Opinie o hotelu
Flagman

7.3
Dobry
5 opinii

4.0

33 opinie

Jak najbardziej polecam hotel- swietna lokalizacja- bardzo blisko plazy, sklepow, glownego \'deptaku\'. Pokoje czyste, reczniki zmieniane codziennie, uprzejma obsluga, jedzenie dobre. Oferta last minute all inclusive- w tej kategorii cenowej nie mam zastrzezen.

Hotel przyjemny obsługa miła i uśmiechnięta . Jedzenie dobre i dużo . Pokoje czyste codziennie świeże ręczniki.

Wybraliśmy ten hotel ze względu na położenie w centrum Sozpolu oraz bardzo pochlebne opinie w Internecie. Na miejscu rozczarowanie - remont, jaki hotel rzekomo miał przejść w 2014 roku ma raczej dopiero przed sobą. Całe lobby, windy, recepcja są mocno przeciętne. Pokoje na ostatnim piętrze pamiętają przełom lat 90/00. Nasz pokój był przestronny, miał świetny widok na morze, ale brakowało w nim m.in. telefonu czy suszarki do włosów (które były w opisie). W łazience grzyb, po każdej kąpieli zalana cała podłoga (nieszczelny odpływ), lodówka niesprawna, telewizor kineskopowy, lampy ze zużytymi żarówkami itd. Pokoje sprzątane raz w tygodniu, dziennie zmieniane ręczniki. Największy koszmar to jedzenie - monotonne, często zimne, nieuzupełniane o nowe porcje. Smak i świeżość pozostawiały wiele do życzenia (np pieczywo z pleśnią). Z lokalnych napojów najsmaczniejsze było piwo. Obsługa - oprócz kilku gburowatych Bułgarów - wesoła i przyjazna. Największy plus to usytuowanie obiektu - bardzo blisko plaży i nowej części miasta z barami, dyskotekami i sklepami, a w ciągu 15 min. można dojść na stare miasto. Na pochwałę zasługuje jeszcze całkiem przyjemny i czysty basen oraz kantor wymiany walut znajdujący się na terenie obiektu. Ogólnie dało się przeżyć (słyszałem o dużo gorszych miejscach), z pobytu jesteśmy raczej zadowoleni, ale nie na to byliśmy przygotowani.

Nie otrzymaliśmy pokoju za jaki zapłaciliśmy i nikt od samego początku niczym się nie przejmował.

Jesteśmy zadowolone z wyjazdu i hotelu. Pokoje były codziennie sprzątane. jedzenie smaczne. Hotel ładny i świetnie położony.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 767 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT24774
Nazwa  Flagman
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Sozopol
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi

Nasi klienci docenili

check

Przepiękna, długa i szeroka plaża w odległości ok. 100 m.

check

Sozopol - historyczne a zarazem przepiękne miasto położone ok. 500 od hotelu.

check

Świetne możliwości komunikacyjne w kierunku Burgas i Primorsko: przystanek autobusowy oddalony o ok. 150 m.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.3
Dobry
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.4
Hotel
7.2
Położenie
8.4
Pokoje
6.8
Wyżywienie
6.8

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.3
9.2
Agata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Grupa znajomych

Jak najbardziej polecam hotel- swietna lokalizacja- bardzo blisko plazy, sklepow, glownego \'deptaku\'. Pokoje czyste, reczniki zmieniane codziennie, uprzejma obsluga, jedzenie dobre. Oferta last minute all inclusive- w tej kategorii cenowej nie mam zastrzezen.

Zalety

dobra lokalizacja- blisko plaza, sklepy


9.2
Joanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Rodzina z dziećmi

Hotel przyjemny obsługa miła i uśmiechnięta . Jedzenie dobre i dużo . Pokoje czyste codziennie świeże ręczniki.

Zalety

Blisko plaży, blisko starego miasta , czysto

Wady

Na basenie po południu brak słońca. Balkony na ulice rano dość glosno


4.6
Robert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Para

Wybraliśmy ten hotel ze względu na położenie w centrum Sozpolu oraz bardzo pochlebne opinie w Internecie. Na miejscu rozczarowanie - remont, jaki hotel rzekomo miał przejść w 2014 roku ma raczej dopiero przed sobą. Całe lobby, windy, recepcja są mocno przeciętne. Pokoje na ostatnim piętrze pamiętają przełom lat 90/00. Nasz pokój był przestronny, miał świetny widok na morze, ale brakowało w nim m.in. telefonu czy suszarki do włosów (które były w opisie). W łazience grzyb, po każdej kąpieli zalana cała podłoga (nieszczelny odpływ), lodówka niesprawna, telewizor kineskopowy, lampy ze zużytymi żarówkami itd. Pokoje sprzątane raz w tygodniu, dziennie zmieniane ręczniki. Największy koszmar to jedzenie - monotonne, często zimne, nieuzupełniane o nowe porcje. Smak i świeżość pozostawiały wiele do życzenia (np pieczywo z pleśnią). Z lokalnych napojów najsmaczniejsze było piwo. Obsługa - oprócz kilku gburowatych Bułgarów - wesoła i przyjazna. Największy plus to usytuowanie obiektu - bardzo blisko plaży i nowej części miasta z barami, dyskotekami i sklepami, a w ciągu 15 min. można dojść na stare miasto. Na pochwałę zasługuje jeszcze całkiem przyjemny i czysty basen oraz kantor wymiany walut znajdujący się na terenie obiektu. Ogólnie dało się przeżyć (słyszałem o dużo gorszych miejscach), z pobytu jesteśmy raczej zadowoleni, ale nie na to byliśmy przygotowani.

Zalety

- bliskość do plaży, barów, dyskotek, sklepów - duże tarasy w pokojach na ostatnim piętrze i przyjemny widok na okolicę

Wady

- przestarzałe wyposażenie - bardzo kiepskie jedzenie


4.6
Edyta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Rodzina z dziećmi

Nie otrzymaliśmy pokoju za jaki zapłaciliśmy i nikt od samego początku niczym się nie przejmował.

Zalety

Nie ma żadnych wyjątkowych zalet

Wady

Nikt niczym się nie przejmuje


9.0
Edyta I Grażyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2014
Grupa znajomych

Jesteśmy zadowolone z wyjazdu i hotelu. Pokoje były codziennie sprzątane. jedzenie smaczne. Hotel ładny i świetnie położony.

Zalety

Blisko centrum i plaży. Za taką cenę super hotel!

Wady

-


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Flagman

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.