Opinie o hotelu
Clarion Pinia

6.3
Średni
9 opinii

Bardzo miła obsługa zarówno w recepcji jak też w rastauracji. W hotelu czysto i ciepło. Hotel położony na górce, więc łańcuchy obowiązkowe! Zaletą jest położenie przy stoku Labska, 60m. Do ski-busa 100m. Nawet wybredni mieli wybór w jedzeniu i wszystko smaczne. Dla mnie relacja ceny do jakości super. W przyszłym roku jedziemy do tego samego hotelu.

Bardzo dobre usytuowanie hotelu. Piękne widoki z okien, czyste pokoje, smaczne posiłki w hotelowej restauracji, przemiła i życzliwa obsługa. Pod hotelem stok i dla chcących sprawdzić inne stoki - przystanek skibusa. Możliwość przyjechania z psami.

Hotel dla niewymagających, na pewno nie zasługuje na 4*. Bardzo blisko wyciąg krzesełkowy. Jak ktoś chce pojeździć na łagodniejszym stoku musi jechać i szukać czegoś w okolicy. Obsługa bardzo miła. Posiłki bardzo monotonne. Bufet szwedzki. Jedynie zupa była inna każdego dnia. Napoje do kolacji płatne. Pokoje zaniedbane. Dziurawa pościel, ubytki w kablach elektrycznych, z łazienki bardzo nieprzyjemny zapach z rur odpływowych. Brak podjazdów dla niepełnosprawnych. Do hotelu trzeba wchodzić po schodach. Podjazd, nie odśnieżony. Bez łańcuchów na kołach lepiej się nie wybierać. Wg recepcji \\\"taki mamy klimat\\\" :D Paking dodatkowo płatny. Stół bilardowyi z podartym płótnem. Świetlica dla dzieci bardzo brudna. Zdaje się, że dość dawno nie była odnawiana. Basen ok. Można się zrelaksować ale szału nie ma. Ogólnie hotel nie zachęcający do pobytu.

Niestety to miejsce dostało cztery gwiazdki w 1981 to istny koszmar basen płatny od 14 do 21 bezpłatne rano ha ha ha,obsuga nie miła .W pokoju nie ma wody ani czajnika i wystrój PR.L.

Hotel o bardzo dobrym standardzie.Właśnie wróciliśmy z ferri.Miałam mieszane myśli po przeczytaniu wcześniejszych opini. Ale teraz mogę go polecić nawet wymagającym klientą. Pokoje czyste,jedzenie pyszne, stok na wyciągnięci ręki, skybus w hotelu płatny ale poniżej stoku bezpłatny.Pan w kasie berdzo pomocny udzielił nam informacji na wszystkie pytania dotyczące stoków, skybusów oraz tras. W hotelu narciarnia każdy pokój ma swój boks zamykany na kłódkę.Jedyny minus to parking otwarty niestrzeżony za 150 koron dziennie.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 172 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9504
Nazwa  Clarion Pinia
Miejsce  Czechy / Czeskie Karkonosze / Szpindlerowy Młyn
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, śniadania
Udogodnienia  basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, fitness, tenis, bez paszportu, zwierzęta, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

Popularne centrum sportów zimowych o międzynarodowym charakterze.

check

Wiele restauracji, barów i dyskotek zapewnia atrakcje na każdy wieczór.

check

4 km tor saneczkowy, tor łyżwiarski oraz dla najodważniejszych - loty paralotnią.

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.3
Średni
9 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.7
Hotel
5.3
Położenie
6.9
Pokoje
7.4
Wyżywienie
6.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 9 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.3
8.2
Jarek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2019
Grupa znajomych

Bardzo miła obsługa zarówno w recepcji jak też w rastauracji. W hotelu czysto i ciepło. Hotel położony na górce, więc łańcuchy obowiązkowe! Zaletą jest położenie przy stoku Labska, 60m. Do ski-busa 100m. Nawet wybredni mieli wybór w jedzeniu i wszystko smaczne. Dla mnie relacja ceny do jakości super. W przyszłym roku jedziemy do tego samego hotelu.

Zalety

Kuchnia hotelowa naprawdę smaczna jak na Czechy. Położenie przy stoku. Narciarnia rewelacja.

Wady

Parking nie strzeżony płatny.


10
Magdalena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2019
Grupa znajomych

Bardzo dobre usytuowanie hotelu. Piękne widoki z okien, czyste pokoje, smaczne posiłki w hotelowej restauracji, przemiła i życzliwa obsługa. Pod hotelem stok i dla chcących sprawdzić inne stoki - przystanek skibusa. Możliwość przyjechania z psami.

Zalety

Bardzo dobre usytuowanie hotelu. Piękne widoki z okien, czyste pokoje, smaczne posiłki w hotelowej restauracji, przemiła i życzliwa obsługa. Pod hotelem stok i dla chcących sprawdzić inne stoki - przystanek skibusa. Możliwość przyjechania z psami.

Wady

Brak


5.4
Przemek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2017
Rodzina z dziećmi

Hotel dla niewymagających, na pewno nie zasługuje na 4*. Bardzo blisko wyciąg krzesełkowy. Jak ktoś chce pojeździć na łagodniejszym stoku musi jechać i szukać czegoś w okolicy. Obsługa bardzo miła. Posiłki bardzo monotonne. Bufet szwedzki. Jedynie zupa była inna każdego dnia. Napoje do kolacji płatne. Pokoje zaniedbane. Dziurawa pościel, ubytki w kablach elektrycznych, z łazienki bardzo nieprzyjemny zapach z rur odpływowych. Brak podjazdów dla niepełnosprawnych. Do hotelu trzeba wchodzić po schodach. Podjazd, nie odśnieżony. Bez łańcuchów na kołach lepiej się nie wybierać. Wg recepcji \\\"taki mamy klimat\\\" :D Paking dodatkowo płatny. Stół bilardowyi z podartym płótnem. Świetlica dla dzieci bardzo brudna. Zdaje się, że dość dawno nie była odnawiana. Basen ok. Można się zrelaksować ale szału nie ma. Ogólnie hotel nie zachęcający do pobytu.

Zalety

Blisko do stoku. Ale stok tylko dla zaawansowanych Cicha okolica Całkiem miła obsługa w większości z Rosji ilość jedzenia

Wady

jakość i urozmaicenie jedzenia atrakcje dla dzieci dotarcie do hotelu. Drogi nie przygotowane.


1.0
dominika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2016
Rodzina z dziećmi

Niestety to miejsce dostało cztery gwiazdki w 1981 to istny koszmar basen płatny od 14 do 21 bezpłatne rano ha ha ha,obsuga nie miła .W pokoju nie ma wody ani czajnika i wystrój PR.L.

Zalety

Brak

Wady

Obsługa w recepcji nie uprzejma dla Polaków


9.6
Ala

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2010
Rodzina z dziećmi

Hotel o bardzo dobrym standardzie.Właśnie wróciliśmy z ferri.Miałam mieszane myśli po przeczytaniu wcześniejszych opini. Ale teraz mogę go polecić nawet wymagającym klientą. Pokoje czyste,jedzenie pyszne, stok na wyciągnięci ręki, skybus w hotelu płatny ale poniżej stoku bezpłatny.Pan w kasie berdzo pomocny udzielił nam informacji na wszystkie pytania dotyczące stoków, skybusów oraz tras. W hotelu narciarnia każdy pokój ma swój boks zamykany na kłódkę.Jedyny minus to parking otwarty niestrzeżony za 150 koron dziennie.


6.0
Ryszard

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2010
Rodzina z dziećmi

Hotel dla emerytow z Niemiec i czeskich firm organizujacych szkolenia. Otwarty plac zabaw dla dzieci jest niebezpieczny( ryzyko upadku dzieci z wysokiej kamiennej skarpy, obsluga niestety nie jest zbyt otwarta na uwagi pojedycznych klientow z Polski , czeste zmiany godzin posilku, wszedzie po okolo 30 schodow do pokonania , serwis napojow do posilkow b.drogi , basen ,sauna platna dodatkowo , uwaga na koniec prosze przygotowac sie na platnosc 150 czk za parkowanie dziennie na zwyklym placu ,prosze przypomniec o wymianie recznikow w recepcji ,


4.2
robas

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2009
Rodzina z dziećmi

KATASTROFA! Kolacja sylwestrowa w ramach HB(6500 zl od pary za tydz), po kolacji poszliśmy do pokoju,a po powrocie okazalo się, że nie mamy stolika(wcześniej zarezerwowanego). Wieczór bez jedzenia, napojów,alkoholu(jedna butelka \"szampana\" na 3 stoliki), po 24 podano śmierdzący gulasz, nie było nawet butelki wody mineralnej. Jedzenie podczas naszego tygodniowego pobytu poza wszelką krytyką, śniadania bardzo mało urozmaicone, kawa lura, brak warzyw, z owoców tylko grejfruty i jabłka, kolacje to knedliczki i gulasze, makaron świderki i sos bez smaku. Po prostu brak słów... same negatywy. Woda w basenie zimna, dla dzieci zero atrakcji, z resztą dla dorosłych również. ODRADZAM KAŻDEMU!


5.0
Tomaj

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2009
Rodzina z dziećmi

Jedyna zaleta hotelu to położenie blisko wyciągu Labska. POkoje jakoś spełniają standardy reszta nie bardzo. Arnika to jakiś konglomerat przemysłowy, który 4 gwaiazdki dostał przy oddaniu do użytku i ktoś zapomniał im je zabrać. Posiłki fatalne ! Mało urozmaicone i niesmaczne (chyba że ktoś jest Niemcem z NRD). Tzw. restauracja hotelowa przypomina stołowkę zakładową dużej fabryki, w godzinach szczytu ciężko się dostać do jedzenia (untermensche się pchają, wciskają itp.), smród taki że odechciewa się jedzenia już po wejściu do stołówki. Małe tego posiłki serwowane przez płatną Restaurację nie najlepszej jakości. Ski roomy maleńkie, płatny parking (ponad 1000 kcs za 6 dni)oraz Skibus hotelowy 30 kcs za osobę w jedną stronę.


7.0
EdytaP

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008
Rodzina z dziećmi

Hotel położony przy stoku Labska (ok. 1400 m czerwonej trasy, wyciąg krzesełkowy). Stok dobrze przygotowany, codziennie ratrakowany, naśnieżany. Brak kolejek do wjazdu na górę. W hotelu wypożyczalnia sprzętu narciarskiego, szkóła, przechowywalnia nart. Z hotelu na stok można przejść już w butach narciarskich. Apartament przestronny, wygodny, niestety niesprzątany przez obsługę. Najwięcej uwag do pracowników hotelu, mało pomocni, wręcz nie mili dla gości z Polski. W samym hotelu dużo schodów (wejście brak podjazdu dla wózków), stołówka (po stromych schodach). Posiłki - kuchnia czeska. Mało sałatek i surówek! Do miejscowości Spindleruw Mlyn trzeba dojechać (ok. 3 km), spaceru nie polecam, brak chodnika a droga ruchliwa.



Zobacz na mapie

Clarion Pinia

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.