Opinie o hotelu
Euphoria Batumi

6.0
Średni
4 opinie

Okropny wyjazd, do tego wyjazdu o pluskwach nic nie wiedziałam. I ta wiedza nie była mi potrzebna. Wychodziły z materaca, zza wezgłowia. Pogryzienia były bardzo dotkliwe. Manager hotelu sugerowała, że pewnie je przywiozłam w walizce. Spotykałam na plaży dzieci rosyjskie z takimi samymi pogryzieniami z tego hotelu , pewnie tez przywiozły w walizce. W pierwszym zamieszkiwanym w tym hotelu pokoju były hordy tego robactwa , okazy młode, stare. Wygląda na to, że nikt do tego w hotelu nie przywiązywał wagi.

Hotel turecki, jedzenie europejskie i tureckie - smaczne, ale brak gruzińskich dań. Czysto, obsługa raczej przyjemna, mniej przyjemna jak chce się korzystać z opcji all inclusive. Blisko do morza, ale plaża nadal należy do państwa a nie do hotelu, kamienista, nie ma na niej leżaków, parasoli, sprzętów wodnych, które są wymienione w ofercie tego hotelu. Brak animacji dla dorosłych, muzyki na żywo, dj-ów. Hotel nie jest położony w centrum, na razie to ostatni hotel przy linii brzegowej (20 min autobusem od samego centrum centrum Batumi).

W ofercie all inclusive o wszystko trzeba się upominać, brak przekąsek , brak gruzińskich potraw jedzenie średnie brak urozmaicenia. Cena nie adekwatna do usługi. Hotel nowy oddany do użytku w 2017 roku. Małe lobby i kiepski wybór w wersji all inclusive. Hotel jest poza centrum ,plus za niskie ceny taxi i autobusów. Baseny są dwa a nie trzy jeden wewnętrzny i jeden na zewnątrz mały.

Największym rozczarowaniem był nie sam hotel, a rozbieżności między ofertą (w momencie zakupu wyjazdu), a stanem faktycznym. Hotel jest nowy, co jest zarówno jego zaletą (wszystko jest nowe i całkiem nowoczesne) jak i wadą (pewne niedoróbki, kasyno jest ciągle w budowie, plaża jest niezagospodarowana, a część obsługi hotelowej także wymaga jeszcze szkolenia) Pokój był odpowiedniej wielkości, nowocześnie wyposażony (tv, lodówka, indywidualnie sterowana klimatyzacja, nawet czajnik elektryczny wraz z kawą i herbatą, z którego nie korzystaliśmy). Łóżko duże i wygodne. Łazienka ok, jedynie trochę ciemna (jest suszarka, są hotelowe kosmetyki: szampon, żel pod prysznic i balsam do ciała). Małym minusem jest brak balkonu/tarasu. Rekompensowane to jest poniekąd rewelacyjnym widokiem na Morze Czarne (zachody słońca!) Pokój sprzątany był codziennie (wraz z wymianą ręczników). Największym minusem jest to, że hotel - wbrew temu, co nadal znajduje się w opisie oferty - NIE POSIADA własnej plaży. Plaża (żwirkowo-kamienista) jest dzika, niezagospodarowana, częściowo jest placem budowy, częściowo odgrodzona metalowym płotem. Wejście na plażę jest miejscami dosyć niebezpieczne, z uskokami. Chcąc korzystać z zagospodarowanej plaży, z leżakami, parasolami (odpłatnymi) trzeba udać się ok. 800 m w kierunku centrum Batumi (krótki kilkuminutowy spacerek). Przy plaży na wysokości hotelu można położyć się jedynie albo na żwirku/kamieniach albo na ręczniku Wyżywienie w formule all inclusive generalnie jest ok. Śniadania dość monotonne (+spore kolejki po robione przez kucharzy jajecznice i omlety). Obiady i kolacje smaczne. Codziennie pojawiało się coś nowego (mięso, dodatek, ciasto). Soki i woda mineralna z dystrybutorów. Ewentualnie kawa/herbata na życzenie. Uwaga! W zasadzie NIE są serwowane w ogóle potrawy kuchni gruzińskiej! w ramach all inclusive) serwowane są alkohole lokalne (gruzińskie wino, piwo, wódka) oraz napoje bezalkoholowe. Drinki (nawet z lokalnych alkoholi) nie są zawarte.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

4 033 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT31442
Nazwa  Euphoria Batumi
Miejsce  Gruzja / Adżaria / Batumi
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.0
Średni
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.5
Hotel
4.8
Położenie
6.5
Pokoje
7.5
Wyżywienie
5.5

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.0
4.0
Teresa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2021
Grupa znajomych

Okropny wyjazd, do tego wyjazdu o pluskwach nic nie wiedziałam. I ta wiedza nie była mi potrzebna. Wychodziły z materaca, zza wezgłowia. Pogryzienia były bardzo dotkliwe. Manager hotelu sugerowała, że pewnie je przywiozłam w walizce. Spotykałam na plaży dzieci rosyjskie z takimi samymi pogryzieniami z tego hotelu , pewnie tez przywiozły w walizce. W pierwszym zamieszkiwanym w tym hotelu pokoju były hordy tego robactwa , okazy młode, stare. Wygląda na to, że nikt do tego w hotelu nie przywiązywał wagi.

Zalety

usytuowany blisko parku i plaży

Wady

Pluskwy w hotelowym pokoju, w łóżku i za wezgłowiem. Hala śniadaniowa jak na dworcu, głośno, niezbyt schludnie. Po elewacji hotelu chodzą karaluchy. Manager hotelu idący w zaparte , że wszystko jest dobrze.


7.4
podróżniczka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Grupa znajomych

Hotel turecki, jedzenie europejskie i tureckie - smaczne, ale brak gruzińskich dań. Czysto, obsługa raczej przyjemna, mniej przyjemna jak chce się korzystać z opcji all inclusive. Blisko do morza, ale plaża nadal należy do państwa a nie do hotelu, kamienista, nie ma na niej leżaków, parasoli, sprzętów wodnych, które są wymienione w ofercie tego hotelu. Brak animacji dla dorosłych, muzyki na żywo, dj-ów. Hotel nie jest położony w centrum, na razie to ostatni hotel przy linii brzegowej (20 min autobusem od samego centrum centrum Batumi).

Zalety

blisko morza

Wady

dyskoteka na 9 piętrze, a muzykę słychać nawet na 1 piętrze tzn. dudnienie; brak na plaży leżaków, parasoli, ręczników czy sprzętów wodnych


5.6
Jacek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Grupa znajomych

W ofercie all inclusive o wszystko trzeba się upominać, brak przekąsek , brak gruzińskich potraw jedzenie średnie brak urozmaicenia. Cena nie adekwatna do usługi. Hotel nowy oddany do użytku w 2017 roku. Małe lobby i kiepski wybór w wersji all inclusive. Hotel jest poza centrum ,plus za niskie ceny taxi i autobusów. Baseny są dwa a nie trzy jeden wewnętrzny i jeden na zewnątrz mały.

Zalety

Hotel czysty, położony 200 metrów od morza.

Wady

Brudna państwowa plaża ,leżaki i parasole zniszczone i odpłatne. Brak animacji dla dorosłych i dla dzieci.


6.8
Grzegorz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

Największym rozczarowaniem był nie sam hotel, a rozbieżności między ofertą (w momencie zakupu wyjazdu), a stanem faktycznym. Hotel jest nowy, co jest zarówno jego zaletą (wszystko jest nowe i całkiem nowoczesne) jak i wadą (pewne niedoróbki, kasyno jest ciągle w budowie, plaża jest niezagospodarowana, a część obsługi hotelowej także wymaga jeszcze szkolenia) Pokój był odpowiedniej wielkości, nowocześnie wyposażony (tv, lodówka, indywidualnie sterowana klimatyzacja, nawet czajnik elektryczny wraz z kawą i herbatą, z którego nie korzystaliśmy). Łóżko duże i wygodne. Łazienka ok, jedynie trochę ciemna (jest suszarka, są hotelowe kosmetyki: szampon, żel pod prysznic i balsam do ciała). Małym minusem jest brak balkonu/tarasu. Rekompensowane to jest poniekąd rewelacyjnym widokiem na Morze Czarne (zachody słońca!) Pokój sprzątany był codziennie (wraz z wymianą ręczników). Największym minusem jest to, że hotel - wbrew temu, co nadal znajduje się w opisie oferty - NIE POSIADA własnej plaży. Plaża (żwirkowo-kamienista) jest dzika, niezagospodarowana, częściowo jest placem budowy, częściowo odgrodzona metalowym płotem. Wejście na plażę jest miejscami dosyć niebezpieczne, z uskokami. Chcąc korzystać z zagospodarowanej plaży, z leżakami, parasolami (odpłatnymi) trzeba udać się ok. 800 m w kierunku centrum Batumi (krótki kilkuminutowy spacerek). Przy plaży na wysokości hotelu można położyć się jedynie albo na żwirku/kamieniach albo na ręczniku Wyżywienie w formule all inclusive generalnie jest ok. Śniadania dość monotonne (+spore kolejki po robione przez kucharzy jajecznice i omlety). Obiady i kolacje smaczne. Codziennie pojawiało się coś nowego (mięso, dodatek, ciasto). Soki i woda mineralna z dystrybutorów. Ewentualnie kawa/herbata na życzenie. Uwaga! W zasadzie NIE są serwowane w ogóle potrawy kuchni gruzińskiej! w ramach all inclusive) serwowane są alkohole lokalne (gruzińskie wino, piwo, wódka) oraz napoje bezalkoholowe. Drinki (nawet z lokalnych alkoholi) nie są zawarte.

Zalety

- jest nowy - całkiem niezły standard (chociaż nie jest to europejskie *****) - hotel położony jest poza ścisłym centrum Batumi. Co też ma swoje plusy i minusy. W 20-25 min można dostać się autobusem do centrum miasta i wszystkich jego atrakcji. Przystanek znajduje się niedaleko hotelu, bilety kupuje się u pani konduktor w autobusie, koszt jest śmiesznie niski (0,80GEL za bilet dla 2 osób w 1 stronę, to ok 1,20 zł) - niedaleko hotelu znajduje się również wypożyczalnia rowerów

Wady

- brak hotelowej zagospodarowanej plaży! - all inclusive z ograniczeniami - W zasadzie NIE są serwowane w ogóle potrawy kuchni gruzińskiej. (Jest tu typowa kuchnia międzynarodowa.) Jeżeli ktoś chce nacieszyć podniebienie WSPANIAŁĄ kuchnią gruzińską - musi to zrobić na własną rękę, w centrum Batumi jest mnóstwo niedrogich knajpek i restauracji. Koniecznie! - obsługa - w większości sprawia wrażenie zmęczonych (gośćmi?). Jest mało sympatyczna, chwilami wręcz gburowata. Do tego stopnia, że chwilami czuliśmy się jak intruzi przeszkadzający im w pracy. Dotyczy to zarówno (części!) obsługi recepcji, barmanów w lobby barze i barze przy basenie, jak i obsługi podczas posiłków głównych



Zobacz na mapie

Euphoria Batumi

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.