Opinie o hotelu
Euroclub

5.5
Średni
15 opinii

Odradzam ze względu na nocny hałąs i całkowite ignorowanie tego problemu przez administracje hotelu.

Hotel oferuje wszystko co jest w ofercie. Wskazany dla tych którzy przyjechali na Maltę by ją zwiedzać. Gdybym jeszcze raz jechał na Maltę, to wybrał bym ten hotel głównie ze względu na położenie blisko dworca autobusowego, plaży, dużej ilości barów restauracji i sklepów.

Proszę nie brać sobie do serca bardzo negatywnych opinii. Jeżeli ktoś wybierając hotel trzygwiazdkowy oczekuje, że będzie on posiadał standard hotelu pięciogwiazdkowego, to się zawiedzie. Poziom świadczonych usług w hotelu był zadowalający. W miarę czysto (nie widziałam żadnego karalucha), codzienna wymiana ręczników. Bardzo wygodne łóżko nad którym wisiał wentylator. Klimatyzacja, telewizja oraz Internet za dopłatą oraz sejf z którego nie korzystałam. Obsługa miła (zwłaszcza w recepcji). Śniadania powtarzalne, ale dobre. Jest basen. Gdyby ktoś słabo mówił w języku angielskim jest w obsłudze hotelu Pani mówiąca po polsku. Świetna lokalizacja. Warto wynająć samochód i pojeździć po wyspie. Niemniej jednak trzeba być bardzo dobrym kierowcą, ponieważ łatwo spowodować stłuczkę (ruch lewostronny, wąskie drogi oraz dużo rond). Jeżeli ktoś nie czuje się na siłach może skorzystać z komunikacji miejskiej. Autobusy jednak nie zawsze przyjeżdżają na czas. Warto zobaczyć Blue Grotto, Vallettę, Marsaskalę, plaże między innymi Golden Bay oraz Paradise Bay. W samej Qawrze polecam zajrzeć do Malta National Aquarium. Nie widziałam Blue Lagoon, ale trudno tam dotrzeć na własną rękę. W tym celu trzeba promem przedostać się na sąsiednią wyspę Gozo (tam, gdzie było Azure Window). Organizowane są wycieczki na Blue Lagoon, ale dosyć drogie. Słyszałam jednak, że warto.

Korzystaliśmy za pośrednictwem Ecco Holiday z hotelu,, Euroclub? na Malcie konkretnie w miejscowości Qawra. Hotel doskonały dla aktywnie zwiedzających Maltę i Gozo. Super położenie miedzy zatokami. Niecałe 100 m. od Dworca Autobusowego Buggiba. Ułatwiało to korzystanie z autobusów, które jak wiadomo na Malcie nie grzeszą punktualnością i bywa w nich tłoczno. Wyżywienie HB absolutnie na dobrym poziomie, pokój czysty i zadbany. Największym atutem hotelu była jego załoga. Potrafiła pomóc w bardzo trudnej sytuacji, która przydarzyła nam się na Malcie. Szczególne podziękowanie dla Dyrektora,, Euroclub? Pana Mario i pracowników recepcji Pana Sunny i Pani Francesca. Niestety nic dobrego nie możemy powiedzieć o organizatorze naszego wyjazdu na Maltę tj. Ecco Holiday z Poznania. Są bezradni w trudnych sytuacjach. Najwyżej podadzą n-ry telefonów kontaktowych, adresy. A w naszym przypadku trzeba było b. dobrze znać angielski lub.. maltański. A takiego warunku skorzystania z oferty Ecco Holiday nie było w umowie. Polskojęzycznego przedstawiciela naszego organizatora wyjazdu na Malcie wcale nie było. Była to fikcją!!!. Nigdy więcej z Ecco Holiday!

Ogólnie nie było najgorzej ,ale wiele przydałoby sie w tym hotelu zmienić.Stare sprzęty ,zasłony jak za komuny.W łazience wentylacja to okienko na jakąś klatkę można sobie z sąsiadem z drugiego pokoju podać rękę. Śniadanie codziennie takie same pod Anglików.Obiadokolacje nawet OK ,ale bywało,że zabrakło np.ryżu o godz.19.00 i powiedziano ,że już więcej nie będzie chociaż kolacja wydawana była do 20.30. No i brak owoców. Ogólnie wyjazd bardzo udany,jednak to tego hotelu więcej bym nie pojechała.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 041 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT24591
Nazwa  Euroclub
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / Qawra
Udogodnienia  basen odkryty, bez paszportu, city break

Nasi klienci docenili

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

check

Błękitna Grota, niesamowite jaskinie z lazurową wodą

check

Megalityczne świątynie starsze niż piramidy

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.5
Średni
15 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.2
Hotel
4.3
Położenie
7.5
Pokoje
5.5
Wyżywienie
5.3

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 15 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.6
6.0
Joanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Singiel

Odradzam ze względu na nocny hałąs i całkowite ignorowanie tego problemu przez administracje hotelu.

Zalety

Położenie-blisko dworca autobusowego, miła obsługa

Wady

Hałas, nieustanne remontowanie balkonów (od siódmej rano wiercenie, młoty), hałąs z dwóch barów w tym Incognito- wrzaski i \\\\\\\"śpiew\\\\\\\" z uzyciem mikrofonu na cały regulator do samego rana- najczęściej narcystyczni oldboye w charakterze \\\\\\\"zapiewajły\\\\\\\", wyraźnie zafascynowani swoim włąsnym głosem.,Zero możliwości normalnego snu, nawet jak na warunki miejscowości turystycznej.


9.6
Włodzimierz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2018
Para

Hotel oferuje wszystko co jest w ofercie. Wskazany dla tych którzy przyjechali na Maltę by ją zwiedzać. Gdybym jeszcze raz jechał na Maltę, to wybrał bym ten hotel głównie ze względu na położenie blisko dworca autobusowego, plaży, dużej ilości barów restauracji i sklepów.

Zalety

Położenie.


7.2
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2017
Para

Proszę nie brać sobie do serca bardzo negatywnych opinii. Jeżeli ktoś wybierając hotel trzygwiazdkowy oczekuje, że będzie on posiadał standard hotelu pięciogwiazdkowego, to się zawiedzie. Poziom świadczonych usług w hotelu był zadowalający. W miarę czysto (nie widziałam żadnego karalucha), codzienna wymiana ręczników. Bardzo wygodne łóżko nad którym wisiał wentylator. Klimatyzacja, telewizja oraz Internet za dopłatą oraz sejf z którego nie korzystałam. Obsługa miła (zwłaszcza w recepcji). Śniadania powtarzalne, ale dobre. Jest basen. Gdyby ktoś słabo mówił w języku angielskim jest w obsłudze hotelu Pani mówiąca po polsku. Świetna lokalizacja. Warto wynająć samochód i pojeździć po wyspie. Niemniej jednak trzeba być bardzo dobrym kierowcą, ponieważ łatwo spowodować stłuczkę (ruch lewostronny, wąskie drogi oraz dużo rond). Jeżeli ktoś nie czuje się na siłach może skorzystać z komunikacji miejskiej. Autobusy jednak nie zawsze przyjeżdżają na czas. Warto zobaczyć Blue Grotto, Vallettę, Marsaskalę, plaże między innymi Golden Bay oraz Paradise Bay. W samej Qawrze polecam zajrzeć do Malta National Aquarium. Nie widziałam Blue Lagoon, ale trudno tam dotrzeć na własną rękę. W tym celu trzeba promem przedostać się na sąsiednią wyspę Gozo (tam, gdzie było Azure Window). Organizowane są wycieczki na Blue Lagoon, ale dosyć drogie. Słyszałam jednak, że warto.


8.8
Radomski Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2017
50+

Korzystaliśmy za pośrednictwem Ecco Holiday z hotelu,, Euroclub? na Malcie konkretnie w miejscowości Qawra. Hotel doskonały dla aktywnie zwiedzających Maltę i Gozo. Super położenie miedzy zatokami. Niecałe 100 m. od Dworca Autobusowego Buggiba. Ułatwiało to korzystanie z autobusów, które jak wiadomo na Malcie nie grzeszą punktualnością i bywa w nich tłoczno. Wyżywienie HB absolutnie na dobrym poziomie, pokój czysty i zadbany. Największym atutem hotelu była jego załoga. Potrafiła pomóc w bardzo trudnej sytuacji, która przydarzyła nam się na Malcie. Szczególne podziękowanie dla Dyrektora,, Euroclub? Pana Mario i pracowników recepcji Pana Sunny i Pani Francesca. Niestety nic dobrego nie możemy powiedzieć o organizatorze naszego wyjazdu na Maltę tj. Ecco Holiday z Poznania. Są bezradni w trudnych sytuacjach. Najwyżej podadzą n-ry telefonów kontaktowych, adresy. A w naszym przypadku trzeba było b. dobrze znać angielski lub.. maltański. A takiego warunku skorzystania z oferty Ecco Holiday nie było w umowie. Polskojęzycznego przedstawiciela naszego organizatora wyjazdu na Malcie wcale nie było. Była to fikcją!!!. Nigdy więcej z Ecco Holiday!


4.8
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2017
Grupa znajomych

Ogólnie nie było najgorzej ,ale wiele przydałoby sie w tym hotelu zmienić.Stare sprzęty ,zasłony jak za komuny.W łazience wentylacja to okienko na jakąś klatkę można sobie z sąsiadem z drugiego pokoju podać rękę. Śniadanie codziennie takie same pod Anglików.Obiadokolacje nawet OK ,ale bywało,że zabrakło np.ryżu o godz.19.00 i powiedziano ,że już więcej nie będzie chociaż kolacja wydawana była do 20.30. No i brak owoców. Ogólnie wyjazd bardzo udany,jednak to tego hotelu więcej bym nie pojechała.

Zalety

Bliskość do centrum oraz przystanku autobusowego

Wady

stare sprzęty,niezbyt czysto, posiłki monotonne, brak owoców (przez 7 dni ani razu nie było owoców)


2.2
Marek Niemienionek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2017
Singiel

hotel jedynie do nocowania .polecam wyżywienie we własnym zakresie

Zalety

bliskość dworca autobusowego i carefoura.

Wady

codziennie identyczne tzw. angielskie śniadania konieczna detoksykacja wkraju. Brudna pościel itp


7.0
Dariusz S.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2016
Rodzina z dziećmi

Pobyt OK okolica OK wycieczka na Gozo ciekawa, La Valetta bardzo ładna, Mdina i Rabat też POLECAM

Zalety

Dobre położenie,blisko sklepy bary i autobusowy dworzec

Wady

Karaluchy, sam mam na sumieniu dwa


8.0
Elżbieta Krzyżanowska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2016
50+

Ogólnie jestem zadowolona z pobytu w tym hotelu.Położenie idealne jeżeli chodzi o zwiedzanie.Blisko jest na wypady związane ze zwiedzaniem całej Malty.Wieczorami a nawet w dzień cicho i spokojnie nie ma hałasu

Zalety

Super położenie,blisko dworca autobusowego,blisko pięknej promenady

Wady

Ponieważ wybrałam wyjazd przez biuro podróży związane z komunikacją językową jest jej brak.Nie ma osoby która mogłaby udzielac nam wskazówek w języku polskim i to jest duży problem bo gdybym wiedziała wyjechałabym prywatnie.


4.6
Spałem, piłem.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2015
Rodzina z dziećmi

Jeśli szukasz hotelu do spania to ujdzie, ale za czysto nie jest, żarcie jest okropne. Dobra baza wypadowa. Cena jednak robi swoje. Nie brać hotelu przez biuro podróży, tylko przez wyszukiwarki hoteli.

Zalety

Położenie.

Wady

Wszystko inne.


7.0
Marta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2014
Para

Z balkonu brak widoku na morze,brak internetu w pokojach,recepcjonistka bardzo miła,pomocna.Ogólnie polecam.

Zalety

Hotel zadowalający,klimatyzacja,codzienna wymiana pościeli,balkon,smaczne jedzenie.

Wady

Wifi tylko na recepcji,basen tylko do 17.30.


3.6
Malgorzata Kulinska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2014
Grupa znajomych

Malta piekna wyspa warta zwiedzenia. Hotelu nie polecam a juz napewno nie all inclusive tam nie ma to zastosowania śniadania okropne codziennie takie same-fasolka z puszki podgrzana gotowane pomidory okropne kielbaski na cieplo i smażony boczek. Skapa ilosc warzyw, owoców wcale, dla miłośników płatków z mlekiem to chociaż taki wybór. Kolacje trochę lepsze przynajmniej zupy jadalne ale reszta malo urozmaicona. Lunch wcale nie zasluguje na uwagę-fast food i w dni kiedy sie z niego nie korzystalo nie dostawalismy zadnego prowiantu. Bar również nie zasługuje na uwage-tragedia . Z nabialu tylko jajka 3×dziennie pod rozna postacia. Na wyspę jeszcze raz chętnie wrócę i tamten rejon bo jest piękny ale nie do tego hotelu. O potrawach regionalnych mozna tylko pomarzyć. Zachowanie szefa hotelu w dniu przyjazdu nie najlepsze co prawda potem przepraszal ale wrażenie pozostalo. Przydałby sie rezydent a w obecnym stanie kierować tylko osoby anglojęzyczne.

Zalety

Jedyna zaleta to położenie -blisko komunikacji

Wady

Czystosc, wyglad-lata świetności dawno ma za soba,


3.4
Grażyna i Ryszard Kryza

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2014
Para

Hotel nie nadaje się do tego, aby lokować w nim ludzi kupujących \\\"all inclisive\\\". Posiłek południowy to wyłącznie \\\"fast food\\\" - tosty, burgery, omlety i chipsy z kurczaka. To się nie nadaje do jedzenia. Nie ma możliwości wziąć suchego prowiantu za lunch jak się wyjeżdża na cały dzień, a przecież nie wszyscy chcą spędzić cały tydzień w ponurym, ciemnym hotelu. W ogóle posiłki są mało urozmaicone. Śniadania przez cały tydzień takie same, ciężkostrawne (smażony boczek, smażone pomidory, fasolka w pomidorach z puszki, niejadalne parówki, jajka sadzone), bez możliwości wyboru czegoś lżejszego, całkowity brak owoców, bardzo ubogi wybór warzyw surowych, a te gotowane to tylko z wody, nawet nie osolonej, zupełnie bez smaku. I żadnych przypraw żeby sobie trochę poprawić ten \\\"niesmak\\\". Bardzo ograniczony dostęp do nabiału, do wyboru tylko mleko i żółty ser, żadnych twarogów, jogurtów - tylko jajka dostępne na śniadanie, obiad i kolację (ale ile można przez tydzień zjeść jajek?). Obsługa nieuprzejma, jak się o coś prosi to zachowują się tak jakby robili wielką łaskę. Wyraźnie widać brak rezydenta lub kogoś kto choć czasem skontrolowałby taki hotel. Biuro powinno wiedzieć co sprzedaje swoim klientom.

Zalety

Dogodne położenie względem dostępnej komunikacji, w pobliżu jest dworzec autobusowy, z którego można dostać się w różne miejsca na wyspie.

Wady

Hotel jest ponury, wieczorami nie ma co robić, brak jakichkolwiek atrakcji (bo telewizor z programem , który preferuje Recepcjonista atrakcją nie jest). Nieuprzejma, nadęta obsługa - nawet tym, co wykupili all inclusive pokazują, jak wielką łaskę im robią obsługując ich.


3.8
Mirosław

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2014
Para

Ogólne wrażenia negatywne. Nie polecałbym nikomu znajomemu tego hotelu, a wręcz przeciwnie. Monotonia posiłków, brak owoców, basen mały, brudny. Uważałem, że hotel z trzema gwiazdkami powinien reprezentować wyższy poziom usług. Ogólnie duży negatyw.

Zalety

Bliskość dworca autobusowego i dogodność dojazdu do innej miejscowości.

Wady

Ciemne pokoje, brudne łazienki, brak klimatyzacji tylko wiatraki na suficie jak za komuny, trzy kanały tv sama kaszana. Hotel zlokalizowany w mieści, od godziny 6 rano słychać jadące samochody i ruch uliczny. Brak Wi Fi w pokojach.


2.2
Mirosław

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2014
Para

Napisałem opinię z mojego pobytu w tym hotelu zaznaczając, że nie polecam pobytu w tym hotelu, a wręcz przeciwnie. Nie rozumiem dlaczego obok mojej opinii pojawił się napis, że 100% poleca ten hotel i adnotacja, że cena adekwatna do standardu. Niczego takiego nie napisałem. Proszę o zmianę mojego wpisu na negatywny i że nie polecam.

Wady

Napisałem opinię z mojego pobytu w tym hotelu zaznaczając, że nie polecam pobytu w tym hotelu, a wręcz przeciwnie. Nie rozumiem dlaczego obok mojej opinii pojawił się napis, że 100% poleca ten hotel i adnotacja, że cena adekwatna do standardu. Niczego takiego nie napisałem. Proszę o zmianę mojego wpisu na negatywny i że nie polecam.


5.0
Tadek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2013
Para

Hotel dla niewymagających klientów,ale wart swojej ceny. Doskonała baza wypadowa do zwiedzania wyspy.

Zalety

Bardzo dogodne położenie,blisko dworzec autobusowy i plaża.

Wady

Obsługa hotelowa OK (jedna osoba ,starszy pan mówi słabo po polsku) ale szefowa hotelu jest bardzo niesympatyczną osobą. Posiłki bardzo monotonne,całkowity brak owoców



Zobacz na mapie

Euroclub

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.