Opinie o hotelu
Cancar

3.2
Słaby
1 opinia

Dużo jeżdżę po świecie ale jeszcze takiego koszmaru jak ten pożałowania godny \"pensjonat\" nie widziałam. Brudno, głośno, pokój to karcer 2 na 2 metry. Nie wszystkie pokoje są takie małe ale ten, który my otrzymaliśmy był właśnie taki. Po dopłacie 50 euro właścicielka zaoferowała nam zmianę pensjonatu. Zgodziliśmy się ale tej sprawy nie zostawimy bez reklamacji. Posiłki koszmar: brud aż się lepił, muchy na jedzeniu, kto nie wstał wcześniej na śniadanie to mógł zapomnieć o jakimś wyborze, zostawały ochłapy. Podaję maila w celu poinformowania wszystkich chętnych o szczegółach (wyślę prawdziwe zdjęcia) a także w razie konsultacji co do roszczeń. Wakacje.pl skreślam na zawsze, portal nie dba o renomę współpracując z oszustami pn \"Volare Travel\"

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT22248
Nazwa  Cancar
Miejsce  Chorwacja / Dalmacja Środkowa / Biograd
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje

Nasi klienci docenili

check

Malownicze wybrzeże z pięknymi plażami i turkusowym morzem

check

Zabytkowe miasta, takie jak Split, z pałacem Dioklecjana

check

Wyspy Hvar i Brač oferujące luksusowe kurorty i winnice

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.2
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.0
Hotel
5.0
Położenie
4.0
Pokoje
2.0
Wyżywienie
3.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.2
3.2
Hanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2011
Para

Dużo jeżdżę po świecie ale jeszcze takiego koszmaru jak ten pożałowania godny \"pensjonat\" nie widziałam. Brudno, głośno, pokój to karcer 2 na 2 metry. Nie wszystkie pokoje są takie małe ale ten, który my otrzymaliśmy był właśnie taki. Po dopłacie 50 euro właścicielka zaoferowała nam zmianę pensjonatu. Zgodziliśmy się ale tej sprawy nie zostawimy bez reklamacji. Posiłki koszmar: brud aż się lepił, muchy na jedzeniu, kto nie wstał wcześniej na śniadanie to mógł zapomnieć o jakimś wyborze, zostawały ochłapy. Podaję maila w celu poinformowania wszystkich chętnych o szczegółach (wyślę prawdziwe zdjęcia) a także w razie konsultacji co do roszczeń. Wakacje.pl skreślam na zawsze, portal nie dba o renomę współpracując z oszustami pn \"Volare Travel\"



Zobacz na mapie

Cancar

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.