Opinie o hotelu
Cataract Layalina & Resort

5.2
Średni
7 opinii

3.0

31 opinii

Opinia hotelu 0 na 10 hotel nie był remontowany Standard prl rdza w łazience często zimna woda niedobre jedzenie powtarzające się codziennie to samo. Agresywni wczasowicze oraz nie pomocny Menadżer szukający winy w bezbronnych ludziach. Mało tego karaluchy w mieszkaniu i pluskwy w łóżku jesteśmy całe pogryzione wakacje pl nic z tym nie robią zbywają nas cały dzień rezydenci tak samo leżymy teraz całe swędzące w pokoju i czekamy na cud.. Rezydent agresywnie powiedział nam ze możemy zmienić hotel ale mamy sobie za to zapłacić. Mamy płacić dodatkowe pieniądze za to ze pogryzły nas pluskwy?! Skandal Najgorszy hotel w jakim byłam PS PROSIMY O ODPOWIEDZ WRESZCIE !

Przez Wakacje.pl straciłem urlop. Zapłacilem za rezerwację, Wakacje.pl nie zarezerwowało hotelu I NIE POINFORMOWAŁO MNIE O TYM. Na dzień przed wylotem po swoim telefonie dowiedziałem się, że hotel nie został zarezerwowany. Na zwrot pieniędzy czekam 7 dni roboczych - urlop właśnie mi się skończył, pieniędzy nadal nie mam. Wakacje.pl ... NIE POLECAM!!!

Krótko mówiąc hotel jest zapuszczony. Wiele zaniedbanych miejsc, nie widać by ktokolwiek się tym specjalnie przejmował. Personel jest miły kiedy kupi ich się bakszyszem. Może z wyjątkiem bagażowego. Plaża w wiele lepszym stanie jak hotel. Jedzenie nie jest szczytem kulinarnych możliwości. Jest przeciętne. O wykwintnych specjałach nie ma co myśleć. Sam Egipt to bardzo ciekawy kraj, zupełnie odmienna kultura, inni ludzie, piramidy niezapomniane.

Główna restauracja przypomina bar mleczny u nas. No może trochę przesadziłem, ale nie wygląda to najlepiej. Wyżywienie, nie najlepsze, wszak niczym się nie otrułem, strułem więc najgorzej też nie było. Po prostu nie można się nastawiać na coś specjalnego. Korzystanie z usług Dr w tym hotelu to duża pomyłka. Bardziej przypomina agenta ubezpieczeniowego. Pokój z wierzchu czysty ale jak wyciągnięcie np klapki spod łóżka rano nie dziwcie się że będzie na nic kurz. Moim zdaniem hotel totalną klapą nie jest ale za taką cenę można lepiej trafić.

Położenie w samym centrum Naama Bay. Zależnie od położenia pokoju głośna lub słyszalna muzyka (walenie) do 3-4 rano - specjalnie nie przeszkadzała ani nam ani małym dzieciom. Hotel OK. Pokoje jak na egipskie warunki OK (czyste i klima działa, pierwsze wrażenie gorsze). Wrócę tam i do tego hotelu.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

1 056 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT6553
Nazwa  Cataract Layalina & Resort
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh / Naama Bay
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.2
Średni
7 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.4
Hotel
4.7
Położenie
5.6
Pokoje
5.4
Wyżywienie
5.1
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
1.0

Tripadvisor

3.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 7 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.2
1.6
Ewelina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Grupa znajomych

Opinia hotelu 0 na 10 hotel nie był remontowany Standard prl rdza w łazience często zimna woda niedobre jedzenie powtarzające się codziennie to samo. Agresywni wczasowicze oraz nie pomocny Menadżer szukający winy w bezbronnych ludziach. Mało tego karaluchy w mieszkaniu i pluskwy w łóżku jesteśmy całe pogryzione wakacje pl nic z tym nie robią zbywają nas cały dzień rezydenci tak samo leżymy teraz całe swędzące w pokoju i czekamy na cud.. Rezydent agresywnie powiedział nam ze możemy zmienić hotel ale mamy sobie za to zapłacić. Mamy płacić dodatkowe pieniądze za to ze pogryzły nas pluskwy?! Skandal Najgorszy hotel w jakim byłam PS PROSIMY O ODPOWIEDZ WRESZCIE !

Zalety

Brak

Wady

-brzydkie pokoje -zbywajacy menadzer - zimna woda pod prysznice - wifi tylko w holu - agresywny rezydent


1.0
Łukasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Przez Wakacje.pl straciłem urlop. Zapłacilem za rezerwację, Wakacje.pl nie zarezerwowało hotelu I NIE POINFORMOWAŁO MNIE O TYM. Na dzień przed wylotem po swoim telefonie dowiedziałem się, że hotel nie został zarezerwowany. Na zwrot pieniędzy czekam 7 dni roboczych - urlop właśnie mi się skończył, pieniędzy nadal nie mam. Wakacje.pl ... NIE POLECAM!!!

Zalety

Wakacje.pl - nie polecam!

Wady

Wakacje.pl - nie polecam


6.8
Hubert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008

Krótko mówiąc hotel jest zapuszczony. Wiele zaniedbanych miejsc, nie widać by ktokolwiek się tym specjalnie przejmował. Personel jest miły kiedy kupi ich się bakszyszem. Może z wyjątkiem bagażowego. Plaża w wiele lepszym stanie jak hotel. Jedzenie nie jest szczytem kulinarnych możliwości. Jest przeciętne. O wykwintnych specjałach nie ma co myśleć. Sam Egipt to bardzo ciekawy kraj, zupełnie odmienna kultura, inni ludzie, piramidy niezapomniane.


6.4
Stanisław

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008

Główna restauracja przypomina bar mleczny u nas. No może trochę przesadziłem, ale nie wygląda to najlepiej. Wyżywienie, nie najlepsze, wszak niczym się nie otrułem, strułem więc najgorzej też nie było. Po prostu nie można się nastawiać na coś specjalnego. Korzystanie z usług Dr w tym hotelu to duża pomyłka. Bardziej przypomina agenta ubezpieczeniowego. Pokój z wierzchu czysty ale jak wyciągnięcie np klapki spod łóżka rano nie dziwcie się że będzie na nic kurz. Moim zdaniem hotel totalną klapą nie jest ale za taką cenę można lepiej trafić.


8.4
Robert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2008
Rodzina z dziećmi

Położenie w samym centrum Naama Bay. Zależnie od położenia pokoju głośna lub słyszalna muzyka (walenie) do 3-4 rano - specjalnie nie przeszkadzała ani nam ani małym dzieciom. Hotel OK. Pokoje jak na egipskie warunki OK (czyste i klima działa, pierwsze wrażenie gorsze). Wrócę tam i do tego hotelu.


3.6
bialymis

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2007
Para

Hotel w mojej opinii zasługuje max. na dwie gwiazdki. Pokoje widoczne na zdjęciu dostępne są w bardzo ograniczonej ilości. Reszta to małe klitki z widokiem na basen (tym co się poszczęści) lub na ścianę. Łazienki to istna katastrofa. Bród, zatkany zlew, cieknąca woda w sedesie, zasłonka na prysznicu z ceraty. Wino w restauracji podawane w plastikowych kubkach. Przez cały pobyt nie widziałam tam nawet kawałka obrusa. Jedzenie monotonne. Obsługa zudzona i mało uczynna bez dodatkowej zapłaty. Zdecydowanie nie polecam! W tej samej cenie można znaleźć hotel o dużo wyższym standardzie.


8.8
Gaja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2007
Para

hotel usytuowany w centrum turystyczno-handlowym
spedzilismy urlop jakiego oczekiwalismy
atmosfera w hotelu bardzo mila
obsluga uczynna


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Cataract Layalina & Resort

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.