Opinie o hotelu
Grand

7.5
Dobry
3 opinie

Dość duży hotel, w bardzo ładnym otoczeniu. Dużo roślinności. Dużo miejsca na basenach, na 8 basenów czynnych było 7 (pobyt wrzesien/październik, wiec poza sezonem), pokoje sprzątane codziennie. Jedzenia dużo i smaczne nawet krewetki były. Obsługa bardzo miła i pomocna. I najlepsze na koniec. Przy hotelu jest przepiękna rafa z duża ilością różnorodnych rybek, w związku z tym nie ma łagodnego zejścia do morza. Od razu z pomostu bodajże 30 m głębokości. Ale widoki rekompensują tą niedogodność.

Chciałbym przestrzec wszystkich którzy sugerują się opisem hotelu i 5 gwiazdkami. Stan hotelu, poziom i zakres usług które oferuje, arogancja obsługi odpowiedzialnej za bezpośredni kontakt z wczasowiczami nie predysponuje nawet do zakwalifikowania jako hotel 4 gwiazdkowy. Jak w wielu opiniach napisano należałoby sklasyfikować jako obiekt 3 gwiazdkowy. Nawiasem mówiąc dziwne, że biura podróży nie weryfikują standardu hotelu tylko w ciemno powielają opis. Pierwsze zaskoczenie pokój ? 2 osobowy, maleńki z minimalistycznym wyposażeniem w opłakanym wymagającym remontu lub wymiany stanie. Plaża udostępniona tylko częściowo, na której leżaki i materace wyglądają jakby były przywiezione ze śmietniska. Basenów sporo, ale maleńkie i płytkie, przez co woda jest tak nagrzana że wcale nie chłodzi. Bary z bardzo skromnym wyborem napojów podawanych w temperaturze otoczenia i obsługa z która nie wiadomo w jakim języku można się porozumieć traktującą każdego proszącego o lód do napojów jak wroga. Napoje lane niechlujnie do popękanych , przeciekających starych plastykowych kubków od razu obklejonych porozlewanym napojem. Pomimo all inclusive obsługujący w barze naleśnikowym potrafi odmówić wydania 2 naleśników twierdząc że 1 osobie należy się tylko 1. I coś niespotykanego ? recepcjonista w lobby nie załatwiając do końca sprawy potrafi odwrócić się tyłem do wczasowicza mówiąc że on już skończył rozmawiać lub wprost zignorować kobietę udając że jej nie widzi. Bardzo słaba znajomość języków obcych powoduje , że w recepcji próbują wmawiać rozmówcom, że to oni nie potrafią się komunikować. Jedzenie od pierwszego do 14 dnia takie samo. Restauracje ogólne dwie, w tym jedna czynna tylko rano i wieczorem przez 1,5 godz. Po tym czasie obsługa wyprasza z sali. Owoców niewiele, jeżeli pokażą się np. winogrona, znikają w ciągu kilku minut i nie są już uzupełniane. W przeważającej ilości goście rosyjskojęzyczni ? podczas mojego pobytu ok.90%, i na ten język przestawia się cała obsługa. Animacje prawie niewidoczne. Pozytywnie natomiast oceniam obsługę pokoju ? codziennie sprzątany, wymieniana pościel i ręczniki. Niewątpliwym plusem jest położona przy hotelu rafa z nieprawdopodobnym bogactwem ryb. Pod negatywnymi opiniami spotkałem wpisy przedstawiciela hotelu że nie wierzy, aby negatywy były ogólną opinią gości, niemniej jednak z kimkolwiek rozmawiałem z osób mówiących innym językiem niż rosyjski, byli mocno zawiedzeni standardem który spotkali i żadne z nich nie miało ochoty na ponowne odwiedziny tego hotelu. W moim przypadku był to 6 pobyt w Egipcie i największe rozczarowanie. ODRADZAM.

Hotel naprawdę godny polecenia, miła uczynna obsługa, przepiekny kompleks położony na kilku poziomach troszke trzeba sie nachodzic schodkami ale za to widoki przecudne. Pierwsz raz spotkałam sie z tym iż all jest w tak wielu restauracjach, także w restauracjach na kartę, dodatkowo nawet sushi można przekąsić, kuchnia bardzo urozmaicona, po napoje nie stoi się w kolejkach przy barze tylko chodzi kelner z tacą i pyta na co ma sie ochotę. Wada za mało leżaków zarówno na plaży jak i przy basenach trzeba wcześniej wstac aby zarezerwować, drugie to bardzo śliska powierzchnia więc trzeba uważać żeby sie nie poślizgnąć.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 124 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18017
Nazwa  Grand
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh / El Hadaba
Wyżywienie  śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, rozrywka i życie nocne

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.5
Dobry
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
6.3
Położenie
8.3
Pokoje
6.7
Wyżywienie
8.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.5
8.4
Helena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2021
Para

Dość duży hotel, w bardzo ładnym otoczeniu. Dużo roślinności. Dużo miejsca na basenach, na 8 basenów czynnych było 7 (pobyt wrzesien/październik, wiec poza sezonem), pokoje sprzątane codziennie. Jedzenia dużo i smaczne nawet krewetki były. Obsługa bardzo miła i pomocna. I najlepsze na koniec. Przy hotelu jest przepiękna rafa z duża ilością różnorodnych rybek, w związku z tym nie ma łagodnego zejścia do morza. Od razu z pomostu bodajże 30 m głębokości. Ale widoki rekompensują tą niedogodność.

Zalety

Piękny i zadbany teren, dużo roślinności. Przepiękna rafa i cudowne kolorowe rybki przy hotelu, miła i pomocna obsługa.

Wady

Na kolacje ustawia się kolejka do restauracji, czasami trzeba swoje odstać


4.4
Sławek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Grupa znajomych

Chciałbym przestrzec wszystkich którzy sugerują się opisem hotelu i 5 gwiazdkami. Stan hotelu, poziom i zakres usług które oferuje, arogancja obsługi odpowiedzialnej za bezpośredni kontakt z wczasowiczami nie predysponuje nawet do zakwalifikowania jako hotel 4 gwiazdkowy. Jak w wielu opiniach napisano należałoby sklasyfikować jako obiekt 3 gwiazdkowy. Nawiasem mówiąc dziwne, że biura podróży nie weryfikują standardu hotelu tylko w ciemno powielają opis. Pierwsze zaskoczenie pokój ? 2 osobowy, maleńki z minimalistycznym wyposażeniem w opłakanym wymagającym remontu lub wymiany stanie. Plaża udostępniona tylko częściowo, na której leżaki i materace wyglądają jakby były przywiezione ze śmietniska. Basenów sporo, ale maleńkie i płytkie, przez co woda jest tak nagrzana że wcale nie chłodzi. Bary z bardzo skromnym wyborem napojów podawanych w temperaturze otoczenia i obsługa z która nie wiadomo w jakim języku można się porozumieć traktującą każdego proszącego o lód do napojów jak wroga. Napoje lane niechlujnie do popękanych , przeciekających starych plastykowych kubków od razu obklejonych porozlewanym napojem. Pomimo all inclusive obsługujący w barze naleśnikowym potrafi odmówić wydania 2 naleśników twierdząc że 1 osobie należy się tylko 1. I coś niespotykanego ? recepcjonista w lobby nie załatwiając do końca sprawy potrafi odwrócić się tyłem do wczasowicza mówiąc że on już skończył rozmawiać lub wprost zignorować kobietę udając że jej nie widzi. Bardzo słaba znajomość języków obcych powoduje , że w recepcji próbują wmawiać rozmówcom, że to oni nie potrafią się komunikować. Jedzenie od pierwszego do 14 dnia takie samo. Restauracje ogólne dwie, w tym jedna czynna tylko rano i wieczorem przez 1,5 godz. Po tym czasie obsługa wyprasza z sali. Owoców niewiele, jeżeli pokażą się np. winogrona, znikają w ciągu kilku minut i nie są już uzupełniane. W przeważającej ilości goście rosyjskojęzyczni ? podczas mojego pobytu ok.90%, i na ten język przestawia się cała obsługa. Animacje prawie niewidoczne. Pozytywnie natomiast oceniam obsługę pokoju ? codziennie sprzątany, wymieniana pościel i ręczniki. Niewątpliwym plusem jest położona przy hotelu rafa z nieprawdopodobnym bogactwem ryb. Pod negatywnymi opiniami spotkałem wpisy przedstawiciela hotelu że nie wierzy, aby negatywy były ogólną opinią gości, niemniej jednak z kimkolwiek rozmawiałem z osób mówiących innym językiem niż rosyjski, byli mocno zawiedzeni standardem który spotkali i żadne z nich nie miało ochoty na ponowne odwiedziny tego hotelu. W moim przypadku był to 6 pobyt w Egipcie i największe rozczarowanie. ODRADZAM.


9.6
isunia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2010
Para

Hotel naprawdę godny polecenia, miła uczynna obsługa, przepiekny kompleks położony na kilku poziomach troszke trzeba sie nachodzic schodkami ale za to widoki przecudne. Pierwsz raz spotkałam sie z tym iż all jest w tak wielu restauracjach, także w restauracjach na kartę, dodatkowo nawet sushi można przekąsić, kuchnia bardzo urozmaicona, po napoje nie stoi się w kolejkach przy barze tylko chodzi kelner z tacą i pyta na co ma sie ochotę. Wada za mało leżaków zarówno na plaży jak i przy basenach trzeba wcześniej wstac aby zarezerwować, drugie to bardzo śliska powierzchnia więc trzeba uważać żeby sie nie poślizgnąć.



Zobacz na mapie

Grand

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.