Opinie o hotelu
Golden Star (Tigaki)

8.4
Bardzo dobry
1 opinia

4.0

108 opinii

W tym hotelu byłam w sierpniu 2015 i 2016r. Wróciłam tam z chęcią. Hotel położony trochę na uboczu dla ludzi ceniących spokój i swojskie klimaty. Pokoje czyste, sprzątane codziennie z aneksem kuchennym, tarasem lub balkonem. Posiłki smaczne i świeże. Z tarasu przed hotelem przepiękny widok na zachód słońca i słone jezioro. Trochę daleko do plaży, ale sama plaża wynagradza cały wysiłek- piękna, szeroka, a przede wszystkim piaszczysta.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

394 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT30671
Nazwa  Golden Star (Tigaki)
Miejsce  Grecja / Kos / Tigaki
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu, sporty wodne, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Krystalicznie czyste wody Morza Egejskiego otoczone piaszczystymi plażami

check

Starożytne ruiny Asklepionu z zapierającymi dech widokami

check

Urokliwe wioski z tradycyjnymi białymi domkami i lokalnym rzemiosłem

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.4
Bardzo dobry
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.0
Hotel
9.0
Położenie
6.0
Pokoje
9.0
Wyżywienie
9.0

Tripadvisor

4.0

Jakość noclegu

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.4
8.4
Stanisława Frąckiewicz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2016
Grupa znajomych

W tym hotelu byłam w sierpniu 2015 i 2016r. Wróciłam tam z chęcią. Hotel położony trochę na uboczu dla ludzi ceniących spokój i swojskie klimaty. Pokoje czyste, sprzątane codziennie z aneksem kuchennym, tarasem lub balkonem. Posiłki smaczne i świeże. Z tarasu przed hotelem przepiękny widok na zachód słońca i słone jezioro. Trochę daleko do plaży, ale sama plaża wynagradza cały wysiłek- piękna, szeroka, a przede wszystkim piaszczysta.

Zalety

Przestronne duże pokoje, duży aneks kuchenny, poczucie bezpieczeństwa, smaczne posiłki, czysty basen, przepiękne zachody słońca widoczne z hotelu, czysty i przytulny hotel

Wady

Odległość od plaży


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Golden Star (Tigaki)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.