Opinie o hotelu
Grand Laola Spa

5.2
Średni
8 opinii

Polecam bardzo . Panie w recepcji bardzo miłe :) Jedzenie .. rozkosz dla podniebienia :) niegdy nie jadłam tak pysznych naleśników i tak podanych :) Obsługa przy posiłkach ,miłą uśmiechnięta :) Pokoje czyściutkie ,miło ☺️ Ogólnie hotel przyjazny dla gości i bardzo polecam . Woda w basenie ciepła :) Bardzo często jeżdżę po różnych hotelach a temu daje 5 gwiazdek . Bardzo blisko plaży .. Jestem do 11 listopada i napewno tutaj wrócę :) Dziękuję wszystkim pracownikom i życzę tylko miłych gości ☺️

Nie jesteśmy zadowoleni z pokoi standard w budynku głównym. Łazienka do remontu, pokój bardzo mały.Zabiegi w spa na niskim poziomie,klient nie czuje się dopieszczony, opryskliwa pani masująca, brak jednorazowej bielizny i masaż przy muzyce z telefonu i co 2 piosenki reklamy 😱 Przy otwartym oknie skąd dochodziły halasy i rozmowy z dworu 🙈 Na plus pyszne jedzonko,tylko to. Brak czajnika bezprzewodowego w pokojach. Nie polecam niestety.

Nowy obiekt o dobrym standardzie, dużo atrakcji w fajnej lokalizacji. Sympatyczna i uśmiechnięta obsługa, rozpoznaje gości przez co czujesz się więcej niż tylko numerem pokoju i kolejnym turystą.Polecam

Witam niestety pobyt wakacyjny w grand Laola spa okazał się porażka. Wzięliśmy apartament premium dość przestronny czysto , natomiast widok z balkonu na następny budynek oddalony o 15 metrów zero prywatności. Ale najwieksze rozczarowanie mieliśmy pobyt z pełnym wyżywieniem to obiadokolacje totalna porażka. No nie spotkaliśmy się z takim syfem naprawdę. Premium w tym obiekcie to tylko nazwa. Pozdrawiam i nie polecam

Dzień dobry Wybraliśmy się z mężem na wyjazd wakacyjny zależało nam na spokojnej okolicy bliskosci plaży i pełnym wyżywieniu. Niestety to co zastaliśmy rozczarowało nas tak bardzo jak jeszcze nigdy nad Bałtykiem. Zacznijmy od początku w apartamencie premium od początku pobytu był problem z ciepłą wodą aż skończyła się całkiem i cały pobyt była zimna. Pan z recepcji nie przyjemny nawet nie potrafił powiedzieć przepraszam. Balkony z widokiem na drugi budynek oddalony o 10 metrów. Kwestia pełnego wyżywienia o ile sniadanie można nazwać akceptowalne choć brak ekspresu do kawy tak obiady to poprostu śmiech mały wybór wszystko zimne , nie dość że nie zjedliśmy ze smakiem to jeszcze wirwcje brzuszne. Już tam nie wrócimy ! To nie obiekt spa tylko lichwa !

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 149 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT29083
Nazwa  Grand Laola Spa
Miejsce  Polska / Pomorze Zachodnie / Pobierowo
Udogodnienia  basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Dobra lokalizacja hotelu, blisko sklepów i restauracji.

check

Hotelowe Centrum SPA i Welness z saunami, łaźniami i salonem piękności.

check

Hotel położony jedynie 50 m od piaszczystej plaży.

check

Szerokie, piaszczyste plaże nad Bałtykiem z wydmami i sosnami

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.2
Średni
8 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.3
Hotel
5.1
Położenie
7.7
Pokoje
5.3
Wyżywienie
5.6
Atrakcje dla dzieci
10
Sport i rozrywka
10

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 8 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.2
10
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Singiel

Polecam bardzo . Panie w recepcji bardzo miłe :) Jedzenie .. rozkosz dla podniebienia :) niegdy nie jadłam tak pysznych naleśników i tak podanych :) Obsługa przy posiłkach ,miłą uśmiechnięta :) Pokoje czyściutkie ,miło ☺️ Ogólnie hotel przyjazny dla gości i bardzo polecam . Woda w basenie ciepła :) Bardzo często jeżdżę po różnych hotelach a temu daje 5 gwiazdek . Bardzo blisko plaży .. Jestem do 11 listopada i napewno tutaj wrócę :) Dziękuję wszystkim pracownikom i życzę tylko miłych gości ☺️


2.0
Karolina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
Rodzina z dziećmi

Nie jesteśmy zadowoleni z pokoi standard w budynku głównym. Łazienka do remontu, pokój bardzo mały.Zabiegi w spa na niskim poziomie,klient nie czuje się dopieszczony, opryskliwa pani masująca, brak jednorazowej bielizny i masaż przy muzyce z telefonu i co 2 piosenki reklamy 😱 Przy otwartym oknie skąd dochodziły halasy i rozmowy z dworu 🙈 Na plus pyszne jedzonko,tylko to. Brak czajnika bezprzewodowego w pokojach. Nie polecam niestety.


9.6
Melania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Para

Nowy obiekt o dobrym standardzie, dużo atrakcji w fajnej lokalizacji. Sympatyczna i uśmiechnięta obsługa, rozpoznaje gości przez co czujesz się więcej niż tylko numerem pokoju i kolejnym turystą.Polecam

Zalety

Świetna lokalizacja, z jednej strony las, z drugiej morzem. W restauracji w karcie bardzo dobre jedzenie i miła chodź zabiegana obsługa. Dużo atrakcji nawet na pochmurny dzień ( basen,tężnia,sauna, kręgle, sala dla dzieci, ognisko wieczorem)

Wady

Małe usterki szybko rozwiązane przez Pana konserwatora


5.0
Jakub

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2021
Rodzina z dziećmi

Witam niestety pobyt wakacyjny w grand Laola spa okazał się porażka. Wzięliśmy apartament premium dość przestronny czysto , natomiast widok z balkonu na następny budynek oddalony o 15 metrów zero prywatności. Ale najwieksze rozczarowanie mieliśmy pobyt z pełnym wyżywieniem to obiadokolacje totalna porażka. No nie spotkaliśmy się z takim syfem naprawdę. Premium w tym obiekcie to tylko nazwa. Pozdrawiam i nie polecam

Zalety

Lokalizacja

Wady

Premium to tylko z nazwy


2.2
Bożena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2021
Para

Dzień dobry Wybraliśmy się z mężem na wyjazd wakacyjny zależało nam na spokojnej okolicy bliskosci plaży i pełnym wyżywieniu. Niestety to co zastaliśmy rozczarowało nas tak bardzo jak jeszcze nigdy nad Bałtykiem. Zacznijmy od początku w apartamencie premium od początku pobytu był problem z ciepłą wodą aż skończyła się całkiem i cały pobyt była zimna. Pan z recepcji nie przyjemny nawet nie potrafił powiedzieć przepraszam. Balkony z widokiem na drugi budynek oddalony o 10 metrów. Kwestia pełnego wyżywienia o ile sniadanie można nazwać akceptowalne choć brak ekspresu do kawy tak obiady to poprostu śmiech mały wybór wszystko zimne , nie dość że nie zjedliśmy ze smakiem to jeszcze wirwcje brzuszne. Już tam nie wrócimy ! To nie obiekt spa tylko lichwa !

Zalety

Spokojna okolica pobierowa

Wady

Obsługa, apartamenty premium balkon w balkon


2.0
Patryk

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2021
Para

Moja opinia będzie dotyczyła pracy w tym miejscu, ponieważ jest to jeden wielki dramat. Generalnie cały problem tkwi w szefostwie. Na początku wydają się super mili, wszystko fajnie, a gdy przychodzi do wypłaty to bajka się kończy. Obiecują różne premie, których do dzisiaj nie widać na koncie. Szefowa najpierw mówi jedno a gdy się upominasz to twierdzi, że tak nie mówiła, lub że miała za dużo na głowie więc nie przemyślała tego co powiedziała. Radzę wszystkim prosić o wszystko na piśmie bo inaczej się nie dogadacie. Kolejna bajka zaczyna się przy procesie zwalniania, w moim przypadku musiałem się zwolnić z przyczyn zdrowotnych z dziewczyną, poinformowałem o tym dwa tygodnie wcześniej i otrzymaliśmy zgodę. Nagle po tygodniu szefowa przychodzi z problemami, że jednak nie można się od tak zwolnić i straszyła nas nie wiadomo jakimi karami. Gdy zapytałem się księgowego na jakiej podstawie, to udawał że szuka w telefonie a po 5 minutach powiedział, że internet mu nie działa. Jeden wielki żart. Nawet nie dało się z nimi normalnie rozmawiać, ponieważ cały czas przerywali w połowie zdania. Całkowity brak szacunku do swoich pracowników. Po powrocie, podczas próby kontaktowania się telefonicznie ze względu źle wypłaconej wypłaty kazali zadzwonić po 5 minutach, ponieważ muszą podejść do systemu. Gdy zadzwoniłem szefowa powiedziała, że z jakiej racji ja dzwonie bo są na spotkaniu. Po dwóch godzinach dostałem wiadomość, że będą kontaktować się w piątek. Oczywiście w ten dzień żadnego odzewu z ich strony nie było. Przestali odbierać ode mnie telefony i odpisywać na wiadomości. Podsumowując szefostwo nie jest słowne, co chwilę zmieniają zdanie oraz są to ludzie którzy nie szanują swoich pracowników.


7.0
Gość

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2020
Para

Panie z recepcji jak śpiące królewny , dramat !!! Buczą pod nosem nic więcej ... Natomiast młodzi kelnerzy w restauracji ????????????????????uśmiechnięci , serdeczni uprzejmi . Energia niesamowita :))) mam nadzieje , że szef to przeczyta i da podwyżkę . Pozdrawiam serdecznie Tylko apartament , ale jyz tam nie wrócę

Zalety

Pięknie położony , blisko do plaży

Wady

Pokoje standard pozostawiają wiele do życzenia , łazienka ojjjjj kiepska !!! Zdecydowanie za mała restauracja . W sezonie zapewne jedt masakra . Już teraz ludzie czekali na miejsca . Nie było 1.5 m zachowane nie nie . Jedzenie bez szału , ale blisko miasto , można sobie poradzić ! Dla wymagających polecam apartamenty !


3.8
Bożena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2016
Para

W pokoju było bardzo zimno, gratuluję pomysłu baterii prysznicowej na stałym uchwycie skierowana na 2 m w górę-wiec albo stajesz na palce i łapiesz wodę podskakując, albo myjesz się jedną ręką, trzymając w drugiej słuchawkę prysznicową. Basen czynny od 10-13 (przerwa) później od 15 do 20,30, Uwaga. sauna czynna dopiero od 15, więc ok 16,30 dopiero uzyskała temperaturę oczekiwaną. Wykupiłam pobyt na trzy dni, wyjechaliśmy po dwóch dniach i jednej nocy, Pani z recepcji z rozbrajającą szczerością powiedziała że wg niej wszystko jest ok i nie mają w standardzie zwrotu z góry zapłaconej kwoty za pobyt. Mam nadzieję, że zainwestują te 220 pln w uszczelnienie okien, albo nową baterię prysznicową. Najlepsza jest godzina zameldowania-16 ( czyli po obiedzie) i wymeldowania - 11 ( po śniadaniu ), wiec ściemnianie jest z całodniowym wyżywieniem. Jadąc do Spa w okresie zimowym mam nadzieję na SPA ( sauna od rana, basen bez przerwy) nie na oglądanie telewizji w pokoju hotelowym z temperaturą pomieszczenia 19 st i wiatrem od okna.

Zalety

Dobra kuchnia, przemiła obsługa w restauracji.

Wady

W pokoju było bardzo zimno, basen czynny od 10-13 z przerwą i później od 15 do 20,30, Uwaga. sauna czynna dopiero od 15. Masakra. W tężni solankowej temperatura rano 19 - 20 stopni- odpowiednia na strój kąpielowy :/



Zobacz na mapie

Grand Laola Spa

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.