.
Właśnie wróciłem z hotelu i jak zawsze daje 10/10. Byłem po raz 3 z dziećmi i hotel trzyma najwyższe standardy (jedzenie, pokoje, obsługa a przede wszystkim trzyma i wymaga reżim przeciw wirusowi). Polecam hotel w 100% .
Jeśli ktoś chce spędzić prawdziwy urlop na robieniu niczego oprócz przyjemności to gorąco polecam. Super kuchnia, obiekt, obsługa, zajęcia dla dzieci itd. naprawdę super. Tylko cena zabija. Ale cóż, jesteśmy z rodziną ( we czwórkę co rok ) i nie żałuję nawet 1 zostawionej tutaj złotówki. Podziękowania dla całego zespołu
Położenie, kuchnia, aquapark, siłownia
Cena
Bardzo polecam ten hotel! Ekskluzywnie i przyjemnie. Obsługa bardzo miła i pomocna, pokoje urządzone nowocześnie i przestronne. Duży aquapark, spa gdzie można się odprężyć i poddać różnym zabiegom, a nawet siłownia, z której raz skorzystałam :)
Pokoje, atrakcje, obsługa, jedzenie
brak
Na pierwszy rzut oka wszystko jest o.k. niestety nie jest to w mojej opinii hotel dla osób chcących spędzić czas w luksusowym hotelu. pierwsza wadą tego hotelu jest to że jest to typowy kombinat hotelowy typu gołębiewski itp. Typowy hotel dla osób które muszą podnieść swoje ego wstawiając zdjęcia na facebooka . Słabo tłoczno i beznadziejnie.
brak
mnóstwo
To była nasza pierwsza wizyta w Grand Lubiczu ale z pewnością nie ostatnia :) Hotel spełnił wszystkie moje oczekiwania i zasługuje na jak najwyższe oceny bez dyskusji. Pokoje są pięknie zagospodarowane i mają tak wygodne łóżko, że moje w domu nie jest tak komfortowe jak tu. Do morza bardzo blisko, a w pobliżu jest mnóstwo knajpek rybnych.
Tripadvisor