Opinie o hotelu
Cantilena

5.7
Średni
2 opinie

Byłam w lipcu 2018 z biurem Rego-bis. Organizator bardzo kompetentny, pilot p. Maciej super, rezydentka pracująca w kilku hotelach, bardo miła i pomocna w organizowaniu wycieczek fakultatywnych, mięliśmy z nią częsty kontakt. Ravda jest przedmieściem Nessabar. Dużo kafejek, restauracji i tanich kramów . Hotel mieści się dwie min. od wąskiej i brudnej plaży. 1 min od przystanku autobusowego, można dojechać do Burgas lub Słonecznego Brzegu. Jestem średnio wymagającą osobą, a więc korzystałam w hotelu tylko z śniadań. Jak to we wszystkich hotelach w krajach Bałkańskich o tym standardzie tzn. ser typ feta , kiepskie wędliny, parówki, jajka, dżemy, ser żółty,kawa, herbata ziołowo-miętowa, pomidory, ogórki, ciasta, owoce. Wszystko świeże. Kelnerzy i personel bardzo mili. Bar, recepcja czysta, przyjemna. Basen mały, tuż przy ulicy, ale czysty. Niestety w pokojach śmierdzi, bardzo dużo pleśni w łazienkach(nie tylko w moim pokoju). Balkoniki małe , ledwo mieści się suszarka i dwa krzesełka. Moim zdaniem odpowiada standardom trzech gwiazdek.

Wróciliśmy z tego hotelu i informuje że jest kiepsko pod wieloma względami czego nie udało mi się doczytać przed wyjazdem bo znalazłam tylko bardzo dobre opinie. Tylko pokoje ok, jedzenie marne, jak już były owoce to zepsute, zero urozmaicenia nawet kolor dżemu się nie zmieniał,obsługa łaskę robiła ze coś robi , SPA to piwnica zawalona gratami z napisem na drzwiach i na budynku , hotel przy głównej ulicy kurz i szum.do starego miasta ze 4 km a nie 2 km . najbliższa plaża wąska i nie chce nawet wiedzieć jak wygląda w lipcu i sierpniu .

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

459 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18628
Nazwa  Cantilena
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Nesebyr
Wyżywienie  śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.7
Średni
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.0
Hotel
6.0
Położenie
7.0
Pokoje
6.5
Wyżywienie
4.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.7
6.4
Renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Para

Byłam w lipcu 2018 z biurem Rego-bis. Organizator bardzo kompetentny, pilot p. Maciej super, rezydentka pracująca w kilku hotelach, bardo miła i pomocna w organizowaniu wycieczek fakultatywnych, mięliśmy z nią częsty kontakt. Ravda jest przedmieściem Nessabar. Dużo kafejek, restauracji i tanich kramów . Hotel mieści się dwie min. od wąskiej i brudnej plaży. 1 min od przystanku autobusowego, można dojechać do Burgas lub Słonecznego Brzegu. Jestem średnio wymagającą osobą, a więc korzystałam w hotelu tylko z śniadań. Jak to we wszystkich hotelach w krajach Bałkańskich o tym standardzie tzn. ser typ feta , kiepskie wędliny, parówki, jajka, dżemy, ser żółty,kawa, herbata ziołowo-miętowa, pomidory, ogórki, ciasta, owoce. Wszystko świeże. Kelnerzy i personel bardzo mili. Bar, recepcja czysta, przyjemna. Basen mały, tuż przy ulicy, ale czysty. Niestety w pokojach śmierdzi, bardzo dużo pleśni w łazienkach(nie tylko w moim pokoju). Balkoniki małe , ledwo mieści się suszarka i dwa krzesełka. Moim zdaniem odpowiada standardom trzech gwiazdek.

Zalety

Byłam w lipcu 2018 . Hotel 2min od wąskiej brudnej plaży. Bardzo dobre możliwości komunikacyjne, blisko przystanku,częste kursy autobusów do Nessebar i Burgas. Przyjemny bar, miła obsługa.

Wady

W pokojach, a szczególnie w łazienkach śmierdzi , dużo pleśni


5.0
Mrowa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2013
Para

Wróciliśmy z tego hotelu i informuje że jest kiepsko pod wieloma względami czego nie udało mi się doczytać przed wyjazdem bo znalazłam tylko bardzo dobre opinie. Tylko pokoje ok, jedzenie marne, jak już były owoce to zepsute, zero urozmaicenia nawet kolor dżemu się nie zmieniał,obsługa łaskę robiła ze coś robi , SPA to piwnica zawalona gratami z napisem na drzwiach i na budynku , hotel przy głównej ulicy kurz i szum.do starego miasta ze 4 km a nie 2 km . najbliższa plaża wąska i nie chce nawet wiedzieć jak wygląda w lipcu i sierpniu .



Zobacz na mapie

Cantilena

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.