1912 opinii
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Pobyt w hotelu zaliczam do tych udanych. Bardzo miła obsługa, łatwy kontakt i zawsze uśmiechnięta twarz przy wejściu/wyjściu. W hotelu czysto, sprzątane codziennie, oraz na bieżąco uzupełniane produkty do higieny. Miejsce w dobrej lokalizacji, zaledwie kilka kroków od metra oraz od marketu. Pozytywnie wpływający na pobyt był fakt, że zasłony były zaciemniające, więc jak się miało ochotę dłużej pospać to było ciemno w pokoju. Śniadań nie miałam okazji kosztować, więc się nie wypowiem. Natomiast to co mnie zirytowało to fakt, iż chcąc kupić śniadania wcześniej kontaktując się przez serwis wakacje.pl otrzymaliśmy wycenę na 2760 PLN, gdzie po przyjeździe do hotelu okazało się, że śniadanie za osobę za dzień wynosi 15 euro... W obecnym kursie to daje jakieś 390 PLN za cały 3dniowy pobyt dla 2 osób. Także wnioski nasuwają się same, lepiej brać bezpośrednio z hotelu, a nie przez serwis, bo ktoś próbuje nieźle zarobić. Ale to tylko uwaga do serwisu, nie do hotelu.
Czystość, przyjazny personel, bieżąca obsługa, cisza i spokój.
Brak czajnika w pokoju, aby móc zrobić sobie kawę/herbatę. Na szczęście na dole była restauracja, więc podejście na dół po gorący napój nie stanowiło to większego problemu.
Są tylko dwa plusy: miła obsługa i blisko do metra. Aby dojechać do centrum trzeba przesiąść się po drodze do innego metra, a cała ta podróż zajmuje 30 min. Niestety, metro też nie jeździ w nocy, więc późny powrót z centrum Mediolanu również odpada. Jakość hotelu w miarę ok, ale na 4 gwiazdki powinni zlikwidować podstawowe problemy takie jak hałas w rurach czy nieszczelne okna.
Miła obsługa, blisko do metra
Nieszczelne okno (bardzo wiało), hałas w rurach (piszczy, kiedy odkręci się ciepłą wodę i w dodatku słychać to też z sąsiednich pokojów), spalona suszarka (obsługa na szczęście wymieniła zaraz po tym, jak zgłosiłam problem).
Tripadvisor