Opinie o hotelu
Coral Sea Holiday Resort

7.8
Dobry
29 opinii

4.5

9153 opinie

Hotel z pięknym ogrodem i wieloma atrakcjami dla gości. Zimą 2 baseny z podgrzewaną wodą. Animatorzy zabawiają gości cały dzień. Bardzo uprzejma obsługa kelnerów. Hotel zadbany, czysty, smaczne i urozmaicone jedzenie zwłaszcza w restauracjach a’la carte. Brakowało tylko rafy przy pomoście.

Hotel to kilkanaście budynków, położonych na pięknym terenie wśród zadbanej do perfekcji zieleni. Drzewa, krzewy, kwiaty, trawa itd. to istne dzieła. Zapewne latem więcej jest kwitnących kwiatów niż w listopadzie. Teren duży, ale tak naprawdę wszędzie blisko i nie odczuwa się, że jest tu dużo wczasowiczów.

Ocena: Cena - 5. Atrakcyjna w stosunku do ogółu. Pokój w budynku N - 4. Radzę poprosić o zmianę pokoju od strony ogrodu, jeśli przydzielony zostanie pokój od strony miasta. Zmiana bez dopłaty. Animacje - 3. Odbywają się w dużej sali a nie w amfiteatrze. Może zimą przy niskim obłożeniu taka prawidłowość, że są słabsze. Teren, plaża - 5. Piękny, zadbany, duży teren, bardzo ładna, klimatyczna plaża przylegająca do hotelu. Jedzenie - 4/5. Jedzenie bardzo dobre i dobre. W zależności od dnia Obsługa - 4/5. Nie wszędzie jest bardzo dobra. W restauracji zewnętrznej do doszlifowania.

Świetny hotel. Pokoje duże, czyste, codziennie sprzątane i uzupełniane kosmetyki plus woda, kawa i herbata. Baseny duże, mnóstwo leżaków. Rewelacją jest basen ze strefą ciszy, gdzie nie gra muzyka, nie ma animatorów i hałasujacych dzieci, dostepne ksiązki i gazety. Morze - 500 metrów woda po kolana, codziennie grabiona plaża, hamaki na plaży robią swoją robotę. Jedzenie zróznicowane, każdy coś wybierze. Napoje z butelek a nie z nalewaków. Drinki OK. Czysto i bardzo miła obsługa. Do tego hotelu mogę wrócić na kolejny wyjazd.

Jedzenie przeciętne, zdarzała się surowa pizza i frytki, na śniadanie stały repertuar, czasami na kolacji pojawiło się coś ekstra dobrego. Bar amerykański ujdzie, można zamówić jedno danie reszta ekstra płatne - w ofercie all, obsługa w restauracji głównej - bardzo miła, na plaży również, bar przy basenie obok zjeżdżalni katastrofa, zjeżdżalnie otwierają, jak im się podoba - czekałam 30 minut i się nie doczekałam; recepcja: awaria klimatyzacji - musiałam 3 razy chodzić i upominać się o naprawę - po 2 dniach naprawiona, na koniec zostaliśmy poinformowani, iż korzystaliśmy z płatnego Internetu- gdzie trzeba było wpisać hasło i nr paszportu - oczywiście nic takiego nie miało miejsca, gdyż zakupiłam Internet na lotnisku, po krótkiej dyskusji - musiałam napisać oświadczenie iż nie korzystałam z Internetu i odstąpiono od próby wymuszenia opłaty - niesmak pozostał:( dużym plusem jest możliwość korzystania z Aquaparku, który znajduje się po drugiej stronie ulicy, wielki ukłon za pomysł przeprowadzania gości przez jezdnie przez bardzo miłego Pana. Plaża - leżaki katastrofa do wymiany, reszta jak dla mnie ok. Gdyby nie incydent z opłatą za Internet i zepsutą klimatyzacją hotel mogłabym polecić.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 431 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15396
Nazwa  Coral Sea Holiday Resort
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh / Nabq Bay
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, windsurfing, tenis, nurkowanie, parking

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.8
Dobry
29 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.4
Hotel
7.7
Położenie
8.3
Pokoje
7.9
Wyżywienie
7.8
Atrakcje dla dzieci
7.5
Sport i rozrywka
7.4

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 29 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.8
9.3
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Hotel z pięknym ogrodem i wieloma atrakcjami dla gości. Zimą 2 baseny z podgrzewaną wodą. Animatorzy zabawiają gości cały dzień. Bardzo uprzejma obsługa kelnerów. Hotel zadbany, czysty, smaczne i urozmaicone jedzenie zwłaszcza w restauracjach a’la carte. Brakowało tylko rafy przy pomoście.

Zalety

Animacje, możliwość wyboru restauracji, piękny ogród, Położenie hotelu blisko lotniska i zarazem z dostępem do morza i i przy ulicy z licznymi sklepikami

Wady

Brak rafy


7.7
Urszula

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Hotel to kilkanaście budynków, położonych na pięknym terenie wśród zadbanej do perfekcji zieleni. Drzewa, krzewy, kwiaty, trawa itd. to istne dzieła. Zapewne latem więcej jest kwitnących kwiatów niż w listopadzie. Teren duży, ale tak naprawdę wszędzie blisko i nie odczuwa się, że jest tu dużo wczasowiczów.

Zalety

Położenie i zieleń, obsługa i wybór dań. Bardzo dużo dań na słodko (bułeczki, rogaliki, croissanty, torty, ciasta, placuszki, gofry), każdego dnia było na obiad i kolację coś innego z mięs lub owoców morza. W znacznym stopniu jedzenie ustawione pod Anglików, ponieważ właścicielem jest Anglik (podobno). Wspaniała obsługa zarówno w restauracjach jak i pokoju. 1 dolar czynił cuda.

Wady

W naszym pokoju były dość stare meble i mało funkcjonalne. Przy otwartej szafie nie można było przejść a w środku mało półek. Kanapa była rozwalona i nie można było na niej siedzieć. Wieczorami na balkonie kąsały komary i to takie dziwne, bo robiły się wielkie bąble i strasznie swędziało (nasze aż takie nie są). Brak alkoholu po 24.00 oraz nie było wyboru alkoholi zagranicznych.


8.3
Olaf

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Rodzina z dziećmi

Ocena: Cena - 5. Atrakcyjna w stosunku do ogółu. Pokój w budynku N - 4. Radzę poprosić o zmianę pokoju od strony ogrodu, jeśli przydzielony zostanie pokój od strony miasta. Zmiana bez dopłaty. Animacje - 3. Odbywają się w dużej sali a nie w amfiteatrze. Może zimą przy niskim obłożeniu taka prawidłowość, że są słabsze. Teren, plaża - 5. Piękny, zadbany, duży teren, bardzo ładna, klimatyczna plaża przylegająca do hotelu. Jedzenie - 4/5. Jedzenie bardzo dobre i dobre. W zależności od dnia Obsługa - 4/5. Nie wszędzie jest bardzo dobra. W restauracji zewnętrznej do doszlifowania.

Zalety

Duży zadbany teren, ładna, klimatyczna plaża hotelowa.

Wady

Animacje


9.0
Adam

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2024
Para

Świetny hotel. Pokoje duże, czyste, codziennie sprzątane i uzupełniane kosmetyki plus woda, kawa i herbata. Baseny duże, mnóstwo leżaków. Rewelacją jest basen ze strefą ciszy, gdzie nie gra muzyka, nie ma animatorów i hałasujacych dzieci, dostepne ksiązki i gazety. Morze - 500 metrów woda po kolana, codziennie grabiona plaża, hamaki na plaży robią swoją robotę. Jedzenie zróznicowane, każdy coś wybierze. Napoje z butelek a nie z nalewaków. Drinki OK. Czysto i bardzo miła obsługa. Do tego hotelu mogę wrócić na kolejny wyjazd.

Zalety

Basen ze strefą ciszy.

Wady

Nie znalazłem.


4.7
JOANNA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
Rodzina z dziećmi

Jedzenie przeciętne, zdarzała się surowa pizza i frytki, na śniadanie stały repertuar, czasami na kolacji pojawiło się coś ekstra dobrego. Bar amerykański ujdzie, można zamówić jedno danie reszta ekstra płatne - w ofercie all, obsługa w restauracji głównej - bardzo miła, na plaży również, bar przy basenie obok zjeżdżalni katastrofa, zjeżdżalnie otwierają, jak im się podoba - czekałam 30 minut i się nie doczekałam; recepcja: awaria klimatyzacji - musiałam 3 razy chodzić i upominać się o naprawę - po 2 dniach naprawiona, na koniec zostaliśmy poinformowani, iż korzystaliśmy z płatnego Internetu- gdzie trzeba było wpisać hasło i nr paszportu - oczywiście nic takiego nie miało miejsca, gdyż zakupiłam Internet na lotnisku, po krótkiej dyskusji - musiałam napisać oświadczenie iż nie korzystałam z Internetu i odstąpiono od próby wymuszenia opłaty - niesmak pozostał:( dużym plusem jest możliwość korzystania z Aquaparku, który znajduje się po drugiej stronie ulicy, wielki ukłon za pomysł przeprowadzania gości przez jezdnie przez bardzo miłego Pana. Plaża - leżaki katastrofa do wymiany, reszta jak dla mnie ok. Gdyby nie incydent z opłatą za Internet i zepsutą klimatyzacją hotel mogłabym polecić.

Zalety

plaża, aqua park, obsługa w restauracji

Wady

obsługa w recepcji, brak internetu w lobby, zepsuta klimatyzacja


9.4
Radek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel polozony raczej w spokojnej okolicy, ale do Nama Bay czy Old Sharmu ok 20km i za kilka doloarow mozna latwo dojechac. Polecam ludziom mlodym i rodzinom rowniez bo hotel jest super. Pokoje rodzinne z 2 pomieszczeniami dla dzieci pietrowe lozko z tv sat, dla doroslych wielkie queen bed dla 3 osob doroslych:)


4.6
ag

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Niestety! hotel na 5 gwiazdek absolutnie nie zasługuje. Już po raz 4 wypoczywałam w Egipcie i po raz pierwszy jestem tak niezadowolona z pobytu. Już na wejściu okazało sie że aby otrzymać pokój trzeba przeczekać 1,5h w ciasnej recepcji gdzie znajduje się może z 7 (zajętych) stolików. Pokoje oferowane Polakom są na samym końcu kompleksu, są najstarsze, i zdecydowanie najbardziej obskurne - obdrapane ściany, brudne blaty, powyrywane wtyczki od kontaktu, dziurawe lampy-a przede wszystkim naprawdę nieprzyjemne łazienki. oczywiście można wykupić lepszy , ale jest to wydatek 280 dolarów. Ilość rzeczywista basenów to 2 - cała reszta jest dostępna tylko dla gości z opcją \\\\\\\'prywatny basen przy pokoju\\\\\\\'. Uwaga! przy hotelu nie ma dostatecznie długiego pomostu na rafę! trzeba przejść 300-400m wodą by dostać się do \\\\\\\'rafy\\\\\\\' chociaż po doświadczeniach z zeszłego roku to rafą bym tego nie nazwała. Jeśli jedziecie na nurkowanie , to wybierajcie hotele znajdujące sie bardziej na południu półwyspu (region hadaba- najlepsza rafa, identyczna jak w ras mohamed) Animacje wieczorne po angielsku , średnio ciekawe, w ciągu dnia hotel nie organizuje żadnych zajec typu areobik etc. tylko biuro podróży \'first choice\'-oczywiscie dla swoich klientow. W ogole 90% gości to anglicy. Jedynym plusem jest all inclusive ktore w hotelu było naprawdę świetne. Pościel w pokojach nie jest wymieniana a jesli poprosi sie o zmianę to pan najwyżej przełoży pościel z łóżka nr1 na nr. 2 a z nr.2 na nr.1 ... próbowaliśmy zmienić hotel jednak biuro pegas zażyczyło sobie 2000zł za przeniesienie do dużo gorszego hotelu, a 8 tys. do lepszego. Sumując: Jako weteranka podróży do Egiptu , ani biura , ani hotelu nie polecam - jak w sharmie sie mowi \'5gwiazdek-5 gwiazdkom nierówne\'. za taką samą cenę a nawet mniejszą można znaleźć dużo lepsze miejsce. polecam z własnego doświadczenia Hilton Waterfalls. Dla osób nie wymagających rafy Laguna vista. Z opinii rezydentki four seasons i fanara najlepsze.


8.4
Tomek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Hotel na pewno duży,pełen zieleni i alejek. Pokoje duże czyste, my dostaliśmy pokoje w budynku nr 14. z widokiem na teren zielony super cisza z dala od wszystkiego ale jednak wszędzie blisko, jedzenia i picia bardzo dużo, jednak troszkę mało urozmaicenia, dużo atrakcji ale tylko po angielsku (nasze dzieci się podłączały i nie było z tym problemu). Obsługa miła, rafa raczej dla niewymagających,plaża szeroka piaszczysto-żwirowa, pomost o dużo za krótki i nie pokazuje pełni atrakcji. Hotel ten polecamy raczej dla niewymagających, lubiących spokój i potrafiących samemu zorganizować sobie czas. Dla ciekawości \"obsługa restauracji za opłatą zorganizowała urodziny z muzyką, tańcami no i tortem\". no i oczywiście bakszysz wskazany ;o)


9.4
lollopop

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Przed wyjazdem miałam mieszane uczucia co do hotelu, było to jedno z nielicznych miejsc jakie pozostało w terminie, który nas interesował(decydowaliśmy się dość późno). Hotel, miejsce, obsługa świetna. Co prawda w dniu przyjazdu zaskoczono nas dodatkową ceną, którą mieliśmy zapłacić (70 $ za 7 dni) jeśli chcemy lepszy pokój! Było warto, dostaliśmy pokój z prywatnym basenem, reszta osób, która nie dopłaciła została umieszczona w "standardowym" miejscu, z widokiem na inny budynek (osobiście nie chciałabym się tam znaleźć), ale jeśli ktoś jedzie do Egiptu aby trochę pozwiedzać - jak najbardziej jest to zrozumiałe. Obawiam się, że obsługa wydająca pokoje została już tak przyzwyczajona do dodatkowych opłat za lepszy standard, że stało się to praktyką, dlatego radzę Wam się na to nastawić. Jedzenie dobre, chociaż średnio urozmaicone - da się przeżyć, w końcu nie jedzie się na wakacje by jeść :) Wycieczkę rezerwowałam ze strony wakacje.pl (Pani Karolino dziekuję za pomoc :) - biurem podróży okazał się Wezyr pierwszy raz miałam okazję jechać z tym biurem i serdecznie polecam. Rezydentka - Pani Ewa wykonuje na miejscu świetną pracę. Jeśli miałby ktoś pytania napiszcie do mnie maila, jakieś fotki również będę mogła wysłać.


7.6
Paweł Kurzynski

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2019
Rodzina z dziećmi

Duży teren, obszerne pokoje. Duże wygodne łóżka ale nie dostawki. Duży wybór jedzenia. Piwo i kola nalewane z butelek. Można dopłacić do pokoju przy basenie gdzie nie każdy ma wstęp. Sprzataja nawet codziennie jeśli się chce. Dwie zjeżdżalnie na terenie hotelu. Vis a vis mały aquapark już w cenie. Dają tam przekąski i napoje ale nie piwo. Mało miejsc zacienionych poza basenem i plaża. Baseny zamykają o 18 a bary przy plaży czy basenie jeszcze wcześniej. Stołówka na tyle mała że czasem trzeba czekać na miejsce. W pierwszym tyg po napoje trzeba było chodzić ze szklanką bo nie mieli ich dość dużo. Płytkie baseny i tylko 3 ogólnie dostępne. Jednak wydaje mi się że w tym roku wakacje są zdecydowanie za drogie. 13tysi za 2+2 za 14 nocy...

Zalety

Duży teren i pokoje. Piwo i napoje z butelek. Duży wybór jedzenie. Aquapark w cenie. Dużo animacji choć nie po polsku.

Wady

Baseny do 18. Bary do 17. Mała stołówka. Mało cienia.


7.6
Pawel Kurzynski

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2019
Rodzina z dziećmi

Hotel to nie Village tyle Resort. Zapomniałem dodać w opinii. Village to hotel 2km wcześniej położony.

Zalety

Duży teren i kilka boisk sportowych.

Wady

Krótko otwarte baseny.


5.2
Przemek Alicja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2017
Para

hotel dosyc duzy male oblozenie 4 polakow reszta ukraincy personel pomocny jeden basen podgrzewany plaza slaba rafy brak .najgorsze to co Nas spotkalo to wycieczka do Izraela Wezyr nie nadaje sie do organizacji takich wycieczek najgorszy autokar ze wszystkich jakie widzielismy komplet w autokarze 50/50 miejsc .Przewodniczka pani Alicja bardzo kompetentna poprosrtu super ogarnieta kobietka pozdrawiamy...wycieczka trwa 36h a nie 24 jak mowia przy sprzedazy dosyc meczaca przygoda a i co istotne ukraincy w autokarze stanowia wiekszosc ogolnie jak na listopad godny polecenia za 1900pln za tydz


8.2
para

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2014
Para

Bylismy w tym hotelu w maju,byl to nasz ktorys wyjazd do egiptu i jestesmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu,to co pisze pan robert jest wyolbrzymione i to bardzo,nie prawda jest ze tylko polacy sa kwaterowani do budynku 14,sa tam i anglicy i rosjanie,a jesli ktos dokona doplaty do pokoju juz w biurze w polsce jest kwaterowany do pokoji przy prywatnych basenach,poznalismy polakow ktorzy doplacili po 200zl od osoby i mieli pokoje wlasnie przy prywatnych basenach,obsluga nie jada posilkow z goscmi,sa przemili i w restauracji biegaja jak mrowki,dbaja by nie bylo zamieszania podczas posilkow,pomagaja w szukaniu wolnych miejsc,jedzenie jak na egipt bardzo dobre,wszystko swieze i gorace,z owocow byly brzoskwinie,nektaryny,pomarancze,greipfrut,mandarynki,jablka,duzo ciast i slodkich buleczek,pyszne zupy zawsze 2 rozne,animacji praktycznie nie ma,cos pod anglikow,animatorzy zajmowali sie przede wszystkim dziecmi,polecamy jak najbardziej ten hotel,pobyt bardzo udany


5.2
Robert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2014
Rodzina z dziećmi

UWAGA !!! Hotel w REMONCIE (stan na kwiecień/maj 2014, mam foto), remontowane jest ; recepcja, lobby, cześć pokoi (budynków) 2 restauracje. Np. remontowane są pokoje wokół "cichego basenu" i mocno słychać odgłosy remontów (szlifierki, wiertarki, kucie) za to dzieci są uciszane dość obcesowo (brytyjskie nie), unosi się smród farb i rozpuszczalników którymi zmywa się resztki farb, unoszą się pyły po szlifowaniu, porozstawiane są rusztowania i wszędzie są pracownicy remontujący. Po godzinie 19 w hotelu nic się nie dzieje (wyjątkiem "bardzo specyficzne" pod względem natężenia dźwięku i jakości animacje dla Brytyjczyków (ok 70 % gości). Praktycznie nic dla dzieci. Obsługa mocno zmanierowana ?tipami", wręcz je wymusza. W hotelu panuje "ciekawy" zwyczaj że obsługa hotelu je posiłki razem z gośćmi ...... Polacy niezależnie od okoliczności i "wykupionego" rodzaju pokoju są kwaterowani w budynku 14, najstarszym, najdalej położonym, z najmniejszymi pokojami ?standard? często z widokami na zaplecze gospodarcze hotelu obok (pralnia, dostawy ?inny bałagan? i droga techniczna) rozkosznych zapachów nie liczę. Ogólnie hotel dość "wiekowy" (w wielu miejscach są jeszcze "brytyjskie gniazdka elektryczne") cześć pokoi szczególnie tych droższych wyremontowana, niewyremontowane raczej mocno zużyte i niezbyt czyste, ogólnie mocno poniżej średniej (5 pobytów w Egipcie), BARDZO skromna oferta All, np. obiad rozpoczyna się o 12.30 kończy o 14.30, w malej restauracji (bardzo okrojony wybór do 16), kolacja zaczyna się o 18,30 z przerwą do 22 , przekąski bardzo niewiele i bardzo krótko. Menu mocno dostosowane do standardów brytyjskich (2 rodzaje fasoli na śniadanie ect.) Hotel posiada dużo basenów ale tylko 2+2 brodziki są ogólnodostępne, reszta to baseny przypisane do budynków (prywatne) więc panuje dość duży tłok. Internet płatny . Na "+" ładna duża plaża i baaaardzo długie molo aż do skraju rafy, indywidualna klima w pokojach (choć dość głośna), piękna zieleń na terenie hotelu ...W uz


3.6
Robert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2014
Rodzina z dziećmi

UWAGA !!! Hotel w REMONCIE (stan na kwiecień/maj 2014, mam foto), remontowane jest ; recepcja, lobby, cześć pokoi (budynków) 2 restauracje. Np. remontowane są pokoje wokół \\\\\\\\\\\\\\\"cichego basenu\\\\\\\\\\\\\\\" i mocno słychać odgłosy remontów (szlifierki, wiertarki, kucie) za to dzieci są uciszane dość obcesowo (brytyjskie nie), unosi się smród farb i rozpuszczalników którymi zmywa się resztki farb, unoszą się pyły po szlifowaniu, porozstawiane są rusztowania i wszędzie są pracownicy remontujący. Po godzinie 19 w hotelu nic się nie dzieje (wyjątkiem \\\\\\\\\\\\\\\"bardzo specyficzne\\\\\\\\\\\\\\\" pod względem natężenia dźwięku i jakości animacje dla Brytyjczyków (ok 70 % gości). Praktycznie nic dla dzieci. Obsługa mocno zmanierowana ?tipami\\\\\\\\\\\\\\\", wręcz je wymusza. W hotelu panuje \\\\\\\\\\\\\\\"ciekawy\\\\\\\\\\\\\\\" zwyczaj że obsługa hotelu je posiłki razem z gośćmi ...... Polacy niezależnie od okoliczności i \\\\\\\\\\\\\\\"wykupionego\\\\\\\\\\\\\\\" rodzaju pokoju są kwaterowani w budynku 14, najstarszym, najdalej położonym z często z widokami na zaplecze gospodarcze hotelu obok (pralnia, dostawy i droga techniczna) rozkosznych zapachów nie liczę. Ogólnie hotel dość \\\\\\\\\\\\\\\"wiekowy\\\\\\\\\\\\\\\" (w wielu miejscach są jeszcze \\\\\\\\\\\\\\\"brytyjskie gniazdka elektryczne\\\\\\\\\\\\\\\") cześć pokoi szczególnie tych droższych wyremontowana, niewyremontowane raczej mocno zużyte i niezbyt czyste, ogólnie mocno poniżej średniej (5 pobytów w Egipcie), BARDZO skromna oferta All, np. obiad rozpoczyna się o 12.30 kończy o 14.30, w malej restauracji (bardzo okrojony wybór do 16), kolacja zaczyna się o 18,30 z przerwą do 22 , przekąski bardzo niewiele i bardzo krótko. Menu mocno dostosowane do standardów brytyjskich (2 rodzaje fasoli na śniadanie ect.) Hotel posiada dużo basenów ale tylko 2+2 brodziki są ogólnodostępne, reszta to baseny przypisane do budynków (prywatne) więc panuje dość duży tłok. Na \\\\\\\\\\\\\\\"+\\\\\\\\\\\\\\\" ładna duża plaża i baaaardzo długie molo aż do skraju rafy, indywidualna klima w pokojach (choć dość głośna), piękna


5.0
sigur

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2010
Para

Plusem hotelu jest położenie - do centrum NABQ zaledwie kilka minut, z kolei stamtąd bez problemu można dostać się do Sharmu. Ponadto ogród hotelowy jest naprawdę duży i zadbany. Ale to wszystkie pozytywne elementy. Hotel powstał w 2007 ale jest już bardzo zniszczony: w pokojach popękane płytki na podłogach, brudne, wykruszone fugi, poniszczone meble, w łazienkach problemy z odpływem wody z \"kabiny prysznicowej\", płytki sprawiające wrażenie niedomytych, zgrzybiałe fugi, brudne lustra. Pokoje są sprzątane niedokładnie. Posiłki były serwowane na wyjątkowo nieprzytulnej sali - trudno to posługiwać się słowem restauracja, były one bez jakiegokolwiek wyrazu, smaku itp., wyjątkowo nie urozmaicone.


9.2
anita

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2010

hotel rewelacyjny bardzo mila obsluga hotelowa egipcjanie wrecz przepadaja za dziecmi dlatego tym bardziej polecam ten hotel rodzina z dziecmi poniewaz animatoprzy zapewniaja mnustwo zabaw i rozrywki dla dzieci.pokoje bardzo duze z olbrzymim lozem my mielismy ok 45m sam pokoj do tego wielka lazienka garderoba korytarz poczatkowo dostalismy pokoj z widokiem na ogrod lecz zmienilismy i nie bylo najmniejszego problemu blizej basenow i z widokiem na morze(bez zadnych dodatkowych oplat)jedzenie bardziej pod anglikow ale dobre i bardzo duzy wybor.plaza po prostu przepiekna morze boskie a jeszcze lepsze rybki kolorowe plywajace w nim polecem bardzo uwazam ze ten hotel zasluguje w pelni na swoje 5 gwiazdek i napewno jeszcze tam wrocimy:-)


9.8
ANIA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2010
Para

Była w tym hotelu w maju i zapewniam, że hotel oraz obsługa jest super!!


4.4
Andrux

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2009
Para

Zgadzam się w 100% z przed i przed i tak dalej opinią o tym hotelu , byłem w nim w 2008 roku i widzę że nic się nie zmieniło , dalej jest to hotel (przepraszam za wyrażenie) \"rasistowski\" jeśli chodzi oczywiście o pochodzenie - POLSKA - Dla polaków oczywiście jest najdalszy kopleks budynków , który jest najbardziej obskurnym ze wszystkich , oczywiście łazienki w nim są - MEGA OBSKURNE - i jest to prawda . A jeśli chodzi o biuro podróży , to nawet ORBIS potrafi wcisnąć taką KIŁĘ . Jeśli chodzi o mnie , to ja osobiście polecam bardziej przyjazny POLAKOM region EGIPTU - HURGHADA


9.8
Roman

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2008

Bardzo miły i przyjazny klientowi hotel. Obsługa tipowana jest bardzo miła i życzliwa. My właśnie dostaliśmy ten jeden z pokoi z wyjściem na odrębny basen było super pokoje bardzo ładne czyste i obszerne, po rozpakowaniu bagaży było jeszcze bardzo dużo miejsca. Kompleks wyposarzony w kilka basenów z czego najwięcej ludzi było właśnie przy tym głownym. Posiłki były różnorodne i obfite. STosując prawidłową procedurę nie mieliśmy większych problemów żołądkowych. Hotel zapewnia dzieciom dosyć dużo zabaw są zjeżdżalnie animacje i mini-club, także małe i te większe dzieci na pewno będą się świetnie bawić. Ogólnie z żoną oceniamy hotel bardzo dobrze i myśle że za rok wrócimy w to samo miejsce. Pozdrawiam


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Coral Sea Holiday Resort

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.