Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel bardzo ładny, dobrze położony, plaża piaszczysto-kamienista, morze bardzo ciepłe, jedzenie rewelacyjne, pokoje codziennie sprzątane, restauracja a la carte- stek house z cudownym, wyśmienitym jedzeniem. Słabe strony to duży nieprzyjemny zapach w pokojach z kanalizacji, obsługa w barach i restauracjach powolna.
Bardzo dobre jedzenie, położenie hotelu, napoje podawane w szkle a nie w plastikach, bardzo dobre napoje alkoholowe, czyste i ciepłe morze.
Nieprzyjmeny zapach w pokoju z kanalizacji, powolna obsługa.
Hotel przez specyficzną zabudowę był w odczuciu ciasny i mały. Jest jednak rozległy i przytulny. Korytarze i tunele sprawiały wrażenie, że do końca wyjazdu będziemy się tam gubić, ale po jednym dniu ogarnęliśmy się w obiekcie. Sporo basenów. Przestronne restauracje. Dużo leżaków. Pokoje przestronne z klimatyzacją i wiatrakiem nad łóżkiem. Minusem brak szaf. Codzienne sprzątane. Początkowo otrzymaliśmy inne pokoje niż te, które wykupiliśmy, ale udało się zamienić na właściwe. Musieliśmy to jednak "wychodzić". Plaża piaszczysto-kamienista. Czyste morze, ale uboga flora i fauna, więc na snurkowanie, chyba warto gdzieś na dzikie plaże ;). Nasza rodzina nie potrzebowała obuwia do wody, ale myślę, ze to indywidualne upodobania.
Hotel przy plaży, atrakcyjne baseny dla dzieci. Świetne animacje i mini disco z Panią Magdą. Przecudowna obsługa w restauracji La Luna (Eva <3 ). Spory wybór pysznego jedzenia. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie (odrobinę monotematyczne śniadania, ale obiady i kolacje naprawdę rewelacja). Przepyszne owoce i desery. Blisko hotelu kilka sklepików, wypożyczalnia pojazdów różnych. Przy plaży można wypożyczyć motorówki, skutery i zabawki wodne.
Jeden ratownik na cały obiekt. Pan nadrabiał uśmiechem i zaangażowaniem, lubił i zaczepiał dzieci, które darzyły go sympatią, ale był sam na wszystkie baseny i plaże.
Byliśmy na wyjeździe z 2ka dzieci. Wg mnie hotel mimo wszystko bardziej dla dorosłych. Pokoje z bezpośrednim dostepem do basenu to super rozwiazanie. Hotel w tym sezonie przeszedł remont. Wszystko w super stanie. Nie spotkaliśmy się z żadnym robactwem. Plaża przy hotelu piaszczysta z pasem żwiru i samo wejście do wody również żwirowe. Woda w basenach i morzu cieplutka już w maju.
Mnóstwo basenów i bardzo dobre jedzenie. Super obsługa. Wystarczająca ilość lezaków.
Brak leżaków przy basenie dla dzieci.
Hotel ładny , czysty , robi wrażenie posiada kilka basenów , posiada udogodnienia dla wózków , pokój wyremontowany codziennie sprzątany , boczny widok na morze zgodnie z umową. Jedzenie bardzo dobre różnorodne , kuchnia Grecka dużo ryb i nie tylko kazdy znajdzie cos dla siebie . Miła obsługa . Drinki bardzo smaczne . Okolica hotelu spokojna , niedaleko znajdują się w wypożyczalnie samochodów oraz sklepy z pamiątkami i supermarkety . Plaża piaszczysto kamienista , woda krystalicznie czysta . Hotel posiada restauracje włoska azjatycka i Grecka my skorzystaliśmy tylko z azjatyckiej i jedzenie było pyszne . Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu . Serdecznie polecam hotel szczególnie rodzina z dziećmi !
Czysto , pokoje codziennie sprzątane Udogodnienia dla wózków Piękna , czysta plaza Duża ilość basenow Pyszne jedzenie
Zdecydowanie polecamy pobyt w tym hotelu, spędziliśmy w nim pełnych relaksu i wyśmienitego jedzenia 12 dni. Zacznę od jedynego minusa, który w żaden sposób nie wpłynął na naszą ocenę. Zameldowanie odbyło się z lekkim opóźnieniem, ale do czasu pozyskania karty do pokoju mieliśmy dostępna całą infrastrukturę wraz z pakietem Ultra All od pierwszej do ostatniej minuty pobytu w hotelu (przyjazd 08:00 wyjazd 18:00). Poza tym wszystko na duży plus, jak i waga po powrocie :). Jedzenie różnorodne i bardzo dobre nie będę polecał bo to kwestia gustu . Jednak zaznaczę, że malkontenci żywieniowi zapewne też zostaną usatysfakcjonowani. W całym obiekcie w każdym z barów podawane są napoje wyłącznie we szkle. Obsługa bardzo miła i nie ma się wrażenia, że są tam za karę, naprawdę bardzo pozytywnie nastawiona załoga. W restauracjach napoje podawane są przez kelnerów jak również dbają o uzupełnianie w razie potrzeby. Trzy restauracje a'la carte, nam "udało" się zarezerwować dwie z trzech i również było to ciekawe doświadczenie kulinarne. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, wyremontowane wyposażenie nowe. Warto podkreślić, że prócz dostępnych napojów w pokoju ekspres i czajnik a kapsułki do kawy codziennie uzupełniane. Jeżeli w czasie pobytu pojawia się jakikolwiek techniczny problem jest on rozwiązywany przez pracowników bezzwłocznie. Czuliśmy się naprawdę zaopiekowani i rozpieszczani przez obsługę hotelu. Podczas pobytu w hotelu w maju słychać było turystów z Polski i Niemiec a obłożenie wahało się na poziomie 70%-95% i zero problemu z leżakami czy też miejscem w restauracjach.
Jedzenie, Ultra All co przekłada się na swobodny i wystarczający dostęp do jedzenia jak również do napojów w tym markowych międzynarodowych. Hotel zbudowany jest kaskadowo co czyni go bardzo przytulnym i ciekawym.
Jeżeli będziesz szukać minusów zawsze je znajdziesz, wiec albo zostań w domu albo jedź i ciesz się wypoczynkiem bo to znakomite miejsce do osiągnięcia tego celu.
Jedyny plus hotelu to ciepłe morze i to wszystko. Zdjęcia jakie są udostępnione na stronie to manipulacja niczym z (...) - nijak się ma do rzeczywistości. Standard w pokojach to jedna, góra dwie gwiazdki. Stare meble, "polepione ściany" popękane płytki, zardzewiałe lodówki i do tego klimatyzacja rodem z XIX wieku. Jedzenie najlepsze jest we włoskiej "restauracji" w barach podają kawę instant i chrzczone wino. Wiedzą jak zadbać by towarzystwo się nie upijało. Stałą praktyką jest umieszczanie gości w mniejszych pokojach niż tych, za które zapłacili, później jest przenoszenie, o ile gość się upomni i złoży reklamacje, ale to wszystko jest bardzo, ale to bardzo słabe i niepotrzebnie naraża na stres. Rezydenci mam tu na myśli Polaków z (...) - są aroganccy, niemili, nieuprzejmi a co za tym idzie niepotrzebni. Opinie o samym hotelu jak i biurze podróży (...) - niestety są usuwane - co naraża kolejne osoby na rozczarowania.
Nic zupełnie nic.
Wszystko co zostało opisane w opinii o hotelu.
Wróciłam z tego hotelu 3 lipca,pobyt 10 dniowy.Był to mój trzeci urlop na Rodos i najpiękniejszy.Hotel duży, piękny,czysty.Cudowne ciepłe morze,woda kryształ.
W tym hotelu jest miła,serdeczna atmosfera.Obsługa jest pomocna dla wszystkich.Jedzenie pyszne, każdy znajdzie coś dla siebie.Pokoj duży z bocznym widokiem na morze,taki zamawiałam.
Wszystko mi się podobało!!!!!!!
Super, czysciutko,codziennie zmieniana pościel i ręczniki. Jedzenie bardzo dobre, obsługa miła. Jedyny problem był z klimatyzacją ale po 3 dniach już wszystko działało jak trzeba. Nasza ocena na 5.
Położenie, bliskośc do morza
Brak
Hotel bardzo słaby , napewno nie jest to hotel 5*. Polacy zakwaterowani są w najgorszych pokojach. Wszędzie pełno robactwa karaluchy wielkości 3 cm nie mówiąc już o roju mrówek, które są wszędzie. W drzwiach wejściowych szpara wielkości 2 cm, przez którą wejdzie do pokoju wszystko. Łazienka brudna z niedziałająca wanną z której woda wylewała się aż na pokój. Łóżka postrzępione z brudną, poplamioną pościelą. W hotelu oferowane były dwie restauracje a la karta, niestety do restauracji greckiej Polaków nie chciano umawiać. Nie polecam .
Brak
Brud, syf wszędzie
Witam , właśnie jestem w tym hotelu. Już trzeci dzień mieszkamy w pokoju z nie działającą klimatyzacją. Zgłaszałem dwa razy. Przyszedł pan technik wczoraj i oznajmił że jak wentylator się kręci to wszystko jest w porządku. Wieczorem zgłosiłem jeszcze raz że nie działa ale do tej chwili żadnej reakcji. Wspomnę że w pokoju jest około 30°C albo więcej pomimo otwartych drzwi balkonowych. W nocy horror z komarami które wlatują przez otwarte drzwi. Fajne "wakacje" Polecam Jedyna dobra wiadomość to taka że wylatuję w piątek
Minusy całkowicie eliminują plusy
Jak wyżej. Wygląda że gość jest dla obsługi utrapieniem. Nigdy jeszcze nie pisałem negatywnych opinii ale teraz uważam że inni powinni wiedzieć coś o tym hotelu.
Polecam pobyt w tym hotelu, czyściutko, miła obsługa, pięknie położony, dobre jedzonko
brak
Świetny hotel pod każdym względem, może nie do końca na 5 gwiazdek, przydałoby się odświeżyć. Jedzenie urozmaicone, bardzo smaczne, obsługa przemiła, świetne baseny. Polecam. Jolanta
Baseny, jedzenie, obsługa .
Pokoje w hotelu są zbyt małe, dostaliśmy 2-osobowy pokój z małą dostawką, przez którą nie można otworzyć szafy. Hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. Z salonu do łazienki jest OKNO. Mieliśmy dostać pokój z widokiem na morze, a dostaliśmy z widokiem na krzaki. Dojazd do hotelu trwa 2 godziny autobusem bez klimatyzacji. Nikomu nie polecam tego hotelu, chyba że ktoś lubi mieszkać w klitkach.
Bardzo małe pokoje i niemiła menadżerka hotelu.
Nie polecam nikomu,no chyba,ze komuś kto lubi się prosić o to co mu się należy...
Położenie i baseny.
Niedziałające klima,monotematyczne jedzenie,nieład,obsługa w recepcji.
ITAKA - nigdy więcej ! Warto zwrócić uwagę na kategorię tego hotelu - ITAKA sprzedaje go jako hotel pięciogwiazdkowy, natomiast hotel nie ma ani pół gwiazdki - nigdzie, ani żadnego certyfikatu czy dokumentu świadczącego o kategorii. Szczególnie nie polecam tego hotelu dla małych dzieci - trudno znaleźć miejsce z większą ilością schodów, co kilka metrów trzeba pokonywać stopnie, wózek absolutnie odpada.
Hotel sprawia przyjemne wrażenie, ale tylko na zdjęciach. Polacy dostają pokoje w piwnicy z widokiem na \"nic\", 14m2 (miało być ok 25m2 z widokiem na morze/basen), ale to po 6 godzinnej walce, bez walki pokój 10m2, w budynku obok, z łazienką za kotarą, widokiem na śmietnik. W hotelu, na co nie spojrzysz nie działa: brak dysz w jacuzzi, klimatyzacja nie działa, balkon się nie zamyka, łóżeczko dla dziecka brudne (wymiociny), drabinki w basenie odpadają, stęchlizna i grzyb w pokojach. Na budynku głównym hotelu jest ślad po zdjęciu gwiazdek. Odpadły? Zabrali? W każdym razie słusznie, że ich brak!!! Zdecydowanie nie polecam, wręcz przestrzegam!!!!!
PASKUDNY HOTEL, PASKUDNA OBSŁUGA ,PONIŻEJ WSZELKICH GWARANCJI JAKOŚCIOWYCH, ODRADZAM WSZYSTKIM, PONIEWAŻ MOGĄ MIEĆ STRACONE WAKACJE.
UWAGA NA TEN HOTEL. STRASZNY. POKOJE BRUDNE Z KOTARĄ ODDZIELAJĄCĄ ŁAZIENKĘ OD SYPIALNI, PRAKTYCZNIE ŚPI SIĘ W ŁAZIENCE. PONIŻEJ KRYTYKI.JEŚLI MACIE REZERWACJĘ W TYM HOTELU SZYBKO JĄ ZMIENIAJCIE.
Zdecydowanie odradzam i stanowczo przestrzegam przed wyjazdem do hotelu Costa Lindia organizowanym przez ITAKĘ. Spędziliśmy tam 6 dni (bo przeciez 2 to podróż), z czego 2 w recepcji usiłując wyegzekwować pokoje, za które zapłaciliśmy (w lutym). Zamiast 25-metrowego pokoju superior w hotelu Costa Lindia zostaliśmy zakwaterowani w pobliskim hotelu Sun Rise w 10-metrowym pokoju z 2 łazienkami: w jednej oddzielonej od pokoju plastikową kotarą wanna, a w drugiej kibel i umywalka - żadnej półki; balkon z widokiem na wysypisko starych mebli ... uroczo ! Niestety, pokoje za które zapłaciliśmy były zajęte i po 2 dniach kłótni z managerem(ką) recepcji zostaliśmy przeniesieni do sutereny przeznaczonej dla ... turystów z Polski. Żałosne :(
Wszystkie wcześniejsze negatywne opinie o hotelu potwierdzam w całości. Hotel i biuro podróży ITAKA nie wywiązuje się z umowy. Wykupione pokoje de luxe nie są dostępne dla klientów Itaki. Na nas czekają pokoje w bocznym budynku (hotel Sun Beach) - poniżej krytyki - lub w Costa Lindia w przyziemiu - smród i karaluchy a zamiast opłaconego boczn widoku na morze - widok na ścianę lub toaletę.Manager hotelu twierdzi , że \"Itaka płaci mu za te właśnie pokoje a Polacy płacą za mało\". Obsługa chamska, bezczelna i niekompetentna. Rezydentka Itaki bez owijania w bawełną potwierdza , że nie może zapewnić wywiązania się z umowy. Hotel nie jest skategoryzowany (w umowie zapis o oficjalnej kateg 5* ). Słowem DNO.