Opinie o hotelu
Flora

4.8
Słaby
5 opinii

Poziom obsługi jak u Barei. Opryskliwa recepcjonistka, nieuprzejma i arogancka. Bez mrugnięcia oka poinformowała mnie po przyjezdzie, że nie mam już rezerwacji \"bo mają czeskie dni\" !!! Nikt nie raczył zadzwonic do mnie na komórkę - numer podałem w zamówieniu.Oburzenie moich znajomych było bezgraniczne- standard jak w sowieckiej Rosji.

Lekceważące podejście do turystów, włącznie z zanegowaniem dokonanej rezerwacji.

Zupełnie nie zgadzam sie z poprzednimi opiniami o tym hotelu ! Od wielu lat jeździmy własnie do P. Michnikowej, miło i ciepło zawsze nas przyjmują. Obsługa nie nachalna, dyskretna, poza tym to jest mały hotel i blisko do basenów. Czysto, świeżo, wszystko co potrzeba . A to że ktoś był nieuprzejmy...cóż skomentuje to tylko w ten sposób, że to jak jestesmy nastawieni do człowieka odbija się w nasza strone....

Hotel Flora w Besenowej , wbrew opinii P. Magdy, zadziwił mnie swoją arogancją. Pani recepcjonistka powitała nas słowami ,,jak nie macie rezerwacji, to nie mamy o czym mówić\". Miałem, lecz zostało to zanegowane, ponieważ nie ,,raczyłem \" co 2 dni potwierdzać mailem tego faktu. Na nic tłumaczenie, że od tygodnia jestem za granicą, że nie zawsze jest dostęp do internetu, ale przecież wystarczyło zadzwonić do mnie pod podany numer... No cóż. Na odchodne pożegnano nas cenną uwagą, że ,,jest wielu innych chętnych\". Na szczęście niedaleko były kwatery. Byłem na Słowacji ponad 20 razy i było zawsze miło, lecz z takim chamstwem zetknąłem się po raz pierwszy za granicą. Gorąco nie polecamy Flory.

Recepcjonistka arogancka, wszelkie uwagi ucinająca \"jak wam sie nie podoba to są inni chętni...\". Na zwrócenie nieśmiałej uwagi, że to jednak my jesteśmy stroną płacącą usłyszeliśmy, że \"innym się podoba, a my to jesteśmy chamscy!\". W pierwszym dniu przenieśliśmy się do pensjonatu Fontana-obsługa przemiła i uśmiechnięta. Nie do wiary, że taki skansen jeszcze istnieje (poziom kołchozu, za to ceny zachodnie}. Radzimy omijać. z daleka.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9349
Nazwa  Flora
Miejsce  Słowacja
Wyżywienie  śniadania, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.8
Słaby
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.6
Hotel
4.8
Położenie
7.2
Pokoje
5.0
Wyżywienie
3.8

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.8
4.0
malkotent

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Poziom obsługi jak u Barei. Opryskliwa recepcjonistka, nieuprzejma i arogancka. Bez mrugnięcia oka poinformowała mnie po przyjezdzie, że nie mam już rezerwacji \"bo mają czeskie dni\" !!! Nikt nie raczył zadzwonic do mnie na komórkę - numer podałem w zamówieniu.Oburzenie moich znajomych było bezgraniczne- standard jak w sowieckiej Rosji.


3.5
aneczka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Lekceważące podejście do turystów, włącznie z zanegowaniem dokonanej rezerwacji.


10
magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Zupełnie nie zgadzam sie z poprzednimi opiniami o tym hotelu ! Od wielu lat jeździmy własnie do P. Michnikowej, miło i ciepło zawsze nas przyjmują. Obsługa nie nachalna, dyskretna, poza tym to jest mały hotel i blisko do basenów. Czysto, świeżo, wszystko co potrzeba . A to że ktoś był nieuprzejmy...cóż skomentuje to tylko w ten sposób, że to jak jestesmy nastawieni do człowieka odbija się w nasza strone....


3.6
wojtek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008
Rodzina z dziećmi

Hotel Flora w Besenowej , wbrew opinii P. Magdy, zadziwił mnie swoją arogancją. Pani recepcjonistka powitała nas słowami ,,jak nie macie rezerwacji, to nie mamy o czym mówić\". Miałem, lecz zostało to zanegowane, ponieważ nie ,,raczyłem \" co 2 dni potwierdzać mailem tego faktu. Na nic tłumaczenie, że od tygodnia jestem za granicą, że nie zawsze jest dostęp do internetu, ale przecież wystarczyło zadzwonić do mnie pod podany numer... No cóż. Na odchodne pożegnano nas cenną uwagą, że ,,jest wielu innych chętnych\". Na szczęście niedaleko były kwatery. Byłem na Słowacji ponad 20 razy i było zawsze miło, lecz z takim chamstwem zetknąłem się po raz pierwszy za granicą. Gorąco nie polecamy Flory.


3.0
kada

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2008
Para

Recepcjonistka arogancka, wszelkie uwagi ucinająca \"jak wam sie nie podoba to są inni chętni...\". Na zwrócenie nieśmiałej uwagi, że to jednak my jesteśmy stroną płacącą usłyszeliśmy, że \"innym się podoba, a my to jesteśmy chamscy!\". W pierwszym dniu przenieśliśmy się do pensjonatu Fontana-obsługa przemiła i uśmiechnięta. Nie do wiary, że taki skansen jeszcze istnieje (poziom kołchozu, za to ceny zachodnie}. Radzimy omijać. z daleka.



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.