Opinie o hotelu
Chaberton

6.8
Dobry
6 opinii

Hotel średni, posiłki również, za to bardzo uprzejma oraz pomocna obsługa.

za niewielkie pieniądze hotel bardzo blisko super stoków i w fajnej acz malutkiej miejscowości gdzie jest parę sklepików i atmosfera, rodzinnie prowadzony hotelik z miłym włoskim klimatem w sam raz dla mnie (nie cierpię hoteli sieciowych, więcej atrakcji ale zero atmosfery)

BYLIŚMY Z BIUREM WYGODA TRAVEL OD 19-28,3,2010 BYŁ TO OSTATNI TURNUS W TYM SEZONIE .OGÓLNE WRAŻENIE BARDZO ZŁE .SNIADANIE TO 4PÓŁ PLASTRY MORTADELI 4PÓLPLASTRY SERA ŻÓŁTEGO SERWOWANE NA 4OSOBY/PRZYDZIAŁ NA STOLE/PO INTERWENCJI U PILOTA ZAMIANA MORTADELI NA 1 JAJKO SADZONE LUB 1 JAJKO GOTAWANE .WYDZILONE PO 1 BUŁCE ,O CHLEB TRZEBA BYŁO NIEJEDNOKROTNIE PROSIC KELNERA ,ŁASKAWIE PRzYNIÓŚŁ PARE KROMEK .OGÓLNE WRAZENIE TO TAK JAKBYŚMY PRZYJECHALI ŻEBRAĆ O KROMKĘ PODANEGO CHLEBA .W DZIEN WYJAZU JEDEN PLASTER SERA ZÓLTEGO 1 BUŁKA .CHLEB PODANO TYLKO TOSTOWY,OBSŁUGA CAŁKOWICIE IGNORORUJĄCA TURYSTĘ UDAJĄCA ŻE WZYSTKO JEST OK

Piękny rejon narciarski, ciche, spokojne miasteczko, nieco senny hotel. W połowie wyjazdu hotelowa kuchnia wszystkim gościom zafundowała zatrucie pokarmowe, wg rezydenta była to grypa jelitowa, ciekawe, że zachorowaliśmy jednocześnie. Nikt nie usłyszał przepraszam. Choroba popsuła cały wyjazd.

Niewielki hotel. Rodzinna atmosfera. Położenie umożliwiające w miarę wygodny dostęp do tras narciarskich. Po powrocie do hotelu cisza i spokój.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15129
Nazwa  Chaberton
Miejsce  Włochy / Via Lattea / Sestriere
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  dostęp do internetu, blisko stoku, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.8
Dobry
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.7
Hotel
6.0
Położenie
7.8
Pokoje
7.8
Wyżywienie
6.2

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.8
6.0
mat

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2017
Para

Hotel średni, posiłki również, za to bardzo uprzejma oraz pomocna obsługa.

Zalety

uprzejma obsługa, minibus na stok

Wady

stosunkowo kiepskie posiłki, Internet dostepny jedynie w Lobby, płatne napoje do kolacji (nie alkoholowe)


7.8
Krzysztof

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2010

za niewielkie pieniądze hotel bardzo blisko super stoków i w fajnej acz malutkiej miejscowości gdzie jest parę sklepików i atmosfera, rodzinnie prowadzony hotelik z miłym włoskim klimatem w sam raz dla mnie (nie cierpię hoteli sieciowych, więcej atrakcji ale zero atmosfery)


4.2
MIRKA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2010
Para

BYLIŚMY Z BIUREM WYGODA TRAVEL OD 19-28,3,2010 BYŁ TO OSTATNI TURNUS W TYM SEZONIE .OGÓLNE WRAŻENIE BARDZO ZŁE .SNIADANIE TO 4PÓŁ PLASTRY MORTADELI 4PÓLPLASTRY SERA ŻÓŁTEGO SERWOWANE NA 4OSOBY/PRZYDZIAŁ NA STOLE/PO INTERWENCJI U PILOTA ZAMIANA MORTADELI NA 1 JAJKO SADZONE LUB 1 JAJKO GOTAWANE .WYDZILONE PO 1 BUŁCE ,O CHLEB TRZEBA BYŁO NIEJEDNOKROTNIE PROSIC KELNERA ,ŁASKAWIE PRzYNIÓŚŁ PARE KROMEK .OGÓLNE WRAZENIE TO TAK JAKBYŚMY PRZYJECHALI ŻEBRAĆ O KROMKĘ PODANEGO CHLEBA .W DZIEN WYJAZU JEDEN PLASTER SERA ZÓLTEGO 1 BUŁKA .CHLEB PODANO TYLKO TOSTOWY,OBSŁUGA CAŁKOWICIE IGNORORUJĄCA TURYSTĘ UDAJĄCA ŻE WZYSTKO JEST OK


5.7
asia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2009
Para

Piękny rejon narciarski, ciche, spokojne miasteczko, nieco senny hotel. W połowie wyjazdu hotelowa kuchnia wszystkim gościom zafundowała zatrucie pokarmowe, wg rezydenta była to grypa jelitowa, ciekawe, że zachorowaliśmy jednocześnie. Nikt nie usłyszał przepraszam. Choroba popsuła cały wyjazd.


9.6
Petem

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2009
Para

Niewielki hotel. Rodzinna atmosfera. Położenie umożliwiające w miarę wygodny dostęp do tras narciarskich. Po powrocie do hotelu cisza i spokój.


7.6
Adam P.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Para

Internet jest bezprzewodowy tylko w okolicach recepcji. W pokojach nie działa. Trzeba mieć własny komputer (laptop) bo nie ma ogólno dostepnego komputera żeby coś poklikac :(
Przed hotelem jest przystanek skibusa, do wyciągu jest 800m a od tego wyciągu mozna własciwie dojechac w kazde miejsce.
Jedynym minusem tego rejonu jest to ze wiele fajnych tras jest ciągle zamkniętych bo różne szkoły narciarskie mają tam treningi...Dodam że zawsze trenują na najlepszych trasach.
Na śniadanie zawsze jest to samo, na obiad jest menu z którego się wybiera 3 dania. Nie polecam owoców morza i tuńczyka. Poza tym jest OK.



Zobacz na mapie

Chaberton

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.