Opinie o hotelu
Grand Hotel Misurina

7.8
Dobry
13 opinii

3.5

1157 opinii

Może będę malkontentka w stosunku do innych wyrazajacych opinię . Położenie na odludziu. Ładnie ale nie ma co robić. W pokojach i łazience zimno. Po zgłoszeniu do recepcji ktoś przyszedł do grzejników i tyle. Tlumaczylam w recepcji, że całej naszej grupie 8 osób jest zimno bo słabo grzeją a rano w łazience były letnie grzejniki. . Obsługa w recepcji nie miła. Baseny płatny . Pierwszy raz w hotelu basen płatny. Za drugi klucz do pokoju pobierali kaucję i oddawali nie temu co ja wpłacił. Jajecznica i pure z ziemniaków z proszku. Do garażu nie dostaliśmy pilota ( nikt nie dostał) i jak brama była zamknięta to trzeba było biec do recepcji. Jedzenie na śniadanie monotematyczne. Jak zabrakło ciemnego chleba to nie dokładali. Kawa beznadziejna. Przy kolacji jak była zamówiona herbata miętowy czy inna to przynosili kompletnie inną. W ogóle nie wiadomo o co chodziło z wodą. Niby miała być bezpłatna na osobę a my raz dostaliśmy na 8 osób jedną butelkę a później musieliśmy płacić za każdą butelkę. Ceny w ogóle wysokie. Piwo 6 euro w hotelu. Generalnie drugi raz bym tam nie pojechała. Zmarzlismy wszyscy totalnie w pokojach.

Pokoje/wyposażenie wyraźnie zniszczone, na szczęście łazienki czyste i codzienne sprzątane.Kiepska obsługą w recepcji i nie można było się doprosić szklanki do pokoju, aby nie pic wody i grappy z plastikowego kubka. Posiłki co prawda urozmaicone, ale wszystko zimne, a najwyżej letnie, a poranna kawa nie nadawała się do spożycia. Dodatkowa dużą uciążliwością było pomieszczenie do przechowywania nart/butów- brak grzejników i samo usytuowanie było fatalne-zimny mały bunkier w garażu. WiFi dostępne jedynie w poblizu recepcji, gdzie ciągle duży tłumek gości z laptopami. Na szczęście dopisały śnieżne warunki, które zrekompensowały wszystkie niedogodności.

Udało nam się kupić wycieczkę na last minute. Wyjazd wspominamy bardzo dobrze i z chęcią tam wrócimy. Bus hotelowy (po wcześniejszym zapisaniu sie w recepcji na konkretne godziny - z jednodniowym wyprzedzeniem) zawoził nas na stok i przyjezdzal o ustalonej godzinie by nas odebrac. Można na nartach pojechać do gondoli - i do cortiny. Jednak na miejscu też jest sporo tras.

Bardzo polecam ten hotel. Z wyjazdu byliśmy zadowoleni.

Jedyny minus to że rezydent ITAKI tj. zostawił grupę po przylocie w autokarze z włoskim kierowcą, który nawet nie miał wykazu uczestników co spowodowało że na jednym z postojów dwóch uczestników zostało i dopiero po 50 km dołączyli do naszego autokaru tj. zostali przywiezieni samochodem osobowym. Ponadto rezydent nie powiedział nic na temat wyciągów tj. jak mamy się najlepiej poruszać najlepiej na nartach. Rezydent nie odebrał moich telefonów więc człowiek musiał się sam zorganizować odnośnie skibusów i zakupów karnetów. UWAGA dla organizatora proponuję żeby na przyszłość przygotować na jednej kartce papieru informację dla podróżnych na ten temat.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 643 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT10134
Miejsce  Włochy / Cortina d'Ampezzo / Misurina
Wyżywienie  śniadania, bez wyżywienia
Udogodnienia  basen kryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, darmowe wifi, parking, zwierzęta, ośrodek narciarski

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.8
Dobry
13 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.8
Hotel
7.3
Położenie
8.1
Pokoje
8.0
Wyżywienie
7.4

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 13 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.8
3.8
Edyta Granda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2019
Grupa znajomych

Może będę malkontentka w stosunku do innych wyrazajacych opinię . Położenie na odludziu. Ładnie ale nie ma co robić. W pokojach i łazience zimno. Po zgłoszeniu do recepcji ktoś przyszedł do grzejników i tyle. Tlumaczylam w recepcji, że całej naszej grupie 8 osób jest zimno bo słabo grzeją a rano w łazience były letnie grzejniki. . Obsługa w recepcji nie miła. Baseny płatny . Pierwszy raz w hotelu basen płatny. Za drugi klucz do pokoju pobierali kaucję i oddawali nie temu co ja wpłacił. Jajecznica i pure z ziemniaków z proszku. Do garażu nie dostaliśmy pilota ( nikt nie dostał) i jak brama była zamknięta to trzeba było biec do recepcji. Jedzenie na śniadanie monotematyczne. Jak zabrakło ciemnego chleba to nie dokładali. Kawa beznadziejna. Przy kolacji jak była zamówiona herbata miętowy czy inna to przynosili kompletnie inną. W ogóle nie wiadomo o co chodziło z wodą. Niby miała być bezpłatna na osobę a my raz dostaliśmy na 8 osób jedną butelkę a później musieliśmy płacić za każdą butelkę. Ceny w ogóle wysokie. Piwo 6 euro w hotelu. Generalnie drugi raz bym tam nie pojechała. Zmarzlismy wszyscy totalnie w pokojach.

Zalety

Brak

Wady

Zimno w pokojach i łazience . Śniadania monotematyczne. Jajecznica i pure z proszku. Basen płatny. Nie ma co robić wieczorem.


6.6
Mariola

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2016
Para

Pokoje/wyposażenie wyraźnie zniszczone, na szczęście łazienki czyste i codzienne sprzątane.Kiepska obsługą w recepcji i nie można było się doprosić szklanki do pokoju, aby nie pic wody i grappy z plastikowego kubka. Posiłki co prawda urozmaicone, ale wszystko zimne, a najwyżej letnie, a poranna kawa nie nadawała się do spożycia. Dodatkowa dużą uciążliwością było pomieszczenie do przechowywania nart/butów- brak grzejników i samo usytuowanie było fatalne-zimny mały bunkier w garażu. WiFi dostępne jedynie w poblizu recepcji, gdzie ciągle duży tłumek gości z laptopami. Na szczęście dopisały śnieżne warunki, które zrekompensowały wszystkie niedogodności.

Zalety

Lokalizacja

Wady

Nie zasługiwał na przedstawiane 4 gwiazdki w ofercie. Pokoje/wyposażenie wyraźnie zniszczone. Kiepska obsługą hotelowa i nie można było się doprosić szklanki do pokoju, aby nie pic wody i grappy z plastikowego kubka. Posiłki co prawda urozmaicone, ale wszystko zimne, a najwyżej letnie, a poranna kawa nie nadawała się do spożycia.


9.0
Justyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2016
Grupa znajomych

Udało nam się kupić wycieczkę na last minute. Wyjazd wspominamy bardzo dobrze i z chęcią tam wrócimy. Bus hotelowy (po wcześniejszym zapisaniu sie w recepcji na konkretne godziny - z jednodniowym wyprzedzeniem) zawoził nas na stok i przyjezdzal o ustalonej godzinie by nas odebrac. Można na nartach pojechać do gondoli - i do cortiny. Jednak na miejscu też jest sporo tras.

Zalety

smaczne jedzenie, dobra lokalizacja, bus hotelowy dowożacy do stoku i z powrotem; blisko sklep; piękne widoki; lodówka w pokoju; czyste pokoje

Wady

wifi tylko przy recepcji - często nie działało; przydzielono nam miejsce na posiłki w mniejszej, brzydszej sali; napoje do kolacji dodatkowo płatne


8.8
Agra

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2016
Rodzina z dziećmi

Bardzo polecam ten hotel. Z wyjazdu byliśmy zadowoleni.

Zalety

Bardzo ładne apartamenty. Super położenie.

Wady

Jedzenie trochę sztuka dla sztuki. Wykwintnie podawane, wychodziliśmy głodni.


8.2
Jacek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2015
Rodzina z dziećmi

Jedyny minus to że rezydent ITAKI tj. zostawił grupę po przylocie w autokarze z włoskim kierowcą, który nawet nie miał wykazu uczestników co spowodowało że na jednym z postojów dwóch uczestników zostało i dopiero po 50 km dołączyli do naszego autokaru tj. zostali przywiezieni samochodem osobowym. Ponadto rezydent nie powiedział nic na temat wyciągów tj. jak mamy się najlepiej poruszać najlepiej na nartach. Rezydent nie odebrał moich telefonów więc człowiek musiał się sam zorganizować odnośnie skibusów i zakupów karnetów. UWAGA dla organizatora proponuję żeby na przyszłość przygotować na jednej kartce papieru informację dla podróżnych na ten temat.

Zalety

Miła obsługa, dobre jedzenie

Wady

Brak Wi - Fi


8.0
Hektor

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2015
Para

Hotel ogólnie ok.Miejscowość raczej tylko do nocowania,wieczorem nie za wiele atrakcji.Fajny dojazd do pierwszego ośrodka narciarskiego 10 min.Potem można walić na Cortine.

Zalety

Ogólnie ok

Wady

Nie doszukiwałbym się wad.


9.0
kochamnarty

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2015
Rodzina z dziećmi

Poleczm.Piękna okolica. B.starajaca się obsługa,czyste pokoje, częsta zmiana pościeli,codzienna zmiana ręczników.Dobra cena(byliśmy z Neceramnenem ).Trzeba liczyć na własny transport na stoki i mieć w łańcuchy( nam się nie przydały). Najbliższy stok ok.7 km. Zawiedziony będzie ten,kto liczy na życie nocne poza hotelem. Jest kilka sklepów i dobre restauracje . Byliśmy w podobnych warunkach za większe pieniądze (nasz może nawet więcej niż 20raz w Aplach a pierwsza opinia w Necie)

Zalety

Piękna okolica.

Wady

tyko dla zmotoryzowanych lub grup autoksrowych


8.0
Carlos

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2014
Para

Ogólnie hotel przyjemny polecam narciarzom w okresie zimowym

Zalety

czysty , miła obsługa , bardzo ładnie położony

Wady

monotonne śniadania, słabo wyposażona narciarnia np.:brak suszarek do butów, brak kłudek na wszytskich stojakach , stare niechlujne szafki itd... , w zimie brak swobodnego szczególnie w weakendy kontaktu z światem jeździ tyko jeden bus do Cortiny....


8.4
Mariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2014
Rodzina z dziećmi

Hotel super obsługa jeszcze lepsza Szef restauracji i barmani the best

Zalety

położenie

Wady

brak WI-FI w pokoju


10
ulla

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2010
Para

Bardzo fajny hotel- polecam dla tych którzy przyjeżdżają na narty i nie mają czasu narzekać.


6.4
Renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2009

Hotel nie dostosowany dla osób z nartami, przez okres 7 dni trzymaliśmy narty i buty w pokoju. Każdorazowo podłoga była mokra, bo śnieg ociekał z nart.Problemy z zaparkowaniem samochodu,ciagłe polowanie na wolne miejsce.Wyzywienie przecietne, mały wybór.W basenie zimna woda.Przeszukiwanie szaf przez osoby sprzątające, częściowo opróżniono nam butelkę whisky i brandy , które to butelki były trzymane w zamkniętej szafie.Recepcja się tym nie przejęła, kazała nam rozmawiać z osobami sprzątającymi i na marginesie znajomość języka angielskiego zerowa


9.0
Kamil

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008

Bardzo fajny hotel, pięknie polożony, super warunki do jeżdżenia na nartach, polecam!!!


5.6
JA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2006
Rodzina z dziećmi

POKOJE ŁADNE ,WYŻYWIENIE FATALNE ,OBSŁUGA BEZNADZIEJNA


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Grand Hotel Misurina

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.