Opinie o hotelu
Cristal/ Makao

7.8
Dobry
9 opinii

Witam, Koniec sezonu nie służy jakości obsługi. Hotel nastawiony na turystów którzy nie oczekują niczego innego ponad sypialnię. To co wydaje się być normą w Bułgarii jest obce w hotelu Cristal. Brak jakichkolwiek szklanek, naczyń, sztućców nie dziwi jeśli przyjrzeć się regulaminowi który zabrania używania kuchenek, czajników, grzałek , suszarek, ale również komputerów, ładowarek do telefonów lub aparatów. Co ciekawe nie wolno było wnosić artykułów spożywczych i alkoholu ( dlatego dziwić może lodówka na wyposażeniu - na szczęście jej zastosowanie to zastąpienie niedziałającej klimatyzacji ).Obsługa - o ile właściciel wie , że zarabia na turystach - jego małżonka już tego nie rozumie. Sprzątanie tylko na papierze.

Opinia jest nie hotelu ( ta osobno ) a o biurze Oskar. Wyjazd autobusem jest trudny z samego założenia natomiast dezorganizator biuro turystyczne Oskar robi wszystko aby nie było wręcz ciężko. Kierowcy i pilot nie są wtanie podać choćby podstawowych informacji o trasie i czasie jazdy. Informacja z oferty o czasie przejazdu w żadnym razie nie pokrywa się z rzeczywistością - z 26 godzin ( co z góry można było uznać za nierealne ) zrobiło 37 godzin . Powodowane było przesiatkami w trasie związanymi z jakąś niesamowitą siatką przejazdów innych autobusów jadących z innych krajów. Koszmar. Pilot i rezydent generalnie niemiły, wydający rozkazy, nieprofesjonalny - to ciekawa postawa w stosunku do swoich klientów

Pobyt był udany,pogoda jak na tę porę roku super(nawet kropla deszczu nie spadła),pokoje okey(nie ma płaskiego tv),właściciel ukrainiec miły i pomocny,basen czyściutki,woda ciepła,change zaraz za rogiem,wszędzie blisko do sklepów,restauracji,do morza blisko,winda w hotelu,gdyby nam się udało kupić kiedyś pobyt w takiej cenie to chętnie pojedziemy.

Wszystko okey.Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni jakością obsługi biura Sun-Fun.Transfer z lotniska,zameldowanie w hotelu,spotkanie bez zastrzeżeń.Gorąco polecamy to biuro i rezydent p.Anię.

Super położenie, 5 min do morza i pasa bezpłatnej plaży, hotel dość kameralny, spory basen jak na tak nieduży hotel. Tragedia to posiłki- codziennie to samo na śniadanie, obiad i kolację, jedzenie bardzo ciężkie i zimne, na pól godziny przed zakończeniem serwisu niejednokrotnie brakowało co niektórych potraw i nie były niestety doniesione. Bezpłatna Lampka wina, 1 piwo czy sok, o którym tez była mowa niestety nie zrealizowane. Ręczniki nie wymienione ani razu, telewizory - szok, malutkie i baaardzo stare. Pościel pozostawia trochę do życzenia. Zaleta pokoju to klimatyzacja, bez której nie dałoby rady wytrzymać i lodówka. Woda w okresie letnim powinna być dostępna nie tylko przy wyjściu na basen i takie też zapewnienie było w ofercie wakacyjnej. Niestety czynny był tylko 1 dystrybutor i zdarzało się, że i wody brakło:))

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

459 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT19225
Nazwa  Cristal/ Makao
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Rawda
Wyżywienie  Bez wyżywienia, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.8
Dobry
9 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.2
Hotel
8.1
Położenie
9.1
Pokoje
8.3
Wyżywienie
5.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 9 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.8
6.3
Iza

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Witam, Koniec sezonu nie służy jakości obsługi. Hotel nastawiony na turystów którzy nie oczekują niczego innego ponad sypialnię. To co wydaje się być normą w Bułgarii jest obce w hotelu Cristal. Brak jakichkolwiek szklanek, naczyń, sztućców nie dziwi jeśli przyjrzeć się regulaminowi który zabrania używania kuchenek, czajników, grzałek , suszarek, ale również komputerów, ładowarek do telefonów lub aparatów. Co ciekawe nie wolno było wnosić artykułów spożywczych i alkoholu ( dlatego dziwić może lodówka na wyposażeniu - na szczęście jej zastosowanie to zastąpienie niedziałającej klimatyzacji ).Obsługa - o ile właściciel wie , że zarabia na turystach - jego małżonka już tego nie rozumie. Sprzątanie tylko na papierze.


6.0
mniam

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Opinia jest nie hotelu ( ta osobno ) a o biurze Oskar. Wyjazd autobusem jest trudny z samego założenia natomiast dezorganizator biuro turystyczne Oskar robi wszystko aby nie było wręcz ciężko. Kierowcy i pilot nie są wtanie podać choćby podstawowych informacji o trasie i czasie jazdy. Informacja z oferty o czasie przejazdu w żadnym razie nie pokrywa się z rzeczywistością - z 26 godzin ( co z góry można było uznać za nierealne ) zrobiło 37 godzin . Powodowane było przesiatkami w trasie związanymi z jakąś niesamowitą siatką przejazdów innych autobusów jadących z innych krajów. Koszmar. Pilot i rezydent generalnie niemiły, wydający rozkazy, nieprofesjonalny - to ciekawa postawa w stosunku do swoich klientów


6.8
greg

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2017
Para

Pobyt był udany,pogoda jak na tę porę roku super(nawet kropla deszczu nie spadła),pokoje okey(nie ma płaskiego tv),właściciel ukrainiec miły i pomocny,basen czyściutki,woda ciepła,change zaraz za rogiem,wszędzie blisko do sklepów,restauracji,do morza blisko,winda w hotelu,gdyby nam się udało kupić kiedyś pobyt w takiej cenie to chętnie pojedziemy.

Zalety

Blisko morza,sklepów,centrum.

Wady

wyżywienie raczej nie w naszym smaku ale da się przeżyć


7.6
Grzegorz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2017
Para

Wszystko okey.Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni jakością obsługi biura Sun-Fun.Transfer z lotniska,zameldowanie w hotelu,spotkanie bez zastrzeżeń.Gorąco polecamy to biuro i rezydent p.Anię.

Zalety

Winda,basen,odległśćod morza.


6.2
jaa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Rodzina z dziećmi

Super położenie, 5 min do morza i pasa bezpłatnej plaży, hotel dość kameralny, spory basen jak na tak nieduży hotel. Tragedia to posiłki- codziennie to samo na śniadanie, obiad i kolację, jedzenie bardzo ciężkie i zimne, na pól godziny przed zakończeniem serwisu niejednokrotnie brakowało co niektórych potraw i nie były niestety doniesione. Bezpłatna Lampka wina, 1 piwo czy sok, o którym tez była mowa niestety nie zrealizowane. Ręczniki nie wymienione ani razu, telewizory - szok, malutkie i baaardzo stare. Pościel pozostawia trochę do życzenia. Zaleta pokoju to klimatyzacja, bez której nie dałoby rady wytrzymać i lodówka. Woda w okresie letnim powinna być dostępna nie tylko przy wyjściu na basen i takie też zapewnienie było w ofercie wakacyjnej. Niestety czynny był tylko 1 dystrybutor i zdarzało się, że i wody brakło:))

Zalety

blisko morza, kameralny, klimatyzacja

Wady

słabiutkie wyposażenie


9.0
Weronika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2017
Para

Hotel Makao polecam serdecznie lecz portal Wakacje.pl oszukuje ludzi wstawiając zdjecie basenu ktorego nie ma!!!

Zalety

Czyste pokoje, sprzątanie codzienne. Nowe reczniki zmienine codziennie, spokojna okolica, blisko do plazy jak i sklepow

Wady

Brak basenu!


10
jlszl

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012
Para

Hotel MAKAO. Już dwukrotnie byliśmy na wczasach w hotelu Makao. Bardzo miła i przytulna atmosfera. Hotel urządzony nowocześnie. Właściciele bardzo mili i uczynni. Recepcja czynna całą dobę. Polecam wszystkim.


8.8
parakato

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2011
Para

Witam.Przebywaliśmy w hotelu Makao na wakacjach dwa lata temu w sierpniu 2011r Złego słowa nie możemy powiedzieć na obsługę tego hotelu.Zawsze mieliśmy wysprzątany pokój i świeże ręczniki.Właściciele mili i pomocni choć nie znają języka angielskiego.Zawsze jednak jakoś udawało nam się uzyskać potrzebne informacje.Jak na standardy bułgarskie w tej cenie mamy nietypowo prysznic z przegródką więc nie kąpiemy się bezpośrednio koło ubikacji! Bywalcy wiedza o co chodzi. Rawda jest dobrą bazą noclegową na wypady do okolicznego Nesebar i Słonecznego Brzegu.


9.5
Ewelina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2010
Para

W 2006r. spędziliśmy z mężem 2 tygodnie w hotelu Makao, który był jeszcze nie wykończony. Pokoje bardzo nowocześnie urządzone, łazienka spora. Bardzo miła Pani w recepcji.



Zobacz na mapie

Cristal/ Makao

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.