Opinie o hotelu
Grand Lubicz

8.9
Bardzo dobry
58 opinii

4.5

1132 opinie

Pobyt w miejscu, które określa się „uzdrowiskiem” to jakieś chore nieporozumienie! Przyjechaliśmy odpocząć ale niestety coś prostego stało się niemożliwe! W pokoju po jego otrzymaniu była wszędzie mokra wykładzina, w lobby udałam się dwa razy po lód do napoju aby zabrać go do pokoju - za pierwszym razem nie zastałam nikogo po kilkunastu minutach podeszłam do recepcji zapytać, gdzie w 5* hotelu podziała się obsługa więc aby nie robić niepotrzebnych kwasów miła Pani z recepcji podeszła i mnie obsłużyła, tego samego dnia za drugim razem od Pana barmana otrzymałam informacje, że to jest jego dobra wola aby mi go dać i cała sytuacja była bardzo bardzo nieprzyjemna. W piątek na kolacje serwowano włoskie danie makaron- wentylacja w obiekcie jest fatalna - mimo siedzenia przy stoliku z daleka od miejsca gdzie przygotowywało to danie to całe nasze ubranie śmierdziało czosnkiem wiec aby pójść gdziekolwiek musieliśmy sie przebrac! Jest sobota godzina 3:50 do tej godziny drugą noc nie śpimy gdyż muzyka w hotelowym nocnym barze gra tak głośno, że jeśli chcesz przyjechać nad morze do 5* hotelu, które ma walory uzdrowiska, miło i spokojnie spędzić czas oraz odpocząć to omija to miejsce! Nie polecamy! Absolutnie nie polecamy!

Trzeci i ostatni pobyt w tym hotelu!!! Już przy rezerwacji, została pobrana opłata mimo, że płacić mieliśmy na miejscu i czekaliśmy tydzień na zwrot. Przyjazd z dwumiesięcznym dzieckiem, dostaliśmy pokój od strony remontu, gdzie dziecko nie mogło spać…przeprowadzka do drugiego pokoju, z jednej i drugiej strony schody, co oznacza nie mogłam poruszać się wózkiem z dzieckiem. W pokoju brak kosmetyków, mimo, ze wcześniej były (szampon, odżywka itd) w naszym pokoju nic! Inni dostali owoce na przywitanie, my oczywiście nie… Na dostawkę do dziecka czekaliśmy X godzin, donieśli po trzecim przypomnieniu!! Room Serwis - katastrofa!! Niby posprzątane ale różnicy nie było widać, łóżko posłane byle jak, śmieci nie wyniesione. Na koniec oszukanie klienta…po zabiegu SPA, wystawiony został rachunek, na który się zgodziliśmy, nagle recepcja podaje krowę za SPA X razy większa…i extra dopięty drugi rachunek. Po prostu oszustwo! Jedynie co dobre to śniadanie. Ogólnie za tą cenę NIE polecam!!!! Są lepsze hotele nad Bałtykiem.

Hotel ogólnie bardzo fajny, ale niestety, pomimo, że jesteśmy już któryś raz i nasz pobyt jest ponad tygodniowy, brak jakiejkolwiek elastycznośi w kwestii skrócenia pobytu. Rozumiem stanowisko hotelu, ale należałoby spotkać się w połowie drogi a nie stawać okoniem.

Hotel fantastyczny jestem w nim trzeci raz i Hotel cały czas utrzymuje najwyższe standardy czystości śniadania pyszne obsługa miła i uprzejma generalnie najwyższy standard w 100% zasługuje na 5 gwiazdek polecam.

Wspaniały hotel, czysty, pyszne jedzenie, uczynny personel.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

529 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT27848
Nazwa  Grand Lubicz
Miejsce  Polska / Wybrzeże Bałtyckie / Ustka
Udogodnienia  basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark, fitness, darmowe wifi, tenis, rowery, golf, parking

Nasi klienci docenili

check

W hotelu dostępny aquapark, w którym powierzchnia basenów wynosi aż 1143 m.

check

Szeroki wybór zabiegów pielęgnacyjnych i masaży w strefie SPA.

check

Hotel położony kilkaset metrów od szerokiej, piaszczystej plaży.

Ocena

Zablokowanych opinii: 6

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.9
Bardzo dobry
58 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.5
Hotel
8.8
Położenie
8.9
Pokoje
8.9
Wyżywienie
8.9
Atrakcje dla dzieci
8.2
Sport i rozrywka
7.7

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 58 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.9
6.3
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Para

Pobyt w miejscu, które określa się „uzdrowiskiem” to jakieś chore nieporozumienie! Przyjechaliśmy odpocząć ale niestety coś prostego stało się niemożliwe! W pokoju po jego otrzymaniu była wszędzie mokra wykładzina, w lobby udałam się dwa razy po lód do napoju aby zabrać go do pokoju - za pierwszym razem nie zastałam nikogo po kilkunastu minutach podeszłam do recepcji zapytać, gdzie w 5* hotelu podziała się obsługa więc aby nie robić niepotrzebnych kwasów miła Pani z recepcji podeszła i mnie obsłużyła, tego samego dnia za drugim razem od Pana barmana otrzymałam informacje, że to jest jego dobra wola aby mi go dać i cała sytuacja była bardzo bardzo nieprzyjemna. W piątek na kolacje serwowano włoskie danie makaron- wentylacja w obiekcie jest fatalna - mimo siedzenia przy stoliku z daleka od miejsca gdzie przygotowywało to danie to całe nasze ubranie śmierdziało czosnkiem wiec aby pójść gdziekolwiek musieliśmy sie przebrac! Jest sobota godzina 3:50 do tej godziny drugą noc nie śpimy gdyż muzyka w hotelowym nocnym barze gra tak głośno, że jeśli chcesz przyjechać nad morze do 5* hotelu, które ma walory uzdrowiska, miło i spokojnie spędzić czas oraz odpocząć to omija to miejsce! Nie polecamy! Absolutnie nie polecamy!

Zalety

Miła obsługa w recepcji, lokalizacja


5.0
Mia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Rodzina z dziećmi

Trzeci i ostatni pobyt w tym hotelu!!! Już przy rezerwacji, została pobrana opłata mimo, że płacić mieliśmy na miejscu i czekaliśmy tydzień na zwrot. Przyjazd z dwumiesięcznym dzieckiem, dostaliśmy pokój od strony remontu, gdzie dziecko nie mogło spać…przeprowadzka do drugiego pokoju, z jednej i drugiej strony schody, co oznacza nie mogłam poruszać się wózkiem z dzieckiem. W pokoju brak kosmetyków, mimo, ze wcześniej były (szampon, odżywka itd) w naszym pokoju nic! Inni dostali owoce na przywitanie, my oczywiście nie… Na dostawkę do dziecka czekaliśmy X godzin, donieśli po trzecim przypomnieniu!! Room Serwis - katastrofa!! Niby posprzątane ale różnicy nie było widać, łóżko posłane byle jak, śmieci nie wyniesione. Na koniec oszukanie klienta…po zabiegu SPA, wystawiony został rachunek, na który się zgodziliśmy, nagle recepcja podaje krowę za SPA X razy większa…i extra dopięty drugi rachunek. Po prostu oszustwo! Jedynie co dobre to śniadanie. Ogólnie za tą cenę NIE polecam!!!! Są lepsze hotele nad Bałtykiem.

Zalety

Dobre śniadanie

Wady

Room Service, obsługa, oszukany rachunek, pozna reakcja na prośby, zero przeprosin!


7.6
Karolina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel ogólnie bardzo fajny, ale niestety, pomimo, że jesteśmy już któryś raz i nasz pobyt jest ponad tygodniowy, brak jakiejkolwiek elastycznośi w kwestii skrócenia pobytu. Rozumiem stanowisko hotelu, ale należałoby spotkać się w połowie drogi a nie stawać okoniem.

Zalety

animacje dla dzieci, bardzo smaczne jedzenie

Wady

kwestia podejści do skrócenia pobytu; nie o każdej porze jest dostępne wszystko na kolacji


10
Marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
50+

Hotel fantastyczny jestem w nim trzeci raz i Hotel cały czas utrzymuje najwyższe standardy czystości śniadania pyszne obsługa miła i uprzejma generalnie najwyższy standard w 100% zasługuje na 5 gwiazdek polecam.

Zalety

Czystość śniadania uprzejma obsługa

Wady

Brak


10
Renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Rodzina z dziećmi

Wspaniały hotel, czysty, pyszne jedzenie, uczynny personel.

Zalety

Czystość

Wady

Brak


4.8
Dariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
50+

Hotel mierny. Nie zasługuje na 5 gwiazdek. W pokoju nie działała regulacja temperatury, zapchany odpływ z umywalki itp. Nieprawidłowo działała wentylacja łazienki. Po kąpieli co najmniej przez godzinę było zaparowane lustro. Musiałem się golić przy lustrze w korytarzu i opłukać twarz a potem opłukać twarz nad zapchaną umywalką. Gdy chciałem zapisać uwagi dla kierownictwa hotelu okazało się, że był ołówek ale niezatemperowany i nie było odrobiny papieru do zapisania. Zwróciłem się pisemnie do kierownictwa hotelu, aby z tytułu niedogodności opuścili mi chociaż opłatę za parking (50,-zł za dobę) ale nawet nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Takie traktowanie klienta uważam za niedopuszczalne. Tylko z tego powodu ogólna ocena może być tylko negatywna.

Zalety

Dostęp do kompleksu basenowego i centrum wellness. Niestety rzutuje to na cenę.

Wady

Nieuprawnione posługiwanie się symbolem 5 gwiazdek. Niesprawne wyposażenie techniczne. Niegrzeczna obsługa. Bardzo drogi płatny nawet poza sezonem parking hotelowy (50,-zł/dzień). Wąskie pola parkingowe. Zamiast poszerzyć pola parkingowe ochrona pilnuje, żeby dobrze zaparkować (podążają za wjeżdżającym autem i obserwują z odległości kilku metrów). Czułem się bardzo niekomfortowo.


10
Krzysztof

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2022
Para

Niesamowity klimat,przepyszne jedzonko bardzo wygodne łóżka i obsługa hotelu na najwyższym poziomie! Strefa SPA bajka . Z całego serducha polecam!

Zalety

Profesjonalizm. Obsługa bez zarzutu . SPA bajka. Jedzonko zasmaczne - przytyłem :(

Wady

Nie ma minusów


4.1
Sabina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Para

Generalnie udany pobyt, gdyby nie arogancja personelu. Szkoda, że nie można wytypować nazwiska bo należałoby się szczególnie jednego pana.

Zalety

Super baza SPA

Wady

Obsługa daje dużo do życzenia i to chodzi o wyższy szczebel personelu. Arogancja i bezczelność.


6.2
Jolanta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2022
50+

Pokój był prawie ok. Rezerwacja na 3 osoby , pokój przygotowany na 2 osoby. W pierwszym dniu w łazience brak kosmetyków , trzeba było się upomnieć. Podczas meldowania , dowiedzieliśmy się ,ze sauny są nieczynne, niby jakaś awaria. Nic nie zaproponowali w formie przeprosin , owszem można było korzystać z saun w drugim hotelu-Hotel Lubicz , oddalonym o 400 m. Ale co to za przyjemność chodzić przez miasto do innego obiektu na saunę , skoro wszystko miało być na miejscu. Na śniadaniu podeszliśmy do stoiska, gdzie kucharze smażyli naleśniki , omlety itp. było tam równiez stanowisko , gdzie wyciskano soki z cytrusów. Po odebraniu soku , okazało się ,ze są płatne 25 zł!! za o,33 l.Gdy się dokładniej przyjrzało, była tabliczka,ze sok jest płatny ,ale kto na śniadaniu , gdzie wszystko miało być wliczone w cenę , czyta jakies tabliczki, tym bardziej ,ze każda potrawa opisana na tabliczce w 3 językach. Na śniadanie się idzie ,aby w przyjemnej atmosferze zjeść , wypić kawę ,a nie stac przy każdej potrawie i sprawdzać , czy jest dodatkowo płatna. To było nieeleganckie , tym bardziej ustawic stoisko pomiędzy bezpłatnymi usługami. Dodatkowa moja uwaga , to strój kelnerek w restauracji FALA. Otóż Panie były ubrane w BARDZO obcisłe bluzki, które u niektórych pan ledwo dopinały się na brzuchu i na biuście, włożone do obcisłych spodni, które za bardzo uwydatniały "sylwetki| Momentami , odbierało to apetyt na zjedzenie czegokolwiek.Wystarczyłoby zamówic dla kazdej pani bluzkę o 1 nr większą a bluzki zamiast wciskac do spodni, wyłozyc na wierzch spodni ,a jeszcze lepiej , gdyby były w spódniczkach.Na sniadaniu zadnych produktów bez laktozy, nie było słodzików.

Wady

Wady opisałam powyżej. Dodatkowo w Aquaparku pierwszego dnia woda chłodna w basenie rekreacyjnym , okna pootwierane, ratownik z łaską poszedł przymknąc okno , gdy go o to poprosiliśmy. Podczas kapieli w jakuzzi o godz. 9 rano , wyproszono nas , gdyż było również nieczynne z powodu jakiejś awarii ....?! Trochę dużo tych awarii, wyglądało to raczej na jakiś tryb oszczędnościowy, a to niezbyt uczciwe wobec klienta, który płaci za wszystko i to nie mało.


9.9
Krzysztof

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Rodzina z dziećmi

Wszystko na wysokim poziomie, baseny ok, szczególnie solankowy. Czyste pokoje. Ogólnie wszystko ok.

Zalety

Czysto i dobre jedzenie.

Wady

Brak wad.


9.3
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2022
Rodzina z dziećmi

Hotel super, jedzenie też. Duzo atrakcji, fajny basen, pokoje cztste.Ogólnie polecam.

Zalety

Kuchnia, baseny, czystość w pokojach

Wady

Animacje. Ogólnie Ok, lecz jedna Pani Ania(chuda, wysoka blondynka) bardzo niemiła dla dzieci, ordynarna, bardzo brzydko odnosi się do dzieci i zero pochamowania nawet przy rodzicach. Tak nie może być


1.9
Jolanta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2022
Rodzina z dziećmi

Ogromne rozczarowanie. Byliśmy po raz kolejny i tym razem ostatni. Pobyt w hotelu zakończył się kradzieżą części samochodowych z naszego auta. Hotel pomimo licznych kamer i zatrudnionych ochroniarzy ,nie tylko nie zapobiegł, ale też nie "zarejestrował aktu kradzieży". Po opłaceniu pobytu i OPŁATY PARKINGOWEJ ( w końcu samochód stał na parkingu hotelowym dla wygody złodzieja chyba...),wizycie na policji ,załatwieniu sprawy z ubezpieczycielem wróciliśmy z niesmakiem do domu. W życiu bym nie pomyślała,że jak się okazuje złodziej może sobie dość bezkarnie hasać po parkingu hotelowym. Generalnie pomimo miejsca,kuchni itd nie polecam. Hotel oczywiście uprzedza,że parking jest PŁATNY NIESTRZEŻONY...więc sprawa z ich strony...jest jakby ...załatwiona.

Zalety

Urozmaicone menu

Wady

Niedostateczny monitoring i zbyt słaby pion ochrony


10
Bożena Kopczyńska - Emler

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2021
50+

Rehabilitacja, szczególnie zabiegi manualne, na najwyższym światowym poziomie.Rehabilitanci Błażej , Ania, Agnieszka i Kamil to po prostu mistrzostwo świata, holistyczne patrzenie na pacjenta, konsultowanie metod i terapii, ogromna skuteczność i wiedza. Nie spotkałam jeszcze tak profesjonalnego zespołu a z racji schorzenia kręgosłupa korzystam z rehabilitacji dużo, często wyjeżdżam na różne terapie, w Grand Lubicz jestem 2 raz i na pewno nie ostatni. Polecam jesień, w Ustce jest pięknie. Wielu moich znajomych skorzystało już z tego objektu. Mnóstwo animacji dla dzieci. Każdy tutaj znajdzie coś dla siebie. POLECAM. No i jeszcze kucharz Szczepan i jego omlety na śniadanie to już MISTRZOSTWO ŚWIATA.

Zalety

Wspaniale jedzenie, doskonale zabiegi rehabilitacyjne, piękne baseny, solankowy i tradycyjny, sauny i jacuzzi na najwyższym poziomie. Przemiła obsługa. Przyjeżdżam tu, po raz kolejny, w celach rehabilitacyjnych i jestem zachwycona. POLECAM

Wady

Brak. Jeśli ktoś narzeka na ilość gości, to trzeba się z tym liczyć, patrząc na wielkość obiektu. Dużo ludzi widać tylko podczas posiłków, po za tym nigdzie nie ma tłoku i nie jest to uciążliwe.


5.0
Jakub

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Rodzina z dziećmi

Hotel jest ogromnym molochem. Brakuje miejsc parkingowych. Brakuje wind do obsługi tak dużego ruchu. Zaletą jest niewątpliwie basen i centrum medical, ale nie przesłania to wad. Widać, ze hotel jest nastawiony na masówkę i nawet niespecjalnie zależy mu a tym aby zaspokoić indywidualne potrzeby klientów. Kompletną porażką jest jedzenie. Miałem okazję być w wielu 4 i 5 gwiazdkowych hotelach i niestety tu jest poziom dużo niższy. Na śniadaniu brak produktów bez laktozy, brak czegokolwiek co służyłoby osobom mającym inne niż \"standardowe\" oczekiwania. Nawet brakowało margaryny zamiast masła. Tak, niektórzy mają takie ograniczenia i wszędzie w innych hotelach nie było to problemem. Podobnie w restauracji gdzie absolutnie decyzją szefa kuchni nie można zamówić nic spoza karty. Ciekawe jest to, że w wielu niby \"gorszych\" hotelach da się i nie jest to najmniejszym problemem jeśli ktoś musi jeść coś gotowane na parze, baz laktozy czy tylko wegetariańskie. Dobiło mnie jednak jak przejrzałem listę kanałów TV. Hotel 5* stać byłoby chyba na komplet płatnych kanałów TV? Tu ich nie obejrzycie.

Zalety

Duży basen, centrum fizjoterapii

Wady

Ogromny kombinat hotelowy, zdecydowanie nie jest to hotel w którym można odpocząć na poziomie, bardzo problematyczne jest znalezienie miejsca na parkingu, w hotelu tłumy a liczba wind ograniczona, no i niestety restauracja absolutny zawód - po hotelu 5* można oczekiwać, ze będzie w stanie sprostać potrzebom gości, którzy mają ograniczenia dietetyczne. Niestety ani na śniadaniu a ni w restauracji a-la carte nie znajdziecie produktów bez lakotzy czy gotowanych na parze. W restauracji nie chcą nawet rozmawiać o możliwości przygotowania czegoś z spoza karty - absolutna dyskwalifikacja bo tu chyba powinno być tak, ze to nie karta a klient jest najważniejszy. ograniczona liczba kanałów w TV.


1.0
Rafał

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Rodzina z dziećmi

Niestety tylko jedna gwiazdka za otrzymany apartament, który rezerwowałem dokładnie 01.02.2021 r. i nie było to last minute czy miesiąc przed wyjazdem zaznaczyłem w rezerwacji, że ma być z balkonem. Pobyt był w dniach 31.07.2021 r - 06.08.2021 r. -skrócony o 3 dni ze względu na pokój. Niestety dostaliśmy apartament na poddaszu na piątym piętrze, gdzie w poddaszu na strychu umieszczone są wszystkie agregaty chłodząco-wentylacyjne według obsługi w recepcji, które niestety wytwarzają duży hałas szczególnie w nocy pomimo wyłączonej klimatyzacji. Wrażenie jakby cały czas ktoś włączył odkurzacz na głową. Bardzo nie przyjemne wrażenie a obsługa nie zrobiła nic w tym zakresie twierdząc, że tak ma być... Jeśli ktoś chce odpocząć w hałasie to niestety nie da rady w tym apartamencie. Obsługa na zmianę pokoju stwierdziła, że ma 100% obłożenie i po rozmowie z managerem chciano nam zmienić apartament o połowę mniejszy na trzecim piętrze z jedna toaletą, gdzie w większym są dwie. No niestety za takie koszty przy zapłacie za apartament powinno się już traktować klienta tak jak zapłacił za dany pokój a nie wciskać coś o niższym standarcie. Nie polecamy tego hotelu, przereklamowany: jedzenie w restauracji na obiadokolacji zimne, rosół zimny, inne potrawy niby ciepłe ale po włożeniu na talerz już człowiek spożywa zimne. Na śniadanie również niestety zimne posiłki, nawet serdelki niby pogrzewane też były zimne. Dopiero po naszej interwencji i ponownej rozmowie z managerem tym razem restauracji nieco się polepszyło i widocznie zwiększyli temperaturę podgrzewaczy. Poza tym w hotelu na 100% dorosłych jest połowa dzieci w wieku nawet półrocznym, raczkują po restauracji i jest straszny hałas podczas jedzenia, brakuje miejsc aby zdobyć stolik. Poza tym hotel przyjmuje zwierzęta, mianowicie jest pełno psów , które biegają po stołówce, bo tego restauracja nie można nazwać. Przy nas na stołówce jeden z panów łapał psa biegającego pod nogami osób, które chciały coś zjeść i wołał Harry, Harry !!! Niestety takie realia polskiego 5* hotelu, że obsługa i zarząd na to pozwalają !!! Według obsługi hotel miał być położony w odległości 300 metrów od plaży. Niestety nie sprawdziłem wcześniej i dokładnie zlokalizowany jest pomiędzy blokami z prl-u w odległości prawie 1000 metrów od plaży !!! Kolejne kłamstwo hotelu !!! Nie polecam tego hotelu bo zmarnowany urlop jak ktoś chce odpocząć !!! A jeszcze odnośnie aquaparku to też porażka, jest milion ludzi i z dnia na dzień podczas naszego skróconego pobytu była coraz zimniejsza woda, nawet w jacuzzi też obniżyli chyba z oszczędności...ze względu na ceny prądu. Nie poważne podejście do klienta, który za kilka dni pobytu zostawił bardzo dużo sumę pieniędzy i nie odpoczął marnując urlop !!! Nie polecam i nigdy więcej grand lubicz hotel.

Zalety

Brak zalet. Nigdy więcej tego hotelu !!!

Wady

Niestety tylko jedna gwiazdka za otrzymany apartament, który rezerwowałem dokładnie 01.02.2021 r. i nie było to last minute czy miesiąc przed wyjazdem zaznaczyłem w rezerwacji, że ma być z balkonem. Pobyt był w dniach 31.07.2021 r - 06.08.2021 r. -skrócony o 3 dni ze względu na pokój. Niestety dostaliśmy apartament na poddaszu na piątym piętrze, gdzie w poddaszu na strychu umieszczone są wszystkie agregaty chłodząco-wentylacyjne według obsługi w recepcji, które niestety wytwarzają duży hałas szczególnie w nocy pomimo wyłączonej klimatyzacji. Wrażenie jakby cały czas ktoś włączył odkurzacz na głową. Bardzo nie przyjemne wrażenie a obsługa nie zrobiła nic w tym zakresie twierdząc, że tak ma być... Jeśli ktoś chce odpocząć w hałasie to niestety nie da rady w tym apartamencie. Obsługa na zmianę pokoju stwierdziła, że ma 100% obłożenie i po rozmowie z managerem chciano nam zmienić apartament o połowę mniejszy na trzecim piętrze z jedna toaletą, gdzie w większym są dwie. No niestety za takie koszty przy zapłacie za apartament powinno się już traktować klienta tak jak zapłacił za dany pokój a nie wciskać coś o niższym standarcie. Nie polecamy tego hotelu, przereklamowany: jedzenie w restauracji na obiadokolacji zimne, rosół zimny, inne potrawy niby ciepłe ale po włożeniu na talerz już człowiek spożywa zimne. Na śniadanie również niestety zimne posiłki, nawet serdelki niby pogrzewane też były zimne. Dopiero po naszej interwencji i ponownej rozmowie z managerem tym razem restauracji nieco się polepszyło i widocznie zwiększyli temperaturę podgrzewaczy. Poza tym w hotelu na 100% dorosłych jest połowa dzieci w wieku nawet półrocznym, raczkują po restauracji i jest straszny hałas podczas jedzenia, brakuje miejsc aby zdobyć stolik. Poza tym hotel przyjmuje zwierzęta, mianowicie jest pełno psów , które biegają po stołówce, bo tego restauracja nie można nazwać. Przy nas na stołówce jeden z panów łapał psa biegającego pod nogami osób, które chciały coś zjeść i wołał Harry, Harry !!! Niestety takie realia polskiego 5* hotelu, że obsługa i zarząd na to pozwalają !!! Według obsługi hotel miał być położony w odległości 300 metrów od plaży. Niestety nie sprawdziłem wcześniej i dokładnie zlokalizowany jest pomiędzy blokami z prl-u w odległości prawie 1000 metrów od plaży !!! Kolejne kłamstwo hotelu !!! Nie polecam tego hotelu bo zmarnowany urlop jak ktoś chce odpocząć !!! A jeszcze odnośnie aquaparku to też porażka, jest milion ludzi i z dnia na dzień podczas naszego skróconego pobytu była coraz zimniejsza woda, nawet w jacuzzi też obniżyli chyba z oszczędności...ze względu na ceny prądu. Nie poważne podejście do klienta, który za kilka dni pobytu zostawił bardzo dużo sumę pieniędzy i nie odpoczął marnując urlop !!! Nie polecam i nigdy więcej grand lubicz hotel.


9.8
Marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2020
Rodzina z dziećmi

Właśnie wróciłem z hotelu i jak zawsze daje 10/10. Byłem po raz 3 z dziećmi i hotel trzyma najwyższe standardy (jedzenie, pokoje, obsługa a przede wszystkim trzyma i wymaga reżim przeciw wirusowi). Polecam hotel w 100% .


9.8
Daniel

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2020
Rodzina z dziećmi

Jeśli ktoś chce spędzić prawdziwy urlop na robieniu niczego oprócz przyjemności to gorąco polecam. Super kuchnia, obiekt, obsługa, zajęcia dla dzieci itd. naprawdę super. Tylko cena zabija. Ale cóż, jesteśmy z rodziną ( we czwórkę co rok ) i nie żałuję nawet 1 zostawionej tutaj złotówki. Podziękowania dla całego zespołu

Zalety

Położenie, kuchnia, aquapark, siłownia

Wady

Cena


10
Magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2019
Para

Bardzo polecam ten hotel! Ekskluzywnie i przyjemnie. Obsługa bardzo miła i pomocna, pokoje urządzone nowocześnie i przestronne. Duży aquapark, spa gdzie można się odprężyć i poddać różnym zabiegom, a nawet siłownia, z której raz skorzystałam :)

Zalety

Pokoje, atrakcje, obsługa, jedzenie

Wady

brak


1.0
Grzegorz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Rodzina z dziećmi

Na pierwszy rzut oka wszystko jest o.k. niestety nie jest to w mojej opinii hotel dla osób chcących spędzić czas w luksusowym hotelu. pierwsza wadą tego hotelu jest to że jest to typowy kombinat hotelowy typu gołębiewski itp. Typowy hotel dla osób które muszą podnieść swoje ego wstawiając zdjęcia na facebooka . Słabo tłoczno i beznadziejnie.

Zalety

brak

Wady

mnóstwo


10
Magdalena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2019
Singiel

To była nasza pierwsza wizyta w Grand Lubiczu ale z pewnością nie ostatnia :) Hotel spełnił wszystkie moje oczekiwania i zasługuje na jak najwyższe oceny bez dyskusji. Pokoje są pięknie zagospodarowane i mają tak wygodne łóżko, że moje w domu nie jest tak komfortowe jak tu. Do morza bardzo blisko, a w pobliżu jest mnóstwo knajpek rybnych.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Grand Lubicz

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.