Opinie o hotelu
Carmen

6.3
Średni
16 opinii

nie mam uwag. świetny hotel, mila obsluga. POLECAM!

Byłam w Club Olyum Prestige we wrześniu i było cudownie ale... zaczęło się wręcz dramatycznie! Dostałam pokój od strony ulicy gdzie przy otwartym oknie nie dało się rozmawiać. Taki hałas, zgiełk i kurz. Oczywiście zażądałam zamiany pokoju. Po wielkiej awanturze mały, wredny szczurek z recepcji dał mi klucz do 507 tzn. pokój niby w tej wyremontowanej części ale na parterze, bez balkonu i bez OTWIERANYCH okien! czyli smród, zaduch itp. No i w tedy się zaczęło ;) czyli… w następnym dniu dostałam dobry pokój i już było super! Jednak popieram pozostałych „opiniodawców” : hotel z racji usytuowania (z każdej strony ulica i jakiś hałas), standardu pokoi, odległości od plaży, braku barku na plaży, itd. nie zasługuje na 4*. Natomiast nie prawdą jest, że tam jest kiepska kuchnia albo że się nie starają. Kelnerzy nieprawdopodobnie uprzejmi, kucharz super i zawsze miał wszystko na oku. Nigdy nie brakowało talerzy ani sztućców. Tutaj akurat zasługują na 5. Pewnie bym tam jeszcze pojechała bo Icmeler jest piękne ale bywałam w lepszych hotelach w Turcji

Niestety nie było żadnej rozrywki organizowanej przez hotel w ofercie miała byc1x w tygodniu. Dyskoteka bardzo głosna .Pokoiki mikroskopijne, brak nawet haczyków na ręczniki w łazienkach, nie ma gdzie suszyć ręczników po plaży. To powinny być 3* i znacznie taniej. Kuchnia za to bardzo dobra, klenerzy uprzejmi i zawsze uśmiechnięci, no i super miejscowość i położenie hotelu. Do plaży diobre 150 m.

Fatalna obsługa barowa,nie mili,wręcz chamscy barmani. Jedzenie bardzo smaczne,super szef kuchni. Jak na warunki tureckie kuchnia bardzo dobra.

Byłam tam w sierpniu, jestem bardzo zadowolona. Hotel nie jest położony przy samej plaży ale można tam dojść w 4 min. leżaki bezpłatne zarówno przy basenach jak i n a plaży. Jedzenie bardzo smaczne, obsługa mila i zawsze uśmiechnięta, nawet wtedy gdy mają b. dużo pracy. Jedyne zastrzeżenia jakiem mam to do pokoju na parterze, ale za to było cicho ;) POLECEM

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT11854
Nazwa  Carmen
Miejsce  Rumunia / Wybrzeże Morza Czarnego / Venus
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.3
Średni
16 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.9
Hotel
5.6
Położenie
6.6
Pokoje
6.0
Wyżywienie
7.1

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 16 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.3
10
aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2010

nie mam uwag. świetny hotel, mila obsluga. POLECAM!


6.6
Renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2009

Byłam w Club Olyum Prestige we wrześniu i było cudownie ale... zaczęło się wręcz dramatycznie! Dostałam pokój od strony ulicy gdzie przy otwartym oknie nie dało się rozmawiać. Taki hałas, zgiełk i kurz. Oczywiście zażądałam zamiany pokoju. Po wielkiej awanturze mały, wredny szczurek z recepcji dał mi klucz do 507 tzn. pokój niby w tej wyremontowanej części ale na parterze, bez balkonu i bez OTWIERANYCH okien! czyli smród, zaduch itp. No i w tedy się zaczęło ;) czyli… w następnym dniu dostałam dobry pokój i już było super! Jednak popieram pozostałych „opiniodawców” : hotel z racji usytuowania (z każdej strony ulica i jakiś hałas), standardu pokoi, odległości od plaży, braku barku na plaży, itd. nie zasługuje na 4*. Natomiast nie prawdą jest, że tam jest kiepska kuchnia albo że się nie starają. Kelnerzy nieprawdopodobnie uprzejmi, kucharz super i zawsze miał wszystko na oku. Nigdy nie brakowało talerzy ani sztućców. Tutaj akurat zasługują na 5. Pewnie bym tam jeszcze pojechała bo Icmeler jest piękne ale bywałam w lepszych hotelach w Turcji


6.4
Irena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Niestety nie było żadnej rozrywki organizowanej przez hotel w ofercie miała byc1x w tygodniu. Dyskoteka bardzo głosna .Pokoiki mikroskopijne, brak nawet haczyków na ręczniki w łazienkach, nie ma gdzie suszyć ręczników po plaży. To powinny być 3* i znacznie taniej. Kuchnia za to bardzo dobra, klenerzy uprzejmi i zawsze uśmiechnięci, no i super miejscowość i położenie hotelu. Do plaży diobre 150 m.


6.0
Stanisław

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Fatalna obsługa barowa,nie mili,wręcz chamscy barmani. Jedzenie bardzo smaczne,super szef kuchni. Jak na warunki tureckie kuchnia bardzo dobra.


8.4
agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Byłam tam w sierpniu, jestem bardzo zadowolona. Hotel nie jest położony przy samej plaży ale można tam dojść w 4 min. leżaki bezpłatne zarówno przy basenach jak i n a plaży. Jedzenie bardzo smaczne, obsługa mila i zawsze uśmiechnięta, nawet wtedy gdy mają b. dużo pracy. Jedyne zastrzeżenia jakiem mam to do pokoju na parterze, ale za to było cicho ;) POLECEM


8.8
kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Czy ktoś w najbliższym czasie wybiera się do tego hotelu? Bardzo proszę o info na nr gg 4008795. Z góry dziękuję.


2.6
Wojciech

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2009

Czytając relacje osób, które chwaliły ten hotel mam wrażenie, że byłem w zupełnie innym. Pokoje brudne, część umieszczona w suterynach-zatęchłych i ciemnych norach(numery 101-124). Część nad dyskoteką (numery301-308), gdzie w jej trakcie wewnątrz pokoju było głośniej niż na balkonie. Wiele (większość) zdjęć, które można pooglądać w folderach jest nieaktualnych. Jedzenie monotonne, w dodatku brakowało miejsc, często też talerzy i sztućców. Często po przyniesieniu okazywało się, że są one niedomyte. Obsługa w recepcji traktowała gości (nie tylko Polaków) jak kogoś, kto im w pracy przeszkadzał. Generalnie przychylam się do zdania juz tutaj przeczytanego-ten hotel powiniwn zniknąc z oferty Polskich biur podróży. WYSTRZEGAĆ SIĘ OYLUM.


4.0
Marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2009

Byłem w hotelu Club Oylum Prestige w Icmeler w lipcu 2009 r. Dopiero na miejscu okazało się, że hotel ten nie posiada żadnych gwiazdek przyznawanych przez tureckie Ministerstwo Turystyki i Kultury. W związku z tym wiele pokojów ma bardzo niski standard - przypadł mi pokój ze skosem dachowym, z brudnymi ścianami, w łazience dziura w suficie zamiast wywietrznika, uszkodzony TV stojący na lodówce, z klimatyzacji dochodził zapach stęchlizny. Na korytarzu otwarte skrzynki bezpiecznikowe.Wymiana pokoju okazała się niemożliwa z uwagi na wrogi stosunek managera i recepcjonistów oraz pasywną postawę rezydenta i tureckiego kontrahenta biura. Park wodny nie istnieje - jest tylko jedna zjeżdżalnia. Menu monotonne (na deser przez 14 dni były tylko arbuzy i melony, na podwieczorek stare kruche ciasteczka.Kolejki po jedzenie w stołówce. Na zewnątrz ptasie odchody na stołach.Moim zdaniem ten hotel powinien jak najszybciej zniknąć z oferty polskich biur podroży.


2.6
Marcin

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Najgorszy hotel w jakim do tej pory byłem


4.6
xx

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Hotel nie zasługuje na 4*. Pokoje - max. 3*, czystość - max. 2*. Jedzenie - ok. Stołówka - max. 2 *


7.8
AGA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

nie ta cena,za to co oferują


2.0
Dorota

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Hotel nie zasługuje nawet na 3 * zdecydowanie odradzam


2.0
Stefan

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Beznadziejny hotel


9.6
Dawid

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Bardzo fajnie hotel czysty składajacy sie z 6 czesci fajnie ustyulowany i prawie wszystko ok. Po 3 najwieksze: Plusy(+)- Usytułowanie , jedzenie ,przyjazna obsługa Minusy(-)-Mrowki(sa wszedzie nawet w niektorych pokojach!!!),Malo spokojnych zacisznych miejsc do odpoczynku(ciagle gra glosno muzyka),wielkosc hotelu hotel ma okolo 400 3-osobowych pokoji. OGOLNIE OK !!!! a przy okazji szukam osoby z tego hotelu w dniach pobytu od 13 - 20 lipca 2009 imie irmina nie wiem ile lat ale mloda z okolic katowic ma dwoch braci mieszkała w pokoju 142 na pierwszym pietrze. Jesli ktos ja zna prosze o kontakt GG 5086210.


9.2
Kamil

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Fajny hotel, miła obsługa, super jedzenie.


9.4
Magdalena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

brak



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.