Opinie o hotelu
Grand Hotel (Gozo)

9.3
Bardzo dobry
6 opinii

4.5

2075 opinii

Hotel z klimatem. Przemiła obsługa podczas posiłków i bardzo dobry serwis room. Smaczne i pięknie podane posiłki. Profesjonalna i pomocna obsługa w recepcji hotelowej. Bardzo polecam pobyt w tym hotelu.

Super hotel, wszystko na najwyższym poziomie, obsługa przemiła. Na pewno tam wrócimy.

Hotel posiada wyjątkowe położenie tuż obok portu, skąd kursują promy między Maltą a Gozo, co ułatwia podróżującym zwiedzanie. Restauracja główna oferuje wyśmienite jedzenie w eleganckiej atmosferze, podobnej do pięciogwiazdkowej restauracji. Obsługa jest starannie przygotowana, dbając o pełne zadowolenie klientów. Hotel jest idealny dla osób starszych oraz tych, którzy szukają spokoju i pięknego widoku na morze. Pokoje są dobrze wyposażone, chociaż niektóre nie mają balkonów. Podgrzewany basen wewnętrzny jest dodatkowym atutem, szczególnie w okresie chłodniejszym. Choć hotel nie oferuje zbyt wielu atrakcji ani animacji, jego lokalizacja i atmosfera rekompensują te niedogodności. Jednakże, brak możliwości zabrania zwierząt może być utrudnieniem dla niektórych klientów. Ogólnie oceniam ten hotel na 8/10, szczególnie polecając go dla osób ceniących sobie relaks i piękne widoki nad morzem.

Nie tylko "nie było tak źle" ale było bardzo fajnie !

Hotel super, jedzenie super, widoki piekne. Lokalizacja hotelu- idealna do przemieszczania sie na Malte- 5 min spacer do promu. Cisza, spokoj-pieknie. Miejsce idealne by odpoczac.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 469 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT20248
Nazwa  Grand Hotel (Gozo)
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / Mgarr
Wyżywienie  śniadania, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu, fitness, rowery

Nasi klienci docenili

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

check

Błękitna Grota, niesamowite jaskinie z lazurową wodą

check

Megalityczne świątynie starsze niż piramidy

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.3
Bardzo dobry
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
10
Hotel
9.8
Położenie
8.8
Pokoje
9.2
Wyżywienie
9.6
Atrakcje dla dzieci
5.0
Sport i rozrywka
9.0

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.1
8.1
Marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Hotel z klimatem. Przemiła obsługa podczas posiłków i bardzo dobry serwis room. Smaczne i pięknie podane posiłki. Profesjonalna i pomocna obsługa w recepcji hotelowej. Bardzo polecam pobyt w tym hotelu.

Zalety

Duże obszerne pokoje. Bardzo dobra kuchnia. Pomocna miła i profesjonalna obsługa hotelowa.

Wady

Nie mam uwag


10
Izabela

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Para

Super hotel, wszystko na najwyższym poziomie, obsługa przemiła. Na pewno tam wrócimy.

Zalety

Widok z tarasu i piekny basen.


Filip

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Kwiecień 2024
Grupa znajomych

Hotel posiada wyjątkowe położenie tuż obok portu, skąd kursują promy między Maltą a Gozo, co ułatwia podróżującym zwiedzanie. Restauracja główna oferuje wyśmienite jedzenie w eleganckiej atmosferze, podobnej do pięciogwiazdkowej restauracji. Obsługa jest starannie przygotowana, dbając o pełne zadowolenie klientów. Hotel jest idealny dla osób starszych oraz tych, którzy szukają spokoju i pięknego widoku na morze. Pokoje są dobrze wyposażone, chociaż niektóre nie mają balkonów. Podgrzewany basen wewnętrzny jest dodatkowym atutem, szczególnie w okresie chłodniejszym. Choć hotel nie oferuje zbyt wielu atrakcji ani animacji, jego lokalizacja i atmosfera rekompensują te niedogodności. Jednakże, brak możliwości zabrania zwierząt może być utrudnieniem dla niektórych klientów. Ogólnie oceniam ten hotel na 8/10, szczególnie polecając go dla osób ceniących sobie relaks i piękne widoki nad morzem.


9.4
Tadeusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Para

Nie tylko "nie było tak źle" ale było bardzo fajnie !


9.4
Ania

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Hotel super, jedzenie super, widoki piekne. Lokalizacja hotelu- idealna do przemieszczania sie na Malte- 5 min spacer do promu. Cisza, spokoj-pieknie. Miejsce idealne by odpoczac.

Zalety

lokalizacja, jedzenie

Wady

nie ma


9.7
Marta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2022
Rodzina z dziećmi

Byłam w tym hotelu na przełomie października i listopada 2022. Zdecydowanie polecam. Hotel położony jest na stoku, z balkonów, znad basenu zewnętrznego, z jadalni i z tarasu ma wspaniały widok na marinę, morze, Comino i Maltę, a także na kościoły i cytadelę w Mgarr (dopłaciłam do pokoju z widokiem na morze i była to słuszna decyzja). Oszałamiająco piękny krajobraz. Czysto. Duży pokój, łazienka z wanną, nie ma ciasnoty. Na balkonie stolik i fotele. W basenach woda średnio ciepła (dla mnie za chłodna), natomiast można było jeszcze normalnie kąpać się w morzu (zaskoczenie). Na terenie hotelu ATM. Butelka wina w hotelowym barze od 16 euro. Śniadania kontynentalne. Okropna herbata, do czego trzeba było się przyzwyczaić, reszta w porządku. Nigdy niczego nie brakowało. W weekendy warto pójść na śniadanie o nietypowej porze, ponieważ inaczej trzeba zaczekać na stolik. Obsługa jest jednak bardzo sprawna, szef sali dba o porządek i w razie tłoku wskazuje wolny stolik. Zawsze można też wziąć jedzenie na taras, jeśli tylko upał nie przeszkadza. Obsługa recepcji uprzejma i w miarę możliwości pomocna. Hotel idealny dla osób chcących zwiedzić Gozo ze względu na bliskość przystani promowej - promy na Maltę (5 euro), łódki na Comino (5 euro), biura oferujące wycieczki łodziami dookoła wyspy. Przy marinie są też przystanki autobusowe do Victorii (bilet 2 euro) stanowiącej zarówno cel wielu wycieczek, jak i centrum przesiadkowe na wyspie. Blisko hotelu i w marinie kilka restauracji i barów. Do porządnego i jedynego w okolicy samu spożywczego Ta Dirjanu spory kawałek pod górkę ulicą Triq I-Imgarr. Naprawdę gorąco polecam zarówno samo Gozo z jego z pokojem, klifami, małymi miasteczkami i klimatem, jak i hotel, który wręcz przewyższył moje oczekiwania (a ogólnie raczej wybrzydzam).

Zalety

Lokalizacja, widoki, czystość, przestronne pokoje, miła obsługa.

Wady

Herbata jest straszna ;-)


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Grand Hotel (Gozo)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.