Opinie o hotelu
Caprea (ex Dora Beach)

4.9
Słaby
2 opinie

Był to mój kolejny pobyt w Turcji, niestety ten hotel nie zasługuje na 4* :( Dużym plusem hotelu jest pobliska plaża i ogród. Hotel podobno po remoncie ale niestety stan pokoi i wyposażenia na to nie wskazuje (połamane drzwi od łazienki, urwane klamki, zniszczone wyposażenie) i wszechogarniający brud w części wspólnej. Obsługa słabo zna język angielski, przy posiłkach często mylono zamówienia, czasami czas oczekiwania na obsługę był długi, posiłki główne były serwowane przez kelnerów, niestety często były zimne. To czy goście zostali obsłużeni często zależało od humoru obsługi zwłaszcza w ogrodzie. Goście z zewnątrz byli lepiej traktowani niż goście hotelowi.

Hotel okazał się dużym rozczarowniem. Największy minus to niedobre jedzenie oraz bardzo słaba obsługa. Chociaż położenie hotelu jest bardzo dobre (przy samej plaży) a widok z restauracji przepiękny, wszystko psuje niski standard i obsługa - na 4* to on nie zasługuje na pewno. 2-3* max. Można odnieść wrażenie, że płaci się tylko za lokalizację - pozatym goście nie są w ogóle "goszczeni" w tym hotelu, Obsługa nie dba o czystośc, także brudne obrusy i klejące się menu to standard. Szklanki nie były myte tylko opłukiwane, a lód nakładany ręką, co było widać kiedy stało się przy barze.. Opcja all inclusive jest b.słaba, na śniadanie bufet ale ciężko coś wybrać, na obiad i kolację również zimny bufet (drzwi na taras szeroko otwarte także "zimny bufet" świeżością nie grzeszył po godzinie) oraz do wyboru dania na ciepło zamawiane u kelnera (jeżeli zechce się mu podejść do stolika). Kelnerzy często mylili zamówienia, także najlepiej było pokazywać palcem w menu co chcemy zamówić Oferta niestety nie była bogata, 6 dań głównych w tym jedno to zwykłe frytki,, drugie to warzywa... Wszystkie dania z menu prezentowane są przy wejsciu do restauracji i wyglądają raczej mało apetycznie...porcje małe i często zimne (a przecież po to się zamawia jedzenie u kelnera aby były świeżo podane na ciepło). jedyne co nam smakowało to deser - różne rodzaje ciastek i bułeczek, torciki, figi, morele suszone i dużo bardzo słodkich typowo tureckich przysmaków z miodem. Widać było że zamawiane sa z cukierni. Od 14-16 można było zamawiać na dole w bufecie pizze która była OK. Raz zamówiliśmy tam też cheeseburgera i tosta z serem - czekaliśmy na to przeszło pół godziny, a i tak okazalo sie kompletnie nie zjadliwe (pieczywo śmierdziało wilgocią) No i w burgerze oczywiście nie było sera - niestety nie pomaga nawet powtarzanie na koniec przez kelnera zamówienia za każdym razem... trzeba sie przyzwyczaić do pomyłek, i olewania przez obsługę;p szczególnie wieczorem - kelnerzy serwują osobom przychodzącym z zewnątrz, a klienci hotelu są ignowani

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 456 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT22881
Nazwa  Caprea (ex Dora Beach)
Miejsce  Turcja / Wybrzeże Egejskie / Marmaris
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Urokliwe wioski i miasteczka z białymi domami

check

Krystalicznie czysta woda idealna do kąpieli i snorkelingu

check

Antyczne zabytki, takie jak Efez, i ruiny starożytnych miast

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.9
Słaby
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.0
Hotel
3.5
Położenie
9.5
Pokoje
4.5
Wyżywienie
3.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.9
4.8
Megi

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2014
Grupa znajomych

Był to mój kolejny pobyt w Turcji, niestety ten hotel nie zasługuje na 4* :( Dużym plusem hotelu jest pobliska plaża i ogród. Hotel podobno po remoncie ale niestety stan pokoi i wyposażenia na to nie wskazuje (połamane drzwi od łazienki, urwane klamki, zniszczone wyposażenie) i wszechogarniający brud w części wspólnej. Obsługa słabo zna język angielski, przy posiłkach często mylono zamówienia, czasami czas oczekiwania na obsługę był długi, posiłki główne były serwowane przez kelnerów, niestety często były zimne. To czy goście zostali obsłużeni często zależało od humoru obsługi zwłaszcza w ogrodzie. Goście z zewnątrz byli lepiej traktowani niż goście hotelowi.

Zalety

piękna plaża i ogród

Wady

posiłki obsługa czystość


5.0
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2012
Para

Hotel okazał się dużym rozczarowniem. Największy minus to niedobre jedzenie oraz bardzo słaba obsługa. Chociaż położenie hotelu jest bardzo dobre (przy samej plaży) a widok z restauracji przepiękny, wszystko psuje niski standard i obsługa - na 4* to on nie zasługuje na pewno. 2-3* max. Można odnieść wrażenie, że płaci się tylko za lokalizację - pozatym goście nie są w ogóle "goszczeni" w tym hotelu, Obsługa nie dba o czystośc, także brudne obrusy i klejące się menu to standard. Szklanki nie były myte tylko opłukiwane, a lód nakładany ręką, co było widać kiedy stało się przy barze.. Opcja all inclusive jest b.słaba, na śniadanie bufet ale ciężko coś wybrać, na obiad i kolację również zimny bufet (drzwi na taras szeroko otwarte także "zimny bufet" świeżością nie grzeszył po godzinie) oraz do wyboru dania na ciepło zamawiane u kelnera (jeżeli zechce się mu podejść do stolika). Kelnerzy często mylili zamówienia, także najlepiej było pokazywać palcem w menu co chcemy zamówić Oferta niestety nie była bogata, 6 dań głównych w tym jedno to zwykłe frytki,, drugie to warzywa... Wszystkie dania z menu prezentowane są przy wejsciu do restauracji i wyglądają raczej mało apetycznie...porcje małe i często zimne (a przecież po to się zamawia jedzenie u kelnera aby były świeżo podane na ciepło). jedyne co nam smakowało to deser - różne rodzaje ciastek i bułeczek, torciki, figi, morele suszone i dużo bardzo słodkich typowo tureckich przysmaków z miodem. Widać było że zamawiane sa z cukierni. Od 14-16 można było zamawiać na dole w bufecie pizze która była OK. Raz zamówiliśmy tam też cheeseburgera i tosta z serem - czekaliśmy na to przeszło pół godziny, a i tak okazalo sie kompletnie nie zjadliwe (pieczywo śmierdziało wilgocią) No i w burgerze oczywiście nie było sera - niestety nie pomaga nawet powtarzanie na koniec przez kelnera zamówienia za każdym razem... trzeba sie przyzwyczaić do pomyłek, i olewania przez obsługę;p szczególnie wieczorem - kelnerzy serwują osobom przychodzącym z zewnątrz, a klienci hotelu są ignowani



Zobacz na mapie

Caprea (ex Dora Beach)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.