Opinie o hotelu
Fishermans Cove (Mahe)

9.1
Bardzo dobry
4 opinie

4.0

1699 opinii

mam zastrzeżenia do obsługi w restauracji gdyż oszukuje na ilościach napoi /zamiast dawać 0,5l np.coca-coli dostaje się 0,2l a płaci się to samą cenę/.Tak samo jest z wódką - nie wiadomo jaka jest ilość za 9 euro. Po zwróceniu uwagi było już ok. To samo w barze - porcja krewetek może mieć 4szt lub 5szt /bez względu na wielkość/. Generalnie nie ma w menu ilości i dlatego są możliwości do oszukiwania klientów przez obsługę.
Plaza była często nieposprzątana z glonów /zauważyłem,ze dopiero przez zwrócenie uwagi managerowi i ostrych uwagach obsługa robiła to codziennie dokładnie/.
Dlatego też uważam, że od sieci Le Meridien i hotelu 5* można oczekiwać więcej biorąc jeszcze po uwagę b.wysoką cenę.
Jestem trochę rozczarowany.

Super hotel. Polecam szczególnie na miesiąc miodowy:)

Ciekawe pokoje z pięknym widokiem, przemiła, choć nieco opieszała obsługa (taka to już mentalność wyspiarzy), pyszne jedzenie, spokojne wody przy brzegu i ciekawe dno z koralowcami oraz praktycznie brak rodzin z dziećmi sprawiają, że to idealne miejsce dla nowożeńców! Z niedalekiego portu wypływają łodzie wycieczkowe na pobliskie, rajskie wysepki!

Wysoki standard Polecam bardzo!!!!

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

7 858 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9101
Nazwa  Fishermans Cove (Mahe)
Miejsce  Seszele / Mahe / Bel Ombre
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, dostęp do internetu, darmowe wifi, sporty wodne

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.1
Bardzo dobry
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.0
Hotel
8.3
Położenie
8.8
Pokoje
9.8
Wyżywienie
9.5

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Czystość

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.1
7.4
Bernard Ekiert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Para

mam zastrzeżenia do obsługi w restauracji gdyż oszukuje na ilościach napoi /zamiast dawać 0,5l np.coca-coli dostaje się 0,2l a płaci się to samą cenę/.Tak samo jest z wódką - nie wiadomo jaka jest ilość za 9 euro. Po zwróceniu uwagi było już ok. To samo w barze - porcja krewetek może mieć 4szt lub 5szt /bez względu na wielkość/. Generalnie nie ma w menu ilości i dlatego są możliwości do oszukiwania klientów przez obsługę.
Plaza była często nieposprzątana z glonów /zauważyłem,ze dopiero przez zwrócenie uwagi managerowi i ostrych uwagach obsługa robiła to codziennie dokładnie/.
Dlatego też uważam, że od sieci Le Meridien i hotelu 5* można oczekiwać więcej biorąc jeszcze po uwagę b.wysoką cenę.
Jestem trochę rozczarowany.


10
kach

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2007
Para

Super hotel. Polecam szczególnie na miesiąc miodowy:)


9.2
Magya

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2006
Para

Ciekawe pokoje z pięknym widokiem, przemiła, choć nieco opieszała obsługa (taka to już mentalność wyspiarzy), pyszne jedzenie, spokojne wody przy brzegu i ciekawe dno z koralowcami oraz praktycznie brak rodzin z dziećmi sprawiają, że to idealne miejsce dla nowożeńców! Z niedalekiego portu wypływają łodzie wycieczkowe na pobliskie, rajskie wysepki!


9.6
Anna Sz.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2006
Para

Wysoki standard Polecam bardzo!!!!


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Fishermans Cove (Mahe)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.