Opinie o hotelu
Fleur de Neige

2.4
Słaby
2 opinie

Poniżej opisuje Hotel - Restaurant Fleur De Neige jako pracownik, który pracował na powyższym hotelu, udokumentowane papierami tz umową i świadectwem pracy przez okres jednego roku. - stara jajecznica robiona dzień wcześniej w nocy (koloru zielonego) z powodu iż szefowi nie chce sie rano wstać z powodu dziecka - stara ryba łosoś podawana na śniadaniu - nie wymieniana woda w basenie przez cały okres pomimo iż są filtry itp - podczas serwisu stek upadł na ziemie nie został umyty przez kucharza - robactwo w postaci pluskiew w pokojach 32, 43 i 41 gdzie klient został pogryziony i krew była na pościeli (zdjęcie do wglądu) - oszczędność marmolady z śniadania (pozostałości po klientach) którzy klienci byli chorzy w tym cały hotel, *szefostwo świadome tego kazało personelowi resztki marmolady wrzucać do reszty mieszając

Pracowałam tam 2 sezony i mogę stwierdzić iż nie polecam tego hotelu dla klientów.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

748 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT30893
Nazwa  Fleur de Neige
Miejsce  Francja / Les Portes du Soleil / Chatel
Udogodnienia  basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

2.4
Słaby
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
1.5
Hotel
3.0
Położenie
5.5
Pokoje
1.0
Wyżywienie
1.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
2.4
1.0
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Para

Poniżej opisuje Hotel - Restaurant Fleur De Neige jako pracownik, który pracował na powyższym hotelu, udokumentowane papierami tz umową i świadectwem pracy przez okres jednego roku. - stara jajecznica robiona dzień wcześniej w nocy (koloru zielonego) z powodu iż szefowi nie chce sie rano wstać z powodu dziecka - stara ryba łosoś podawana na śniadaniu - nie wymieniana woda w basenie przez cały okres pomimo iż są filtry itp - podczas serwisu stek upadł na ziemie nie został umyty przez kucharza - robactwo w postaci pluskiew w pokojach 32, 43 i 41 gdzie klient został pogryziony i krew była na pościeli (zdjęcie do wglądu) - oszczędność marmolady z śniadania (pozostałości po klientach) którzy klienci byli chorzy w tym cały hotel, *szefostwo świadome tego kazało personelowi resztki marmolady wrzucać do reszty mieszając

Zalety

Brak

Wady

Wady opisane poniżej


3.8
Agneiszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Para

Pracowałam tam 2 sezony i mogę stwierdzić iż nie polecam tego hotelu dla klientów.

Zalety

Położenie

Wady

Jedzenie stare (jajecznica na śniadanie zielona z dnia wczorajszego) a w pokoju numer 41 pluskwy



Zobacz na mapie

Fleur de Neige

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.