Opinie o hotelu
Gran Zebru

6.3
Średni
15 opinii

4.5

194 opinie

Hotel bardzo przyjemny i w sumie oceniam go dobrze ale tragicznie oceniam obsługę. Co dziwne nie myśle o kelnerkach czy sprzątaczkach a o właścicielach. Właściciel od początku robił nam bardzo duże problemu a każde udogodnienie traktował jako wielki problem. Wspólny stolik dla Całej grupy nie była uwzględniony w umowie i to już był problem aby nam go przygotować. Z wielką łaską po 2 dniach i prośbach ustawiono 2 stoliki na całą 17 osobową grupę. Właściciel nie chciał spełnić tak głupich próśb jak szklanki w pokoju czy kieliszki i po wojnach serwował nam plastikowe kubki. Wszystko było dla niego problemem. Nie był chyba gotowy na tak dużą grupę. Żona właściciela była opryskliwa dla całej grupy a po drobnym wypadku na stołówce jakim było rozlanie oliwy przeklinała i zwymyślała całą grupę. Nie widziała że 3 osoby z 17 które tam były znały język włoski. Trzeciego dnia właściciel odmówił wydania śniadania do momentu jak nie zapłacimy rachunków za napoje które zamawialiśmy do obiadów. Cała sytuacja skończyła się wielką kłótnią ale zgodnie z życzeniem zapłaciliśmy za dotychczasowe rachunki choć nadal nie wiemy co było powodem takiego zachowania właściciela. Ogólnie odradzam pobyt większej grupie w tym hotelu. Jeśli chce miło spędzić czas niech omija ten hotel.

-Ludzie prowadzący ten hotel nie powinni się tym zajmować. Uprzykrzający życie , robiący problemy ze wszystkiego co się da. Właścicielka z powodu przypadkowego wylania oleju na podłogę była uprzejma krzyczeć na całą restaurację, że jesteśmy bydłem i trzeba wezwać karabinieri i rozstrzelać nas. Nieuprzejmi, wręcz niezrozumiale chamscy, nie lubią Polaków. Zdecydowanie odradzamy pobyt, bo wpłynął nam na jakość naszego wyjazdu- a w okolicy jest mnóstwo miejsc tego typu.

Podróżuję bardzo często bo ok. 20 razy w roku - związane jest to poniekąd z moją pracą ale nigdy nie spotkałem się z takim fatalnym traktowaniem klienta. Nawet na najtańszych kempingach jest lepiej. Właściciele bardzo nie mili od pierwszego dnia. Stanowczo nie polecam tego hotelu najgorszemu wrogowi!!!

Właściciel jest bardzo nieuprzejmy i nie zna żadnego języka obcego, co rodzi wiele nieporozumień i nieprzyjemnych sytuacji. Stanowczo odradzam.

Szkoda nerwów na próby porozumienia się z właścicielem.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 974 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT10379
Nazwa  Gran Zebru
Miejsce  Włochy / Val di Sole / Cogolo di Pejo
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  dostęp do internetu, sprzęt zimowy, darmowe wifi, parking, zwierzęta, ośrodek narciarski

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.3
Średni
15 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.5
Hotel
5.3
Położenie
6.9
Pokoje
7.8
Wyżywienie
6.1

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 15 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.3
6.4
Radek Baran

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel bardzo przyjemny i w sumie oceniam go dobrze ale tragicznie oceniam obsługę. Co dziwne nie myśle o kelnerkach czy sprzątaczkach a o właścicielach. Właściciel od początku robił nam bardzo duże problemu a każde udogodnienie traktował jako wielki problem. Wspólny stolik dla Całej grupy nie była uwzględniony w umowie i to już był problem aby nam go przygotować. Z wielką łaską po 2 dniach i prośbach ustawiono 2 stoliki na całą 17 osobową grupę. Właściciel nie chciał spełnić tak głupich próśb jak szklanki w pokoju czy kieliszki i po wojnach serwował nam plastikowe kubki. Wszystko było dla niego problemem. Nie był chyba gotowy na tak dużą grupę. Żona właściciela była opryskliwa dla całej grupy a po drobnym wypadku na stołówce jakim było rozlanie oliwy przeklinała i zwymyślała całą grupę. Nie widziała że 3 osoby z 17 które tam były znały język włoski. Trzeciego dnia właściciel odmówił wydania śniadania do momentu jak nie zapłacimy rachunków za napoje które zamawialiśmy do obiadów. Cała sytuacja skończyła się wielką kłótnią ale zgodnie z życzeniem zapłaciliśmy za dotychczasowe rachunki choć nadal nie wiemy co było powodem takiego zachowania właściciela. Ogólnie odradzam pobyt większej grupie w tym hotelu. Jeśli chce miło spędzić czas niech omija ten hotel.


5.0
Erw

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

-Ludzie prowadzący ten hotel nie powinni się tym zajmować. Uprzykrzający życie , robiący problemy ze wszystkiego co się da. Właścicielka z powodu przypadkowego wylania oleju na podłogę była uprzejma krzyczeć na całą restaurację, że jesteśmy bydłem i trzeba wezwać karabinieri i rozstrzelać nas. Nieuprzejmi, wręcz niezrozumiale chamscy, nie lubią Polaków. Zdecydowanie odradzamy pobyt, bo wpłynął nam na jakość naszego wyjazdu- a w okolicy jest mnóstwo miejsc tego typu.


4.6
Fun Sail Tomasz Madej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Podróżuję bardzo często bo ok. 20 razy w roku - związane jest to poniekąd z moją pracą ale nigdy nie spotkałem się z takim fatalnym traktowaniem klienta. Nawet na najtańszych kempingach jest lepiej. Właściciele bardzo nie mili od pierwszego dnia. Stanowczo nie polecam tego hotelu najgorszemu wrogowi!!!


4.6
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2011

Właściciel jest bardzo nieuprzejmy i nie zna żadnego języka obcego, co rodzi wiele nieporozumień i nieprzyjemnych sytuacji. Stanowczo odradzam.


4.2
Agata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2011

Szkoda nerwów na próby porozumienia się z właścicielem.


6.4
e.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2010
Para

Właściciel nieprzyjemny! W pokoju było bardzo zimno. Gdy mąż zwrócił uwagę że jest zbyt niska temperatura w pomieszczeniu właściciel cały czas powtarzał że to odpowiednia temperatura i dał nam 2 koce :):):) Odradzam !!!!


3.6
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2010
Para

Bardzo nieuprzejmy właściciel, słabe jedzenie. Nie polecam.


3.8
Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2009
Para

Obsługa nie zna żadnego języka obcego, poza włoskim, co budzi dużo frustracji i nieporozumień. Właściel od razu wpada we wściekłość, gdy gość czegokolwiek próbuje się dowiedzieć. Kompleks narciarski w okolicy bardzo przyjemny i dobrze przygotowany, warto jednak postawić na lepszy hotel, w którym polski gość nie będzie czuł się jak intruz.


5.6
Jadwiga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2009

Nudna i tania kuchnia, za to trzeba dopłacać za napoje i to nie tylko wino ! Podróz wybralismy opcją samolot + autokar. Niestety trwało to ponad 19 godzin z powodu nieodpowiedzialnego pilota-opiekuna. Zeby dojechac do Cogolo przeciagnął nas nocą przez całe Alpy.skandal! Do hotelu dotarlismy głodni i zmęczeni, ale tam na nas czekało tylko jabłko + woda zamiast zimnej kolacji!


9.0
olo

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2009
Rodzina z dziećmi

Właściciel bezproblemowy, uprzejmy, żadnych nieporozumień, internet moglby byc juz bezpłatny i dostępny wi-fi w całym hotelu, posiłki jak dla mnie bardzo dobre, polecam jak najbardziej


6.8
rr100rr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2009
Para

Właściciel uprzejmy ale wygłosił do znajomych że polacy to narzekają i wciąż czegoś chcą.Małe zgrzyty na początku,brak pościeli i ręczników dla dzieci.Bufet sałatkowy to w tym hotelu pocięta kapusta wszelkich gatunków,dania główne w porządku.Na śniadanie tylko ser i martadela oraz zimne jajka.Parówki na ciepło wnoszono pół godz po tym jak wszyscy zjedli śniadanie żeby zdążyć na skibusa.Brak kolacji regionalnej obowiązkowej w innych hotelach.Najtańszy hotel w regionie. Termy Peio to zwykły basen gdzie trzeba pare rzeczy zakupić np czepki.


9.4
kkmaj luty 2009

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2009
Para

Właściciel bezproblemowy,miła obsługa,czyste pokoje,posiłki smaczne(śniadania: bułki/chleb,wędlina,ser zółty,jajka,parówki,dżem,miód,krem czekoladowy,płatki z mlekiem,ciasto,rogalik,napoje,kawa,herbata,kakao,minus brak warzyw do śniadania;obiadokolacja:stółSzwedzki(warzywa),na I danieZazwyczajWybór:zupa/makaron,na II daniaMięsneZdodatkami,deser,napojePłatne(2,5E 0.5l wina,sok ok.3E 1l).SkiBus 100 m odHotelu,rozkład wHotelu/naPrzystanku,nieMaProblemuDostosowaćSięDoGodzOdj iPrzyj.Termy w PEIOtoBasen,jacuzziOrazSauna(10EwstępNaBasen jacuzzi,10Esauna,saunęTrzebaRezerwowaćDzieńWcześniej,potrzebneCzepki).PolecamStok PEIO FONTE.TrasyFajne,nieMaTyluLudziCo wMARILLEVIE,bezKolejekDoGondoli,karczmaNaStokuFajna,dobreGrzaneWino,pyszne Tiramisu:)


9.2
heniek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Para

Nie rozumiem negatywnych opinii o tym hotelu - moje wrażenie, dokładnie odwrotne.


7.6
Agnieszka z rodziną

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Rodzina z dziećmi

Najważniejsza uwaga powinna dotyczyć skibusów do Marilevy: są tylko 2 rano i 2 powrotne, a o tym nie informuje żadne biuro. Nawet pilotka nie była zorientowana co do transportu oraz położenia term, które oddalone są nie 300 m ale 3 km. Co do poprzednich uwag, to widać, że 3 opinie pochodzą od 17-osobowej grupy, która (jak można się domyślić) nieco "narozrabiala". Rzeczywiście gospodarze są nieco powściągliwi, ale kulturalni. Natomiast hotel i jedzenie na dobrym poziomie.


8.4
Zbigniew ŁUŃSKI

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2007
Para

Bardzo fajny hotelik, cisza i spokój.Obsługa bardzo miła.Dobre położenie.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Gran Zebru

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.