Opinie o hotelu
Continental - Happy Land

5.0
Średni
5 opinii

3.5

54 opinie

*** to duża przesada, hotele które mają trzy gwiazdki wyglądają o wiele lepiej. Pokoje sprzątane codziennie, gorzej z jakością tego sprzątania. 100 metrów do morza to też kłamstwo, ale dojście do morza ok, idzie się drewnianymi podestami. Śniadania codziennie te same, jedzenia jest pod dostatkiem nikomu nie braknie, tylko jakość tych wędlin, parówek i sera żółtego fatalna, nawet kawa ma jakiś dziwny smak. Miejsce spokojne, dobre dla rodzin z dziećmi, bezpieczne. Dla osób niewymagających ok.

JA I MOJA RODZINA PRZEŻYWALIŚMY NIEŻYT ŻOŁĄDKOWO JELITOWY

Wyjazd udany. Sprawny transfer z lotniska. Czyste pokoje, chociaż bardzo małe (wąskie). Czysty duży basen. Jedzenie dobre typowe dla Bułgarii. Polecam.

Z wakacji wróciliśmy wczoraj. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni. Przed wyjazdem czytaliśmy wiele opinii na temat hotelu-również tych negatywnych m.in. na temat niesmacznych posiłków, rzekomego brudu w hotelu, słabej jakości obsługi, dlatego też jechaliśmy do Bułgarii z lekką nutą niepewności. Powiem tak - generalnie szału nie było i szampan z kranu nie leciał, ale jak na cenę, którą zapłaciliśmy jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni. Sam Hotel lekko odnowiony, czysty aczkolwiek w klimacie PRLu. Wifi na recepcji działało (w pokojach jest płatne!), duży bardzo czysty, przepiękny basen (największa zaleta hotelu). Jeśli chodzi o pokoje to ciut przymałe i łóżka średnio wygodne ale po całym dniu szaleństw w wodzie padaliśmy jak muchy. Łazienka z przysznicem, malutka, generalnie czysta aczkolwiek po skorzystaniu trzeba było zamykać drzwi bo nieprzyjemny zapach unosił się na pokój. Nie było mowy o żadnych pająkach, karaluchach i innych gadach. Obsługa bardzo miła (niektórzy mówili po angielsku, inni mniej-zależy na kogo się trafiło). Panie sprzątały pokoje CODZIENNIE, co dla nas było szokiem bo słyszeliśmy wiele narzekań na ten temat. Pościel, ręczniki również wymieniane codziennie. Mało tego jeśli potrzebowaliśmy dodatkowych ręczników Panie służyły pomocą i życzliwością. Jeśli chodzi o samą lokalizację to uważam, że lepiej trafić nie mogliśmy (oczywiście to zależy od tego jakie kto ma oczekiwania). Byliśmy z dziećmi więc potrzebowaliśmy ciszy i spokoju, a jednocześnie chcieliśmy mieć doby punkt wypadowy do innych miejsc w Bułgarii. Wszystko to dostaliśmy. Do niepłatnej, piaszczystej plaży było ok 2 min drogi spacerkiem, do ścisłego centrum Sunny Beach przepełnionego kasynami, klubami, restauracjami, z których i tak nie skorzystalibyśmy bo byliśmy z dziećmi mieliśmy ok 3-4 km spacerkiem przez plażę lub miastem, ale mimo to mogliśmy pójść, zobaczyć, obejrzeć i odhaczyć że widzieliśmy;) Do starożytnego, przepięknego Nessebaru (warto zobaczyć!) mieliśmy tylko 5 km (autobusy kursowały co 15 min za 1,3 leva bilet), a do innych miasteczek również niedaleko (Sozopol łodzią ok 30 km, Pomorie 20 km). Szkoda tylko, że do Warny było daleko, no ale jak chcesz jechać do Warny to wybierz Złote Piaski a nie Słoneczny Brzeg - więc nie ma co narzekać. Poza tym mnóstwo sklepów (najtaniej w supermarkecie Mladost i Perla chociaż trzeba się pokusić o 10-15 minutowy spacer w kierunku centrum Sunny Beach). Na koniec kilka zdań na temat samej restauracji i posiłków. Negatywne opinie na temat bólu brzucha, zatruć, obrzydliwych posiłków wkładamy między bajki. Generalnie jedzenie było apetyczne, urozmaicone (zwłaszcza obiady i kolacje). Dużo warzyw, kasze, ryże, makarony. Jeśli Bułgarzy robili coś typowo pod tzw. turystę (typu frytki, zupy, sałatki ze śmietaną, pizza) to już nie było tak smacznie. Najlepiej smakowała ich prosta, tradycyjna kuchnia do której człowiek przyzwyczaił się bardzo szybko (mało tego nam bardzo służyła!). Od czasu do czasu pojawiały się owoce, jakieś desery (może trochę tego za mało bo np. nie było ani razu fig, które są tam często spotykane) - ale znów nie możemy się do czego przyczepić. Malutki minus tylko za śniadania bo przez cały czas były takie same, choć z drugiej strony zastanawialiśmy się co można by jeszcze dołożyć żeby być usatysfakcjonowanym w 100%? I szczerze mówiąc nic nam nie przyszło do głowy ;) Na koniec dodam, że jeśli ktoś był już w 4 i 5 gwiazdowych hotelach to pewnie nie byłby zachwycony z oferowanego standardu, ale dla osób mniej wymagających, ceniących sobie ciszę i spokój hotel z pewnością można polecić. Ja sam bywałem w Polsce w wielu hotelach i wiem jak mogą wyglądać (od 2 do 5 gwiazdowych) i powiem tak: czasami bywało naprawdę duuużo gorzej;) Pamiętajcie tylko o jednym jeśli hotel w Bułgarii ma 3 gwiazdki to oznacza iż w polskim standardzie są to jedynie 2. Można się na to łatwo nadziać;) Pozdrawiam

Ogólnie mówiąc nie polecam tego hotelu nikomu, nawet największemu wrogowi!!! W hotelu byłam 15 dni. Przy opcji All inclusive w ręczniki nie były wymieniane, a pościel tylko raz. Sprzątanie Pani z obsługi ograniczało się tylko do wynoszenia śmieci. Czasami \"zapominała\" dać papier toaletowy i trzeba było prosić na recepcji. A o mydle i szamponie można zapomnieć, był tylko raz na początku, potem obsługa nie dodawała. Już nawet nie dopominałam się, bo wstyd. Ale to tylko Bułgaria. Jedzenie tragiczne, ciągle to samo. Cienka herbata i kawa z termosu jak dla dzieci na koloniach. Porcje ciasta lub owocu do obiadu wydzielane przez kucharkę tylko jeden rodzaj. Brak brzoskwiń tylko niejadalne śliwki i malutkie gruszki zbierane gdzieś pod drzewem. Oczywiście jak był owoc to ciasta nie było. Nikt wcześniej nas nie poinformował, że dla opcji ALL są lepsze napoje za barem, ale to już szczegół, o którym dowiedzieliśmy się pocztą pantoflową. Generalnie wszystko wydzielane. Na śniadanie tylko ser biały, sztuczny ser żółty, sztuczne salami, mortadela lub parówki, które nawet nie były obrane z folii. Dodatkowo jajecznica lub jaja na twardo. Do tego najgorszej jakości marmolada, jogurt i margaryna z dużego pudełka. Biorąc masło porcjowane okazało się później, że to tez margaryna a nie masło.Stoły z brudnymi, lepiącymi się obrusami. Choćby zmienili raz na tydzień, ale po co szkoda kasy. Jak wyjeżdżaliśmy to zauważyłam, że woda w basenie jest mętna w porównaniu do małego brodzika. Chyba jej dobrze nie filtrowali. Jednym słowem na wszystkim oszczędzali. Nawet tego tańszego picia nie można było nalać w butelkę przed wyjściem na plażę. Pani kazała mi sobie iść do sklepu. Picie w opcji ALL tylko w porze posiłków. Tragedia w taki upał. Nie polecam tego hotelu.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

414 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT33029
Nazwa  Continental - Happy Land
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Hotel zlokalizowany w znanym i lubianym kurorcie Słoneczny Brzeg.

check

Publiczna, piaszczysta plaża ok. 100 m od hotelu,

check

Dla dzieci: brodzik, animacje oraz plac zabaw/

check

Rozrywka: koszykówka, siatkówka plażowa, miniboisko do piłki nożnej, animacje.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.0
Średni
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.2
Hotel
4.2
Położenie
8.2
Pokoje
4.2
Wyżywienie
4.0

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.0
2.4
Ilona

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Para

*** to duża przesada, hotele które mają trzy gwiazdki wyglądają o wiele lepiej. Pokoje sprzątane codziennie, gorzej z jakością tego sprzątania. 100 metrów do morza to też kłamstwo, ale dojście do morza ok, idzie się drewnianymi podestami. Śniadania codziennie te same, jedzenia jest pod dostatkiem nikomu nie braknie, tylko jakość tych wędlin, parówek i sera żółtego fatalna, nawet kawa ma jakiś dziwny smak. Miejsce spokojne, dobre dla rodzin z dziećmi, bezpieczne. Dla osób niewymagających ok.

Zalety

Spokojna okolica, basen

Wady

Posiłki: codziennie to samo,


5.4
OLA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Rodzina z dziećmi

JA I MOJA RODZINA PRZEŻYWALIŚMY NIEŻYT ŻOŁĄDKOWO JELITOWY

Wady

POSIŁKI SĄ NIE DO PRZYJĘCIA STARE MIĘSA PARÓWKI,SOKI ZROBIONE Z WODY I BARWNIKA .WYŻYWIENIE JEST PONIŻEJ POZIOMU ZAKĄSKI OKROPNE


6.8
Magdalena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Rodzina z dziećmi

Wyjazd udany. Sprawny transfer z lotniska. Czyste pokoje, chociaż bardzo małe (wąskie). Czysty duży basen. Jedzenie dobre typowe dla Bułgarii. Polecam.

Zalety

Czysty- codziennie sprzątany, duży basen.

Wady

Małe pokoje.


7.2
Przemek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Rodzina z dziećmi

Z wakacji wróciliśmy wczoraj. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni. Przed wyjazdem czytaliśmy wiele opinii na temat hotelu-również tych negatywnych m.in. na temat niesmacznych posiłków, rzekomego brudu w hotelu, słabej jakości obsługi, dlatego też jechaliśmy do Bułgarii z lekką nutą niepewności. Powiem tak - generalnie szału nie było i szampan z kranu nie leciał, ale jak na cenę, którą zapłaciliśmy jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni. Sam Hotel lekko odnowiony, czysty aczkolwiek w klimacie PRLu. Wifi na recepcji działało (w pokojach jest płatne!), duży bardzo czysty, przepiękny basen (największa zaleta hotelu). Jeśli chodzi o pokoje to ciut przymałe i łóżka średnio wygodne ale po całym dniu szaleństw w wodzie padaliśmy jak muchy. Łazienka z przysznicem, malutka, generalnie czysta aczkolwiek po skorzystaniu trzeba było zamykać drzwi bo nieprzyjemny zapach unosił się na pokój. Nie było mowy o żadnych pająkach, karaluchach i innych gadach. Obsługa bardzo miła (niektórzy mówili po angielsku, inni mniej-zależy na kogo się trafiło). Panie sprzątały pokoje CODZIENNIE, co dla nas było szokiem bo słyszeliśmy wiele narzekań na ten temat. Pościel, ręczniki również wymieniane codziennie. Mało tego jeśli potrzebowaliśmy dodatkowych ręczników Panie służyły pomocą i życzliwością. Jeśli chodzi o samą lokalizację to uważam, że lepiej trafić nie mogliśmy (oczywiście to zależy od tego jakie kto ma oczekiwania). Byliśmy z dziećmi więc potrzebowaliśmy ciszy i spokoju, a jednocześnie chcieliśmy mieć doby punkt wypadowy do innych miejsc w Bułgarii. Wszystko to dostaliśmy. Do niepłatnej, piaszczystej plaży było ok 2 min drogi spacerkiem, do ścisłego centrum Sunny Beach przepełnionego kasynami, klubami, restauracjami, z których i tak nie skorzystalibyśmy bo byliśmy z dziećmi mieliśmy ok 3-4 km spacerkiem przez plażę lub miastem, ale mimo to mogliśmy pójść, zobaczyć, obejrzeć i odhaczyć że widzieliśmy;) Do starożytnego, przepięknego Nessebaru (warto zobaczyć!) mieliśmy tylko 5 km (autobusy kursowały co 15 min za 1,3 leva bilet), a do innych miasteczek również niedaleko (Sozopol łodzią ok 30 km, Pomorie 20 km). Szkoda tylko, że do Warny było daleko, no ale jak chcesz jechać do Warny to wybierz Złote Piaski a nie Słoneczny Brzeg - więc nie ma co narzekać. Poza tym mnóstwo sklepów (najtaniej w supermarkecie Mladost i Perla chociaż trzeba się pokusić o 10-15 minutowy spacer w kierunku centrum Sunny Beach). Na koniec kilka zdań na temat samej restauracji i posiłków. Negatywne opinie na temat bólu brzucha, zatruć, obrzydliwych posiłków wkładamy między bajki. Generalnie jedzenie było apetyczne, urozmaicone (zwłaszcza obiady i kolacje). Dużo warzyw, kasze, ryże, makarony. Jeśli Bułgarzy robili coś typowo pod tzw. turystę (typu frytki, zupy, sałatki ze śmietaną, pizza) to już nie było tak smacznie. Najlepiej smakowała ich prosta, tradycyjna kuchnia do której człowiek przyzwyczaił się bardzo szybko (mało tego nam bardzo służyła!). Od czasu do czasu pojawiały się owoce, jakieś desery (może trochę tego za mało bo np. nie było ani razu fig, które są tam często spotykane) - ale znów nie możemy się do czego przyczepić. Malutki minus tylko za śniadania bo przez cały czas były takie same, choć z drugiej strony zastanawialiśmy się co można by jeszcze dołożyć żeby być usatysfakcjonowanym w 100%? I szczerze mówiąc nic nam nie przyszło do głowy ;) Na koniec dodam, że jeśli ktoś był już w 4 i 5 gwiazdowych hotelach to pewnie nie byłby zachwycony z oferowanego standardu, ale dla osób mniej wymagających, ceniących sobie ciszę i spokój hotel z pewnością można polecić. Ja sam bywałem w Polsce w wielu hotelach i wiem jak mogą wyglądać (od 2 do 5 gwiazdowych) i powiem tak: czasami bywało naprawdę duuużo gorzej;) Pamiętajcie tylko o jednym jeśli hotel w Bułgarii ma 3 gwiazdki to oznacza iż w polskim standardzie są to jedynie 2. Można się na to łatwo nadziać;) Pozdrawiam

Zalety

położenie (5 km od Nessebaru), 2 min. spacerkiem do plaży, 2 km do centrum Suuny Beach miła obsługa generalnie smaczne posiłki (choć śniadania mało urozmaicone) duży, czyściutki basen

Wady

standard hotelu a la wczasy pod gruszą:) mało urozmaicone śniadania


3.0
Monika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Para

Ogólnie mówiąc nie polecam tego hotelu nikomu, nawet największemu wrogowi!!! W hotelu byłam 15 dni. Przy opcji All inclusive w ręczniki nie były wymieniane, a pościel tylko raz. Sprzątanie Pani z obsługi ograniczało się tylko do wynoszenia śmieci. Czasami \"zapominała\" dać papier toaletowy i trzeba było prosić na recepcji. A o mydle i szamponie można zapomnieć, był tylko raz na początku, potem obsługa nie dodawała. Już nawet nie dopominałam się, bo wstyd. Ale to tylko Bułgaria. Jedzenie tragiczne, ciągle to samo. Cienka herbata i kawa z termosu jak dla dzieci na koloniach. Porcje ciasta lub owocu do obiadu wydzielane przez kucharkę tylko jeden rodzaj. Brak brzoskwiń tylko niejadalne śliwki i malutkie gruszki zbierane gdzieś pod drzewem. Oczywiście jak był owoc to ciasta nie było. Nikt wcześniej nas nie poinformował, że dla opcji ALL są lepsze napoje za barem, ale to już szczegół, o którym dowiedzieliśmy się pocztą pantoflową. Generalnie wszystko wydzielane. Na śniadanie tylko ser biały, sztuczny ser żółty, sztuczne salami, mortadela lub parówki, które nawet nie były obrane z folii. Dodatkowo jajecznica lub jaja na twardo. Do tego najgorszej jakości marmolada, jogurt i margaryna z dużego pudełka. Biorąc masło porcjowane okazało się później, że to tez margaryna a nie masło.Stoły z brudnymi, lepiącymi się obrusami. Choćby zmienili raz na tydzień, ale po co szkoda kasy. Jak wyjeżdżaliśmy to zauważyłam, że woda w basenie jest mętna w porównaniu do małego brodzika. Chyba jej dobrze nie filtrowali. Jednym słowem na wszystkim oszczędzali. Nawet tego tańszego picia nie można było nalać w butelkę przed wyjściem na plażę. Pani kazała mi sobie iść do sklepu. Picie w opcji ALL tylko w porze posiłków. Tragedia w taki upał. Nie polecam tego hotelu.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Continental - Happy Land

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.