Opinie o hotelu
Dunas Mirador Maspalomas

7.9
Dobry
76 opinii

4.0

4363 opinie

Pachnąca, przestronna recepcja oraz miła,pomocna obsługa.Szybkie zameldowanie.Każdy z nas miał swoją kartę do otwierania pokoju.Pokoje jak na zdjęciach,czyste,codziennie sprzątane,ręczniki często wymieniane.Można trafić na piękny widok na basen lub nieco gorszy na śmietniki i ulicę.Wygodne łóżka.Niestety "duże" łóżko złączone z dwóch mniejszych więc spanie blisko swojej drugiej połówki utrudnione.Zamiast kołdry do przykrycia cienkie poszewki.Dla takich zamarźlaków jak ja dostępne w szafie koce.Dużo oświetlenia,gniazdka w odpowiednich miejscach,mini lodówka oraz zestaw do zrobienia kawy/herbaty.Na balkonie stolik,dwa krzesła oraz mini suszarka na mokre rzeczy.W łazience wanna z prysznicem,dobrze działająca suszarka,jeden płyn do mycia ciała i włosów.Brak klimatyzacji,co w styczniu zupełnie nie przeszkadzało.W cieplejszym okresie w pokoju byłoby za gorąco.Istnieje możliwość wypożyczenia klimatyzatora.Można również wypożyczyć żelazko (z depozytem i pokwitowaniem).Niestety brak deski do prasowania.Bardzo dobre śniadania.Dla każdego coś dobrego.Dostępne między innymi:placki,jajka sadzone,jajecznica,fasolka,pieczarki, owsianka,owoce,sery,wędliny,dżemy,warzywa,orzechy,rosti,bekon oraz słodkości takie jak churrosy,pączki,babeczki,ciastka,croissanty.Na posiłkach samodzielna obsługa przy napojach.Przydałoby się więcej ekspresów,aby rozładować poranną kolejkę po kawę.Obiady ok bez większych rewelacji.To zdecydowanie najmniej lubiany przeze mnie posiłek w tym hotelu.Podczas obiadu wyłączone ekspresy do kawy,co skłania do szybkiego zjedzenia i udania się na kawę do baru przy basenie.Największą przyjemność z jedzenia można było czerpać na kolacji.W ciągu tygodnia były dostępne między innymi:zupy,krewetki,tacco,kalmary,łosoś i inne ryby,różne rodzaje mięs,burgery, pizza,makarony,sosy,frytki i masa dodatków do stworzenia niepowtarzalnej sałatki lub urozmaicenia dania.Bardzo dobre lody,owoce (szczególnie polecam melona i pomarańcze) oraz ciasta.Dwa razy w ciągu tygodnia pojawiła się fontanna czekoladowa,do której były dodatki w postaci ptysi,owoców i żelków.Zdarzały się niedomyte talerze lub szklanki.Obsługa miła,pomocna,z uśmiechem zabiera na bieżąco talerze w restauracji.Jedzenie świeże,różnorodne i ekspresowo uzupełniane.Nigdy niczego nie brakowało.Dozowniki w restauracji,recepcji,przy barze na samodzielne uzupełnianie wody.Warto zabrać swój kubek termiczny lub butelkę na wodę.W barze i restauracji możliwość samodzielnego nalania piwa,wina różowego,czerwonego,białego,sangrii oraz różnych napojów (pepsi max,Pepsi, 7up,tonik itp.), soków (jabłkowy,pomarańczowy,ananasowy,multiwitamina) zrobienia lodów lub dowolnej kawy.Mocniejsze alkohole:wódka,whisky,rum można zamówić w barze.Dostępna karta drinków,alkoholi z zaznaczeniem opcji all inclusive i cenami drinków z dodatkowej oferty (np. aperol itp).Na pokładzie animatorzy,którzy z widocznym zaangażowaniem dbali o dobry nastrój gości w ciągu dnia.Wieczorem codziennie inne atrakcje (karaoke,muzyka na żywo,pokaż iluzjonistów,taniec).Przy barze/basenie leciała muzyka na idealnym poziomie głośności.Dobre przekąski między posiłkami (frytki,burgery,kanapki,nuggetsy,hot dogi,spaghetti).Odpowiednia ilość leżaków na basenie.Jak w każdym hotelu były zajmowane rano.Taka możliwość istniała dopiero po godzinie 8,ponieważ wcześniej wejście na teren basenu i leżaków było zamknięte.Obsługa czasami zostawiała kartki na leżakach z informacją,że maksymalny czas na którym leżą rzeczy bez widocznej osoby to 1.5h,a następnie będą przekładane/zabierane.Biorąc pod uwagę taką ilość leżaków i tak nikt nie jest w stanie tego kontrolować i tego nie egzekwował.Woda w basenie mogłaby być cieplejsza.W jacuzzi była odpowiednia temperatura,ale ilość chloru i zapach po wyjściu sprawił,że więcej tam nie weszłam,a strój prałam trzy razy,aby pozbyć się zapachu.Ręczniki na basen za dodatkową opłatą więc warto zabrać swoje.Toaleta blisko recepcji oraz basenu zawsze czysta z papierem,mydłem i ręcznikiem papierowym.Cztery razy dziennie pod hotel był podstawiony darmowy,punktualny autobus zabierający ludzi na plażę (9:30,10:30,11:30,12:30).Nie trzeba było wcześniej zgłaszać chęci wyjazdu.Powrotnych autobusów było więcej - ostatni o 17:30.Dostępna spora przechowalnia bagaży. Dobra baza wypadowa.Przy hotelu Aldi,lokalny sklep Spar,apteka oraz przystanek autobusowy 2minuty dalej.Po zgłoszeniu do recepcji prośby o zamówienie taxi czas oczekiwania to dosłownie minuta.Mieliśmy wypożyczony samochód,który parkowaliśmy zaledwie 3 minuty od hotelu.Istnieje możliwość zaparkowania na terenie hotelu (10 euro za dobę).Nikt nie sprawdza numeru pokoju oraz opasek all inclusive.Dobrze działające wifi na terenie całego obiektu.Po wyjściu z hotelu można podziwiać widok na góry oraz panoramę miasta.W hotelu ludzie w różnym wieku,co oznacza że miejsce nadaje się dla każdego.Jak na tę cenę i 3 gwiazdki,to hotel zdecydowanie spełnił nasze wymagania i jest godny polecenia.

Pobyt w tym hotelu uważam za bardzo udany. Obiekt jest duży ale nie trzeba biegać daleko do basenu czy na stołówkę. Wszystko jest blisko. Pokoje są duże i czyste, z balkonami. W pokoju jest suszarka, czajnik, kawa, herbata, woda(codziennie uzupełniane). Plaża jest oddalona o ok 2.5 - 3 km ale kursuje bus , który dowozi na nią. Niestety nie zawsze wszystkich zabiera i trzeba czekać na kolejny. Jedzenie bardzo smaczne i dostępne niemal przez cały dzień.

Hotel miło nas zaskoczył, uważam, że przerósł swoją kategoryzację. W hotelu spędziliśmy tydzień w styczniu, byliśmy ulokowani w budynku B, w pokoju z widokiem na basen i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w Mirador Maspalomas by Dunas. Oczywiście ma swoje małe minusy, ale absolutnie nie przeszkadzały one w korzystaniu z usług hotelu. Zacznę od plusów: + jedzenie - fenomenalne obiady i kolacje. Nie spodziewaliśmy się, aż tak dobrego jedzenia. Codziennie można było spotkać się z nowymi potrawami, a wieczorem dodatkowo do kolacji podawane były potrawy z różnych stron świata (kuchnia azjatycka, włoska, meksykańska). Śniadania co prawda powtarzalne, ale w żaden sposób to nie przeszkadzało, ponieważ wybór był tak duży, że przez tydzień można było jeść codziennie co innego. + czystość - zawsze zwracam uwagę w hotelach na czystość, bo jest to dla mnie priorytet i tutaj się nie rozczarowałam, codziennie Panie pokojowe dbały o czystość w pokojach, ręczniki były wymieniane na bieżąco. Na korytarzach i w częściach ogólnych, również panował porządek oraz ładny zapach. Codziennie rano myte były leżaki przy basenie oraz stoły i krzesła przy barze. Również w restauracji hotelowej kelnerzy bardzo szybko sprzątali stoliki po gościach, dzięki czemu cały czas na sali panował porządek i nie było problemu ze znalezieniem czystego i nakrytego miejsca przy stoliku. + animacje - świetna atrakcja dla wszystkich. Codziennie grupa animatorów umilała nam pobyt, rano odbywały się zajęcia sportowe (pilates, modelowanie, Aqua gym itd.), następnie po południu odbywały się różnego rodzaju aktywności, a wieczorem minidisco dla dzieci, koncerty, przedstawienia i różnego rodzaju show (akrobacje czy występy taneczne), dodatkowo odbywały się konkursy z nagrodami, a po wszystkich atrakcjach codziennie do godziny 23 odbywała się dyskoteka. + drinkbar - przemili barmani, którzy umilali nam czas wyśmienitymi drinkami. Dodatkowo z nalewaka można było sobie samemu nalać wina, piwa, sangrii, soków, granita czy zrobić kawę, herbatę lub nałożyć lodów + obsługa hotelowa - przemili ludzie, którzy zawsze służyli pomocą. Uśmiechnięci, pomocni i bardzo profesjonalni. + położenie - hotel z pięknymi widokami, od klatki schodowej mieliśmy przepiękny widok na góry Gran Canarii, natpomiast po wyjściu z hotelowej recepcji rozprzestrzeniał się przepiękny widok na ocean i wydmy. Do plaży był kawałek drogi (około 4 km), ale cztery razy w ciągu dnia jeździł autobus, który dowoził na plażę. (Szkoda, że ostatni był o 12.30, bo uniemożliwiało to pojechanie na plażę po obiedzie). Dla nas nie był to problem, gdyż uwielbiamy spacerować, ale dla starszej lub chorej osoby, mogłoby to być utrudnienie. Minusy: (a właściwie jeden minus) - pokojom przydałby się remont, ogólnie nie przeszkadzało to w jego użytkowaniu, ale zdarty blat w pokoju, niedziałająca klamka przy drzwiach balkonowych, popękane ściany czy zacinające drzwi przesuwane w szafie lekko irytowały. Ogólnie cały pobyt uważamy za bardzo udany, chętnie wrócilibyśmy do Mirador Maspalomas by Dunas i spędzili tam urlop jeszcze raz. Bardzo polecam :)

Jak na 3 gwiazdkowy hotel balkśmy naprawde miło zaskoczeni. Hotel przystowany dla osób niepełnosprawnych oraz wózków. Pokoj mieliśmy niewielki, z balkonem. Jedyne do czego można sie przyczepić to brak klimatyzacji ale mieliśmy za to wentylator. Wieczory były chłodne więc pokój zdązył sie schlodzic. W grudniu jest to OK natomiast nie wyobrażam sobie być tam w lipcu/sierpniu bez klimatyzacji. Widzielismy, że niektore pokoje(te z tarasem) miały klimatyzacje przenośną. Jeśli chodzi o jedzenie dla nas rewelacja. Śniadania na wypasie oraz kolacje. Z obiadami różnie bywało ale oni tak tam mają z tego co opowidal nam przewodnik na jeden z wycieczek. Obsługa ciągle uśmiechnięta, szybka reakcja na jakiekolwiek problemy. Jadąc na wakacje nie nastawialiśmy sie na animacje i była to dla nas miła niespodzianka, że coś sie jednak w hotelu działo. Animacje poranne, popoludniowe i wieczorne. Pełen rozkład animacji na dany dzień przy recepcji. Może i jest daleko do plaży (4km) ale jezdzi darmowy bus co godzine. Dojeżdżając na plażę można nie tylko plażować ale np.pojsc na spacer w prawo promenadą ktora sie nie kończy lub w lewo na wydmy które mają trzy trasy. Plaza bardzo szeroka. Mozna w pewnym momencie natknąć sie na nudystów (maja wyznaczona strefe). W okół hotelu dużo sklepów (aldi, spar, hiperdino). W okolicy(10min pieszo) bardzo ładny park gdzie mozna wybrac sie na popoludniowy spacer. Siłownia bardzo mała - ciężar max.15kg, jedna bieżnia.

Polecam ten hotel atmosfera fantastyczna super super super

Pachnąca, przestronna recepcja oraz miła,pomocna obsługa.Szybkie zameldowanie.Każdy z nas miał swoją kartę do otwierania pokoju.Pokoje jak na zdjęciach,czyste,codziennie sprzątane,ręczniki często wymieniane.Można trafić na piękny widok na basen lub nieco gorszy na śmietniki i ulicę.Wygodne łóżka.Niestety "duże" łóżko złączone z dwóch mniejszych więc spanie blisko swojej drugiej połówki utrudnione.Zamiast kołdry do przykrycia cienkie poszewki.Dla takich zamarźlaków jak ja dostępne w szafie koce.Dużo oświetlenia,gniazdka w odpowiednich miejscach,mini lodówka oraz zestaw do zrobienia kawy/herbaty.Na balkonie stolik,dwa krzesła oraz mini suszarka na mokre rzeczy.W łazience wanna z prysznicem,dobrze działająca suszarka,jeden płyn do mycia ciała i włosów.Brak klimatyzacji,co w styczniu zupełnie nie przeszkadzało.W cieplejszym okresie w pokoju byłoby za gorąco.Istnieje możliwość wypożyczenia klimatyzatora.Można również wypożyczyć żelazko (z depozytem i pokwitowaniem).Niestety brak deski do prasowania.Bardzo dobre śniadania.Dla każdego coś dobrego.Dostępne między innymi:placki,jajka sadzone,jajecznica,fasolka,pieczarki, owsianka,owoce,sery,wędliny,dżemy,warzywa,orzechy,rosti,bekon oraz słodkości takie jak churrosy,pączki,babeczki,ciastka,croissanty.Na posiłkach samodzielna obsługa przy napojach.Przydałoby się więcej ekspresów,aby rozładować poranną kolejkę po kawę.Obiady ok bez większych rewelacji.To zdecydowanie najmniej lubiany przeze mnie posiłek w tym hotelu.Podczas obiadu wyłączone ekspresy do kawy,co skłania do szybkiego zjedzenia i udania się na kawę do baru przy basenie.Największą przyjemność z jedzenia można było czerpać na kolacji.W ciągu tygodnia były dostępne między innymi:zupy,krewetki,tacco,kalmary,łosoś i inne ryby,różne rodzaje mięs,burgery, pizza,makarony,sosy,frytki i masa dodatków do stworzenia niepowtarzalnej sałatki lub urozmaicenia dania.Bardzo dobre lody,owoce (szczególnie polecam melona i pomarańcze) oraz ciasta.Dwa razy w ciągu tygodnia pojawiła się fontanna czekoladowa,do której były dodatki w postaci ptysi,owoców i żelków.Zdarzały się niedomyte talerze lub szklanki.Obsługa miła,pomocna,z uśmiechem zabiera na bieżąco talerze w restauracji.Jedzenie świeże,różnorodne i ekspresowo uzupełniane.Nigdy niczego nie brakowało.Dozowniki w restauracji,recepcji,przy barze na samodzielne uzupełnianie wody.Warto zabrać swój kubek termiczny lub butelkę na wodę.W barze i restauracji możliwość samodzielnego nalania piwa,wina różowego,czerwonego,białego,sangrii oraz różnych napojów (pepsi max,Pepsi, 7up,tonik itp.), soków (jabłkowy,pomarańczowy,ananasowy,multiwitamina) zrobienia lodów lub dowolnej kawy.Mocniejsze alkohole:wódka,whisky,rum można zamówić w barze.Dostępna karta drinków,alkoholi z zaznaczeniem opcji all inclusive i cenami drinków z dodatkowej oferty (np. aperol itp).Na pokładzie animatorzy,którzy z widocznym zaangażowaniem dbali o dobry nastrój gości w ciągu dnia.Wieczorem codziennie inne atrakcje (karaoke,muzyka na żywo,pokaż iluzjonistów,taniec).Przy barze/basenie leciała muzyka na idealnym poziomie głośności.Dobre przekąski między posiłkami (frytki,burgery,kanapki,nuggetsy,hot dogi,spaghetti).Odpowiednia ilość leżaków na basenie.Jak w każdym hotelu były zajmowane rano.Taka możliwość istniała dopiero po godzinie 8,ponieważ wcześniej wejście na teren basenu i leżaków było zamknięte.Obsługa czasami zostawiała kartki na leżakach z informacją,że maksymalny czas na którym leżą rzeczy bez widocznej osoby to 1.5h,a następnie będą przekładane/zabierane.Biorąc pod uwagę taką ilość leżaków i tak nikt nie jest w stanie tego kontrolować i tego nie egzekwował.Woda w basenie mogłaby być cieplejsza.W jacuzzi była odpowiednia temperatura,ale ilość chloru i zapach po wyjściu sprawił,że więcej tam nie weszłam,a strój prałam trzy razy,aby pozbyć się zapachu.Ręczniki na basen za dodatkową opłatą więc warto zabrać swoje.Toaleta blisko recepcji oraz basenu zawsze czysta z papierem,mydłem i ręcznikiem papierowym.Cztery razy dziennie pod hotel był podstawiony darmowy,punktualny autobus zabierający ludzi na plażę (9:30,10:30,11:30,12:30).Nie trzeba było wcześniej zgłaszać chęci wyjazdu.Powrotnych autobusów było więcej - ostatni o 17:30.Dostępna spora przechowalnia bagaży. Dobra baza wypadowa.Przy hotelu Aldi,lokalny sklep Spar,apteka oraz przystanek autobusowy 2minuty dalej.Po zgłoszeniu do recepcji prośby o zamówienie taxi czas oczekiwania to dosłownie minuta.Mieliśmy wypożyczony samochód,który parkowaliśmy zaledwie 3 minuty od hotelu.Istnieje możliwość zaparkowania na terenie hotelu (10 euro za dobę).Nikt nie sprawdza numeru pokoju oraz opasek all inclusive.Dobrze działające wifi na terenie całego obiektu.Po wyjściu z hotelu można podziwiać widok na góry oraz panoramę miasta.W hotelu ludzie w różnym wieku,co oznacza że miejsce nadaje się dla każdego.Jak na tę cenę i 3 gwiazdki,to hotel zdecydowanie spełnił nasze wymagania i jest godny polecenia.

Pobyt w tym hotelu uważam za bardzo udany. Obiekt jest duży ale nie trzeba biegać daleko do basenu czy na stołówkę. Wszystko jest blisko. Pokoje są duże i czyste, z balkonami. W pokoju jest suszarka, czajnik, kawa, herbata, woda(codziennie uzupełniane). Plaża jest oddalona o ok 2.5 - 3 km ale kursuje bus , który dowozi na nią. Niestety nie zawsze wszystkich zabiera i trzeba czekać na kolejny. Jedzenie bardzo smaczne i dostępne niemal przez cały dzień.

Hotel miło nas zaskoczył, uważam, że przerósł swoją kategoryzację. W hotelu spędziliśmy tydzień w styczniu, byliśmy ulokowani w budynku B, w pokoju z widokiem na basen i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w Mirador Maspalomas by Dunas. Oczywiście ma swoje małe minusy, ale absolutnie nie przeszkadzały one w korzystaniu z usług hotelu. Zacznę od plusów: + jedzenie - fenomenalne obiady i kolacje. Nie spodziewaliśmy się, aż tak dobrego jedzenia. Codziennie można było spotkać się z nowymi potrawami, a wieczorem dodatkowo do kolacji podawane były potrawy z różnych stron świata (kuchnia azjatycka, włoska, meksykańska). Śniadania co prawda powtarzalne, ale w żaden sposób to nie przeszkadzało, ponieważ wybór był tak duży, że przez tydzień można było jeść codziennie co innego. + czystość - zawsze zwracam uwagę w hotelach na czystość, bo jest to dla mnie priorytet i tutaj się nie rozczarowałam, codziennie Panie pokojowe dbały o czystość w pokojach, ręczniki były wymieniane na bieżąco. Na korytarzach i w częściach ogólnych, również panował porządek oraz ładny zapach. Codziennie rano myte były leżaki przy basenie oraz stoły i krzesła przy barze. Również w restauracji hotelowej kelnerzy bardzo szybko sprzątali stoliki po gościach, dzięki czemu cały czas na sali panował porządek i nie było problemu ze znalezieniem czystego i nakrytego miejsca przy stoliku. + animacje - świetna atrakcja dla wszystkich. Codziennie grupa animatorów umilała nam pobyt, rano odbywały się zajęcia sportowe (pilates, modelowanie, Aqua gym itd.), następnie po południu odbywały się różnego rodzaju aktywności, a wieczorem minidisco dla dzieci, koncerty, przedstawienia i różnego rodzaju show (akrobacje czy występy taneczne), dodatkowo odbywały się konkursy z nagrodami, a po wszystkich atrakcjach codziennie do godziny 23 odbywała się dyskoteka. + drinkbar - przemili barmani, którzy umilali nam czas wyśmienitymi drinkami. Dodatkowo z nalewaka można było sobie samemu nalać wina, piwa, sangrii, soków, granita czy zrobić kawę, herbatę lub nałożyć lodów + obsługa hotelowa - przemili ludzie, którzy zawsze służyli pomocą. Uśmiechnięci, pomocni i bardzo profesjonalni. + położenie - hotel z pięknymi widokami, od klatki schodowej mieliśmy przepiękny widok na góry Gran Canarii, natpomiast po wyjściu z hotelowej recepcji rozprzestrzeniał się przepiękny widok na ocean i wydmy. Do plaży był kawałek drogi (około 4 km), ale cztery razy w ciągu dnia jeździł autobus, który dowoził na plażę. (Szkoda, że ostatni był o 12.30, bo uniemożliwiało to pojechanie na plażę po obiedzie). Dla nas nie był to problem, gdyż uwielbiamy spacerować, ale dla starszej lub chorej osoby, mogłoby to być utrudnienie. Minusy: (a właściwie jeden minus) - pokojom przydałby się remont, ogólnie nie przeszkadzało to w jego użytkowaniu, ale zdarty blat w pokoju, niedziałająca klamka przy drzwiach balkonowych, popękane ściany czy zacinające drzwi przesuwane w szafie lekko irytowały. Ogólnie cały pobyt uważamy za bardzo udany, chętnie wrócilibyśmy do Mirador Maspalomas by Dunas i spędzili tam urlop jeszcze raz. Bardzo polecam :)

Jak na 3 gwiazdkowy hotel balkśmy naprawde miło zaskoczeni. Hotel przystowany dla osób niepełnosprawnych oraz wózków. Pokoj mieliśmy niewielki, z balkonem. Jedyne do czego można sie przyczepić to brak klimatyzacji ale mieliśmy za to wentylator. Wieczory były chłodne więc pokój zdązył sie schlodzic. W grudniu jest to OK natomiast nie wyobrażam sobie być tam w lipcu/sierpniu bez klimatyzacji. Widzielismy, że niektore pokoje(te z tarasem) miały klimatyzacje przenośną. Jeśli chodzi o jedzenie dla nas rewelacja. Śniadania na wypasie oraz kolacje. Z obiadami różnie bywało ale oni tak tam mają z tego co opowidal nam przewodnik na jeden z wycieczek. Obsługa ciągle uśmiechnięta, szybka reakcja na jakiekolwiek problemy. Jadąc na wakacje nie nastawialiśmy sie na animacje i była to dla nas miła niespodzianka, że coś sie jednak w hotelu działo. Animacje poranne, popoludniowe i wieczorne. Pełen rozkład animacji na dany dzień przy recepcji. Może i jest daleko do plaży (4km) ale jezdzi darmowy bus co godzine. Dojeżdżając na plażę można nie tylko plażować ale np.pojsc na spacer w prawo promenadą ktora sie nie kończy lub w lewo na wydmy które mają trzy trasy. Plaza bardzo szeroka. Mozna w pewnym momencie natknąć sie na nudystów (maja wyznaczona strefe). W okół hotelu dużo sklepów (aldi, spar, hiperdino). W okolicy(10min pieszo) bardzo ładny park gdzie mozna wybrac sie na popoludniowy spacer. Siłownia bardzo mała - ciężar max.15kg, jedna bieżnia.

Polecam ten hotel atmosfera fantastyczna super super super

Pachnąca, przestronna recepcja oraz miła,pomocna obsługa.Szybkie zameldowanie.Każdy z nas miał swoją kartę do otwierania pokoju.Pokoje jak na zdjęciach,czyste,codziennie sprzątane,ręczniki często wymieniane.Można trafić na piękny widok na basen lub nieco gorszy na śmietniki i ulicę.Wygodne łóżka.Niestety "duże" łóżko złączone z dwóch mniejszych więc spanie blisko swojej drugiej połówki utrudnione.Zamiast kołdry do przykrycia cienkie poszewki.Dla takich zamarźlaków jak ja dostępne w szafie koce.Dużo oświetlenia,gniazdka w odpowiednich miejscach,mini lodówka oraz zestaw do zrobienia kawy/herbaty.Na balkonie stolik,dwa krzesła oraz mini suszarka na mokre rzeczy.W łazience wanna z prysznicem,dobrze działająca suszarka,jeden płyn do mycia ciała i włosów.Brak klimatyzacji,co w styczniu zupełnie nie przeszkadzało.W cieplejszym okresie w pokoju byłoby za gorąco.Istnieje możliwość wypożyczenia klimatyzatora.Można również wypożyczyć żelazko (z depozytem i pokwitowaniem).Niestety brak deski do prasowania.Bardzo dobre śniadania.Dla każdego coś dobrego.Dostępne między innymi:placki,jajka sadzone,jajecznica,fasolka,pieczarki, owsianka,owoce,sery,wędliny,dżemy,warzywa,orzechy,rosti,bekon oraz słodkości takie jak churrosy,pączki,babeczki,ciastka,croissanty.Na posiłkach samodzielna obsługa przy napojach.Przydałoby się więcej ekspresów,aby rozładować poranną kolejkę po kawę.Obiady ok bez większych rewelacji.To zdecydowanie najmniej lubiany przeze mnie posiłek w tym hotelu.Podczas obiadu wyłączone ekspresy do kawy,co skłania do szybkiego zjedzenia i udania się na kawę do baru przy basenie.Największą przyjemność z jedzenia można było czerpać na kolacji.W ciągu tygodnia były dostępne między innymi:zupy,krewetki,tacco,kalmary,łosoś i inne ryby,różne rodzaje mięs,burgery, pizza,makarony,sosy,frytki i masa dodatków do stworzenia niepowtarzalnej sałatki lub urozmaicenia dania.Bardzo dobre lody,owoce (szczególnie polecam melona i pomarańcze) oraz ciasta.Dwa razy w ciągu tygodnia pojawiła się fontanna czekoladowa,do której były dodatki w postaci ptysi,owoców i żelków.Zdarzały się niedomyte talerze lub szklanki.Obsługa miła,pomocna,z uśmiechem zabiera na bieżąco talerze w restauracji.Jedzenie świeże,różnorodne i ekspresowo uzupełniane.Nigdy niczego nie brakowało.Dozowniki w restauracji,recepcji,przy barze na samodzielne uzupełnianie wody.Warto zabrać swój kubek termiczny lub butelkę na wodę.W barze i restauracji możliwość samodzielnego nalania piwa,wina różowego,czerwonego,białego,sangrii oraz różnych napojów (pepsi max,Pepsi, 7up,tonik itp.), soków (jabłkowy,pomarańczowy,ananasowy,multiwitamina) zrobienia lodów lub dowolnej kawy.Mocniejsze alkohole:wódka,whisky,rum można zamówić w barze.Dostępna karta drinków,alkoholi z zaznaczeniem opcji all inclusive i cenami drinków z dodatkowej oferty (np. aperol itp).Na pokładzie animatorzy,którzy z widocznym zaangażowaniem dbali o dobry nastrój gości w ciągu dnia.Wieczorem codziennie inne atrakcje (karaoke,muzyka na żywo,pokaż iluzjonistów,taniec).Przy barze/basenie leciała muzyka na idealnym poziomie głośności.Dobre przekąski między posiłkami (frytki,burgery,kanapki,nuggetsy,hot dogi,spaghetti).Odpowiednia ilość leżaków na basenie.Jak w każdym hotelu były zajmowane rano.Taka możliwość istniała dopiero po godzinie 8,ponieważ wcześniej wejście na teren basenu i leżaków było zamknięte.Obsługa czasami zostawiała kartki na leżakach z informacją,że maksymalny czas na którym leżą rzeczy bez widocznej osoby to 1.5h,a następnie będą przekładane/zabierane.Biorąc pod uwagę taką ilość leżaków i tak nikt nie jest w stanie tego kontrolować i tego nie egzekwował.Woda w basenie mogłaby być cieplejsza.W jacuzzi była odpowiednia temperatura,ale ilość chloru i zapach po wyjściu sprawił,że więcej tam nie weszłam,a strój prałam trzy razy,aby pozbyć się zapachu.Ręczniki na basen za dodatkową opłatą więc warto zabrać swoje.Toaleta blisko recepcji oraz basenu zawsze czysta z papierem,mydłem i ręcznikiem papierowym.Cztery razy dziennie pod hotel był podstawiony darmowy,punktualny autobus zabierający ludzi na plażę (9:30,10:30,11:30,12:30).Nie trzeba było wcześniej zgłaszać chęci wyjazdu.Powrotnych autobusów było więcej - ostatni o 17:30.Dostępna spora przechowalnia bagaży. Dobra baza wypadowa.Przy hotelu Aldi,lokalny sklep Spar,apteka oraz przystanek autobusowy 2minuty dalej.Po zgłoszeniu do recepcji prośby o zamówienie taxi czas oczekiwania to dosłownie minuta.Mieliśmy wypożyczony samochód,który parkowaliśmy zaledwie 3 minuty od hotelu.Istnieje możliwość zaparkowania na terenie hotelu (10 euro za dobę).Nikt nie sprawdza numeru pokoju oraz opasek all inclusive.Dobrze działające wifi na terenie całego obiektu.Po wyjściu z hotelu można podziwiać widok na góry oraz panoramę miasta.W hotelu ludzie w różnym wieku,co oznacza że miejsce nadaje się dla każdego.Jak na tę cenę i 3 gwiazdki,to hotel zdecydowanie spełnił nasze wymagania i jest godny polecenia.

Pobyt w tym hotelu uważam za bardzo udany. Obiekt jest duży ale nie trzeba biegać daleko do basenu czy na stołówkę. Wszystko jest blisko. Pokoje są duże i czyste, z balkonami. W pokoju jest suszarka, czajnik, kawa, herbata, woda(codziennie uzupełniane). Plaża jest oddalona o ok 2.5 - 3 km ale kursuje bus , który dowozi na nią. Niestety nie zawsze wszystkich zabiera i trzeba czekać na kolejny. Jedzenie bardzo smaczne i dostępne niemal przez cały dzień.

Hotel miło nas zaskoczył, uważam, że przerósł swoją kategoryzację. W hotelu spędziliśmy tydzień w styczniu, byliśmy ulokowani w budynku B, w pokoju z widokiem na basen i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w Mirador Maspalomas by Dunas. Oczywiście ma swoje małe minusy, ale absolutnie nie przeszkadzały one w korzystaniu z usług hotelu. Zacznę od plusów: + jedzenie - fenomenalne obiady i kolacje. Nie spodziewaliśmy się, aż tak dobrego jedzenia. Codziennie można było spotkać się z nowymi potrawami, a wieczorem dodatkowo do kolacji podawane były potrawy z różnych stron świata (kuchnia azjatycka, włoska, meksykańska). Śniadania co prawda powtarzalne, ale w żaden sposób to nie przeszkadzało, ponieważ wybór był tak duży, że przez tydzień można było jeść codziennie co innego. + czystość - zawsze zwracam uwagę w hotelach na czystość, bo jest to dla mnie priorytet i tutaj się nie rozczarowałam, codziennie Panie pokojowe dbały o czystość w pokojach, ręczniki były wymieniane na bieżąco. Na korytarzach i w częściach ogólnych, również panował porządek oraz ładny zapach. Codziennie rano myte były leżaki przy basenie oraz stoły i krzesła przy barze. Również w restauracji hotelowej kelnerzy bardzo szybko sprzątali stoliki po gościach, dzięki czemu cały czas na sali panował porządek i nie było problemu ze znalezieniem czystego i nakrytego miejsca przy stoliku. + animacje - świetna atrakcja dla wszystkich. Codziennie grupa animatorów umilała nam pobyt, rano odbywały się zajęcia sportowe (pilates, modelowanie, Aqua gym itd.), następnie po południu odbywały się różnego rodzaju aktywności, a wieczorem minidisco dla dzieci, koncerty, przedstawienia i różnego rodzaju show (akrobacje czy występy taneczne), dodatkowo odbywały się konkursy z nagrodami, a po wszystkich atrakcjach codziennie do godziny 23 odbywała się dyskoteka. + drinkbar - przemili barmani, którzy umilali nam czas wyśmienitymi drinkami. Dodatkowo z nalewaka można było sobie samemu nalać wina, piwa, sangrii, soków, granita czy zrobić kawę, herbatę lub nałożyć lodów + obsługa hotelowa - przemili ludzie, którzy zawsze służyli pomocą. Uśmiechnięci, pomocni i bardzo profesjonalni. + położenie - hotel z pięknymi widokami, od klatki schodowej mieliśmy przepiękny widok na góry Gran Canarii, natpomiast po wyjściu z hotelowej recepcji rozprzestrzeniał się przepiękny widok na ocean i wydmy. Do plaży był kawałek drogi (około 4 km), ale cztery razy w ciągu dnia jeździł autobus, który dowoził na plażę. (Szkoda, że ostatni był o 12.30, bo uniemożliwiało to pojechanie na plażę po obiedzie). Dla nas nie był to problem, gdyż uwielbiamy spacerować, ale dla starszej lub chorej osoby, mogłoby to być utrudnienie. Minusy: (a właściwie jeden minus) - pokojom przydałby się remont, ogólnie nie przeszkadzało to w jego użytkowaniu, ale zdarty blat w pokoju, niedziałająca klamka przy drzwiach balkonowych, popękane ściany czy zacinające drzwi przesuwane w szafie lekko irytowały. Ogólnie cały pobyt uważamy za bardzo udany, chętnie wrócilibyśmy do Mirador Maspalomas by Dunas i spędzili tam urlop jeszcze raz. Bardzo polecam :)

Jak na 3 gwiazdkowy hotel balkśmy naprawde miło zaskoczeni. Hotel przystowany dla osób niepełnosprawnych oraz wózków. Pokoj mieliśmy niewielki, z balkonem. Jedyne do czego można sie przyczepić to brak klimatyzacji ale mieliśmy za to wentylator. Wieczory były chłodne więc pokój zdązył sie schlodzic. W grudniu jest to OK natomiast nie wyobrażam sobie być tam w lipcu/sierpniu bez klimatyzacji. Widzielismy, że niektore pokoje(te z tarasem) miały klimatyzacje przenośną. Jeśli chodzi o jedzenie dla nas rewelacja. Śniadania na wypasie oraz kolacje. Z obiadami różnie bywało ale oni tak tam mają z tego co opowidal nam przewodnik na jeden z wycieczek. Obsługa ciągle uśmiechnięta, szybka reakcja na jakiekolwiek problemy. Jadąc na wakacje nie nastawialiśmy sie na animacje i była to dla nas miła niespodzianka, że coś sie jednak w hotelu działo. Animacje poranne, popoludniowe i wieczorne. Pełen rozkład animacji na dany dzień przy recepcji. Może i jest daleko do plaży (4km) ale jezdzi darmowy bus co godzine. Dojeżdżając na plażę można nie tylko plażować ale np.pojsc na spacer w prawo promenadą ktora sie nie kończy lub w lewo na wydmy które mają trzy trasy. Plaza bardzo szeroka. Mozna w pewnym momencie natknąć sie na nudystów (maja wyznaczona strefe). W okół hotelu dużo sklepów (aldi, spar, hiperdino). W okolicy(10min pieszo) bardzo ładny park gdzie mozna wybrac sie na popoludniowy spacer. Siłownia bardzo mała - ciężar max.15kg, jedna bieżnia.

Polecam ten hotel atmosfera fantastyczna super super super

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 852 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT3267
Nazwa  Dunas Mirador Maspalomas
Miejsce  Hiszpania / Gran Canaria / Maspalomas
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, all inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, rowery, golf, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Hotel zapewnia bezpłatny dowóz do pięknej plaży Maspalomas ze słynnymi wydmami - wizytówki Gran Canarii.

check

Mnóstwo atrakcji dla najmłodszych: baseny z wydzieloną częścią dla dzieci, plac i pokój zabaw, miniklub, animacje.

check

Bogata oferta rozrywkowo-sportowa: animacje dla dorosłych, dyskoteka, jacuzzi, petanka, boule, aerobik, szachy ogrodowe.

check

2 baseny, wyodrębnione jacuzzi oraz brodzik dla dzieci (1 z basenów podgrzewany w zależności od sezonu)

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.9
Dobry
76 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.2
Hotel
8.1
Położenie
6.8
Pokoje
8.0
Wyżywienie
8.7
Atrakcje dla dzieci
8.6
Sport i rozrywka
8.4

Tripadvisor

4.0

Czystość

Obsługa

Lokalizacja

Jakość do ceny

Pokoje

Jakość noclegu

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 76 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.9
8.4
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Grupa znajomych

Pachnąca, przestronna recepcja oraz miła,pomocna obsługa.Szybkie zameldowanie.Każdy z nas miał swoją kartę do otwierania pokoju.Pokoje jak na zdjęciach,czyste,codziennie sprzątane,ręczniki często wymieniane.Można trafić na piękny widok na basen lub nieco gorszy na śmietniki i ulicę.Wygodne łóżka.Niestety "duże" łóżko złączone z dwóch mniejszych więc spanie blisko swojej drugiej połówki utrudnione.Zamiast kołdry do przykrycia cienkie poszewki.Dla takich zamarźlaków jak ja dostępne w szafie koce.Dużo oświetlenia,gniazdka w odpowiednich miejscach,mini lodówka oraz zestaw do zrobienia kawy/herbaty.Na balkonie stolik,dwa krzesła oraz mini suszarka na mokre rzeczy.W łazience wanna z prysznicem,dobrze działająca suszarka,jeden płyn do mycia ciała i włosów.Brak klimatyzacji,co w styczniu zupełnie nie przeszkadzało.W cieplejszym okresie w pokoju byłoby za gorąco.Istnieje możliwość wypożyczenia klimatyzatora.Można również wypożyczyć żelazko (z depozytem i pokwitowaniem).Niestety brak deski do prasowania.Bardzo dobre śniadania.Dla każdego coś dobrego.Dostępne między innymi:placki,jajka sadzone,jajecznica,fasolka,pieczarki, owsianka,owoce,sery,wędliny,dżemy,warzywa,orzechy,rosti,bekon oraz słodkości takie jak churrosy,pączki,babeczki,ciastka,croissanty.Na posiłkach samodzielna obsługa przy napojach.Przydałoby się więcej ekspresów,aby rozładować poranną kolejkę po kawę.Obiady ok bez większych rewelacji.To zdecydowanie najmniej lubiany przeze mnie posiłek w tym hotelu.Podczas obiadu wyłączone ekspresy do kawy,co skłania do szybkiego zjedzenia i udania się na kawę do baru przy basenie.Największą przyjemność z jedzenia można było czerpać na kolacji.W ciągu tygodnia były dostępne między innymi:zupy,krewetki,tacco,kalmary,łosoś i inne ryby,różne rodzaje mięs,burgery, pizza,makarony,sosy,frytki i masa dodatków do stworzenia niepowtarzalnej sałatki lub urozmaicenia dania.Bardzo dobre lody,owoce (szczególnie polecam melona i pomarańcze) oraz ciasta.Dwa razy w ciągu tygodnia pojawiła się fontanna czekoladowa,do której były dodatki w postaci ptysi,owoców i żelków.Zdarzały się niedomyte talerze lub szklanki.Obsługa miła,pomocna,z uśmiechem zabiera na bieżąco talerze w restauracji.Jedzenie świeże,różnorodne i ekspresowo uzupełniane.Nigdy niczego nie brakowało.Dozowniki w restauracji,recepcji,przy barze na samodzielne uzupełnianie wody.Warto zabrać swój kubek termiczny lub butelkę na wodę.W barze i restauracji możliwość samodzielnego nalania piwa,wina różowego,czerwonego,białego,sangrii oraz różnych napojów (pepsi max,Pepsi, 7up,tonik itp.), soków (jabłkowy,pomarańczowy,ananasowy,multiwitamina) zrobienia lodów lub dowolnej kawy.Mocniejsze alkohole:wódka,whisky,rum można zamówić w barze.Dostępna karta drinków,alkoholi z zaznaczeniem opcji all inclusive i cenami drinków z dodatkowej oferty (np. aperol itp).Na pokładzie animatorzy,którzy z widocznym zaangażowaniem dbali o dobry nastrój gości w ciągu dnia.Wieczorem codziennie inne atrakcje (karaoke,muzyka na żywo,pokaż iluzjonistów,taniec).Przy barze/basenie leciała muzyka na idealnym poziomie głośności.Dobre przekąski między posiłkami (frytki,burgery,kanapki,nuggetsy,hot dogi,spaghetti).Odpowiednia ilość leżaków na basenie.Jak w każdym hotelu były zajmowane rano.Taka możliwość istniała dopiero po godzinie 8,ponieważ wcześniej wejście na teren basenu i leżaków było zamknięte.Obsługa czasami zostawiała kartki na leżakach z informacją,że maksymalny czas na którym leżą rzeczy bez widocznej osoby to 1.5h,a następnie będą przekładane/zabierane.Biorąc pod uwagę taką ilość leżaków i tak nikt nie jest w stanie tego kontrolować i tego nie egzekwował.Woda w basenie mogłaby być cieplejsza.W jacuzzi była odpowiednia temperatura,ale ilość chloru i zapach po wyjściu sprawił,że więcej tam nie weszłam,a strój prałam trzy razy,aby pozbyć się zapachu.Ręczniki na basen za dodatkową opłatą więc warto zabrać swoje.Toaleta blisko recepcji oraz basenu zawsze czysta z papierem,mydłem i ręcznikiem papierowym.Cztery razy dziennie pod hotel był podstawiony darmowy,punktualny autobus zabierający ludzi na plażę (9:30,10:30,11:30,12:30).Nie trzeba było wcześniej zgłaszać chęci wyjazdu.Powrotnych autobusów było więcej - ostatni o 17:30.Dostępna spora przechowalnia bagaży. Dobra baza wypadowa.Przy hotelu Aldi,lokalny sklep Spar,apteka oraz przystanek autobusowy 2minuty dalej.Po zgłoszeniu do recepcji prośby o zamówienie taxi czas oczekiwania to dosłownie minuta.Mieliśmy wypożyczony samochód,który parkowaliśmy zaledwie 3 minuty od hotelu.Istnieje możliwość zaparkowania na terenie hotelu (10 euro za dobę).Nikt nie sprawdza numeru pokoju oraz opasek all inclusive.Dobrze działające wifi na terenie całego obiektu.Po wyjściu z hotelu można podziwiać widok na góry oraz panoramę miasta.W hotelu ludzie w różnym wieku,co oznacza że miejsce nadaje się dla każdego.Jak na tę cenę i 3 gwiazdki,to hotel zdecydowanie spełnił nasze wymagania i jest godny polecenia.

Zalety

Rewelacyjna obsługa Czystość obiektu Różnorodne jedzenie i picie dostępne przez cały dzień Cena adekwatna do jakości Darmowy bus na plażę Dobre wifi na terenie całego obiektu

Wady

Brak klimatyzacji Brak deski do prasowania Wyłączone ekspresy do kawy w restauracji podczas obiadu Odległość od plaży


8.1
Elżbieta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Para

Pobyt w tym hotelu uważam za bardzo udany. Obiekt jest duży ale nie trzeba biegać daleko do basenu czy na stołówkę. Wszystko jest blisko. Pokoje są duże i czyste, z balkonami. W pokoju jest suszarka, czajnik, kawa, herbata, woda(codziennie uzupełniane). Plaża jest oddalona o ok 2.5 - 3 km ale kursuje bus , który dowozi na nią. Niestety nie zawsze wszystkich zabiera i trzeba czekać na kolejny. Jedzenie bardzo smaczne i dostępne niemal przez cały dzień.

Zalety

do zalet zaliczyłabym miłą i dyskretną obsługę; czystość, wieczorne animacje; jedzenie.

Wady

Mogłyby być odnowione szafy


8.9
Dominika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Para

Hotel miło nas zaskoczył, uważam, że przerósł swoją kategoryzację. W hotelu spędziliśmy tydzień w styczniu, byliśmy ulokowani w budynku B, w pokoju z widokiem na basen i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w Mirador Maspalomas by Dunas. Oczywiście ma swoje małe minusy, ale absolutnie nie przeszkadzały one w korzystaniu z usług hotelu. Zacznę od plusów: + jedzenie - fenomenalne obiady i kolacje. Nie spodziewaliśmy się, aż tak dobrego jedzenia. Codziennie można było spotkać się z nowymi potrawami, a wieczorem dodatkowo do kolacji podawane były potrawy z różnych stron świata (kuchnia azjatycka, włoska, meksykańska). Śniadania co prawda powtarzalne, ale w żaden sposób to nie przeszkadzało, ponieważ wybór był tak duży, że przez tydzień można było jeść codziennie co innego. + czystość - zawsze zwracam uwagę w hotelach na czystość, bo jest to dla mnie priorytet i tutaj się nie rozczarowałam, codziennie Panie pokojowe dbały o czystość w pokojach, ręczniki były wymieniane na bieżąco. Na korytarzach i w częściach ogólnych, również panował porządek oraz ładny zapach. Codziennie rano myte były leżaki przy basenie oraz stoły i krzesła przy barze. Również w restauracji hotelowej kelnerzy bardzo szybko sprzątali stoliki po gościach, dzięki czemu cały czas na sali panował porządek i nie było problemu ze znalezieniem czystego i nakrytego miejsca przy stoliku. + animacje - świetna atrakcja dla wszystkich. Codziennie grupa animatorów umilała nam pobyt, rano odbywały się zajęcia sportowe (pilates, modelowanie, Aqua gym itd.), następnie po południu odbywały się różnego rodzaju aktywności, a wieczorem minidisco dla dzieci, koncerty, przedstawienia i różnego rodzaju show (akrobacje czy występy taneczne), dodatkowo odbywały się konkursy z nagrodami, a po wszystkich atrakcjach codziennie do godziny 23 odbywała się dyskoteka. + drinkbar - przemili barmani, którzy umilali nam czas wyśmienitymi drinkami. Dodatkowo z nalewaka można było sobie samemu nalać wina, piwa, sangrii, soków, granita czy zrobić kawę, herbatę lub nałożyć lodów + obsługa hotelowa - przemili ludzie, którzy zawsze służyli pomocą. Uśmiechnięci, pomocni i bardzo profesjonalni. + położenie - hotel z pięknymi widokami, od klatki schodowej mieliśmy przepiękny widok na góry Gran Canarii, natpomiast po wyjściu z hotelowej recepcji rozprzestrzeniał się przepiękny widok na ocean i wydmy. Do plaży był kawałek drogi (około 4 km), ale cztery razy w ciągu dnia jeździł autobus, który dowoził na plażę. (Szkoda, że ostatni był o 12.30, bo uniemożliwiało to pojechanie na plażę po obiedzie). Dla nas nie był to problem, gdyż uwielbiamy spacerować, ale dla starszej lub chorej osoby, mogłoby to być utrudnienie. Minusy: (a właściwie jeden minus) - pokojom przydałby się remont, ogólnie nie przeszkadzało to w jego użytkowaniu, ale zdarty blat w pokoju, niedziałająca klamka przy drzwiach balkonowych, popękane ściany czy zacinające drzwi przesuwane w szafie lekko irytowały. Ogólnie cały pobyt uważamy za bardzo udany, chętnie wrócilibyśmy do Mirador Maspalomas by Dunas i spędzili tam urlop jeszcze raz. Bardzo polecam :)

Zalety

- czystość hotelu - bardzo smaczne jedzenie - ciekawe animacje dla dorosłych oraz dzieci - smaczne drinki - przemiła i pomocna obsługa hotelu - położenie (ładne widoki z hotelu)

Wady

- pokoje mógłby przejść generalny remont, bo widać, że mają już swoje lata


9.6
Sylwia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Jak na 3 gwiazdkowy hotel balkśmy naprawde miło zaskoczeni. Hotel przystowany dla osób niepełnosprawnych oraz wózków. Pokoj mieliśmy niewielki, z balkonem. Jedyne do czego można sie przyczepić to brak klimatyzacji ale mieliśmy za to wentylator. Wieczory były chłodne więc pokój zdązył sie schlodzic. W grudniu jest to OK natomiast nie wyobrażam sobie być tam w lipcu/sierpniu bez klimatyzacji. Widzielismy, że niektore pokoje(te z tarasem) miały klimatyzacje przenośną. Jeśli chodzi o jedzenie dla nas rewelacja. Śniadania na wypasie oraz kolacje. Z obiadami różnie bywało ale oni tak tam mają z tego co opowidal nam przewodnik na jeden z wycieczek. Obsługa ciągle uśmiechnięta, szybka reakcja na jakiekolwiek problemy. Jadąc na wakacje nie nastawialiśmy sie na animacje i była to dla nas miła niespodzianka, że coś sie jednak w hotelu działo. Animacje poranne, popoludniowe i wieczorne. Pełen rozkład animacji na dany dzień przy recepcji. Może i jest daleko do plaży (4km) ale jezdzi darmowy bus co godzine. Dojeżdżając na plażę można nie tylko plażować ale np.pojsc na spacer w prawo promenadą ktora sie nie kończy lub w lewo na wydmy które mają trzy trasy. Plaza bardzo szeroka. Mozna w pewnym momencie natknąć sie na nudystów (maja wyznaczona strefe). W okół hotelu dużo sklepów (aldi, spar, hiperdino). W okolicy(10min pieszo) bardzo ładny park gdzie mozna wybrac sie na popoludniowy spacer. Siłownia bardzo mała - ciężar max.15kg, jedna bieżnia.

Zalety

Przystosowany dla wózków


10
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Grupa znajomych

Polecam ten hotel atmosfera fantastyczna super super super

Zalety

Sympatyczna obsługa dużo uśmiechu hotel czysty dużo jedzenia:)

Wady

Wad brak


9.4
Alicja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel bardzo fajny, duże przestronne pokoje, dwa duże baseny jeden z podgrzewaną wodą, jacuzzi, animacje dla dorosłych i dzieci.

Zalety

Hotel codziennie sprzątany bardzo przestronny, obsługa bardzo przyjazna i pomocna.

Wady

W hotelu 80% gości to Brytyjczycy którzy niestety uprzykrzają spędzanie wakacji innym wczasowiczom. Bardzo się kłócą są nieprzyjaźni, całymi dniami zajmują leżaki przy basenach. Od rana czekają jako piersi z ręcznikami na schodach i czekają na otwarcie basenu. Nadużywają alkohol i później są bardzo głośni.


7.3
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Hotel Bardzo Dobry, ale nie dla wszystkich! Pracuję na co dzień w biurze podróży i wiem jak różni mogą być klienci i ich potrzeby, dlatego staram się zawsze obiektywnie spojrzeć na obiket. I choć dla mnie nie był idealny, dla niektórych będzie idealny na 110%. Hotel bardzo pro rodzinny i dużo się w nim dzieje. Jeżeli szukasz odpoczynku i spokoju - nie wybieraj go, choć hotel jest zadbany, pokoje są odświeżone, a jedzenie bije inne hotele 3* na głowę! Jeżeli masz problemy z poruszaniem się (gorsza kondycja, problemy z podejściem) zwróć uwagę, że jest na bardzooo wysokiej górce. Podejście z Maspalomas na piechotę będzie wyczynem - lepiej podjechać autobusem 73 z pętli. Wakacje miałam bardzo udane, hotel ogółem super, ale nie tego w obiektach szukam. Przy wyborze kierowałam się bardzo dobrą ofertą cenową i na miejscu nie czułam rozczarowania. Ten stosunek ceny do jakości wynagradzał moje prywatne niezadowolenia.

Zalety

- bardzo dobre jedzenie! jest to hotel 3 gwiazdkowy, a jedzenie na poziomie 4 gwiazdek. Wydaje mi się , że nawet niektóre hotele 4 gwiazdkowe nie mają tak urozmaiconego jedzenia. Super! tu się mile zaskoczyłam. - rodziny z dziećmi nie będą się tu nudzić: muzyka, zajęcia, animacje, zjeżdzalnie w wersji soft ;) - przy pobycie 2 tyg. dostaje się voucher na butelkę cavy gratis ;D

Wady

- hotel głośny (muzyka, animacja, krzyki do późnej nocy). Brak strefy chilloutu, cichego basenu. Dla par szukających spokoju odradzam - lokalizacja hotelu - bardzo wysokie podejście , na piechotę odradzam. Polecam autobus 73 pod sam hotel z Maspalomas - brak klimatyzacji-wentylator i otwarte okno nie zawsze dają radę - niestety bardzo często (w ciągu 2 tygodni) zaciągało szambem. Okna nie można zamknąć z racji braku klimatyzacji - pokoje nad palarnią, nie można zamknąć okna bo brak klimatyzacji


9.7
Marzena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Rewelacja.Swietny hotel,czyściutko.Pokoje codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki.Jedzenie przepyszne i ogromny wybór.Mimo pełnego obłożenia hotelu nigdy nie było kolejek do jedzenia,jak również nie brakowało miejsca przy stolikach.Bar przy basenie dawał radę,dobre drinki, jedzenie i super barmani.Do plaży darmowy autobus, zawsze punktualnie.My jeździliśmy taksówką na Playa de Ingles, ponieważ dla nas była ładniejsza i lepsze knajpki z pysznymi owocami morza.Obok hotelu Aldi,Spar i galeria, więc super.Wybralibysmy ten hotel ponownie.Zasluguje na 4 gwiazdki 🙂

Zalety

Wspaniałe jedzenie,czysciutko

Wady

Brak


7.3
Adam

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Para

Hotel usytuowany przy autostradzie .Okna z mojego pokoju były na skierowane na autostradę hałas cały czas przy tem. 30 stopni i braku klimy tragedia. Poza tym wyżywienie ok. czystość ok. obsługa ok. Dojazd na plaże autobusem który jeżdzi jak chce brak punkualności.

Zalety

Czystość dobre posiłki duża stołowka miła obsługa.

Wady

Brak klimatyzacji walka o leżaki za mało miejsca przy basenie wieczorem długa kolejka do baru przy animacjach.


9.7
Patrycja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Para

Bardzo fajny hotel, pyszne jedzenie, ciekawe animacje


7.9
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Grupa znajomych

Hotel ogólnie ładny, pokoje czyste, jednak położenie pokoju tragiczne. Dostałyśmy pokój w budynku który miał widok na budowę, gruz, koparki i śmietnik hotelowy - porażka. O godzinie 3 - 3:30 nad ranem podjeżdżała śmieciarka która tak hałasowała że niestety nie dało się spać. Nie wiem jak można dać taki pokój przy wykupionym all inclusive. Pokoje oczywiście bez klimatyzacji więc musiał być balkon otwarty bo było bardzo duszno. W lecie zdecydowanie odradzam ten hotel a szkoda bo wszystko poza tym beznadziejnym pokojem było ok.

Zalety

Animacje dla dzieci ok, imprezy wieczorne dla dorosłych też ok, obsługa bardzo miła.

Wady

Brak klimatyzacji, upychanie ludzi do pokoi beznadziejnych, bardzo zimna woda w jacuzzi. Niestety ani jednej nocy nie wyspaliśmy się bo wywożono śmieci nad ranem w sposób tak głośny że nie sposób tego opisać .


7.6
Tomasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Dla plażowiczów utrudnieniem może być odległość od plaży dla zwiedzających idealny. Jedzenie dość smaczne i różnorodne choć nie ma stu dań do wyboru. Pokoje standardowe, codziennie sprzątane. Lodówka i zestaw do parzenia herbaty na wyposażeniu.

Zalety

Stosunek ceny do jakości. Widok na góry.


9.7
Maciej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Rodzina z dziećmi

Polecam! Animatorzy - 10/10 Jedzenie i napoje 10/10 Basen - podgrzewany (w lutym temp 27 stopni) Jedyne co pozostaje do ulepszenia to cześć infrastruktury typu drzwi do pokoju czy niektóre Krzywe płytki ale należy pamiętać ze to hotel 3* choć zasługuje spokojnie na 4* ;) Codziennie sprzątane tak pokoje jak i części wspólne hotelu. Cała nasza trójka bardzo zadowolona! Przewyższa wiele 4* hoteli pod względem jakości usług i jedzenia! Ps tak często występujących na wyspach karaluchów - brak!

Zalety

Jak wyżej- wszystko ;)

Wady

Nie ma się do czego doczepić


9.9
DANUTA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Grupa znajomych

Wszystkim polecam ten hotel,pokoje czyste,posiłki różnorodne,tematyczne,zainteresowanie gośćmi i dziećmi -codzienna ciekawa i śmieszna integracja,hotel ma tylko 3* a zasługuje co najmniej na 4*

Zalety

Obsługa i różnorodne posiłki

Wady

Jedynym mankamentem jak dla nas był brak klimatyzacji w pokojach,ale w miejsce klimatyzacji każdy pokój posiada zamontowane pod sufitem wentylatory


8.3
Marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2024
Rodzina z dziećmi

Oceniam bardzo dobrze ,miła obsługa ,fajne animacje ,super jedzenie.

Zalety

Kameralnie ,spokojnie , dla rodzin z dziećmi

Wady

Mała dostępność wind


10
MAŁGORZATA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2024
Para

Hotel spełnił moje oczekiwania zasługuje na więcej niż trzy gwiazdki.

Zalety

Duże pokoje smaczna kuchnia miła obsługa i wspaniałe animacje.

Wady

Brak


9.7
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2023
Para

Hotel bardzo czysty. Miła obsługa . Pokój przestronny,codziennie sprzątany ,wymiana ręczników. Jedzenie bardzo dobre i różnorodne. Fantastyczna kolacja 25.12. Rezydentka pomocna i mila. Pomogła w wynajmie samochodu z dostawa do hotelu .Leżaki przy basenie dostępne bez problemu. Hotel godny polecenia.

Zalety

Hotel spełnił moje oczekiwania.


6.1
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Rodzina z dziećmi

Jak na listopad ok chociaż doskwierał nam brak klimatyzacji..wentylator nie zawsze dawał radę.czystosc ok .jedzenie super bardzo urozmaicone każdy znajdzie coś dla siebie.bus dowozi do plaży animacje wieczorne fajne pomimo pory roku.w ciągu dnia też coś się dzieje .Anglicy głośni w dzień i w nocy ale zgłoszenie na recepcję problemu załatwiło sprawę.na koniec pogoda..codziennie od 26do 31stopni więc super.pojechalabym znowu ale nie w wakacje..wtedy klimatyzacja jest ważna.co innego w listopadzie .


9.9
Renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Jesteśmy po wakacjach w tym hotelu. Sprzątają tam codziennie ,miła obsługa całego hotelu i basen super zadbany. Fantastyczni animatorzy którzy codziennie umilają czas i dzieciom i dorosłym. Obejrzeliśmy 3 show w ich wykonaniu, są rewelacyjni. Bardzo fajnie że jest animatorka z Polski super dziewczyna, ma świetny kontakt z dziećmi i zna 3 języki , kolejnych się uczy. Moje dziecko nie chciało wracać tak polubiło Panią W. z Polski. Jedzenia bardzo dużo i różnorodnie każdy znajdzie coś dla siebie. Poza klimatyzacją naprawdę nie ma się do czego przyczepić Jest dostępna przenośna klimatyzacja , troszkę hałasuje w nocy ale można się przyzwyczaić. Walka o leżaki rzeczywiście jest zabawna trzeba to przeżyć można się uśmiać. My całkowicie nie mieliśmy z tym problemu. Zawsze znaleźliśmy jakieś leżaki z tyłu lub na małym basenie. Jak ktoś musi mieć leżak w pierwszym rzędzie to stoi w kolejce... :)

Zalety

Czyste pokoje i sympatyczna obsługa

Wady

Tylko klimy stacjonarnej brakuje


9.3
Julia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Raczej wszystko w należytym porządku. Jedzenie smaczne serwis tez. Trochę meczące pokoje bez Klimy w upały ale to już nasze odzwyczajenie od temperatur .Wiec czasem dobrze przypomnieć sobie jak było kiedyś ;-).


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Dunas Mirador Maspalomas

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.