W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Witam, Koniec sezonu nie służy jakości obsługi. Hotel nastawiony na turystów którzy nie oczekują niczego innego ponad sypialnię. To co wydaje się być normą w Bułgarii jest obce w hotelu Cristal. Brak jakichkolwiek szklanek, naczyń, sztućców nie dziwi jeśli przyjrzeć się regulaminowi który zabrania używania kuchenek, czajników, grzałek , suszarek, ale również komputerów, ładowarek do telefonów lub aparatów. Co ciekawe nie wolno było wnosić artykułów spożywczych i alkoholu ( dlatego dziwić może lodówka na wyposażeniu - na szczęście jej zastosowanie to zastąpienie niedziałającej klimatyzacji ).Obsługa - o ile właściciel wie , że zarabia na turystach - jego małżonka już tego nie rozumie. Sprzątanie tylko na papierze.
Opinia jest nie hotelu ( ta osobno ) a o biurze Oskar. Wyjazd autobusem jest trudny z samego założenia natomiast dezorganizator biuro turystyczne Oskar robi wszystko aby nie było wręcz ciężko. Kierowcy i pilot nie są wtanie podać choćby podstawowych informacji o trasie i czasie jazdy. Informacja z oferty o czasie przejazdu w żadnym razie nie pokrywa się z rzeczywistością - z 26 godzin ( co z góry można było uznać za nierealne ) zrobiło 37 godzin . Powodowane było przesiatkami w trasie związanymi z jakąś niesamowitą siatką przejazdów innych autobusów jadących z innych krajów. Koszmar. Pilot i rezydent generalnie niemiły, wydający rozkazy, nieprofesjonalny - to ciekawa postawa w stosunku do swoich klientów
Pobyt był udany,pogoda jak na tę porę roku super(nawet kropla deszczu nie spadła),pokoje okey(nie ma płaskiego tv),właściciel ukrainiec miły i pomocny,basen czyściutki,woda ciepła,change zaraz za rogiem,wszędzie blisko do sklepów,restauracji,do morza blisko,winda w hotelu,gdyby nam się udało kupić kiedyś pobyt w takiej cenie to chętnie pojedziemy.
Blisko morza,sklepów,centrum.
wyżywienie raczej nie w naszym smaku ale da się przeżyć
Wszystko okey.Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni jakością obsługi biura Sun-Fun.Transfer z lotniska,zameldowanie w hotelu,spotkanie bez zastrzeżeń.Gorąco polecamy to biuro i rezydent p.Anię.
Winda,basen,odległśćod morza.
Super położenie, 5 min do morza i pasa bezpłatnej plaży, hotel dość kameralny, spory basen jak na tak nieduży hotel. Tragedia to posiłki- codziennie to samo na śniadanie, obiad i kolację, jedzenie bardzo ciężkie i zimne, na pól godziny przed zakończeniem serwisu niejednokrotnie brakowało co niektórych potraw i nie były niestety doniesione. Bezpłatna Lampka wina, 1 piwo czy sok, o którym tez była mowa niestety nie zrealizowane. Ręczniki nie wymienione ani razu, telewizory - szok, malutkie i baaardzo stare. Pościel pozostawia trochę do życzenia. Zaleta pokoju to klimatyzacja, bez której nie dałoby rady wytrzymać i lodówka. Woda w okresie letnim powinna być dostępna nie tylko przy wyjściu na basen i takie też zapewnienie było w ofercie wakacyjnej. Niestety czynny był tylko 1 dystrybutor i zdarzało się, że i wody brakło:))
blisko morza, kameralny, klimatyzacja
słabiutkie wyposażenie
Hotel Makao polecam serdecznie lecz portal Wakacje.pl oszukuje ludzi wstawiając zdjecie basenu ktorego nie ma!!!
Czyste pokoje, sprzątanie codzienne. Nowe reczniki zmienine codziennie, spokojna okolica, blisko do plazy jak i sklepow
Brak basenu!
Hotel MAKAO. Już dwukrotnie byliśmy na wczasach w hotelu Makao. Bardzo miła i przytulna atmosfera. Hotel urządzony nowocześnie. Właściciele bardzo mili i uczynni. Recepcja czynna całą dobę. Polecam wszystkim.
Witam.Przebywaliśmy w hotelu Makao na wakacjach dwa lata temu w sierpniu 2011r Złego słowa nie możemy powiedzieć na obsługę tego hotelu.Zawsze mieliśmy wysprzątany pokój i świeże ręczniki.Właściciele mili i pomocni choć nie znają języka angielskiego.Zawsze jednak jakoś udawało nam się uzyskać potrzebne informacje.Jak na standardy bułgarskie w tej cenie mamy nietypowo prysznic z przegródką więc nie kąpiemy się bezpośrednio koło ubikacji! Bywalcy wiedza o co chodzi. Rawda jest dobrą bazą noclegową na wypady do okolicznego Nesebar i Słonecznego Brzegu.
W 2006r. spędziliśmy z mężem 2 tygodnie w hotelu Makao, który był jeszcze nie wykończony. Pokoje bardzo nowocześnie urządzone, łazienka spora. Bardzo miła Pani w recepcji.