Opinie o hotelu
Gioma

1.8
Słaby
1 opinia

1. Pokój - źle przemyślany, bez podstawowych rzeczy, takich jak suszarka do włosów, czy czajnik (pomimo, że były one w opisie wyposażenia pokojów) 2. Łazienka ? najgorsza, jaką widziałem w hotelu: *obrzydliwy prysznic z pleśnią na zasłonie i w brodziku *dziura w suficie (kiedy padał deszcz, kapała przez nią woda) *wentylacja głośna jak odrzutowiec *zimna woda zawsze przed 8:30 (jednego dnia wody w ogóle nie było rano) 3. Balkon - brudny i niebezpieczny (nasz pokój był na drugim piętrze, mam 186 cm wzrostu a balustrada sięgała trochę ponad moje kolana - poprosiłem właścicieli o zmianę pokoju ponieważ mam lęk wysokości, niestety nic z tym nie zrobili) 4. Wyżywienie - wykupiliśmy pobyt ze śniadaniami (głównym powodem dla którego wybraliśmy hotel, były świetne recenzje na temat śniadań, jak się później okazało ? dalekie od prawdy), a właściciele nie poinformowali nas, że wszystko oprócz 3 kromek chleba, bardzo małej salaterki dżemu, kawy, szklanki soku pomarańczowego i małego kawałka ciasta jest dodatkowo płatne. Właściwie to właścicielka wprowadziła nas w błąd mówiąc, że poza rzeczami, o których wspomniałem wyżej, możemy wybrać jedna rzecz z ich menu opisanego na tablicy na ścianie. Codziennie zatem wybieraliśmy jedną rzecz jak omlet, czy jajecznica i niestety ostatniego dnia właściciele niesłusznie nas za to skasowali. 5. Oprócz dodatkowej opłaty za śniadania, właściciele pobrali od nas również opłatę za małą, starą, bardzo głośną i pustą lodówkę, która była w naszym pokoju (nigdy nie doświadczyłem tego w hotelu mając z góry opłacony pobyt) 6. W deszczowy dzień woda kapała z sufitu na klatkę schodową i łatwo można było się poślizgnąć, ale właściciele nic z tym nie zrobili.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

619 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT34324
Nazwa  Gioma
Miejsce  Grecja / Kreta / Agia Galini

Nasi klienci docenili

check

Różowy piasek i turkusowe wody na egzotycznej plaży Elafonisi

check

Najdłuższy w Europie wąwóz Samaria z zapierającymi dech widokami

check

Malownicze porty i weneckie domy w urokliwej Chanii

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

1.8
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
1.0
Hotel
1.0
Położenie
5.0
Pokoje
1.0
Wyżywienie
1.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
1.8
1.8
Ryszard

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2021
Para

1. Pokój - źle przemyślany, bez podstawowych rzeczy, takich jak suszarka do włosów, czy czajnik (pomimo, że były one w opisie wyposażenia pokojów) 2. Łazienka ? najgorsza, jaką widziałem w hotelu: *obrzydliwy prysznic z pleśnią na zasłonie i w brodziku *dziura w suficie (kiedy padał deszcz, kapała przez nią woda) *wentylacja głośna jak odrzutowiec *zimna woda zawsze przed 8:30 (jednego dnia wody w ogóle nie było rano) 3. Balkon - brudny i niebezpieczny (nasz pokój był na drugim piętrze, mam 186 cm wzrostu a balustrada sięgała trochę ponad moje kolana - poprosiłem właścicieli o zmianę pokoju ponieważ mam lęk wysokości, niestety nic z tym nie zrobili) 4. Wyżywienie - wykupiliśmy pobyt ze śniadaniami (głównym powodem dla którego wybraliśmy hotel, były świetne recenzje na temat śniadań, jak się później okazało ? dalekie od prawdy), a właściciele nie poinformowali nas, że wszystko oprócz 3 kromek chleba, bardzo małej salaterki dżemu, kawy, szklanki soku pomarańczowego i małego kawałka ciasta jest dodatkowo płatne. Właściwie to właścicielka wprowadziła nas w błąd mówiąc, że poza rzeczami, o których wspomniałem wyżej, możemy wybrać jedna rzecz z ich menu opisanego na tablicy na ścianie. Codziennie zatem wybieraliśmy jedną rzecz jak omlet, czy jajecznica i niestety ostatniego dnia właściciele niesłusznie nas za to skasowali. 5. Oprócz dodatkowej opłaty za śniadania, właściciele pobrali od nas również opłatę za małą, starą, bardzo głośną i pustą lodówkę, która była w naszym pokoju (nigdy nie doświadczyłem tego w hotelu mając z góry opłacony pobyt) 6. W deszczowy dzień woda kapała z sufitu na klatkę schodową i łatwo można było się poślizgnąć, ale właściciele nic z tym nie zrobili.

Zalety

Dobre WiFi

Wady

Właściciele Pokój Kiepskie śniadania Brak ciepłej wody Czasem brak prądu Zagrzybiały brodzik oraz zasłona prysznica Łazienka Lodówka jak odrzutowiec Wentylacja w łazience jak odrzutowiec Dziura w suficie w łazience Niska barierka balkonu Brak jakichkolwiek informacji i dodatkowe opłaty za podstawowe rzeczy Ogółem wszystko co może być w hotelu (prócz WiFi, które było ok)



Zobacz na mapie

Gioma

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.