Opinie o hotelu
Globus

7.4
Dobry
27 opinii

Pobyt w hotelu - 27,08-03,09,2021 - byliśmy w tym hotelu po raz drugi ( po 3 latach ) i NIE KRYJEMY SWOJEGO ROZCZAROWANIA . Poprzedni pobyt był udany , obsługa bez większych zarzutów , pokoje sprzątane , a teraz ? Niedziałające karty do pokoju - rozkodowywały się przy telefonach , albo metalowych przedmiotach . Pani sprzątaczka wyrzucała tylko śmieci i zmieniała ręczniki , ani razu nie sprzątnęła łazienki. Jedzenie w porównaniu z poprzednim pobytem - tragiczne , przesmażone , wysuszone mięso , jakieś nieokreślone paćki , większość rzeczy odmrażanych , nieprzyprawionych , zupom nie pomagały żadne przyprawy . Śniadanie przez 7 dni było identyczne : z zieloną , przesmażoną jajecznicą i ZIELONYM- SPLEŚNIAŁYM CHLEBEM . Naprawdę nie wymagamy wiele ( odwiedziliśmy wiele hoteli ) , ale tym razem hotel z 4* spadł na 2* . Obsługa stołówki mokrą podłogę wycierała obrusami !!! Do kuchni wchodził każdy , kto chciał - w dobie pandemii - BEZ MASECZEK , BEZ RĘKAWICZEK lub w rękawiczkach używanych do wszystkiego . Poza lokalizacją - tragedia i dużo można jeszcze napisać - jedyna opcja jaką polecamy w tym hotelu , to pobyt bez wyżywienia . Słoneczny Brzeg bez zmian - bez obostrzeń - z wieloma atrakcjami .

NIE POLECAM OBSŁUGA FATALNA JEDZENIE TRAGICZNE CAŁY CZAS TO SAMO SZTUĆCE I TALERZE BRUDNE. POKOJE NIE SĄ SPRZĄTANE. JEDYNYM ATUTEM HOTELU JEST POŁOŻENIE.

Przyjechaliśmy do hotelu o 4 rano. Już na początku zostaliśmy mile zaskoczeni, gdyż miła Pani w recepcji od razu nas zakwaterowała i nie musieliśmy czekać do godz. 14:00 ( jak niektórzy w innych hotelach) żeby rozpocząć tzw. dobę hotelową. Następnie Pan z obsługi hotelowej zabrał nasze bagaże i zaprowadził nas do pokoju gdzie mogliśmy od razu odespać nocną podróż. Pokój wystarczająco duży, czysty z balkonem i pięknym widokiem na morze. (Są również pokoje bez tego cudnego widoku) Łazienka też czysta i wystarczająco duża z prysznicem (wanny brak) Pokój sprzątany codziennie lub nie w zależności od życzenia. Bez żadnego problemu na życzenie co 2 dni dostawaliśmy świeże ręczniki. Klimatyzacja i lodówka w pokoju sprawna. W hotelu spora ilość wind chyba 5 więc nie było tłoku ani długiego oczekiwania. Basen z brodzikiem prosty bez kaskad, fontann i mostków, wystarczający, żeby się schłodzić natomiast do pływania niekoniecznie :-) Posiłki w restauracji smaczne i urozmaicone zarówno przy śniadaniach i obiadokolacjach. Nie rozumiem kretynów, którzy piszą, że jedzenie monotonne!!! Jedz codziennie co innego a będzie urozmaicone! Jest tak duży wybór, że nie da rady spróbować wszystkiego jednego dnia. Obsługa na restauracji też OK. Posiłki przez cały czas uzupełniane do samego końca i zamknięcia. Gdy czytałem wcześniejsze opinie miałem trochę obawy ale okazało się, że zupełnie niepotrzebnie. W recepcji pracuje Pan Borys, który świetnie zna język polski i kilkukrotnie służył nam pomocą. POZDRAWIAMY! Plaża znajduje się w pobliżu, wystarczy wyjść z hotelu i przejść przez deptak. Jest nawet w miarę czysta. Woda w Morzu Czarnym miała 28* Nie polecam hotelu ani w ogóle miejsca osobom ceniącym ciszę i spokój. Tutaj tego nie znajdziecie! Tu życie trwa do późnych godzin nocnych, jest tłoczno i gwarno jak na Krupówkach. Atrakcji w pobliżu jest bardzo wiele. Knajpki sklepiki, wesołe miasteczko itp. Można we własnym zakresie komunikacją miejską pojechać do Neseberu albo Świętego Własu gdzie jest zdecydowani ciszej i mniej tłoczno. My pojechaliśmy z sentymentu gdyż podczas ostatniego pobytu właśnie tam spędzaliśmy wakacje w Hotelu Sveti Wlas ale w/g mnie dużo gorszym niż Globus. UWAGA! Czasy taniej Bułgarii już się niestety skończyły! W centrum przy hotelu jest dosyć drogo. Butelka Ice tea FUZE 1,5l. w markecie wychodzi ok. 10 zł a piwo 0,5l. ok. 7zł !!! Dlatego polecam 12 minut spacerku, gdzie w pobliżu hotelu KUBAN znajduje się supermarket MLADOST (coś jak LIDL albo Biedronka) gdzie ceny nie są już takie drastyczne. I jeszcze jedno... bo nigdzie wcześniej się z tym nie spotkałem... Jak lubicie pospać dłużej to możecie zapomnieć o leżaku na basenie, że o parasolce nie wspomnę. Ranne ptaszki już od godz. 4:30 rezerwują sobie leżaki zanosząc na nie ręczniki. Ustawiają parasolki, które i tak najczęściej podczas pobytu na śniadaniu ktoś inny podkradnie dla siebie. Hotel powinien zainwestować w większą ilość leżaków i parasolek. Ogólnie dla mnie hotel jest warty swojej ceny. Ja jestem zadowolony z pobytu i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę. Serdecznie wszystkim POLECAM!

Pobyt czerwiec 2019 - polecam hotel osobom które nie wymagają wielkich luksusów, zwłaszcza za tą cenę! Położenie hotelu jest jego bardzo dużą zaletą. Można się wybrać samemu taksówką wodną do Nessebaru z molo koszt 10 lv za osobę dorosłą, 5 lv dziecko. 1lv=2,20 zł lub autobusem linii 1 i 2 cena 5 lv za 2 os.dorosle i dziecko zapłaciliśmy. W Nessebarze duży wybór owoców morza za bezcen - talerz mix owoców morza 11 lv czyli 22zł. Pyszne, świeże. W Słonecznym Brzegu raczej fast food- kebab 8lv, kawałek pizzy 3lv. Do miejscowości Święty Vlaz na piechote można iść ok 5 km. W pobliżu hotel park Wielbłądów ok 4 km, Action Aquapark 10 min na piechotę. Plaza szeroka blisko hotelu miejsce gdzie nie ma płatnych lezakow i mozna się rozłożyć na kocyk. Pokoje sprzątane codziennie przy pozostawianiu po 1,2 lv, codziennie zmieniane ręczniki, pościel 2 razy na 11 dni. Jedzenie monotonne ale nie najgorsze jak to hotelach, za to duza alternatywa jest możliwość zjedzenia na mieście. Hotel polecam.

Po przylocie zostałam wyproszona ze śniadania, pracownik twierdził że doba hotelowa rozpoczyna się w południe - wyszłam (ale z tyłu głowy miałam niesmak bo przy okazji wcześniejszych wyjazdów do innych krajów nigdy nie spotkałam się z taką \"gościnnością\", w ostatni dzień pobytu, wylot był wcześnie rano i nikt nie zaproponował śniadania na wynos). Posiłki przez cały pobyt były koszmarne i towarzyszył w jadłodajni niespotykany nigdzie fetor. W Polsce nie spotyka się takiego smorodu w lokalach gastonomicznych. Pokoje były ok, panie pokojowe dbały o porządek. Rezydentka P. Dorota, merytoryczenie nieprzygotowana, chaotyczna w informowaniu klientów hotelu, nieskuteczna w reagowaniu na uwagi gości.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

414 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18996
Nazwa  Globus
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, fitness, golf, parking

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.4
Dobry
27 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.0
Hotel
6.4
Położenie
9.3
Pokoje
8.3
Wyżywienie
5.9

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 27 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.4
4.8
An

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Para

Pobyt w hotelu - 27,08-03,09,2021 - byliśmy w tym hotelu po raz drugi ( po 3 latach ) i NIE KRYJEMY SWOJEGO ROZCZAROWANIA . Poprzedni pobyt był udany , obsługa bez większych zarzutów , pokoje sprzątane , a teraz ? Niedziałające karty do pokoju - rozkodowywały się przy telefonach , albo metalowych przedmiotach . Pani sprzątaczka wyrzucała tylko śmieci i zmieniała ręczniki , ani razu nie sprzątnęła łazienki. Jedzenie w porównaniu z poprzednim pobytem - tragiczne , przesmażone , wysuszone mięso , jakieś nieokreślone paćki , większość rzeczy odmrażanych , nieprzyprawionych , zupom nie pomagały żadne przyprawy . Śniadanie przez 7 dni było identyczne : z zieloną , przesmażoną jajecznicą i ZIELONYM- SPLEŚNIAŁYM CHLEBEM . Naprawdę nie wymagamy wiele ( odwiedziliśmy wiele hoteli ) , ale tym razem hotel z 4* spadł na 2* . Obsługa stołówki mokrą podłogę wycierała obrusami !!! Do kuchni wchodził każdy , kto chciał - w dobie pandemii - BEZ MASECZEK , BEZ RĘKAWICZEK lub w rękawiczkach używanych do wszystkiego . Poza lokalizacją - tragedia i dużo można jeszcze napisać - jedyna opcja jaką polecamy w tym hotelu , to pobyt bez wyżywienia . Słoneczny Brzeg bez zmian - bez obostrzeń - z wieloma atrakcjami .

Zalety

centrum miasta , przy plaży ,

Wady

głośne wieczory ( prawie do rana ) od strony morza , słaba , nieprofesjonalna obsługa


4.8
ANKA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

NIE POLECAM OBSŁUGA FATALNA JEDZENIE TRAGICZNE CAŁY CZAS TO SAMO SZTUĆCE I TALERZE BRUDNE. POKOJE NIE SĄ SPRZĄTANE. JEDYNYM ATUTEM HOTELU JEST POŁOŻENIE.


9.2
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019
Rodzina z dziećmi

Przyjechaliśmy do hotelu o 4 rano. Już na początku zostaliśmy mile zaskoczeni, gdyż miła Pani w recepcji od razu nas zakwaterowała i nie musieliśmy czekać do godz. 14:00 ( jak niektórzy w innych hotelach) żeby rozpocząć tzw. dobę hotelową. Następnie Pan z obsługi hotelowej zabrał nasze bagaże i zaprowadził nas do pokoju gdzie mogliśmy od razu odespać nocną podróż. Pokój wystarczająco duży, czysty z balkonem i pięknym widokiem na morze. (Są również pokoje bez tego cudnego widoku) Łazienka też czysta i wystarczająco duża z prysznicem (wanny brak) Pokój sprzątany codziennie lub nie w zależności od życzenia. Bez żadnego problemu na życzenie co 2 dni dostawaliśmy świeże ręczniki. Klimatyzacja i lodówka w pokoju sprawna. W hotelu spora ilość wind chyba 5 więc nie było tłoku ani długiego oczekiwania. Basen z brodzikiem prosty bez kaskad, fontann i mostków, wystarczający, żeby się schłodzić natomiast do pływania niekoniecznie :-) Posiłki w restauracji smaczne i urozmaicone zarówno przy śniadaniach i obiadokolacjach. Nie rozumiem kretynów, którzy piszą, że jedzenie monotonne!!! Jedz codziennie co innego a będzie urozmaicone! Jest tak duży wybór, że nie da rady spróbować wszystkiego jednego dnia. Obsługa na restauracji też OK. Posiłki przez cały czas uzupełniane do samego końca i zamknięcia. Gdy czytałem wcześniejsze opinie miałem trochę obawy ale okazało się, że zupełnie niepotrzebnie. W recepcji pracuje Pan Borys, który świetnie zna język polski i kilkukrotnie służył nam pomocą. POZDRAWIAMY! Plaża znajduje się w pobliżu, wystarczy wyjść z hotelu i przejść przez deptak. Jest nawet w miarę czysta. Woda w Morzu Czarnym miała 28* Nie polecam hotelu ani w ogóle miejsca osobom ceniącym ciszę i spokój. Tutaj tego nie znajdziecie! Tu życie trwa do późnych godzin nocnych, jest tłoczno i gwarno jak na Krupówkach. Atrakcji w pobliżu jest bardzo wiele. Knajpki sklepiki, wesołe miasteczko itp. Można we własnym zakresie komunikacją miejską pojechać do Neseberu albo Świętego Własu gdzie jest zdecydowani ciszej i mniej tłoczno. My pojechaliśmy z sentymentu gdyż podczas ostatniego pobytu właśnie tam spędzaliśmy wakacje w Hotelu Sveti Wlas ale w/g mnie dużo gorszym niż Globus. UWAGA! Czasy taniej Bułgarii już się niestety skończyły! W centrum przy hotelu jest dosyć drogo. Butelka Ice tea FUZE 1,5l. w markecie wychodzi ok. 10 zł a piwo 0,5l. ok. 7zł !!! Dlatego polecam 12 minut spacerku, gdzie w pobliżu hotelu KUBAN znajduje się supermarket MLADOST (coś jak LIDL albo Biedronka) gdzie ceny nie są już takie drastyczne. I jeszcze jedno... bo nigdzie wcześniej się z tym nie spotkałem... Jak lubicie pospać dłużej to możecie zapomnieć o leżaku na basenie, że o parasolce nie wspomnę. Ranne ptaszki już od godz. 4:30 rezerwują sobie leżaki zanosząc na nie ręczniki. Ustawiają parasolki, które i tak najczęściej podczas pobytu na śniadaniu ktoś inny podkradnie dla siebie. Hotel powinien zainwestować w większą ilość leżaków i parasolek. Ogólnie dla mnie hotel jest warty swojej ceny. Ja jestem zadowolony z pobytu i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę. Serdecznie wszystkim POLECAM!

Zalety

Położenie i czystość, smaczne posiłki, miła obsługa

Wady

Brak sejfu w pokoju. Płatne WiFi !!! Wojna o leżaki i parasolki na basenie (Nie wstaniesz o 5:00 i nie zaniesiesz ręcznika to nie masz leżaka)


8.2
Anna Składanek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2019
Rodzina z dziećmi

Pobyt czerwiec 2019 - polecam hotel osobom które nie wymagają wielkich luksusów, zwłaszcza za tą cenę! Położenie hotelu jest jego bardzo dużą zaletą. Można się wybrać samemu taksówką wodną do Nessebaru z molo koszt 10 lv za osobę dorosłą, 5 lv dziecko. 1lv=2,20 zł lub autobusem linii 1 i 2 cena 5 lv za 2 os.dorosle i dziecko zapłaciliśmy. W Nessebarze duży wybór owoców morza za bezcen - talerz mix owoców morza 11 lv czyli 22zł. Pyszne, świeże. W Słonecznym Brzegu raczej fast food- kebab 8lv, kawałek pizzy 3lv. Do miejscowości Święty Vlaz na piechote można iść ok 5 km. W pobliżu hotel park Wielbłądów ok 4 km, Action Aquapark 10 min na piechotę. Plaza szeroka blisko hotelu miejsce gdzie nie ma płatnych lezakow i mozna się rozłożyć na kocyk. Pokoje sprzątane codziennie przy pozostawianiu po 1,2 lv, codziennie zmieniane ręczniki, pościel 2 razy na 11 dni. Jedzenie monotonne ale nie najgorsze jak to hotelach, za to duza alternatywa jest możliwość zjedzenia na mieście. Hotel polecam.

Zalety

Lokalizacja

Wady

Brak


4.4
Małgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2019
Grupa znajomych

Po przylocie zostałam wyproszona ze śniadania, pracownik twierdził że doba hotelowa rozpoczyna się w południe - wyszłam (ale z tyłu głowy miałam niesmak bo przy okazji wcześniejszych wyjazdów do innych krajów nigdy nie spotkałam się z taką \"gościnnością\", w ostatni dzień pobytu, wylot był wcześnie rano i nikt nie zaproponował śniadania na wynos). Posiłki przez cały pobyt były koszmarne i towarzyszył w jadłodajni niespotykany nigdzie fetor. W Polsce nie spotyka się takiego smorodu w lokalach gastonomicznych. Pokoje były ok, panie pokojowe dbały o porządek. Rezydentka P. Dorota, merytoryczenie nieprzygotowana, chaotyczna w informowaniu klientów hotelu, nieskuteczna w reagowaniu na uwagi gości.

Zalety

Spokojny

Wady

Atmosfera jak na pogrzebie. Pracownicy hotelu smutni, moim zdaniem zastraszeni i zestresowani.


6.0
Halina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2019
Grupa znajomych

Chciałabym aby ta opinia trafiła do obsługi kuchni i restauracji.

Zalety

Zaletą jest położenie i czystość w pokojach i to wszystko.

Wady

Obsługa w restauracji nie ma kontaktu z turystami, smutna drętwa, brak jakiegokolwiek zaangażowania. Byłam tydzień w maju 2019 .Jestem rozczarowana tym co podawano do jedzenia. Cały tydzień jedna wysuszona rybka, mało owoców i warzyw,żadnych sałatek jogurtow, kefirów, jeden rodzaj sera żółtego. Na obiadokolację nie podają herbaty ani kompotu czy soku_ NIC!. Kawa bardziej zbożowa niż prawdziwa.W całym hotelu nie mają ekspresu ciśnieniowego więc o espresso czy cappuccino trzeba zapomnieć. Dodatkowo nieświeże zapachy w restauracji brak jakiegokolwiek wietrzenia. Podsumowując największe zastrzeżenia są do kuchni i obsługi w restauracji. Jajecznica pierwsze dwa dni wyśmienita a kolejne dni już niesmaczna. Na obiadokolację przez tydzień nie było porządnej sztuki mięsa, podawano tylko w formie gulaszu.


8.8
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Rodzina z dziećmi

Bardzo ładnie położony hotel, bezpośrednio przy plaży. Cztery gwiazdki trochę przesadzone ale trzy można dać. Pobyt bez problemów.

Zalety

Lokalizacja, piękny widok z wyższych pięter. Smaczne obiadokolacje.

Wady

Tylko dwie, bardzo małe windy przez co w porach posiłków trzeba na nie długo czekać. Monotonne śniadania, łóżeczko dla dziecka płatne 8lv/dobę


9.0
Marzena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Grupa znajomych

z pobytu jesteśmy zadowoleni - podobało nam się położenie hotelu , obsługa , wybór posiłków , codzienne sprzątnie, widok z pokoju na morze był wręcz rewelacyjny, możemy polecić hotel każdemu bo według nas wart jest polecania

Zalety

położenie

Wady

brak


6.6
marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Położenie hotelu tuż przy handlowo - rozrywkowej promenadzie, znaczny hałas trochę uciążliwy w godzinach nocnych. Bardzo blisko piękna piaszczysta i zadbana plaża. Woda w morzu poezja, cieplutka i czysta. Jedzenie bardzo monotonne z nie zbyt dużym wyborem. Dużo bardzo smacznych owoców, podawanych zarówno rano jak i wieczorem. Pokoje sprzątane codziennie a obsługa bardzo miła. Ogólnie polecam.


8.4
Krystian Hływa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

A więc hotel położony wyśmienicie dla młodych i par. Blisko wszędzie w sumie pod hotelem...wychodzisz masz plaże ...deptak...promenadę ....restauracje ....bazary....lokale disco. Hotel ogromny ponad 300 póki ale bez życia...Tyle ludzi i się mijaja. Pokoje bardzo ładne ....duże...wygodne..sprzątane codziennie...ja miałem z balkonem więc widok z 7 piętra niezły chodź ich jest 14.... Minusem że nie było chodź jednego kanału polskiego ale były 3 muzyczne więc ok. Jedzenie...lucusu nie ma typowe hotelowe bułgarskie. Każdy coś znajdzie....posiłki podobne codziennie...jest trochę mięsa... dużo warzyw i owoców. Atrakcją są na śniadaniu dodatkowo smażone naleśniki...aż szkoda mi pana ;) trzy godziny przy patelni.... Śniadanie ( jajka smażone i gotowane,ich grube parówki,wędliny to marcadela i salami,vser żółty i twaróg plus warzywa i owoce ) obiad ( mięso z kurczaka i bilardowe,frytki i talarki, spaghetti,zupa ,warzywa i owoce). W hotelu czysto . Składa się z dwóch części ,nowszej i starszej. Wiec są już ślady użytkowania ale się do nich nie czepiam. Ogólnie oceni na dobrze za tę pieniądze które zapłaciłem 2tys za dwie osoby z przelot z Poznania początek września.

Zalety

Położenie

Wady

Hotel ponad 300 pokoi a 50 leżaków....co do takiej wielkości mały basen


8.6
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Położenie hotelu bardzo blisko plaży, czyste codziennie sprzątane pokoje, pokoje z balkonami, miła obsługa hotelowa, wygodne łóżka.

Zalety

Położenie blisko morza, czyste pokoje, codzienna wymiana ręczników.

Wady

Rezerwowanie leżaków przy basenie.


8.6
urszula

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
50+

pobyt w hotelu był normalny,jak pobyt w hotelu. łóżka w miarę wygodne ( z wyjątkiem dostawki),pościel czysta, sprzątanie co 2 dzień??????,,śmieci wyrzucane codziennie,ręczniki zmieniane.szkoda tylko ,że nie było żadnego kanału telewizyjnego w języki polskim

Zalety

blisko do morza


5.6
Oliwia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Grupa znajomych

Położenie w porządku. Obsługa tragiczna. Dwie osoby (jedna na recepcji, jedna na restauracji), z którymi dało się cokolwiek załatwić.

Zalety

położenie

Wady

OBSŁUGA!!!!


3.8
MARIUSZ

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Odradzamy wszystkim ten hotel . Jesteśmy bardzo rozczarowani jakością obsługi hotelowej oraz ich fatalną kuchnią . Pracownicy zamiast zajmować się gośćmi patrzą w swoje telefony komórkowe jak się przeszkodziło takiemu był bardzo nie zadowolony . Pokoje duże z nie mytymi oknami chyba od roku ( to samo dotyczy restauracji) - nie to żebyśmy się czepiali ale to świadczy o tym jaka panuje w tym hotelu bylejakość . W nocy głośna muzyka z pobliskich klubów . Dziwią nas tak dobre opinie o tym hotelu , rzeczywistość jest zupełnie inna . Ps . I żeby nie było ,że jesteśmy narzekającymi Polakami , kto chce niech tam jedzie i sprawdzi sam i potwierdzi swoją opinią .

Zalety

blisko plaża

Wady

fatalna kuchnia fatalna jakość obsługi hotelowej


9.6
Bartosz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Singiel

Zdecydowanie jedyna niemiła przypadłość całej wycieczki to transport - mianowicie wyloty podczas zamówienia - podane są godziny wylotu , które w przypadku operatora TUI były znacząco niekorzystne wylot z Gdanska 22 przyjazd na miejsce do hotelu dnia nastepnego 3 nad ranem (nie ma tutaj nic złego) natomiast spodziewałem się powrotu w okolicach wieczornych nic bardziej mylnego lot był o 8 nad ranem stąd też stracony praktycznie cały dzień . I proponuję dokładnie dopytać kwestie wylotów i przylotów bo mogą się Państwo rozczarować . Jezeli chodzi o Hotel bardzo fajny i smiało mogę wszystkim polecić . Dla przysłowiowych \\\"narzekaczy\\\" pewnie by się coś znalazło natomiast nie należę do grona perfekcjonistów i hotel w pełni zadowolił moje oczekiwania . Polecam wszystkim !!

Zalety

dobra lokalizacja okolo 10 m do plaży , miła obsługa , stosunkowo czyste pokoje ,sprawna klimatyzacja , obszerny balkon z pięknym widokiem na morze


8.0
Beata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Singiel

Położenie hotelu super, czysto i ładne pokoje natomiast jedzenie - jak w większości hoteli w Bułgarii - fatalne.

Zalety

położenie, czystość

Wady

jedzenie fatalne


9.0
kazimierz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Singiel

hotel znajduje sięl przy plaży pokoje ladne duże, jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie ja miszkalem na 7poętrze piękny widok na słoneczny brzeg polecam wszystkim

Zalety

polożenie

Wady

niema


8.6
Fakirek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Grupa znajomych

Ogólnie miejsce i hotel polecam pare lat temu byłam w Złotych Piaskach byłam zawiesdzona pobytem oraz warunkami ale Sloneczy Brzeg zaskoczył mnie pozytywnie

Zalety

Hotel położony blisko plaży w centrum rozrywki pokoje sprzątane co dziennie miła obsługa hotelowa

Wady

Problem z leżakami przy basenie hotelowym trzeba miec szczęście żeby który był wolny


9.4
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2017
Para

Hotel i miejsce adekwatne do ceny. Bardzo dobre położenie - blisko plazy i centrum rozrywki. Polecam

Zalety

Pokoje codziennie sprzątane, blisko morza, różnorodna kuchnia

Wady

Brak możliwości zakwaterowania sie przed 14.00, mało leżaków przy basenie.


7.8
Magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Grupa znajomych

Globus mieści się w dobrej okolicy, położony jest bardzo bardzo blisko plaży. Hotel mieści się przy głównej promenadzie, radze pozostać w tej części Słonecznego Brzegu. Gdy pójdziemy w jedną stronę to zaczną się hotele 5*, czyli okolica jest na plus, a gdy pójdziemy w stronę Nesebaru to dojdziemy do gorszej okolicy (słabe hotele i okolica taka że szybko ewakuowaliśmy się do siebie). Obsługa hotelu jest miła i pomocna. Codziennie mieliśmy sprzątany pokój, Pani wymieniała nam ręczniki, odkurzała i ścieliła łóżko. Każdy z uśmiechem na twarzy stara się pomóc i umilić nam pobyt w hotelu. Posiłki były smaczne. Śniadania były fajne, nawet był Pan który codziennie smażył naleśniki. Obiady też były przyjemne i urozmaicone. Trafiliśmy nawet na pizze i sushi. Do obiadu można dokupić napój bo podobno nie ma napojów w ofercie, tyle że między owocami był kompot (radze dobrze poszukać i nie kupować picia dodatkowo). Basen był czynny za krótko. Niestety nie można było z niego korzystać po godzinie 18 i pokój był normalny, nic nadzwyczajnego, pasował mi bardziej na 3 gwiazdki. Polecam hotel.

Zalety

położenie posiłki obsługa

Wady

pokój bardziej na 3* niż na 4*



Zobacz na mapie

Globus

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.