Opinie o hotelu
Crystal Centro (ex. Amara Centro Resort)

8.0
Dobry
4 opinie

4.5

1475 opinii

Sam hotel jest bardzo dobrze położony. Blisko lotniska i ma ładną plażę. Teren jest w dość dobrze zagospodarowany, chociaż widać pewne zaniedbania i upływ czasu. Dość niekomfortowe dla wielu osób mogą być wchodzące na teren plaży duże bezdomne psy. Jedzenia jest dużo, ale dość monotonne i bez szału. Niemniej każdy coś dla siebie powinien znaleźć. Deserów jest dużo, ale smakowo bardzo słabe. Kawa rozpuszczalna. Na śniadanie miały być dostępne świeże soki, które okazały się być jakimś rozpuszczalnym w wodzie syropem z cząstkami pomarańczy. Ogólnie 100% soków nie znaleźliśmy w żadnym z barów. Są za to dobre importowane alkohole. Pokoje były w porządku, regularnie sprzątane. Zespół animacyjny jest zróżnicowany. Niektórzy angażują się bardziej, a inni mniej. Najbardziej denerwującą rzeczą była jednak ciągła nachalna presja na wystawienie hotelowi wysokiej oceny. Miejcie zatem świadomość, że tak wysoka ocena hotelu nie jest w pełni obiektywna. I jeszcze jeden minus, to bardzo słaba znajomość języka angielskiego wśród obsługi. Niektórzy animatorzy nie mówią po angielski nic więcej poza "Hello my friend". Przy barach bywa podobnie. Najdziwniejsze było jednak to, że nawet pani w guest relations nie mówiła ani słowa po angielsku. Ogólnie hotel niezły, ale nie tak dobry jak wskazywałyby sztucznie zawyżone oceny w internecie.

Całkiem fajny hotel z kilkoma plusami i minusami. Na plus na pewno duża przestrzeń, która jest nieźle zagospodarowana oraz bardzo ładny aquapark. Plaża jest duża i zadbana, ale dla niektórych osób niepokojące mogą być wchodzące na jej teren duże bezdomne psy.. Do tego duża ilość barów do wyboru. Jedzenia jest dużo do wyboru, ale nie jest to topowy level i czasem trzeba się nachodzić, żeby znaleźć coś dobrego dla siebie. Deserów jest dużo, ale są bardzo słabe. W pewnym stopniu rekompensują to bardzo dobre lody. Obsługa jest w większości miła i pomocna, ale znajomość języka anielskiego jest niska i często ciężko jest się dogadać. Grupa animacyjna jest zróżnicowana. Niektórzy są mili i towarzyscy, a niektórzy mniej. Niestety bardzo irytująca jest ciągłe nagabywanie na wystawienie hotelowi pozytywnej oceny. Wiem, że jest to część obowiązków animatorów, ale powinno to być bardziej taktowne i subtelne. Pokoje są całkiem w porządku. Generalnie nie jest to aż tak dobry hotel jak się tego spodziewaliśmy po ocenach, ale generalnie był to miły i przyjemny pobyt.

hotel bardzo fajny baseny super duże bardzo dużo przestrzeni

Ogólnie wczasy się udały. Popływaliśmy na maksa, odpoczęliśmy. Wszystko zasadniczo było zgodne z ofertą.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

4 099 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT35313
Nazwa  Crystal Centro (ex. Amara Centro Resort)
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Antalya
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.0
Dobry
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
8.0
Położenie
9.0
Pokoje
7.5
Wyżywienie
6.8
Atrakcje dla dzieci
8.3
Sport i rozrywka
8.3

Tripadvisor

4.5

Jakość noclegu

Lokalizacja

Obsługa

Czystość

Pokoje

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.0
7.4
Pedro

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Rodzina z dziećmi

Sam hotel jest bardzo dobrze położony. Blisko lotniska i ma ładną plażę. Teren jest w dość dobrze zagospodarowany, chociaż widać pewne zaniedbania i upływ czasu. Dość niekomfortowe dla wielu osób mogą być wchodzące na teren plaży duże bezdomne psy. Jedzenia jest dużo, ale dość monotonne i bez szału. Niemniej każdy coś dla siebie powinien znaleźć. Deserów jest dużo, ale smakowo bardzo słabe. Kawa rozpuszczalna. Na śniadanie miały być dostępne świeże soki, które okazały się być jakimś rozpuszczalnym w wodzie syropem z cząstkami pomarańczy. Ogólnie 100% soków nie znaleźliśmy w żadnym z barów. Są za to dobre importowane alkohole. Pokoje były w porządku, regularnie sprzątane. Zespół animacyjny jest zróżnicowany. Niektórzy angażują się bardziej, a inni mniej. Najbardziej denerwującą rzeczą była jednak ciągła nachalna presja na wystawienie hotelowi wysokiej oceny. Miejcie zatem świadomość, że tak wysoka ocena hotelu nie jest w pełni obiektywna. I jeszcze jeden minus, to bardzo słaba znajomość języka angielskiego wśród obsługi. Niektórzy animatorzy nie mówią po angielski nic więcej poza "Hello my friend". Przy barach bywa podobnie. Najdziwniejsze było jednak to, że nawet pani w guest relations nie mówiła ani słowa po angielsku. Ogólnie hotel niezły, ale nie tak dobry jak wskazywałyby sztucznie zawyżone oceny w internecie.

Zalety

- duża przestrzeń - bliskość lotniska - ładna plaża - dobry wybór alkoholi - miła obsługa

Wady

- nachalne wywieranie presji na dodawanie komentarzy o hotelu - słabiutkie desery i kawa - słaba znajomość języków


7.0
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Rodzina z dziećmi

Całkiem fajny hotel z kilkoma plusami i minusami. Na plus na pewno duża przestrzeń, która jest nieźle zagospodarowana oraz bardzo ładny aquapark. Plaża jest duża i zadbana, ale dla niektórych osób niepokojące mogą być wchodzące na jej teren duże bezdomne psy.. Do tego duża ilość barów do wyboru. Jedzenia jest dużo do wyboru, ale nie jest to topowy level i czasem trzeba się nachodzić, żeby znaleźć coś dobrego dla siebie. Deserów jest dużo, ale są bardzo słabe. W pewnym stopniu rekompensują to bardzo dobre lody. Obsługa jest w większości miła i pomocna, ale znajomość języka anielskiego jest niska i często ciężko jest się dogadać. Grupa animacyjna jest zróżnicowana. Niektórzy są mili i towarzyscy, a niektórzy mniej. Niestety bardzo irytująca jest ciągłe nagabywanie na wystawienie hotelowi pozytywnej oceny. Wiem, że jest to część obowiązków animatorów, ale powinno to być bardziej taktowne i subtelne. Pokoje są całkiem w porządku. Generalnie nie jest to aż tak dobry hotel jak się tego spodziewaliśmy po ocenach, ale generalnie był to miły i przyjemny pobyt.

Zalety

- aquapark - położenie - ładna plaża - dobre lody - importowane alkohole

Wady

- nachalne nagabywanie na komentarze - słaba kawa - słaba znajomość języka angielskiego wśród obsługi


9.4
Robert

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

hotel bardzo fajny baseny super duże bardzo dużo przestrzeni

Zalety

duże baseny zjeżdżalnie dla dzieci wodny plac zabaw dla dzieci

Wady

wieczorne animacje przeciętne


8.0
Sławomir

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021

Ogólnie wczasy się udały. Popływaliśmy na maksa, odpoczęliśmy. Wszystko zasadniczo było zgodne z ofertą.

Zalety

Super basen - długi, można pływać bez końca. Reszta też super, plaża, morze pokoje OK, blisko centrum, blisko lotniska.

Wady

Z pożywieniem średnio - może przez pandemię. Monotonne, podawane przez personel jak w stołówce.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Crystal Centro (ex. Amara Centro Resort)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.