Opinie o hotelu
Excelsior (Golden Sands)

7.1
Dobry
50 opinii

3.5

116 opinii

Jesteśmy zadowoleni. Możemy polecić. Czysto schludnie smacznie miło.

Hotel czysty schludny , pokoje codziennie sprzątane jeśli chodzi o jedzenie masakra tonące w tłuszczu zero przypraw oraz odgrzewane milion razy tragedia.

Hotel świetny obsługa hotelu na najwyższym poziomie, jeżeli chodzi o wyżywienie, to tak codziennie jest to samo ale tych posiłków jest 20 różnych, więc wersja bufetu jest obfita, smaczne posiłki wszystkiego dużo, jeżeli chodzi o drinki to polecam mówić co chcemy a nie to co w menu jest napisane. Co do pokoju hotelowego bardzo wygodne łóżka, pokój klimatyzowany ale uwaga by z klimatyzacja nie przesadzić łatwo zachorować, Panie sprzątające codziennie sprzątają pokój bez wystawionych nawet na klamke kartki, gdy ją wystawimy to wtedy zmienią reczniki na nowe i również odkurzą, jeżeli nie wystawimy to wymienia papier toaletowy złożą łóżko poukładają hotelowe rzeczy, także dbają o czystość.

Jeśli chodzi o hotel Jestem miło zaskoczona. Bardzo fajnie jest położony basen w miejscu gdzie można odpocząć od słońca. Miło spędzić czas. Jedzenie pyszne dla każdego coś się znajdzie. Miejsce blisko plaży trzeba przejść 10 minut albo podjechać busem, który stoi pod hotelem. Pokoje czyste codziennie dostawa czystych ręczników. Jeden tylko problem w widokiem, na morze zaczyna się dopiero od 4, 5 i 6 piętra 2 piętro to jest widok na dach. Chyba że komuś nie zależy na widoku. W pokojach klimatyzacja telewizor. Atrakcje dla dzieci niezbyt dużo. Jeśli chodzi o imprezy dla dorosłych to nie ma baletów o 22 ej cisza nocna. Ale można wyjść do miasta i się pobawić.

Nie jestem zadowolona. Nie oczekiwałam złotych klamek, nastawiona byłam na pracę zdalną z chwilą oddechu po godzinach. Oczekiwałam czystości i niezbędnego minimum do komfortowej pracy poza domem. Pokój superior na pierwszy rzut oka wyglądał, jak na zdjęciach. Efekt popsuły szczegóły: - brudny, lepiący się po rozlanych drinkach stolik do kawy, - brak szafek nocnych, - brak półek w szafie, jedynie wąska niska dostawka mająca imitować garderobę, do tego trzy wieszaki na krzyż, - lepiąca się od brudu klimatyzacja, chodząca bardzo głośno zarówno w środku, jak i w postaci pudła na balkonie, który wyglądał jak graciarnia, włącznie z porzuconym na podłodze brudnym ręcznikiem po poprzednikach i popielniczką na krześle, - kurz i brud na podłodze, lepiej nie chodzić bez obuwia, - niedziałające gniazdko przy biurku. W sprawie szafki i sprzątania próbowałam interweniować w recepcji, ale dowiedziałam się, że pewnie goście przenieśli do innego, a sprzątanie jest codziennie. Po powrocie do pokoju zastaliśmy wstawioną jedną szafkę nocną. Na pytanie o drugą odpowiedziano, że taki mają standard i mogę sobie dostawić stolik kawowy. Na pytanie czy ktoś go umyje, usłyszałam, że mogę sobie przetrzeć, bo pokój był sprzątany przed naszym przyjazdem. Pani w recepcji patrzyła przy tym na mnie tak kpiąco i z taką wyższością, jakbym była jakimś intruzem przeszkadzającym jej w pracy. Jak się miało okazać taki sposób traktowania gości hotelu był normą. Ponieważ pracowaliśmy zdalnie, potrzebowaliśmy dwóch krzeseł. Oczywiście odmówiono, choć wolnych krzeseł na terenie hotelu nie brakowało. Zmiana pokoju niemożliwa, choć nie mieli pełnego obłożenia. Na pytanie o suszarkę do włosów - "gdzieś jest, muszę po prostu poszukać". Sprzątanie nie istniało. Pani sprzątająca raz zaścieliła nam łóżko, rzuciła ręczniki w jakiejś folii i poszła. Za drugim razem weszła do łazienki, ale zapomniała zamknąć drzwi, postała tam oparta o ścianę, spuściła wodę (nie mam pojęcia po co) i wyszła. Na pytanie o sprzątanie powiedziała, że już skończyła. Więcej jej przez tych 7 dni nie widzieliśmy. Nie sprzątano, nie zmieniano pościeli, a o papier toaletowy musieliśmy się upominać. Jedzenie znośnie, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, ale ostatnie dwa dni były nie do przyjęcia. Odgrzewano nam dania z obiadu na kolację, ewentualnie coś tam do nich dorzucano, żeby się nieco różniły. Nie były już świeże. W charakterze kelnerek dwie starsze panie i kilka plączących się nastolatek, które nie potrafiły się porozumieć z gośćmi, ani odpowiedzieć na żadne pytanie. Głównie zajętych ściemnianiem i nabijaniem się z jedzących. Czułam się tym zażenowana. Zapomnijcie o wodzie do picia. W pokoju żadnej szklanki czy kubka, nawet do mycia zębów. Trzeba sobie samemu zorganizować plastikową butelkę ze sklepu, bo nie wydają wody niegazowanej w barze. Na terenie są 3 dystrybutory, z których zwykle działa jeden, więc trzeba stać w kolejce. W ostatnim dniu dowiedzieliśmy się, że po zdaniu pokoju nie możemy już korzystać z all, nawet odpłatnie zamawiać napojów w barze. Dokupiliśmy pokój do końca pobytu, ale odmówiono nam możliwości dokupienia posiłków. Na pytanie dlaczego, skoro inni goście mogli je dokupić, dowiedziałam się, że mają wyliczone jedzenie na ilość osób i nie będą go zwiększać. I nie, nie pytałam o to na godzinę przed kolacją, a dwa dni wcześniej. Mogłabym tak mnożyć i mnożyć. Z czystym sumieniem nie polecam. Szkoda pieniędzy. PS. Suszarka do włosów znalazła się w ostatnim dniu. Zawinięta w zapasową pościel, która nam przypadkiem wypadła. Miała numer innego pokoju.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

679 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT6211
Nazwa  Excelsior (Golden Sands)
Miejsce  Bułgaria / Złote Piaski / Złote Piaski
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, bez paszportu

Nasi klienci docenili

check

Sport i rekreacja: tenis stołowy, rzutki, fitness, animacje, centrum SPA.

check

Udogodnienia i atrakcje dla najmłodszych: brodzik, plac zabaw, animacje.

check

Tylko 450 m do prywatnej, piaszczystej plaży.

check

Rejon słynący z pięknych, szerokich, piaszczystych plaż.

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.1
Dobry
50 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.0
Hotel
7.0
Położenie
6.9
Pokoje
7.4
Wyżywienie
7.6
Atrakcje dla dzieci
5.9
Sport i rozrywka
6.4

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Jakość noclegu

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 50 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.1
8.6
Michał

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Rodzina z dziećmi

Jesteśmy zadowoleni. Możemy polecić. Czysto schludnie smacznie miło.

Wady

Plac zabaw umiejscowiony zbyt blisko basenu i mógłby być większy ale to szczegół. Disco dla dzieci 20.30 ciut za późno.


5.0
Paweł

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Hotel czysty schludny , pokoje codziennie sprzątane jeśli chodzi o jedzenie masakra tonące w tłuszczu zero przypraw oraz odgrzewane milion razy tragedia.

Zalety

Blisko plaży ładne pokoje codziennie sprzątane czysto i pachnąco .

Wady

Niedobre obiady słabe drinki


7.7
Bartosz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Para

Hotel świetny obsługa hotelu na najwyższym poziomie, jeżeli chodzi o wyżywienie, to tak codziennie jest to samo ale tych posiłków jest 20 różnych, więc wersja bufetu jest obfita, smaczne posiłki wszystkiego dużo, jeżeli chodzi o drinki to polecam mówić co chcemy a nie to co w menu jest napisane. Co do pokoju hotelowego bardzo wygodne łóżka, pokój klimatyzowany ale uwaga by z klimatyzacja nie przesadzić łatwo zachorować, Panie sprzątające codziennie sprzątają pokój bez wystawionych nawet na klamke kartki, gdy ją wystawimy to wtedy zmienią reczniki na nowe i również odkurzą, jeżeli nie wystawimy to wymienia papier toaletowy złożą łóżko poukładają hotelowe rzeczy, także dbają o czystość.

Zalety

wyżywienie, obsługa hotelu, czystość, animacje na basenie


7.6
Marta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

Jeśli chodzi o hotel Jestem miło zaskoczona. Bardzo fajnie jest położony basen w miejscu gdzie można odpocząć od słońca. Miło spędzić czas. Jedzenie pyszne dla każdego coś się znajdzie. Miejsce blisko plaży trzeba przejść 10 minut albo podjechać busem, który stoi pod hotelem. Pokoje czyste codziennie dostawa czystych ręczników. Jeden tylko problem w widokiem, na morze zaczyna się dopiero od 4, 5 i 6 piętra 2 piętro to jest widok na dach. Chyba że komuś nie zależy na widoku. W pokojach klimatyzacja telewizor. Atrakcje dla dzieci niezbyt dużo. Jeśli chodzi o imprezy dla dorosłych to nie ma baletów o 22 ej cisza nocna. Ale można wyjść do miasta i się pobawić.

Zalety

Jest to pierwszy wyjazd za granicę z rodziną. I nie mam porównania z innymi hotelami.

Wady

Widoki z drugiego piętra na dach


3.4
Ewelina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Nie jestem zadowolona. Nie oczekiwałam złotych klamek, nastawiona byłam na pracę zdalną z chwilą oddechu po godzinach. Oczekiwałam czystości i niezbędnego minimum do komfortowej pracy poza domem. Pokój superior na pierwszy rzut oka wyglądał, jak na zdjęciach. Efekt popsuły szczegóły: - brudny, lepiący się po rozlanych drinkach stolik do kawy, - brak szafek nocnych, - brak półek w szafie, jedynie wąska niska dostawka mająca imitować garderobę, do tego trzy wieszaki na krzyż, - lepiąca się od brudu klimatyzacja, chodząca bardzo głośno zarówno w środku, jak i w postaci pudła na balkonie, który wyglądał jak graciarnia, włącznie z porzuconym na podłodze brudnym ręcznikiem po poprzednikach i popielniczką na krześle, - kurz i brud na podłodze, lepiej nie chodzić bez obuwia, - niedziałające gniazdko przy biurku. W sprawie szafki i sprzątania próbowałam interweniować w recepcji, ale dowiedziałam się, że pewnie goście przenieśli do innego, a sprzątanie jest codziennie. Po powrocie do pokoju zastaliśmy wstawioną jedną szafkę nocną. Na pytanie o drugą odpowiedziano, że taki mają standard i mogę sobie dostawić stolik kawowy. Na pytanie czy ktoś go umyje, usłyszałam, że mogę sobie przetrzeć, bo pokój był sprzątany przed naszym przyjazdem. Pani w recepcji patrzyła przy tym na mnie tak kpiąco i z taką wyższością, jakbym była jakimś intruzem przeszkadzającym jej w pracy. Jak się miało okazać taki sposób traktowania gości hotelu był normą. Ponieważ pracowaliśmy zdalnie, potrzebowaliśmy dwóch krzeseł. Oczywiście odmówiono, choć wolnych krzeseł na terenie hotelu nie brakowało. Zmiana pokoju niemożliwa, choć nie mieli pełnego obłożenia. Na pytanie o suszarkę do włosów - "gdzieś jest, muszę po prostu poszukać". Sprzątanie nie istniało. Pani sprzątająca raz zaścieliła nam łóżko, rzuciła ręczniki w jakiejś folii i poszła. Za drugim razem weszła do łazienki, ale zapomniała zamknąć drzwi, postała tam oparta o ścianę, spuściła wodę (nie mam pojęcia po co) i wyszła. Na pytanie o sprzątanie powiedziała, że już skończyła. Więcej jej przez tych 7 dni nie widzieliśmy. Nie sprzątano, nie zmieniano pościeli, a o papier toaletowy musieliśmy się upominać. Jedzenie znośnie, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, ale ostatnie dwa dni były nie do przyjęcia. Odgrzewano nam dania z obiadu na kolację, ewentualnie coś tam do nich dorzucano, żeby się nieco różniły. Nie były już świeże. W charakterze kelnerek dwie starsze panie i kilka plączących się nastolatek, które nie potrafiły się porozumieć z gośćmi, ani odpowiedzieć na żadne pytanie. Głównie zajętych ściemnianiem i nabijaniem się z jedzących. Czułam się tym zażenowana. Zapomnijcie o wodzie do picia. W pokoju żadnej szklanki czy kubka, nawet do mycia zębów. Trzeba sobie samemu zorganizować plastikową butelkę ze sklepu, bo nie wydają wody niegazowanej w barze. Na terenie są 3 dystrybutory, z których zwykle działa jeden, więc trzeba stać w kolejce. W ostatnim dniu dowiedzieliśmy się, że po zdaniu pokoju nie możemy już korzystać z all, nawet odpłatnie zamawiać napojów w barze. Dokupiliśmy pokój do końca pobytu, ale odmówiono nam możliwości dokupienia posiłków. Na pytanie dlaczego, skoro inni goście mogli je dokupić, dowiedziałam się, że mają wyliczone jedzenie na ilość osób i nie będą go zwiększać. I nie, nie pytałam o to na godzinę przed kolacją, a dwa dni wcześniej. Mogłabym tak mnożyć i mnożyć. Z czystym sumieniem nie polecam. Szkoda pieniędzy. PS. Suszarka do włosów znalazła się w ostatnim dniu. Zawinięta w zapasową pościel, która nam przypadkiem wypadła. Miała numer innego pokoju.

Zalety

- w dni kiedy nie odgrzewają pozostałości po poprzednich posiłkach, jedzenie dość smaczne, choć często mocno przesolone, - bardzo dobre drinki i sympatyczni barmani - jedyne rozgarnięte osoby w obsłudze, - ładne, odnowione łazienki.

Wady

- brak szklanek, kubków do picia, - brak sensownego dostępu do wody pitnej, - napoje wydawane w małych, plastikowych kubkach, kawa w papierowych, napiwek resetował ustawienia do szkła, ale tylko na jeden dzień, - brak szafek nocnych w pokoju, - niepraktyczna szafa na ubrania, - brud, sprzątanie pokoju nie istnieje, wodę potrafię spłukiwać sama, serio - nieprzyjemna, arogancka obsługa na recepcji - mężczyźni trochę mniej, niż kobieta, - odmowa korzystania z usług po zdaniu pokoju, nawet za opłatą


8.4
Patrycja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Pokój czyściutki.Codziennie zmieniamy pościel. wymieniano śmieci., miła obsługa. Widok na.zielen

Zalety

Cała obsługa bardzo grzeczna, świeże i smaczne jedzenie, urozmaicone. Różne.miejsca na.odpoczynek. Przy basenie smaczne.hamburjwry , lody, kiełbaski.

Wady

Nie znajduję w tym hotelu wad.


9.4
Bartek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel super, polecam rodzinom z dziećmi, pokoje bardzo ładne, odnowione. Jedzenie super, lokalizacją też, z dala od plażowego imprezowania.

Zalety

Wygląd pokoji, położenie, miła obsługa, transfer na plażę.

Wady

Brak


10
Ewelina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel 4* ale piękny w środku i wyposażenia. Ręczniki bez kaucji, pościel lekka , czysta przyjemna w dotyku utyła cię do snu bez włączania klimatyzatora. Wystarczy zasłony zasłoniete i odbijające promienie słoneczne. Jedzenie urozmaicone dla mięsożerców i vege. Napoje markowe w 99% pepsi, fanta, sprite, wina chłodne półwytrawne smaczne. Alkohole 40% także . Lody, pizza, hamburgery, frytki naturalnie krojone smaczne. Restauracja podawała na śniadanie pancakes, jaja sadzone przy tobie robione, obiad świnka na paterze pieczona, a kolacji szaszłyki , cevapicci i wiele innych grillowanych mięs i warzyw. Ryby w smaku świeże , pachnące morzem. Uprzejmi pracownicy restauracji bardzo dobrze trzymająca poziom hotelu. Nie zdążyłeś zjeść a już zastawa była sprzątnięta.

Zalety

Cisza w hotelu mimo tego, że jest przy drodze, basen poziom niżej osadzony niż hotel i otulony drzewami co umożliwia swobodne wypoczywanie nawet podczas wiatrów . Brak walki o leżaki . Dla dzieci w cieniu plac zabaw i przy nich animator albo atrybuty do zabawy każdego dziecka .

Wady

Nie mam wady hotelu , ale w Bułgarii można palić papierosy i Ukraina, Rumunia, Niemcy palili w środku restauracji elektryczne icos :( powinni zakazać bo jedna mama z dzieckiem karmiła a z drugiej strony wzdychała z tym maleństwem smród .


9.6
Wasyl

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotele Excelsior i SunRise jako kompleks PrimaSol robią bardzo dobre wrażenie. Co prawda położone są w pewnej odległości od plaż (jakieś 10 minut spacerku) ale podobno jest skrót po schodkach (nie szukaliśmy go). Bardzo bliskie położenie w stosunku do centrum rozrywkowo-zakupowo-restauracyjnego, a jednocześnie spokojniejsza okolica są głównymi jego atutami.
Polecamy hotel zarówno ze względu na wyżywienie, lokalizację jak i bardzo wysoki standard obsługi (recepcja, restauracja, bary, służba pokojowa).


6.8
Paweł

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Grupa znajomych

Hotel dysponuje odnowionymi, przestronnymi i dobrze urządzonymi pokojami. Części ogólnodostępne wyglądają dość nowocześnie i utrzymane są w dobrym stanie. Dla dzieci oraz dorosłych obsługa codziennie organizuje animacje. Centrum Złotych Piasków, pełne sklepów i restauracji, zlokalizowane około 10 minut spacerem od hotelu.

Zalety

dobra lokalizacja ? blisko centrum, hotel akceptuje zwierzęta, codzienne animacje dla dzieci i dorosłych, ładna restauracja.

Wady

Wi-Fi wyłącznie w lobby, powrót z plaży pod górkę, zapach mocnych środków chemicznych w pokojach.


1.0
BARDZO NIEZADOWOLONA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Para

Złote Piaski -ok ale hotel beznadziejny, nic się nie dzieje, prowizoryczna scena ustawiona przy małym basenie wśród leżaków, z których leżąc widzisz ulicę. jedzenie bardzo słabe (oszczędne), bardzo mały wybór, owoce (jabłka i winogron III gatunek) przewalane z obiadu na kolację, 3 rodzaje ciast. obsługa niezadowolona, jakby pracowała za karę, pokoje - bardzo ekonomiczne, łazienki - śmierdząca zagrzybiona tragedia na portalach wakacyjnych np. zoover - hotel ma 3*, a TUI sprzedaje go jako 4* ręczniki na których są 3* potwierdzają fakt restauracji nie można tak nazwać - to zwyczajna stołówka jak w czasach PRL nad polskim morzem w tanich jadłodajniach zamiast lamp poobracane kosze na ziemniaki, papierowe tacki, odradzam, nie polecam. przez ten pobyt daleko nam by jeszcze raz popatrzyć na oferty w Bułgarii No i rezydentka TUI Magdalena D. - katastrofa !!! - to nie jest tylko moje odczucie - potwierdzają to także inne portale

Zalety

ładny w ofertowych zdjęciach

Wady

beznadziejny, nic się nie dzieje, jedzenie bardzo słabe (oszczędne) owoce (jabłka i winogron III gatunek) przewalane z obiadu na kolację, obsługa niezadowolona, jakby pracowała za karę, pokoje - bardzo ekonomiczne, łazienki - śmierdząca tragedia


1.0
Wiola

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2018
Para

Hotel smutny, obsługa niezadowolona, meneger znerwicowany biedne posiłki, wszystko co można podane w sosie (żeby sprawiało wrażenie sporej ilości), nie ma wyboru warzyw a owoce dwa rodzaje przekładane z obiadu na kolację poobijane jabłka. Na śniadanie zimne jajka sadzone, trzy rodzaje pieczywa, dwa rodzaje sera, słowem - bardzo oszczędna kuchnia. biedne animacje a właściwie ich brak, basen malutki, ciasno poustawiane leżaki bo jest bardzo mało miejsca. Kąpanie z liśćmi spadającymi z drzew nad basenem. Ratownik ma koło 80-tki i właściwie też go nie ma. no i pokój - tragedia - na silikonach w łazience grzyb i pleśń więc w pokoju zapach zgnilizny zaduch smród i kanalizy daleko od plaży, na plaży hotel (pomimo opcji all inclusive) nie zapewnia ani wody (nie marząc o innych napojach) ani leżaków czy ręczników. Krótsza droga na plażę (odległość podawana na portalach) to droga ekstremalna - ruszające się płytki chodnikowe, kamienne nierówne schody i dziura w ziemi przykryta ruchomą dyktą. Obsługa bardzo niemiła, obojętna na problemy no i jeśli pojedziecie z TUI to uwaga na rezydentkę - p. Magdę D. sporo osób na nią narzeka - można poczytać na innych portalach . jeśli inni piszą że hotel jest super to albo nigdzie więcej nie byli, albo wystarczą im wakacje pod namiotem, żeby móc o nich powiedzieć \"super\" Podsumowując: Hotel bardzo daleko odbiega od standardu 3* a firmuje się jako 4*. Odradzam. Bułgaria jest skromna ale ten hotel to wyjątkowy grymas turystyki pod wieloma względami.

Zalety

brak

Wady

całe mnóstwo - opis poniżej


1.0
Wiola

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2017
Para

kosmzarny urlop - pokój brudny, z brudnymi ręcznikami, z zagrzybioną i zapleśniałą łazienką, z bardzo brudną lodówką, pokryty pajęczynami, z popękanymi ścianami i bardzo brudnym, (według TUI to pokój DWUOSOBOWY W SUPER CENIE); - fetor kanalizacji i wilgoci w pokojach; - brak ręczników plażowych zgodnie z ofertą, - brak restauracji gwarantowanej w ofercie cyt. ?a la carte (z tarasem, kuchnia międzynarodowa)? - brak jacuzzi gwarantowanego w ofercie, - plaża publiczna bez baru na plaży pomimo opcji all inclusive (chcesz się napić to sobie kup) - zerowe animacje, zero muzyki, zero rozrywki (hotel nie zapewnia gościom nic) - basen mały a przy nim ratownik ok 80 lat - smutna zgorzkniała obsługa - recepcja nie zna języków - hotel daleko od plaży (cywilizowaną drogą ok. 2,5 km) - ekonomiczna jedzenie, wszystko upaprane w ciężkich sosach, panierkach - bardzo mały wybór ciast żadnych deserów i podgniłe owoce - śniadanie mały wybór i wszystko smażone chyba o 5 rano zimne i przyschnięte - obiad bez rewelacji (mały wybór surówek) jeśli nigdzie nie byliście i nie przeszkadzają wam opłakane warunki higieniczne to za nieduże pieniądze może wam się podobać. widziałam kilka rewelacyjnych opinii, ale mam wrażenie że piszą je pracownicy hotelu jeśli wyjazd przekracza kwotę 1500 zł za osobę - szukajcie innych ofert - jest dużo fajnych hoteli w tej cenie a śmierdziucha nie polecam no i uwaga. Jak kupicie wycieczkę z TUI to nie liczcie na jakąkolwiek pomoc rezydentki. Pani Magda jedynie zawsze przyjeżdża i odjeżdża. A problemu żadnego nie widzi choć śmierdzi i jest widoczny w odległości 100metrów Tui sprzedało ten hotel jako 4 gwiazdki widzę że tu ma 3,5 a jeszcze na innym portalu 3 koszmarny urlop

Zalety

wygląd zewnętrzny i zdjęcia, na które daliśmy się \"złapać\"

Wady

pobyt we wrześniu 2017r. brud syf pleśń grzyb, smutek zgorzkniałe miny, nerwowy menedżer, recepcja udająca że nie rozumie żadnego języka przy problemach, zero jakiejkolwiek rozrywki poza jednym pałętającym się animatorem, 80 letni ratownik, mały basen daleko do plaży, zero życia i rozrywki


1.0
Dariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2017
Para

wszystko biedne i ekonomiczne, brudne zapleśniałe łazienki, fetor kanalizacji, sprane ręczniki w pokojach, brak ręczników na basen czy plażę, za leżaki na plaży musisz zapłacić, albo jak nie przewidziałeś to leżysz plackiem na piachu bo hotel nie zadbał o ręczniki dla gości. praktycznie poza idiotycznym krótkim czasem wieczornych animacji nie ma nic . Po południu przy basenie oszczędzano też na muzyce. w lobby od rana do wieczora leci TV w języku niemieckim i to jedyna rozrywka jaką ten hotel zapewnia. no i rezydentka TUI - KATASTROFA

Zalety

brak

Wady

trzecia lub czwarta linia brzegowa, brak własnej plaży leżaków, baru na plaży, do hotelu daleko żeby się czegoś napić czy zjeść, krótsza droga tragiczna (nierówne kamienne schody pod górę), beznadziejna obsługa nie stara się niczym gości zaskoczyć. Hotel poza maleńkim basenem nie ma zupełnie nic do zaoferowania. Wieczorem nuda.


1.6
Barbara

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2017
Para

szkoda kasy, Bułgaria jest ogólnie słaba w porównaniu z Turcją, Grecją ale ten hotel kusi ładnymi zdjęciami a rzeczywistośc okazuje się już kompletnie odmienna

Zalety

nie ma zalet

Wady

całe mnóstwo, grzyb w łazienkach, smród kanalizacji, ubogie mało urozmaicone jedzenie, zero rozrywki - jeden słaby animator, malutki zasypany liśćmi z drzew base, ratownik emeryt, nuda zero rozrywki, brak plaży hotelowej, brak baru na plaży, w ofercie siłownia jacuzzi - nie ma , jedyna rozrywka to TV na ścinie w lobby.


7.2
Barbara

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2017
Grupa znajomych

Rezydent z Wezyra okropny,niemiał nawet porządnie czasu i wiedzy.Informacja znikoma.Byl 5-10 minut z nami.Zmiana rezydenta powinna być obowiązkowa!!!!!

Zalety

Byłam w Hotelu Excelsior a on jest osobno to nie jest Sunrise(ważna informacja)Hotel przyjemny,polecam.Dużo "luzu"nie trzeba się szczególnie..jakoś ubierać..tylko swoboda.Jedzenie b.dobre i czysto a stołówce,ciągle dokładają..nie brakuje jedzenia i estetycznie.

Wady

Jak dla mnie troche słaba animacja wieczorkiem i źle usytuowana estrada do animacji.Wszędzie można palić na zewnątrz nawet na stołówce zewnętrznej co przeszkadza w takiej dużej ilości ludzi palących.


9.6
Maju i Nati

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2016
Para

Najlepszy hotel na jaki trafiliśmy jak do tej pory, obsługa i animatorzy stanęli na wysokości zadania-prawie wszyscy znają język polski, blisko do centrum, basen ok, jedzenie bardzo dobre i duży wybór. Chętnie wróce tu za parę lat. Polecam w 100%.

Zalety

Obsługa, jedzenie, animacje, pokój, blisko centrum.

Wady

Daleko do plaży (ale bus hotelowy dowozi co godzinę), doba hotelowa dopiero od 14.


1.6
wioletta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Rodzina z dziećmi

Klimatyzacja nie działa. Jak poprosisz o naprawę w niedzielę, to Pan będzie w poniedziałek. Awantura zamiana pokoju, tylko na jedną noc. Poniedziałek godzina 10.30 Pan naprawia klimę. My w drugim pokoju, przychodzą cwaniacy w białych koszulach i po angielsku byśmy się wynosili zaraz bo nas wyrzucą na ulicę z dzieckiem. Rezydent rozmowa z menadżerką osoba około 50 lat beznadziejna ona nie słyszała rozmowy itd. Klima naprawiona wyjście na basen. Powrót około 14.00. Klima nie działa. Telefon rezydent zmiana pokoju. Nigdy do Bułgarii ludzie tam pracujący kochają Niemców . Polacy drugi gatunek. Chamscy, zarozumiali itd. Powód wyjazdu to sytuacja w Europie zamachy. Oceniam ten hotel na 1. Zabieranie poduszek po 21.00 siedzenie na żelaznych krzesłach. Niemieckie psy załatwiające się obok hotelu ale kto bogatemu Niemcowi i jego pieską zabroni. Piszę skargę na ten hotel. Pozdrawiam

Zalety

Brak

Wady

Chamstwo do potęgi 1000 ......0


8.2
Paulina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2014
Grupa znajomych

Hotel bardzo pozytywny, obsluga przemiła, niestety hotel bardziej jest dla starszych osób bądź rodzin z dziećmi. ale ani ja ani chlopak nie zalujemy naszej decyzji co do wyjazdu, można bardzo miło odpocząć

Zalety

Uśmiechnięci pracownicy hotelu to wielki plus


6.0
aleks

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2014
Para

Właśnie wyjeżdżam z tego hotelu (jestem w lobby i czekam na autobus). Jest to dobre miejsce dla osób niezbyt wymagających. Do morza kilka minut spaceru. Nad morzem drogie leżaki, parasol + 2 leżaki 30 lewa, co po wymianie daje ok 70 zł. Można się rozłożyć przy linii brzegowej, ale jest tłocznie, jak nad bałtykiem. Zaletą jest dobre jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie dobrego. Dla dzieci też. Bardzo dobre przekąski. Niektórzy woleli przekąski nad basenem od śniadań. Ciągle dobra pizza, sałatki, frytki, lody z polewą itd. Alkohole lokalne mogą być. Sam hotel taki z czasów gierka, chociaż jest czysto i obsługa się stara. W okolicy sporo dyskotek, przeważnie dla małolatów. Można u rezydenta wykupić karnet za 20 lewa, i ma się po dwa wejścia do 3 dyskotek za darmo z drinkiem powitalnym. Okolica taka sobie, sporo sklepików, knajpek, jak nad polskim morzem. Jeśli ,ktoś był kilka razy w Egipcie, Turcji, nie mówiąc o wyspach Kanaryjskich itd, będzie zadowolony. Jeśli ktoś ma większe wymagania, no to niestety będzie czuł tą prowincjonalność, brak miejsca w około hotelu, mały basen, kiepskie morze z nadgorliwymi ratownikami (wygnali wszystkich z morza przy trochę większej fali - sprawiającej frajdę wszystkim kąpiącym się....) Ja jestem zadowolony, ale dlatego, że wykupiłem last i zapłaciłem 849 zł za tydzień all. Jeśli ktoś ma zapłacić ponad 1500 zł za tydzień, no to niech się zastanowi nad Egiptem i Turcją. Ale to tylko moja opinia i każdy może znaleźć dla siebie tutaj miejsce. Wszędzie można się bawić, jeśli przyjeżdża się z dobrym nastawieniem i nie szuka grzyba w fugach łazienki. No i bym zapomniał, dobre łóżeczka do....rozrywki :)

Zalety

Hotel dobry w czasach gierka. Obsługa się stara, Bardzo dobre jedzenie i każdy znajdzie coś dla siebie. Po lokalnych drinkach nie boli głowa :) przynajmniej mnie. Chyba nie robią tego z ropy, jak w Egipcie. W okolicy sporo dyskotek i knajp.

Wady

Brak miejsca na większy basen, animacja słaba, choć się starają. Wyposażenie hotelu bez rewelacji, chociaż jest czysto i porządnie.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Excelsior (Golden Sands)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.