Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Starożytne ruiny i zabytki, takie jak Akropol w Lindos
Piękne plaże z złocistym piaskiem i krystalicznie czystą wodą
Urokliwe stare miasto Rodos z wąskimi uliczkami i średniowiecznymi murami
Hotel bardzo ładny, dobrze położony, plaża piaszczysto-kamienista, morze bardzo ciepłe, jedzenie rewelacyjne, pokoje codziennie sprzątane, restauracja a la carte- stek house z cudownym, wyśmienitym jedzeniem. Słabe strony to duży nieprzyjemny zapach w pokojach z kanalizacji, obsługa w barach i restauracjach powolna.
Bardzo dobre jedzenie, położenie hotelu, napoje podawane w szkle a nie w plastikach, bardzo dobre napoje alkoholowe, czyste i ciepłe morze.
Nieprzyjmeny zapach w pokoju z kanalizacji, powolna obsługa.
Hotel przez specyficzną zabudowę był w odczuciu ciasny i mały. Jest jednak rozległy i przytulny. Korytarze i tunele sprawiały wrażenie, że do końca wyjazdu będziemy się tam gubić, ale po jednym dniu ogarnęliśmy się w obiekcie. Sporo basenów. Przestronne restauracje. Dużo leżaków. Pokoje przestronne z klimatyzacją i wiatrakiem nad łóżkiem. Minusem brak szaf. Codzienne sprzątane. Początkowo otrzymaliśmy inne pokoje niż te, które wykupiliśmy, ale udało się zamienić na właściwe. Musieliśmy to jednak "wychodzić". Plaża piaszczysto-kamienista. Czyste morze, ale uboga flora i fauna, więc na snurkowanie, chyba warto gdzieś na dzikie plaże ;). Nasza rodzina nie potrzebowała obuwia do wody, ale myślę, ze to indywidualne upodobania.
Hotel przy plaży, atrakcyjne baseny dla dzieci. Świetne animacje i mini disco z Panią Magdą. Przecudowna obsługa w restauracji La Luna (Eva <3 ). Spory wybór pysznego jedzenia. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie (odrobinę monotematyczne śniadania, ale obiady i kolacje naprawdę rewelacja). Przepyszne owoce i desery. Blisko hotelu kilka sklepików, wypożyczalnia pojazdów różnych. Przy plaży można wypożyczyć motorówki, skutery i zabawki wodne.
Jeden ratownik na cały obiekt. Pan nadrabiał uśmiechem i zaangażowaniem, lubił i zaczepiał dzieci, które darzyły go sympatią, ale był sam na wszystkie baseny i plaże.
Byliśmy na wyjeździe z 2ka dzieci. Wg mnie hotel mimo wszystko bardziej dla dorosłych. Pokoje z bezpośrednim dostepem do basenu to super rozwiazanie. Hotel w tym sezonie przeszedł remont. Wszystko w super stanie. Nie spotkaliśmy się z żadnym robactwem. Plaża przy hotelu piaszczysta z pasem żwiru i samo wejście do wody również żwirowe. Woda w basenach i morzu cieplutka już w maju.
Mnóstwo basenów i bardzo dobre jedzenie. Super obsługa. Wystarczająca ilość lezaków.
Brak leżaków przy basenie dla dzieci.
Hotel ładny , czysty , robi wrażenie posiada kilka basenów , posiada udogodnienia dla wózków , pokój wyremontowany codziennie sprzątany , boczny widok na morze zgodnie z umową. Jedzenie bardzo dobre różnorodne , kuchnia Grecka dużo ryb i nie tylko kazdy znajdzie cos dla siebie . Miła obsługa . Drinki bardzo smaczne . Okolica hotelu spokojna , niedaleko znajdują się w wypożyczalnie samochodów oraz sklepy z pamiątkami i supermarkety . Plaża piaszczysto kamienista , woda krystalicznie czysta . Hotel posiada restauracje włoska azjatycka i Grecka my skorzystaliśmy tylko z azjatyckiej i jedzenie było pyszne . Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu . Serdecznie polecam hotel szczególnie rodzina z dziećmi !
Czysto , pokoje codziennie sprzątane Udogodnienia dla wózków Piękna , czysta plaza Duża ilość basenow Pyszne jedzenie
Zdecydowanie polecamy pobyt w tym hotelu, spędziliśmy w nim pełnych relaksu i wyśmienitego jedzenia 12 dni. Zacznę od jedynego minusa, który w żaden sposób nie wpłynął na naszą ocenę. Zameldowanie odbyło się z lekkim opóźnieniem, ale do czasu pozyskania karty do pokoju mieliśmy dostępna całą infrastrukturę wraz z pakietem Ultra All od pierwszej do ostatniej minuty pobytu w hotelu (przyjazd 08:00 wyjazd 18:00). Poza tym wszystko na duży plus, jak i waga po powrocie :). Jedzenie różnorodne i bardzo dobre nie będę polecał bo to kwestia gustu . Jednak zaznaczę, że malkontenci żywieniowi zapewne też zostaną usatysfakcjonowani. W całym obiekcie w każdym z barów podawane są napoje wyłącznie we szkle. Obsługa bardzo miła i nie ma się wrażenia, że są tam za karę, naprawdę bardzo pozytywnie nastawiona załoga. W restauracjach napoje podawane są przez kelnerów jak również dbają o uzupełnianie w razie potrzeby. Trzy restauracje a'la carte, nam "udało" się zarezerwować dwie z trzech i również było to ciekawe doświadczenie kulinarne. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, wyremontowane wyposażenie nowe. Warto podkreślić, że prócz dostępnych napojów w pokoju ekspres i czajnik a kapsułki do kawy codziennie uzupełniane. Jeżeli w czasie pobytu pojawia się jakikolwiek techniczny problem jest on rozwiązywany przez pracowników bezzwłocznie. Czuliśmy się naprawdę zaopiekowani i rozpieszczani przez obsługę hotelu. Podczas pobytu w hotelu w maju słychać było turystów z Polski i Niemiec a obłożenie wahało się na poziomie 70%-95% i zero problemu z leżakami czy też miejscem w restauracjach.
Jedzenie, Ultra All co przekłada się na swobodny i wystarczający dostęp do jedzenia jak również do napojów w tym markowych międzynarodowych. Hotel zbudowany jest kaskadowo co czyni go bardzo przytulnym i ciekawym.
Jeżeli będziesz szukać minusów zawsze je znajdziesz, wiec albo zostań w domu albo jedź i ciesz się wypoczynkiem bo to znakomite miejsce do osiągnięcia tego celu.
Jedyny plus hotelu to ciepłe morze i to wszystko. Zdjęcia jakie są udostępnione na stronie to manipulacja niczym z (...) - nijak się ma do rzeczywistości. Standard w pokojach to jedna, góra dwie gwiazdki. Stare meble, "polepione ściany" popękane płytki, zardzewiałe lodówki i do tego klimatyzacja rodem z XIX wieku. Jedzenie najlepsze jest we włoskiej "restauracji" w barach podają kawę instant i chrzczone wino. Wiedzą jak zadbać by towarzystwo się nie upijało. Stałą praktyką jest umieszczanie gości w mniejszych pokojach niż tych, za które zapłacili, później jest przenoszenie, o ile gość się upomni i złoży reklamacje, ale to wszystko jest bardzo, ale to bardzo słabe i niepotrzebnie naraża na stres. Rezydenci mam tu na myśli Polaków z (...) - są aroganccy, niemili, nieuprzejmi a co za tym idzie niepotrzebni. Opinie o samym hotelu jak i biurze podróży (...) - niestety są usuwane - co naraża kolejne osoby na rozczarowania.
Nic zupełnie nic.
Wszystko co zostało opisane w opinii o hotelu.
Super, czysciutko,codziennie zmieniana pościel i ręczniki. Jedzenie bardzo dobre, obsługa miła. Jedyny problem był z klimatyzacją ale po 3 dniach już wszystko działało jak trzeba. Nasza ocena na 5.
Położenie, bliskośc do morza
Brak
Witam , właśnie jestem w tym hotelu. Już trzeci dzień mieszkamy w pokoju z nie działającą klimatyzacją. Zgłaszałem dwa razy. Przyszedł pan technik wczoraj i oznajmił że jak wentylator się kręci to wszystko jest w porządku. Wieczorem zgłosiłem jeszcze raz że nie działa ale do tej chwili żadnej reakcji. Wspomnę że w pokoju jest około 30°C albo więcej pomimo otwartych drzwi balkonowych. W nocy horror z komarami które wlatują przez otwarte drzwi. Fajne "wakacje" Polecam Jedyna dobra wiadomość to taka że wylatuję w piątek
Minusy całkowicie eliminują plusy
Jak wyżej. Wygląda że gość jest dla obsługi utrapieniem. Nigdy jeszcze nie pisałem negatywnych opinii ale teraz uważam że inni powinni wiedzieć coś o tym hotelu.
Hotel bardzo słaby , napewno nie jest to hotel 5*. Polacy zakwaterowani są w najgorszych pokojach. Wszędzie pełno robactwa karaluchy wielkości 3 cm nie mówiąc już o roju mrówek, które są wszędzie. W drzwiach wejściowych szpara wielkości 2 cm, przez którą wejdzie do pokoju wszystko. Łazienka brudna z niedziałająca wanną z której woda wylewała się aż na pokój. Łóżka postrzępione z brudną, poplamioną pościelą. W hotelu oferowane były dwie restauracje a la karta, niestety do restauracji greckiej Polaków nie chciano umawiać. Nie polecam .
Brak
Brud, syf wszędzie
Wróciłam z tego hotelu 3 lipca,pobyt 10 dniowy.Był to mój trzeci urlop na Rodos i najpiękniejszy.Hotel duży, piękny,czysty.Cudowne ciepłe morze,woda kryształ.
W tym hotelu jest miła,serdeczna atmosfera.Obsługa jest pomocna dla wszystkich.Jedzenie pyszne, każdy znajdzie coś dla siebie.Pokoj duży z bocznym widokiem na morze,taki zamawiałam.
Wszystko mi się podobało!!!!!!!
Świetny hotel pod każdym względem, może nie do końca na 5 gwiazdek, przydałoby się odświeżyć. Jedzenie urozmaicone, bardzo smaczne, obsługa przemiła, świetne baseny. Polecam. Jolanta
Baseny, jedzenie, obsługa .
Polecam pobyt w tym hotelu, czyściutko, miła obsługa, pięknie położony, dobre jedzonko
brak
Pokoje w hotelu są zbyt małe, dostaliśmy 2-osobowy pokój z małą dostawką, przez którą nie można otworzyć szafy. Hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. Z salonu do łazienki jest OKNO. Mieliśmy dostać pokój z widokiem na morze, a dostaliśmy z widokiem na krzaki. Dojazd do hotelu trwa 2 godziny autobusem bez klimatyzacji. Nikomu nie polecam tego hotelu, chyba że ktoś lubi mieszkać w klitkach.
Bardzo małe pokoje i niemiła menadżerka hotelu.
Potwierdzam opinię WIRLD, my także nie zostaliśmy zakwaterowani w tym hotelu z powodu \"braku miejsc\" mimo rezerwacji dokonanej w formule first minute pół roku temu. Polaków wszędzie oszukują i traktują gorzej od innych narodowości ! Jak nie ma wolnych pokoi to kogo wyrzucić jak nie Polaków ?! ITAKA stanęła na wysokości zadania i zakwaterowała nas od razu po przylocie w dobrym hotelu, w którym spędziliśmy super wakacje. Jednak niesmak i tak pozostał.
Podobnie jak opinia od Magdaleny.Nas zakwaterowano w bungalowie obok nie należącym do hotelu Lindia- pokój klitka, z kotarą za którą była wanna(!),łóżeczko dla dziecka brudne i śmierdzące, widok na śmietnik, grzyb w łazience.Tzw Pani manager Polaków traktuje jak śmieci, nie ma dla nich pokoi \"superior\" w hotelu, a w bocznym lub w piwnicach, te według oferty hotelu są pokojami ekonomicznymi.Po 2 dniach spędzonych na awanturach w recepcji,z 6cio mies niemowlakiem spakowaliśmy rzeczy i przenieśliśmy się do hotelu obok na własną rękę(Princess- polecamy!!!)BP Itaka oraz hotel oszukują klientów. Nie lećcie tam, stracicie pieniądze i wrócicie z depresją. ODRADZAM HOTEL I BIURO PODRÓŻY ITAKA!!!!!!
Zdecydowanie odradzam i stanowczo przestrzegam przed wyjazdem do hotelu Costa Lindia organizowanym przez ITAKĘ. Spędziliśmy tam 6 dni (bo przeciez 2 to podróż), z czego 2 w recepcji usiłując wyegzekwować pokoje, za które zapłaciliśmy (w lutym). Zamiast 25-metrowego pokoju superior w hotelu Costa Lindia zostaliśmy zakwaterowani w pobliskim hotelu Sun Rise w 10-metrowym pokoju z 2 łazienkami: w jednej oddzielonej od pokoju plastikową kotarą wanna, a w drugiej kibel i umywalka - żadnej półki; balkon z widokiem na wysypisko starych mebli ... uroczo ! Niestety, pokoje za które zapłaciliśmy były zajęte i po 2 dniach kłótni z managerem(ką) recepcji zostaliśmy przeniesieni do sutereny przeznaczonej dla ... turystów z Polski. Żałosne :(
Byliśmy z mężem w tym hotelu dwa tygodnie-z Itaką. Biuro kwateruje w tym właśnie hotelu,ale w pokojach położonych w podziemiu!!!(i to nawet tych,którzy wykupili boczny widok na morze).Mimo licznych skarg Polaków,Manager odmówił rezydentce wymiany pokoi.Tarasy to bunkry-bez światła,za krzakami,masakra!Druga sprawa to problem kanalizacji w hotelu-z odpływów podnosi się woda,albo śmierdzi fekaliami.Musieliśmy blokować odpływy,żeby wytrzymać w pokoju.Jedzenie urozmaicone,smaczne,ale napoje nieoryginalne-ohydne soki,cola,sprite...-kupowaliśmy w sklepie.Hotel z zewnątrz i baseny-super!Wioska b.cicha-jest w niej tylko 4-5 hoteli, wypożyczalnia i 3 sklepy.
Hotel najwyżej na 3*.Obsługa w recepcji i menager nieprzyjemni,nie chcieli rozmawiać z Polakami.Zamiast pokoju rodzinnego(30m z widokiem na morze lub basen)dostaliśmy 15m klitkę w suterenie z widokiem na chodnik.Pokoje czyste, ale w łazience jacuzzi miało powykręcane dysze,brak wentylacji.Szyba z pokoju do łazienki z prześwitującą roletką.Kuchnia mało urozmaicona brak smakołyków z oferty sussi, owoce morza?Kuchnia arabska i grecka a la carte?brak informacji gdzie zamówić,w recepcji udawali,że nie wiedzą o czym mowa.Animacje tylko w języku włoskim i tylko dla Włochów tak powiedziały nam animatorki,polskie dzieci mogły popatrzyć.Nuda przy basenach w ciągu dnia.Przez trzy dni brakowało alkoholu,tylko anyżowy- wódka,whisky,gin.
Hotel sprawia przyjemne wrażenie, ale tylko na zdjęciach. Polacy dostają pokoje w piwnicy z widokiem na \"nic\", 14m2 (miało być ok 25m2 z widokiem na morze/basen), ale to po 6 godzinnej walce, bez walki pokój 10m2, w budynku obok, z łazienką za kotarą, widokiem na śmietnik. W hotelu, na co nie spojrzysz nie działa: brak dysz w jacuzzi, klimatyzacja nie działa, balkon się nie zamyka, łóżeczko dla dziecka brudne (wymiociny), drabinki w basenie odpadają, stęchlizna i grzyb w pokojach. Na budynku głównym hotelu jest ślad po zdjęciu gwiazdek. Odpadły? Zabrali? W każdym razie słusznie, że ich brak!!! Zdecydowanie nie polecam, wręcz przestrzegam!!!!!
ITAKA - nigdy więcej ! Warto zwrócić uwagę na kategorię tego hotelu - ITAKA sprzedaje go jako hotel pięciogwiazdkowy, natomiast hotel nie ma ani pół gwiazdki - nigdzie, ani żadnego certyfikatu czy dokumentu świadczącego o kategorii. Szczególnie nie polecam tego hotelu dla małych dzieci - trudno znaleźć miejsce z większą ilością schodów, co kilka metrów trzeba pokonywać stopnie, wózek absolutnie odpada.