2949 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
W lobby można bezpłatnie skorzystać z łącza internetowego Wi-Fi
Bezpośrednio przy piaszczystej plaży
Dwa przyjemne baseny - duży (odkryty) z brodzikiem oraz basen kryty, przy którym znajduje się jacuzzi
Dużo udogodnień dla dzieci: brodzik oraz mini klub oraz w sezonie animacje
Ładny hotel z basenami, położony przy plaży. Zadbane otoczenie. Bardzo przyjazny personel. Smaczne i różnorodne jedzenie. Polecam
Położenie hotelu, otoczenie, roślinność.
właściwie wszystko było ok
Dopłać do pokoju z widokiem na morze. Pokój duży,.łóżko ogromne i wygodne, Ładny widok z balkonu.
Części wspólne: lobby, restauracje, bary..Czyste baseny leżaki i materace. Bliskość plaży. Położenie w połowie odległości Tunis - Monastir, a więc wzgledna bliskość do wszystkiego co ciekawe w tej okolicy.
Materiałowe wykładziny korytarzy.
Zacznę od tego, że urlop w tym hotelu można uznać za udany. Jednakże jest wiele mniejszych lub większych mankamentów oczywiście w zależności od oczekiwania. Hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. Jedzenie dobre lecz z czasem robi się monotonne. Jest kilka specjałów takich jak zjedzenie kaktusa (opuncja) lub świeże daktyle, zielone pomarańcze. Obsługa miła, pomocna i sympatyczna raczej oczekująca napiwków zaletą jest wymiana pieniędzy na dinary tunezyjskie (wychodzi dużo taniej). Problem pojawia się na barze przy plaży otwierają go o 10:00 o godzinie 10:40 nie ma już wina ani piwa :) kpina przecież to all-inclusive. Napotkaliśmy z żoną niejednokrotnie na karaluchy lub ich ciała leżące na korytarzach lub chodzące po ścianach sporych rozmiarów. Plaża nie jest sprzątana leżące wszędzie ilości odłamków po papierosach - masakra. Składają tylko leżaki i zbierają plastikowe kubki, których jest tak mało że często trzeba było czekać aż pan umyje bo nie miał w co nalać napojów lub wysyłał dopiero kelnera.
- Smaczne jedzenie - Kantor w Hotelu
- Hotel lata świetlności ma już dawno za sobą ( wymaga remontu) - Brak odpowiedniej ilości szklane na stołówce oraz plastikowych kubków na napoje. -Kelnerzy oczekujący na napiwki ( jak nic nie dasz sam musisz sobie przynieść.)
Hotel sam w sobie super idzie odpocząć.Jedzenie moim zdaniem bardzo dobre i różnorodne.Snack bar no trochę nie istniał ale to nie przeszkadzało.Pokoj jednak lekkiej renowacji wymagają w szczególności kabiny prysznicowa.
Położenie Jedzenie Duży basen
Łazienka w pokoju
Świetnie zorganizowany wszędzie blisko do plaży, basenu, baru, restauracji. Obsługa hotelowa dba o czystość
Fantastyczna obsługa
Brak
Pod żadnym pozorem nie wybierajcie tego hotelu, brud nie z tej ziemi. Na start dostaliśmy stary pokój w stanie totalnie nie nadającym się do użytku, poprosiliśmy o zmianę na recepcji i po zwiedzeniu 7 innych pokoi wybraliśmy najmniej brudny z myślą że następnego dnia zostanie o posprzątany. Rozczarowanie ogromne bo poza pościeleniem łóżka nic się nie zmieniło, poprosiłam więc po raz kolejny o posprzątanie pokoju, pani sprzątająca popatrzyła na to co jej pokazałam i powiedziała że jutro. Następnego dnia już po wizycie pani sprzątającej zastałam nadal nie wymienioną brudną pościel którą zastaliśmy na jednym z łóżek już na początku. Recepcja rozkłada ręce i proponuję zmiane pokoju po raz kolejny. Serwis sprzątający to totalna porażka, czy dasz napiwek czy nie, różnica taka że poplamioną pościel posypią kwiatkami. Nawet pokazanie palcem i prośba o konkretną rzecz nic nie pomoże. Jedzenie zwyczajne, na plus Pan kelner z wieczora który robił wszystko żeby klient czuł się jak najlepiej i robi wszystko z klasą i na poziomie. Co do baru to notorycznie o 22 nie było już prawie nic. Normą też jest brak kubków i szklanek. Sama zawartość alkoholu w drinkach jest śladowa. Obsługa w barze na plaży straszna, po 20 minutach gdzie nie mają ruchu idziesz do nich zamówić A oni każą czekać aż przyjdą i tak kolejne 10 minut. Na plus, starają się zabawić gości. Do poprawy CZYSTOŚĆ i podejście do klienta ale co tu się dziwić obsłudze skoro pani na wyższym stanowisku chodzi i tylko opier... obsługę zamiast ich czegoś nauczyć. 2 gwiazdki za obsługę tylko ze względu na recepcjoniste który pomógł załatwić zmianę pościeli, pana kelnera z kolacji i animatorów, reszta do szkolenia z uprzejmości i wykonywania obowiązków.
1 kelner z kolacji plaża animatorzy
syf złośliwa obsługa limity na alkohol niezgodne z ofertą pokój niezgodny z ofertą (nie ma go w ofercie na zdjęciach) hotel stary i bardzo zaniedbany jedzenie monotonne z małym wyborem robactwo w tym karaluchy w łazience
Wygląd zewnętrzny hotelu odpowiada ilości gwiazdek natomiast pokoje zasługują na 2+. W pokojach wykładziny, które pamiętają dzień otwarcia hotelu czyszczone za pomocą szczotki, w drzwiach wyjściowych na balkon brak zamka- pokój na parterze. Korytarze w ogóle nie sprzątane. Pościel i ręczniki często wymieniane.
Położenie przy szerokiej plaży dużo miejsca przy basenach i na plaży.
Panujący brud.
Hotel oceniam na 4, pokój na 3, wyżywienie na 5, super plaża i animacje dla dzieci idorosłych
Uklad hotelu, duży basen fajny nie czuć chloru plaża.
Pokój.
Hotel na pewno nie jest 5*, ale w Tunezji 3* są czasem dużo lepsze. Ogólnie był fajny pobyt, jeśli chodzi o pokoje to lepiej wykupić pokój o lepszym standardzie i nie będzie problemu. Jedzenie trochę mdłe, ale jest duży wybór i każdy coś dla siebie znajdzie. Obsługa jest super, bardzo uprzejma i jak się na początku da trochę dinarów to bardzo o gościa dbają 😉 Jeśli chodzi o leżaki przy basenie czy przy plaży to jak rano się nie zajmuje to się leży na piachu
Super obsługa, bardzo pomocna.
Pokoje standard
Polecam. Czystość ,obsługa,jedzenie na bardzo dobrym poziomie.
Pomimo olbrzymiej ilości gości ,poczucie luzu . Bliskość plaży , urozmaicone posiłki. Czystość.
Jedyna wada to wieczorne występy . Dla dzieci co dziennie te same przeboje i te same animacje. Dla europejczyków brak wieczornych imprez.
Polecam ten hotel. Miła obsługa dba o wczasowiczów.Szczególnie kelnerzy mili i uczynni, ale i sprzątaczki, ogrodnicy, serwis plażowy, recepcjoniści, sklepikarze hotelowi czy animatorzy bardzo pozytywnie nastawieni i pomocni. Pełen profesjonalizm. Nie wiem skąd biorą się takie negatywne opinie o tym hotelu. Spędziliśmy tam super wakacje i z chęcią tam wrócimy. Pierwszy raz w Tunezji i bardzo pozytywne miłe wspomnienia. Jedzenie super i pod dostatkiem.Pokój sprzątany na życzenie i sprzątany bardzo dobrze. Ogólnie nie ma się do czego przyczepić. Nie wiem jakie trzeba mieć wymagania i oczekiwania, żeby negatywnie ocenić to miejsce. Super spędzony czas i super odpoczynek. Szkoda tylko, że ten pobyt tak szybko zleciał
Brak wad
Pobyt zaliczam do udanych. Pomimo ogromnego rozczarowania pokojem. Tuż po zameldowaniu udało się wynegocjować lepszy (z widokiem na morze oraz basen). Nie poleciłbym wymagającym ale sam skorzystałbym ponownie z tego hotelu.
Fajny basen, przestronny, czysty. Infrastruktura hotelowa w.porzadku. dużo animacji, co wieczór jakiaś rozrywka. Zadbana zieleń. Czysta plaża. Przyjazny, nienachalny personel, któremu warto czasem dać skromny napiwek (najlepiej w lokalnej walucie).
Zdecydowanie wnętrza (pokoje, korytarze windy). Myślę że dekadę lub nawet dwie temu miały swój czas.
Hotel EL Mouradi Palm Marina nie spelnil naszych oczekiwan. Przy meldunku zaproponowano nam pokoj z widokiem na morze za oplata 20 EUR, z czego skorzystalismy i rzeczywiscie widok byl piekny. Niestety cala reszta nadaje sie jedynie do remontu. W pokoju poplamiona wykladzina, rozpadajace sie meble, wypaczone drzwiczki, szuflady, pordzewiala i parktycznie nie dzialajaca lodowka, w rogach i przy scianach tyle kurzu na wykladzinie, ze nie wiem czy tam kiedys odkurzano. Na balkonie balustrady wymagajace remontu z odpadajaca farba, a co gorsze z odpadajacymi listewkami. W lazence plesn i grzyb na silikonach wokol wanny, pordzewiale czesci baterii, niedomyte rogi i zakamarki. W toalecie deska ruszala sie we wszystkie strony, a co najgorsze w muszli czekala na nas "niespodzianka" po poprzednich gosciach. Nie wiem jak wygladal pokoj bez doplaty, moze lepiej nie wiedziec. Zwykle nie zwracamy uwagi na wyglad pokoju i nie jestesmy lowcami roznych usterek, a wrecz przymykamy na nie oko, ale tu juz bylo dla nas za duzo, wiele pokoi w 3 gwiazdkowym hotelu prezentowala sie znacznie lepiej niz tu niby w 5. To co bylo na plus to wygodne materace bez zadnego robactwa i dzialajaca klimatyzacja. Windy bardzo wolne i duszne. W restauracji rowniez bylo duszno i goraco, chyba klimatyzacja nie byla w stanie wychlodzic pomieszczenia. Raz zdazylo nam sie czekac na talerze, natomiast notorycznie trzeba bylo czekac na stolik, a wlasciwie na jego nakrycie, czyli sztucce, szklo. Napoje i alkohol do posilkow byly przynoszone przez kelnerow, byl dostepny tez automat z napojami, mozna bylo skorzystac samemu o ile sie mialo szklanke. Automat z kawa i herbata dostepny jedynie do sniadania. Na plus byla dostepnosc wody butelkowanej gazowanej i nieazowanej, wystraczylo o nia poprosic czy w barze czy w restauracji. Raz nam sie zdazylo czekac przed zamknietymi drzwiami restauracji w polowie godzin jej otwarcia, poniewaz nie bylo miejsc-za duzo ludzi weszlo na raz. Co do jedzenia nie bylo moze ono rewelacyjne, ale najgorsze tez niekoniecznie, w kazdym razie raczej kazdy znalazl cos dla siebie i nikt sie nie pochorowal. Do stanowisk ze smazeniem na zywo byly zawsze kolejki i zdazalo sie niedosmazone mieso. Jeszcze wieksze kolejki byly do smazonych na zewnatrz nalesnikow i paczkow miedzy 16:00 a 18:00, przynajmniej z pol godziny wyjete z zycia. Rowniez wizyta w snack barze (pozne sniadania na slodko, kanapki i przekaski) wiazala sie z oczekiwaniem. Malo tego byli tam oddzielni kelnerzy od napojow i od jedzenia. Byl taki mlyn, ze czasem trzeba bylo 2 a nawet 3 razy zamawiac, przypominac a i tak nie wiadomo bylo czy na pewno dostanie sie to co sie zamowilo. Dla kelnerow obslugujacych stoliki przy scenie stalismy sie widzialni dopiero po wreczeniu napiwkow. 2 razy bezplatnie na pobyt mozna bylo skorzystac z kolacji o 19:00 w restauracji a al carte. Polecam sie zapisac na poczatku wyjazdu, jak juz sie zna terminy ewentualnych wycieczek, bo nie dzialaja one codziennie i moze juz nie byc miejsc w pasujacych terminach. Lubilismy chodzic do herbaciarni hotelowej na zielona herbatke z mieta. Mozna bylo zamowic tez wersje nieslodzona jak i zapalic szisze (ale to nie wiem czy bezplatnie). Codziennie wieczorem bylo mini disco, show (fakir, disco w pianie, afrykanskie bebny, final euro 2024) a potem mozliwosc potanczenia. Co do animacji to my nie bralismy udzialu, ale bylo duzo roznych mozliwosci np. darts, pilka wodna, minigolf, bule, siatkowka. Zamowilismy jedna wycieczke od rezydenta: Sidi bou Side, Cartagina, Tunis. Na koniec wycieczki bylismy zawozeni do olejarni i miejsca gdzie mozna kupic kosmetyki i przyprawy, dla nas byl to minus, tym bardziej, ze ceny byly dosc wysokie. Sama wycieczka warta polecenia, szczegolnie jesli trafi sie na dobrego przwodnika, nasz nie opowiadal zbyt ciekawie i ciezko bylo go zrozumiec. Niedaleko hotelu ( ok. 10 minut pieszo) jest sklep Alibaba Market, gdzie mozna sie zaopatrzec w rozne rzeczy taniej niz na wycieczce,czy hotelowym sklepiku albo nawet na targu, szczegolnie jesli ktos nie lubi sie targowac. Na wlasna reke wybralismy sie do Sousse, bardzo dobrze dziala jedna z aplikacji przewozow i nie trzeba sie targowac o cene. W jedna strone zaplacilimy 14 a w druga 12 dinarow. Z powrotem warto pamietac o internecie- my mielismy zakupiona na lotnisku lokalna karte sim 27GB za 15EUR. Nieszczesliwie w hotelu byl jakis kiepski zasieg i niespecjalnie dzialal nam internet, momentami chyba lepiej z sieci hotelowej wifi, natomiast poza hotelem bardzo dobrze. Jesli chce sie skorzystac z taxi trzeba na wstepie ustalic cene. Niedaleko jest tez port El Kantaoui (raczej taxi niz pieszo), my sie juz tam nie wybralismy, a podobno warto. Najpiekniesze w hotelu sa plaza i basen, jakos zawsze udalo nam sie znalezc wolne miejsce mimo "rezerwacji recznikami". Woda bardzo ciepla i w basenie i w morzu. Materace na lezaki nadszarpniete zebem czasu tez w wiekszosci do wymiany. Ogolnie hotelu nie polecam.
-piekna plaza -piekny basen -wygodne lozka -dzialajaca klimatyzacja w pokoju -dostepnosc butelkowanej wody
-pokoje i lazienki do remontu -smierdzace hole i oblesna wykladzina -slaba organizacja a czesto jej brak, na wszystko trzeba bylo czekac -bez napiwkow jestes niewidzialny
Zacznę może od pokoju bo to kompletna porażka. Trzy razy zmieniany, trzy dni wyjęte z urlopu. Nie mają nic wspólnego ze zdjęciami z oferty, raczej wyglądają jak pokoje pracownicze. Zapach stęchlizny, rozpadające meble, brak dodatkowego łóżka, ręczników i kosmetyków dla ilości osób, dziury w wykładzinie itp. Dodatkowo zalany pokój i korytarz. Obsługa w tym temacie bardzo opieszała i wręcz zlewająca. Leżaki na basenie dziurawe a stoliki brudne przetarte tylko szmatą. Jedynym plusem było pyszne jedzenie i miła obsługa.
Dobre jedzenie i obsługa
Pokoje i leżaki na basenie
Jeżeli ktoś jest nastawiony na komfortowy odpoczynek w 5 gwiazdkowym hotelu - proszę pominąć wybór tego obiektu. Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek, wymaga remontu. Po przyjeździe otrzymaliśmy pokój na samym dole, w którym była wilgoć, pleśń, brudne podłogi oraz połamane meble, popękane kafelki w łazience, martwe owady w szafach, nie działający telewizor, telefon. Na 4 osoby - jedynie dwa ręczniki. Po opóźnionych lotach, dotarliśmy na miejsce o 4 rano, nie zaproponowano nam nawet wody do picia. Po kilku rozmowach, prośbach i skargach przy recepcji - na drugi dzień zmieniono nam pokój, który przynajmniej był posprzątany i w lekko lepszym stanie. Standard pokoi nie różnił się niczym od tych, które znajdują się w obiektach 3 i 4 gwiazdkowych. Plusem była miła obsługa, dobre ale mało urozmaicone jedzenie - zwłaszcza na śniadaniach. Ładna plaża, z niewielką ilością leżaków, które były zajmowane o 8 rano. Zdecydowanie były to wakacje nie warte swojej ceny.
W miarę blisko lotniska, Miła obsługa, Blisko plaży, Czasem działające Wi-Fi.
Niski standard pokoi, nieadekwatny do 5 gwiazdek, Mało urozmaicone jedzenie, Obiekt wymaga remontu,
Najgorszy hotel w jakim byliśmy. W całym obiekcie unosił się smród wilgoci przez co ciężko się oddychało, spało i mieliśmy ból gardła, zatkane i bolące zatoki, więc dłuższy pobyt niestety mogł skutkować chorobą płuc. Wilgoć była widoczna na ścianach i wykładzinie. Na zewnątrz było względnie czystko jednak w środku poza smrodem był bród a po korytarzach biegały karaluchy. Rozumiemy zasady korzystania z basenu ze względu na proces czyszczenia jednak zabieranie gościom materaców przez obsługę o 18:00 nie było dla nas komfortowe i nie czuliśmy jak goście hotelu pięciogwiazdkowego wręcz czuliśmy się wygonieni. Nawiązując do obsługi zostawia ona wiele do życzenia, na śniadaniu pracownicy wyjadają rękoma jedzenie z bufetu, nie raz czekaliśmy na sztućce, kolację potrafiliśmy zjeść bez napojów mimo dwukrotnie złożonego zamówienia a stoliki przychodzące po nas były obsługiwane w pierwszej kolejności ponieważ z góry dawali napiwek, wieczorem jeśli nie dało się napiwku przy każdym złożeniu zamówienia kelner nie widział Twojego stolika, obsługiwane były samotne kobiety albo stoliki które z daleka świeciły banknotem także każdy kto wybiera się do tego hotelu musi przygotować dużą ilość gotówki bo jest dużo wymagającej obsługi . Kolejną rzeczą jest restauracja a'la carte która działa dwa dni w tygodniu o czym nikt nas nie poinformował i kiedy chcieliśmy zamówić kolację było już za późno aby skorzystać. Internet miał był w całym obiekcie ale tak na prawdę nie było nigdzie, a jeśli już to tak słaby jakby go nie było. Nie polecam najgorszemu wrogowi. Bród smród i ubóstwo!
Brak
Wilgoć Karaluchy Smród Bród
Hotel w części wspólnej bardzo ładny.kuchnia -co dziennie kucharz smaży inne danie na zamówienie-rybka, krewetki ,tuńczyk, drób,każdy coś dla siebie wybierze. Łazienka w pokojach czysta.
Bardzo miła obsługa, kelnerzy na każde zawołanie, lokalizacja 10 km od centrum Sousse ,dojazd bardzo dobry .Hotel z własną plażą
Pokoje do remontu ,zgniła szafka od cieknącej lodówki .
Był ok czysto dobre jedzenie animacje ok basen i blisko plaży przyjemny pobyt
Blisko do plaży sympatyczni animatorzy
Napoje w małych kubkach, częsty brak Coca coli czy piwa w barze przy plaży
Hotel nie powinien mieć tylu gwiazdek, gdyż jedynie co może się kwalifikować do nich, to lobby. Obsługa hotelu i sposób rozwiązywania zgłaszany problemów, ogranicza się do stwierdzenia, iż nie mają innych pokoi. Pokoje jakie nam zostały przypisane, były z grzybem i odpadającym tynkiem z ścian. Nie działającą klimatyzacją i chodzącymi mrówkami po pokojach. Reklamacja zgłoszona od razu w hotelu i u rezydenta, nie przyniosła żadnych skutków. Ostatniego dnia przed wylotem, próbowano proponować rozwiązania zaistniałego problemu, z którym się zgłosiliśmy od razu przy zobaczeniu przypisanych pokoi(dzień zameldowania).
Brak
Grzyb, odpadające tynki, niedziałająca klimatyzacja, chodzące mrówki, brak sprzątania plaży z wyrzuconych syfów.
Nikomu nie polecam tego hotelu .Dla hotelu co najwyżej 3 gwiazdki, windy w hotelu stare bez klimatyzacji, ciągle się psuły. Pokoje duże, stare rozwalające się meble. Panie nie sprzątały w ogóle, jedynie zmieniały ręczniki i dawały papier toaletowy.
Ładny basen, czysta plaża
Menu w restauracji ograniczone, spożywanie posiłków na dwie tury, trzeba było pilnować czasu, bo można było nie zdążyć zjeść. Stoliki brudne nakrywane od niechcenia przez kelnerów. Jeden ekspres do kawy na całą stołówkę, co powodowało ogromne kolejki. Bar z alkoholami i jego obsługa koszmarna. Brakowało podstawowych alkoholi i napojów, barmani oszczędzali na wszystkim, rozkładali ręce i mówili, że nie ma. Bar z alkoholem był tyko jeden, bardzo długie kolejki.
Tripadvisor