107 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
500 metrów od plaży
Profesjonalne gabinety SPA, wyposażone są w nowoczesny sprzęt
Liczne atrakcje i udogodnienia dla dzieci
Szeroka i piaszczysta plaża.
W hotelu czysto. Pokoje ciasne. Wyżywienie kiepskie. Obsługa miła ale nie kompetentna. Basen od rana, szkoda, że sauny po południu.
Nie zauważyłam. Może położenie.
Złe wyżywienie. Obsługa małokompetentna. Ciasne pokoje.
Bardzo dobry hotel, czysto i schludnie. Polecam rodzinom z dziećmi, dużo atrakcji.
Bardzo dobre jedzenie, duży wybór. Dostęp do basenu, sauny i Jacuzzi. Fajny pomysł na masaże, szkoda tylko, ze płatne.
Brak widoku na może
Hotel zasługuje na 4 gwiazdki, obsługa bardzo miła. Jedzenie urozmaicone i bardzo smaczne. Codziennie sprzątnięty pokój, na pewno warto wrócić.W całym ośrodku bardzo czysto. No i basen i jacuzzi. Polecam
Pięć dni w październiku spędzone w hotelu Delfin w Dąbkach. To moja kolejna wizyta w tym hotelu. Trzy posiłki dziennie, w postaci bufetu dość urozmaicone, z kawą, herbatą i sokami rano, + owoce. Do obiadu ciasto, codziennie świeże. Położenie hotelu, w lesie, wokół duży ogrodzony teren, zieleń, cisza i spokój. Trasy do spacerów lub nad morze idealne Pokój słoneczny z balkonem 116. Hotel w kategorii 4 gwiazdki. Dobre wyposażenie pokoju, TV, lodówka, zestaw do parzenia kawy i herbaty, oraz bez limitu woda mineralna. Czystość bez zarzutu. W pokoju działa Internet WiFI bez problemu. Basen duży ze stosunkowo ciepłą woda. Ręczniki i szlafroki na basen. Dwie sauny: sucha fińska i parowa. Wszystko było OK. Obsługa w recepcji bardzo miła. Manager Hotelu Pani Monika spełniała wszystkie moje prośby. Miły akcent ze strony hotelu. Po przyjeździe w pokoju dla gości czekał imienny list powitalny i voucher do baru na darmowy drink lub piwko. Dziękuję i będę polecał hotel Delfin wszystkim znajomym. Jak będzie możliwe to jeszcze tam wrócę, Jeszcze raz dziękuję za super pobyt , pozdrawiam serdecznie Panią manager i cały personel. Stanisław, Kwidzyn
Lokalizacja, basen i SPA, posiłki
nie ma
Pokój w domkach - mały, ale praktyczny z dodatkowym wyposażeniem - lodówka, radio, zestaw talerzy i sztućców
Basen i sauna, zielone otoczenie z mini-parkiem
Brak wad
W hotelu bardzo miła obsługa. po zgłoszeniu że spóźnimy się na kolację,nie było żadnego problemu, czekał na nas pięknie zastawiony stół. jedzenie smaczne.w strefie spa wszystko funkcjonowało bez zarzutów.będziemy polecać znajomym.
Ogólnie hotel nie wart polecenia. Jak na 4 gwiazdki to mmożna było się bardziej postarać. Niedobre jedzenie i bardzo oszczędne. Brak animatorki pomimo wcześniejszej informacji że ma być dostepna. Na plus zasługuje basen, obsługa i dbałość o czystość.
Blisko morza i centrum Własny basen Miła obsługa Czysto w pokojach i hotelu
Niedobre i monotonne jedzenie Mały wybór posiłków Okropna kawa Na obiadokolacje tylko herbata do picia Platny parking brak animatorki dla dzieci Krótka doba hotelowa
Jeśli chodzi o sniadania - codziennie cały czas to samo. Codziennie parówki lub kiełbasa - urozmaicona o cebulę, pieczatki lub ser zółty. Codziennie grzanki - z salami, papryką lub serem żółtym z dnia poprzedniego. Na obiadokolacje byly m.in. sałatki z warzyw/wędlin, które nie zostały zjedzona na śniadanie - codziennie podobne do siebie. Mało potraw rybnych jak na nadmorską miejscowość. Obsługa w restauracji ogólnie miła, poza jedną Panią, która wiecznie była niezadowolona. Po uprzejmej prośbe o wytarcie siedzonka dla córki, Pani z wielkim trudem i wysiłkiem wytarła - NIEDOKŁADNIE - brudną i zszarzałą szmatką. W lobby wiecznie brakowało mięty do drinków - barmanka tłumaczyła się tak: \"jak zamawiamy np 10 doniczek to potem wyrzucamy a jak zamówimy 2-3 to potem brakuje\". Jak na hotel z 4 gwiazdkami to nie powinno brakować podstawowych produktów do drinków. Żenada. Brak również stale piwa: Pilsner. Nim zapas został uzupełniony trzeba było czekać ok 2 dni. Dodatkowo ciężko było zamówić cokolwiek w lobby (gdy dyżur miała m.in. Pani Barmanka) bowiem nikogo nigdy nie było. Nawet na recepcji. A nawet jeśli ktoś był na recepcji to nie wykazał żadnej inicjatywy by pomóc gościowi hotelowemu, już nie mówię o zrealizowaniu zamówienia, bowiem to nie ich obowiązek ale chociaż o poproszeniu kogoś do lobby. Szczytem był już fakt, że gość hotelowy by móc zagrać sobie w bilarda lub piłkarzyki musiał płacić! Tłumaczenie jakie usłyszeliśmy było: \"wiele osób przychodziło z zewnątrz by zagrać za darmo\". Jeśli dochodziło do takich sytuacji to osoba np. z lobby powinna pilnować tego, kto gra. A gość hotelowy powinien mieć tą rozrywkę za darmo. Jedynie Pan Barman był zawsze miły, sympatyczny i chętny do pomocy. Oby więcej było takich pracowników w Hotelu Delfin Spa. Nigdy nie miał problemu gdy chciało się coś jeszcze zamówić za 5 min 22:00. Dziękujemy Panu! Obsługa szczególnie miła dla Niemców. Polacy na drugim miejsu.
Położenie-blisko do morza. Pan Barman z lobby. Basen.
Posiłki, lobby. Pani Barmanka z lobby, która bez napiwku już nie była taka miła. Wiele zniszczonych rzeczy w sali zabaw, stały bałagan.
Pobyt na przełomie czerwca i lipca 2017 z 8- miesiecznym dzieckiem. Bardzo miła obsługa, smaczne jedzenie, jacuzzi, basen i sauny ok. Pokoje w porządku. Za całokształt dałbym 3,5 gwiazdki a nie 4 ale nie czepiajmy się szczegółów.. :)
- stosunkowo blisko do plaży - parking w cenie - bardzo miła obsługa - smaczne jedzenie
- w zasadzie bez istotnych wad
Sam hotel jest godny polecenia, czyste i ładne pokoje, poprawna kuchnia. W pobliżu ładna plaża.
położenie, pyszne jedzenie
mały basen
Tripadvisor