Opinie o hotelu
Euforia

6.1
Średni
2 opinie

Znam wiele hoteli na Słowacji w okolicy Tatr Wysokich, Euforia niestety okazał sie najgorszym hotelem pod każdym względem. Po pierwsze wyżywienie , niby szwedzki stół ale nie ma co zjeść, pare plasterków sera , nijakiej szynki , czasem jajka sadzone i niejadalne parówki - mini , kawa zbożowa, a obiadokolacja koszmarna - makaron z makiem , bułki - knedle polane sosem w którym dokładnie było 4 mini kawałeczki mięsa, zero warzyw, surówek . uważam, że na osobę na jedzenie nie wydają więcej niż 8 zł dziennie. Pokoje - katastrofa , może i czyste , ale małe , ściany skośne, jedynie mozna nabic sobie guza, bo wyprostować sie nie mozna , łózko zajmuje cały pokój, ledwo przy ścianie dostawka (czytaj materac dla dziecka) i koniec . ten hotel powinien mieć jedną gwiazdkę , a pokój 3 osobowy nie kwalifikuje sie nawet do standardu jednoosobowego w 3* hotelu. Obsługa niekontaktowa, wybuchowa , krzykliwa i nieuczynna. Wszędzie daleko , no ale to juz nasza decyzja ze wybralismy taką odległość.

Bardzo fajny hotelik- ładna okolica,pokoje dobrze wyposażone, nowe wystroje, czyste łazienki.Miła obsługa-polecam

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15315
Nazwa  Euforia
Miejsce  Słowacja / Tatry Wysokie / Nova Lesna
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  na terenie sauna, ośrodek narciarski

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.1
Średni
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.0
Hotel
5.0
Położenie
6.0
Pokoje
7.5
Wyżywienie
6.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.1
3.0
Aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2012
Rodzina z dziećmi

Znam wiele hoteli na Słowacji w okolicy Tatr Wysokich, Euforia niestety okazał sie najgorszym hotelem pod każdym względem. Po pierwsze wyżywienie , niby szwedzki stół ale nie ma co zjeść, pare plasterków sera , nijakiej szynki , czasem jajka sadzone i niejadalne parówki - mini , kawa zbożowa, a obiadokolacja koszmarna - makaron z makiem , bułki - knedle polane sosem w którym dokładnie było 4 mini kawałeczki mięsa, zero warzyw, surówek . uważam, że na osobę na jedzenie nie wydają więcej niż 8 zł dziennie. Pokoje - katastrofa , może i czyste , ale małe , ściany skośne, jedynie mozna nabic sobie guza, bo wyprostować sie nie mozna , łózko zajmuje cały pokój, ledwo przy ścianie dostawka (czytaj materac dla dziecka) i koniec . ten hotel powinien mieć jedną gwiazdkę , a pokój 3 osobowy nie kwalifikuje sie nawet do standardu jednoosobowego w 3* hotelu. Obsługa niekontaktowa, wybuchowa , krzykliwa i nieuczynna. Wszędzie daleko , no ale to juz nasza decyzja ze wybralismy taką odległość.


9.2
mc

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Para

Bardzo fajny hotelik- ładna okolica,pokoje dobrze wyposażone, nowe wystroje, czyste łazienki.Miła obsługa-polecam



Zobacz na mapie

Euforia

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.