Opinie o hotelu
Grand Excelsior

9.8
Wyjątkowy
2 opinie

4.0

6079 opinii

Pobyt niezwykle udany, położenie hotelu rewelacyjne, praktycznie w centrum Valetty, cisza, nie dokuczał gwar miasta. Położony nad samą zatoką, Przepiękny widok na zatokę. Jedzenie rewelacyjne. Obsługa troskliwa. Czystość super. Ogólnie wszystko super, super., na najwyższym poziomie. Dajemy najwyższą ocenę i rekomendację dla najbardziej wymagających gości.

Wakacje bez dzeci, dlatego mogliśmy sobie pozwolić na podywższenie pokoju do de luxa. Lcd, łazienka godna 5*. Na nic nie trzeba było długo czekać. W restauracji nawet podawane były czekadełka między posiłkami żeby nie czekać zbyt długo na posiłki. Obsługa traktuje gości po królewsku. Śniadania troszkę angielskiego, ale dla kogoś ze środkoj Europy też się coś znalazło. Hotel posiada wpsaniały basen zewnętrzy.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 384 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT17011
Nazwa  Grand Excelsior
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / La Valetta
Wyżywienie  śniadania, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, windsurfing, parking

Nasi klienci docenili

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

check

Błękitna Grota, niesamowite jaskinie z lazurową wodą

check

Megalityczne świątynie starsze niż piramidy

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.8
Wyjątkowy
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
10
Hotel
10
Położenie
10
Pokoje
10
Wyżywienie
10
Atrakcje dla dzieci
7.0
Sport i rozrywka
10

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.8
9.6
Renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
50+

Pobyt niezwykle udany, położenie hotelu rewelacyjne, praktycznie w centrum Valetty, cisza, nie dokuczał gwar miasta. Położony nad samą zatoką, Przepiękny widok na zatokę. Jedzenie rewelacyjne. Obsługa troskliwa. Czystość super. Ogólnie wszystko super, super., na najwyższym poziomie. Dajemy najwyższą ocenę i rekomendację dla najbardziej wymagających gości.

Zalety

Niewątpliwi zaletą są: - położenie nad zatoką, blisko centrum ,ale nie dokuczał gwar miasta - obsługa na najwyższym poziomie, dbanie o klienta - czystość - urozmaicone, smaczne jedzenie w dużych ilościach, każdy znajdzie coś dla siebie

Wady

- wad brak


10
Marlena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2009

Wakacje bez dzeci, dlatego mogliśmy sobie pozwolić na podywższenie pokoju do de luxa. Lcd, łazienka godna 5*. Na nic nie trzeba było długo czekać. W restauracji nawet podawane były czekadełka między posiłkami żeby nie czekać zbyt długo na posiłki. Obsługa traktuje gości po królewsku. Śniadania troszkę angielskiego, ale dla kogoś ze środkoj Europy też się coś znalazło. Hotel posiada wpsaniały basen zewnętrzy.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Grand Excelsior

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.