4601 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Dobra lokalizacja: tylko 1 km do centrum, w niedalekiej odległości od parku wodnego Mediterraneo Marine, ok. 18 km od lotniska.
Udogodnienia dla najmłodszych: animacje, mini klub (5-12 lat) czynny od czerwca do września.
Bogata oferta sportowa: wodny aerobik, tenis ziemny, jacuzzi, centrum fitness, SPA, sauna, siłownia, sporty wodne.
Valletta z barokową architekturą i bogatą historią
Rewelacyjny. Obsługa wspaniała, pokoje czyściutkie, a do jedzenia każdy coś znajdzie dla siebie żeby odkryć coś nowego z każdym posiłkiem. Hotel z kilkoma basenami, dostęp do prywatnego wybrzeża z barem. Problemu z leżakami nie ma. Wieczorem jest gdzie posiedzieć, a i alkohole też różne, i te znane i regionalne. Polecam
Obsługa pomocna, kilka dobrych restauracji z opcją zniżek dla gości, lokalizacja, rozrywka przy basenach. Hotel ogólnie na bardzo duży plus
Dojścia do apartamentów wymagają odświeżenia. Oraz notoryczne podawanie numeru pokoju przy korzystaniu z all inclusive, ale to dla tego że nie wszyscy mają opaski.
Hotel o bardzo wysokim standardzie Pokoje nowoczesne, duże, super lokalizacja
Basen, siłownia, klub dla dzieci SPA, a nade wszystko super jedziecie- bardzo duży wybór każdego dnia coś innego
Hotel na bardzo wysokim poziomie/ standardzie. Pokoje regularnie sprzatane, jedzenie bardzo smaczne i swieze. Lokalizacja doskonala, widoki piekne. Goraco polecam.
Lokalizacja, jedzenie
Super hotel , położony przy samym deptaku. Blisko do sklepików i restauracji. Niedaleko przystanek autobusowy. Przestronny, duże pokoje, super śniadania. Fajny basen wewnętrzny , oraz spa. Na miejscu restauracja oraz kawiarnia, bar obok recepcji. Wieczorami dyskoteki. Do polecenia!
Mieszkaliśmy w bardzo przestronnym pokoju rodzinnym, z widokiem na morze. Pokój był codziennie sprzątany. Śniadania były super, mega urozmaicone. w dniu wyjazdu mimo bardzo wczesnego wyjazdu bez problemu skorzystaliśmy z restauracji. Na miejscu fajny basen oraz drugi w strefie spa, restauracja , sala fitness, kawiarenka, bar, wieczorami dyskoteki. Same plusy. Plus dla organizatora .
brak
Świetne położenie, piękny widok z okna na zatokę, bardzo dobra kuchnia, miły personel, siłownia ze wszystkim co potrzebne.
To tylko szok! Najgorsze wakacje w naszym zyciu! Pokoje w hotelu sa przestarzaly, bardzo biedny stan! Remont nie byl wykonywany od dawna. Drzwi do toalety sa przezroczyste! Jak to moze byc? Ale to jest nie wszystko. Drzwi nie zamykaja sie ogolnie!!! Nie hodzie o to ze nie ma zamku, a o to, ze otwieraja sie do srodka zarowno jak i na zewnatrz!!! Dlatego osoba, ktora znajduje sie w pokoju nie tylko czuje oraz wacha wszystko co sie dzieje w toalecie! Bardzo romantycznie! Jedzenie w hotelu jest zle - bardzo slabywybor dan, porcje sa male. Jestem wegetariankom i oczywiscze wybor dla mnie byl ogulnie najmniejszy. Jadlam tylko ziemniaki i salate. Podczas gdy porcja zawierala 4-5 kawalkow ziemniakow (1-2 ziemniaka)... Kiedy prosilam wiecej procownicy robili kwadratowe oczy i wykrzywili twarze... Po takich sniadaniach i kolacjach hodzilis my do inych restauracji. Dlaczego za to zaplacilismy? Wedlug programu mialismy my pakiet HB (sniadanie i obiadokolacja). Do tej pory my miali mozliwosc wyboru - obiad lub kolacja. W tym hotelu nam bylo odmowiono wiebirac. Tylko kolacje... Dlaczego tak? I to nie jest wszystko! Mialismy godziny wyloty o 10:50. Transfer od hotelu byl o 7:20! Czas jazdy do lotniska - 30 minut... To znaczy ze my stracili zaplacone sniadanie i powinnismi byli jesc na lotnisku. I to kosztowalo nam 50 euro! A to wynikalo z tego, ze organizator chcial zaoszczedzic swoje wydatki na nasz koszt - czesc grupy miala wyloty o 9:30! A dalej dostalismy kolejna niespodzianke - wylot do Warszawy byl opozniony na 2 godziny!!! Na lotnisku spedzilismy caly dzien. Stracilismy czas, pieniadze i nerwy! Potrzebujemy rekompensaty finansowej!
Informacje w opinie.
Szary budynek bez wyrazu wymagający remontu. Jedzenie podle, bez przypraw, serwowane wino w kieliszkach beznadziejne. Obsługa azjatycka miła lecz bez żadnego pojęcia o obsłudze gości hotelowych. Napoje i o zgrozo alkohole podaj wieczorami w barach w plastyku. Aby dostać napoje w szkle trzeba iść do płatnych restauracji tematycznych. Plaża zabetonowana- kompletna paranoja, zamiast zostawić naturalny skaly wylano beton. Infrastruktura basenów i spa nie umywa się do tej , która jest w krajach arabskich, czy Turcji. Pokoje wymagają remontu i to pilnego. Wszędzie ochydnym plastykowe meble. Jest jedna perełka, to restauracja przy płazy. Obsługa super kuchnia bardzo dobra i wszystkie napoje w szkle i w porcelanie.Miernoty nie można tłumaczyć pandemia. Gdyby nie Ła Valetta i okolice Malta byłaby do zaorania. Zakon maltański upadł, a razem z nim dobre obyczaje. Nie polecam tego hotelu.
Brak
Paskudne jedzenie poza bardzo dobra restauracja na płazy. Plaża betonowa, konieczny pilny remont
Postaram się opisać bez emocji: Pokoje takie sobie - ani dobre, ani złe. Nie działało ogrzewanie ani klimatyzacja. Gdy wiał wiatr było bardzo chłodno w pokoju. Ogólnie czysto, codzienne sprzątanie i wymiana ręczników - niestety w pokoju były karaluchy i ogromne ilości mrówek. Po powrocie okazało się, że brakuje kilku rzeczy (np. bielizny z metkami). Nie oskarżam ale to daje do myślenia. All to czysta kpina. W zasadzie nie ma all. Drinki to w zasadzie mieszanina lodu z wodą - alkohol to tylko dekoracja. Przekąski... bez żartów! BRAK. Restauracja i wyżywienie: Śniadania jak wszędzie - pieczywo, wędliny sery itp. Jajecznica to zagadka - nie da się tego zjeść. Obiady i kolacje - 2/3 sali zarezerwowane dla VIPÓW z wycieczek zorganizowanych (????) reszta jak psy szuka miejsca. Jedzenie monotonne i bez smaku. Obrzydlistwo. Obsługa uprzejma. Byliśmy poza sezonem. W sezonie będzie bardzo ciasno. Oczywiście po wymeldowaniu won. Nie masz nic, kropli wody nie dostaniesz. Nie ma znaczenia, że pierwszy dzień był opłacony ale dotarłeś do hotelu po 23.00 i z niczego nie skorzystałeś. Nikt wówczas nawet nie zapytał, czy jesteśmy głodni lub spragnieni. Drinki powitalne tylko dla grup zorganizowanych - zwykły gość może tylko popatrzeć. Żenujące przedstawienie. Ogólnie NIE POLECAM. Pierwszy raz byliśmy z EXIM - w zasadzie to dwa razy... pierwszy i zarazem ostatni. Do Itaki wiele im brak. Organizacja MASAKRA. Ledwo zdążyliśmy na samolot i to po interwencjach. Nawet z kierowcą na lotnisko musieliśmy się wykłócić, bo nie chciał zabrać całej grupy. Malta ciekawa i warta zobaczenia. Wyłącznie na własną rękę, Szkoda wydawać pieniędzy na pseudo wycieczkę z EXIMEM. Przewodnik powinien zmienić zajęcie (polecam plac budowy)
BRAK
Są dwa typy hoteli: 1. Klient ma być zadowolony 2. Klient ma wyć ....! To jest ten drugi typ :-/
Udane wakacje, możliwość poznania ciekawej historii kraju, ludzi.
Położenie, profesjonalna i życzliwa obsługa, sprawny serwis, czystość, kameralność, różnorodność oferty sportowej (3 baseny, kort tenisowy), pac zabaw, animacje, restauracje, bary, muzyka na żywo,...
Trąci myszką, szczególnie korytarze (wykładzina), trochę daleko do plaży oraz Valletty (ok.1 godz.) .
hotel może ładny ale nie spędzałam na korytarzu czy holu wolnego czasu, pokoje to klaustrofobia ze szklanymi drzwiami do łazienki i oknem w niej na szyb wentylacyjny czy komin - podświetlany w nocy!!!!!!!!!!!! małe okna i brak możliwości zamiany bo komplet z obłożeniem, może inne nacje dostają lepsze pokoje Polacy niestety NIE, NIE MA MOWY o bezpośrednim widoku na morze ponieważ hotel ten nie jest położony w 1 linii brzegowej - to tak na marginesie. Dalej co do położenia to plus taki że na miejscu pętla autobusowa i w miarę można się dostać do autobusu ale no właśnie jazda do stolicy to 1 godzina minimum i dalej przesiadki. Kolejny plus to dostępność do jedzenia - okolicznych knajpek bez liku i wcale nie drogo. Wracając do zwiedzania żadne wycieczki organizowane przez biura - TO NIEPOROZUMIENIE I TO DROGIE, żadne autobusy piętrowe (no chyba że ktoś chce pojeździć sobie to wtedy tak). Wystarczy pomyśleć co się chce zobaczyć, zabrać plan tras autobusów z lotniska, dopytać w informacji turystycznej a np. aktualną pogodę, godziny otwarcia obiektów - są frontem do turysty !!!!!!!!! i ZWIEDZAĆ, ZWIEDZAĆ - aha tak na koniec GOZO i KOMINO tylko indywidualnie no chyba że ktoś lubi biegać I WYDAWAĆ GRUBĄ KASĘ i rezydentka z biura Ecco to nieporozumienie i to bardzo niekompetentne, bez jakiegokolwiek przygotowania i wiedzy, mająca nie powiem gdzie swoich klientów
duży
pokoje - klaustrofobia, internet - katastrofa, posiłki monotonne, obsługa pracująca za karę (recepcja), obsługa ok!!!!!!
Może to mało oryginalne, ale jechaliśmy tam głównie dla plazowania. Dolmen nadaje się do tego znakomicie. Wieczorami jest co robić.
super położenie, uprzejmy personel
wolę mniejsze hotele
Hotel pod każdym względem przeciętny, słabe śniadania i mała łazienka oddzielona od pokoju szklaną szybą , oczywiście zawyżone 4 gwiazdki. Hotel bardzo duży, wszędzie tłok, szczególnie w restauracji i przy windach. Plaża fajna, blisko do pętli autobusowej, a to duży plus! Wokół pełno knajp i sklepów. Przestrzegam przed wyjazdem na Maltę z Neckermannem, szczególnie osoby słabo znające język angielski i starsze. Przydzielono nam pokój o niższym standardzie niż opłacony (konieczność interwencji w recepcji). Transfer na lotnisko był opóźniony o 0,5 h, a polska rezydentka Neckermanna wyjechała do Polski wcześniej niż grupa 40 osób będących pod jej opieką. Anglojęzyczny przedstawiciel Neckermanna na informacje o opóźnieniu w transferze zalecił wezwanie taksówki i jej opłacenie z własnej kieszeni. Szkoda nerwów na wyjazdy z tym biurem...ale na Maltę zdecydowanie warto pojechać!
Hotel z zewnatrz nie wyglada na najnowszy, ale wewnatrz prezentuje sie duzo lepiej. Pokoje naprawde duze, jezeli sie wybralo te o powiekszonym standardzie. Widac wprawdzie, ze byly uzywane, ale jest naprawde czysto i schludnie, a obsluga sprzatajaca na medal. Taki sam porzadek panuje przy posilkach w restauracji. Pomimo, ze hotel nie lezy na uboczu, w pokojach w ogole nie slychac halasu z zewnatrz (byc moze jest to zasluga okien). Klimatyzacja dziala bez zarzutu. Fantastyczna ekipa animatorow mowiaca wieloma jezykami - szczegolnie swietnie radzi sobie z zabawianiem dzieci i maluchow, przy okazji uczac ich wielu slow w innych jezykach. Moja 5-letnia corka byla zachwycona. Wokol hotelu sa 2 baseny ze slodka woda i 2 ze slona (w tym jeden dla dzieci). Problem jest tylko w weekendy z miejscami przy tych basenach i w basenach - wygladalo na to, ze byly tam tlumy osob nie zakwaterowanych w hotelu. Poza tym nie ma sie do czego przyczepic, choc osoby bardzo wymagajace moglyby sie doszukac jakis uchybien. Portal wakacje.pl zasluguje na medal za obsluge klienta, ale neckermann za obsluge na miejscu - juz nie.
Było naprawdę super!!!!!!! Nie polecam tylko rezydentki z biura Neckermann totalna porażka,niedpowiednia osoba na tym stanowisku.
Hotel standardowy jak na Grecję, jedzenie koszmarne. Zero owoców do obiado-kolacji. Miłe sprzątaczki, czysto, duże balkony- z widokiem na komórkę. Czysty i zawsze pusty basen. Ładna plaża, świetne knajpy przy plaży. Miejscowość typowo turystyczna, spokojna. Bez muzyki, dyskotek i bez angielskiej młodzieży. Radzę unikać miejscowości Kavos - angielska speluna. Generalnie polecam miejscowość, hotel, basen, plażę...a hotelowego jedzenia unikać na rzecz świetnych restauracji. P.s Ceny na Korfu niskie.
bardzo dobry hotel, szczegolnie polecam z Orbosu, mielismy pieknyn pokoj w czesci odremonotwanej, miła obsługa w hotelu, czysto, jedzenie urozmaicone i dobre.
Tylko nie z Rainbow Tours.Klientów tego biura kwaterują w małych pokojach od strony ulicy lub przy budynku z agregatami,których praca non stop uniemożliwia wypoczynek.Nie ma możliwości zamiany pokoju.W VI przy upałach ponad 30 w ciągu 2 tyg. klimatyzacja w pokoju działała tylko 3 dni.Oferta niezgodna z opisem katalogowym,miały być komfortowe,przestronne pokoje.Jest to naciąganie klientów,biuro zakontraktowało najtańsze pokoje.
Pomimo tego ze znajomi odradzali Maltę na pobyt rodzinny ja przyjechałem z Żoną i dwiema córkami 8 i 7 lat. Jestem bardzo zadowolony z pobytu. Jedyna uwaga tyczy się elewacji hotelu która lekko zaczyna się sypać. Pobytu w lipcu więc pogoda bardzo ciepła. Plaże może nie to samo co w Hiszpanii, Egipcie ale jeśli już znalazło się piaszczystą można było się poopalać, pobawić, skorzystać z atrakcji wodnych. Jedzenie kapitalne. Świeży chleb i bułeczki ( nie wyciągane z zamrażalki i niedopiekane rano w piecu ). Duży wybór serów, wędlin. Dania główne też niczym nie ustępowały. Pokój przystępny, ilość miejsca wystarczająca dla naszej czwórki, łazienka czysta więc bez strachu można było umyć tam dzieci. Raz skorzystaliśmy z opiekunki, i kilkakrotnie z mini klubu. Personel mówi dobrze po angielsku. Odwiedziliśmy także słynny wulkan.
Hotel sprawił przyzwoite wrażenie. Byliśmy w sezonie toteż złapaliśmy się na animacje. Całkiem fajne zresztą. W hotelu w rozsądnych cenach można było zaopatrzyć się w wycieczki. Blisko hotelu plaża z promenadą. Na Malcie jest dużo małych restauracyjek i kawiarni. Jedzenie w hotelu nie najgorsze, możemy wybierać spośród ciast, owoców, mięs, ryb. Pokój nam przydzielony średni. Łazienka wysłużona, umeblowanie pokój i stan do zaakceptowania. Basen pierwszej jakości, nie zatłoczony.
Tripadvisor