Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Dość duży hotel, w bardzo ładnym otoczeniu. Dużo roślinności. Dużo miejsca na basenach, na 8 basenów czynnych było 7 (pobyt wrzesien/październik, wiec poza sezonem), pokoje sprzątane codziennie. Jedzenia dużo i smaczne nawet krewetki były. Obsługa bardzo miła i pomocna. I najlepsze na koniec. Przy hotelu jest przepiękna rafa z duża ilością różnorodnych rybek, w związku z tym nie ma łagodnego zejścia do morza. Od razu z pomostu bodajże 30 m głębokości. Ale widoki rekompensują tą niedogodność.
Piękny i zadbany teren, dużo roślinności. Przepiękna rafa i cudowne kolorowe rybki przy hotelu, miła i pomocna obsługa.
Na kolacje ustawia się kolejka do restauracji, czasami trzeba swoje odstać
Chciałbym przestrzec wszystkich którzy sugerują się opisem hotelu i 5 gwiazdkami. Stan hotelu, poziom i zakres usług które oferuje, arogancja obsługi odpowiedzialnej za bezpośredni kontakt z wczasowiczami nie predysponuje nawet do zakwalifikowania jako hotel 4 gwiazdkowy. Jak w wielu opiniach napisano należałoby sklasyfikować jako obiekt 3 gwiazdkowy. Nawiasem mówiąc dziwne, że biura podróży nie weryfikują standardu hotelu tylko w ciemno powielają opis. Pierwsze zaskoczenie pokój ? 2 osobowy, maleńki z minimalistycznym wyposażeniem w opłakanym wymagającym remontu lub wymiany stanie. Plaża udostępniona tylko częściowo, na której leżaki i materace wyglądają jakby były przywiezione ze śmietniska. Basenów sporo, ale maleńkie i płytkie, przez co woda jest tak nagrzana że wcale nie chłodzi. Bary z bardzo skromnym wyborem napojów podawanych w temperaturze otoczenia i obsługa z która nie wiadomo w jakim języku można się porozumieć traktującą każdego proszącego o lód do napojów jak wroga. Napoje lane niechlujnie do popękanych , przeciekających starych plastykowych kubków od razu obklejonych porozlewanym napojem. Pomimo all inclusive obsługujący w barze naleśnikowym potrafi odmówić wydania 2 naleśników twierdząc że 1 osobie należy się tylko 1. I coś niespotykanego ? recepcjonista w lobby nie załatwiając do końca sprawy potrafi odwrócić się tyłem do wczasowicza mówiąc że on już skończył rozmawiać lub wprost zignorować kobietę udając że jej nie widzi. Bardzo słaba znajomość języków obcych powoduje , że w recepcji próbują wmawiać rozmówcom, że to oni nie potrafią się komunikować. Jedzenie od pierwszego do 14 dnia takie samo. Restauracje ogólne dwie, w tym jedna czynna tylko rano i wieczorem przez 1,5 godz. Po tym czasie obsługa wyprasza z sali. Owoców niewiele, jeżeli pokażą się np. winogrona, znikają w ciągu kilku minut i nie są już uzupełniane. W przeważającej ilości goście rosyjskojęzyczni ? podczas mojego pobytu ok.90%, i na ten język przestawia się cała obsługa. Animacje prawie niewidoczne. Pozytywnie natomiast oceniam obsługę pokoju ? codziennie sprzątany, wymieniana pościel i ręczniki. Niewątpliwym plusem jest położona przy hotelu rafa z nieprawdopodobnym bogactwem ryb. Pod negatywnymi opiniami spotkałem wpisy przedstawiciela hotelu że nie wierzy, aby negatywy były ogólną opinią gości, niemniej jednak z kimkolwiek rozmawiałem z osób mówiących innym językiem niż rosyjski, byli mocno zawiedzeni standardem który spotkali i żadne z nich nie miało ochoty na ponowne odwiedziny tego hotelu. W moim przypadku był to 6 pobyt w Egipcie i największe rozczarowanie. ODRADZAM.
Hotel naprawdę godny polecenia, miła uczynna obsługa, przepiekny kompleks położony na kilku poziomach troszke trzeba sie nachodzic schodkami ale za to widoki przecudne. Pierwsz raz spotkałam sie z tym iż all jest w tak wielu restauracjach, także w restauracjach na kartę, dodatkowo nawet sushi można przekąsić, kuchnia bardzo urozmaicona, po napoje nie stoi się w kolejkach przy barze tylko chodzi kelner z tacą i pyta na co ma sie ochotę. Wada za mało leżaków zarówno na plaży jak i przy basenach trzeba wcześniej wstac aby zarezerwować, drugie to bardzo śliska powierzchnia więc trzeba uważać żeby sie nie poślizgnąć.