Opinie o hotelu
Cala Millor Garden

8.7
Bardzo dobry
10 opinii

4.0

2023 opinie

Hotel pierwsza klasa, czyściutko, pięknie, zapewnione animacje także naprawdę jest co robić. Bardzo miła obsługa i chętna do pomocy z każdą najmniejszą rzeczą.

Hotel bardzo mi się podobał. Obsługa hotelowa wspaniała. Super animacje wieczorne prowadzące przez zachwycającą, genialną panią Sonię.

Hotel na 1-szy rzut oka nie wygląda na podawane 4*, ale wystrój pokoi, obsługa i posiłki (korzystaliśmy z HB) już na pewno tak. Było czysto, pachnąco i bardzo smacznie.

Generalnie polecam wszystkim. Pewne udane wakacje.

Masa niemieckich turystów w hotelu i na plaży również. Głownie emeryci,niemcy, średnia wieku to 80lat, na plaży także. Kolejny minus to jedzenie. Zimne, niedogotowane, niesmaczne, czeka się w kolejce po kawałek ryby, mięsa które kucharz zaczyna smażyć po zapytaniu ile kawałków zjemy. Hotel próbował zaoszczędzić na nas co było widoczne na każdym kroku. To moje szóste wakacje w Hiszpanii, nie spotkałam się z czymś takim. Często czegoś brakowało, kończyło się I nie było dokładane, a jeśli coś zosało, nastęnego dnia pojawiał się ponownie. nic się nie marnowało nawet pieczywo z poprzedniego dnia. Ograniczona ilość np. deserów i nie tylko. To na pewno nie było all inclusive premium. Pokoje ładne, ale niedokładnie sprzątane, pewnie też wprowadzili oszczędności również na tym. Słabe animacje wieczorem, Hotelu nie polecam, za mniejsze pieniądze można znaleźć inne fajniejsze i bardziej sprzyjające miejsca do wypoczynku

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 276 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT22905
Nazwa  Cala Millor Garden
Miejsce  Hiszpania / Majorka / Cala Bona
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, fitness, darmowe wifi, tenis, rowery, golf, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Bogata oferta sportowo-rekreacyjna: 2 baseny, kort tenisowy, aerobik, minigolf, tai-chi, pilaste, sala fitness, jacuzzi, sauna.

check

Atrakcyjne położenie: ok. 2 km od centrum Cala Millor, ok. 20 km Cala Ratjada, ok. 20 km od Manacor.

check

Tylko 200 m do piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do wody.

check

Malownicze zatoczki z turkusową wodą i białymi plażami

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.7
Bardzo dobry
10 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.6
Hotel
8.5
Położenie
9.0
Pokoje
8.9
Wyżywienie
8.7
Atrakcje dla dzieci
9.5
Sport i rozrywka
9.0

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 10 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.7
9.0
Daniel

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Para

Hotel pierwsza klasa, czyściutko, pięknie, zapewnione animacje także naprawdę jest co robić. Bardzo miła obsługa i chętna do pomocy z każdą najmniejszą rzeczą.

Zalety

Animacje Czystość Jedzenie


10
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Hotel bardzo mi się podobał. Obsługa hotelowa wspaniała. Super animacje wieczorne prowadzące przez zachwycającą, genialną panią Sonię.

Zalety

Basen kryty - jeden z większych jaki spotykałam w hotelach. Bardzo profesjonalna, pomocna obsługa i pracownicy recepcji. Duża, przestronna stołówka, z wyjściem do ogrodu, gdzie można było dokończyć śniadanie i kolację. Ogromny wybór pysznego jedzenia. Raj dla łasuchów. Blisko przystanku autobusowego, z którego można podróżować po całej wyspie.

Wady

Brak


8.8
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Grupa znajomych

Hotel na 1-szy rzut oka nie wygląda na podawane 4*, ale wystrój pokoi, obsługa i posiłki (korzystaliśmy z HB) już na pewno tak. Było czysto, pachnąco i bardzo smacznie.

Zalety

Woda z saturatorów dostępna dla wszystkich przez całą dobę, również podczas kolacji choć pisało że napoje dodatkowo płatne. Zaletą jest również polska animatorka Sonia Pala, która bezinteresownie i z zaangażowaniem pomagała poruszać się po Calla Milor i Majorce.

Wady

Mi się podobało. Nie znalazłam


8.4
Jacek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2016
Para

Generalnie polecam wszystkim. Pewne udane wakacje.

Zalety

Czysto,miła obsługa,spokój,cisza,za...sta atmosfera ,pozdrawiamy Panią Polkę, która przed kolacjami wcielała się w a to Meksykankę a to w Majorkankę -Przesympatyczna kochana osoba i wszyscy pozostali również. Pozdrawiam animatorów a szczególnie tego, który obiecał mi czerwone Ferrari :-))) Brak dzieci!!! Super Wakacje. Dziękuję !

Wady

Doba hotelowa kończy się dla wszystkich o 12.00. Nikt nie pomyślał o pasażerach lecących do Warszawy około 3.00 dnia następnego po opuszczeniu pokoju. Jest możliwość dopłaty 35 E za pokój. Ale liczę, że właściciele hotelu wyjdą z mądrą inicjatywą tym gościom, którzy wyjeżdżają od nich najpóźniej.


3.2
Joanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Para

Masa niemieckich turystów w hotelu i na plaży również. Głownie emeryci,niemcy, średnia wieku to 80lat, na plaży także. Kolejny minus to jedzenie. Zimne, niedogotowane, niesmaczne, czeka się w kolejce po kawałek ryby, mięsa które kucharz zaczyna smażyć po zapytaniu ile kawałków zjemy. Hotel próbował zaoszczędzić na nas co było widoczne na każdym kroku. To moje szóste wakacje w Hiszpanii, nie spotkałam się z czymś takim. Często czegoś brakowało, kończyło się I nie było dokładane, a jeśli coś zosało, nastęnego dnia pojawiał się ponownie. nic się nie marnowało nawet pieczywo z poprzedniego dnia. Ograniczona ilość np. deserów i nie tylko. To na pewno nie było all inclusive premium. Pokoje ładne, ale niedokładnie sprzątane, pewnie też wprowadzili oszczędności również na tym. Słabe animacje wieczorem, Hotelu nie polecam, za mniejsze pieniądze można znaleźć inne fajniejsze i bardziej sprzyjające miejsca do wypoczynku

Zalety

położenie super, blisko plaży ładna okolica hotel dla osób starszych, spokojnie I cicho, goście to emeryci, w przewadze niemcy

Wady

słabe jedzenie, kolejki po wszystko, po skończeniu nie dokładane, widoczna oszczędność na wszystkim marne animacje nidosprzątane pokoje


9.6
BKP

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2016
Para

Polecamy w 100%. Chociaż przy wylotach z Gdańska pobyt skraca się prawie o cały dzień.

Zalety

Świetni animatorzy, miła obsługa.


9.4
Krystyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2015
50+

Wspaniałe animatorki Magda i Justyna, Pomocne w każdej sytuacji.

Zalety

Czystośc w hotelu,wymiana pościeli i ręczników codziennie.Ranne animacje.Wieczorne animacje .

Wady

nie ma


9.6
Leszek Winiarek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2015
Para

Na lotnisku w Palmie, pomimo jego gigantycznych rozmiarów, łatwo odnaleźliśmy rezydentów Grekosa, którzy pokierowali nas do właściwych autobusów. W hotelu przywitano nas lampką szampana, podczas której recepcjonistka załatwiła wszystkie formalności, przydzieliła pokój i wyjaśniła niektóre niuanse (np. to, że w momencie otworzenia drzwi lub balkonu automatycznie wyłącza się klimatyzacja). Później tylko same naj... - 46 programów TV i niezliczona ilość programów radiowych, zdezynfekowana toaleta, czyściutkie, ułożone w \\\"łabędzia\\\" ręczniki, yoga, water-dancing, gry i animacje... A wszystko to prowadzone również w języku polskim!

Zalety

Czystość, funkcjonalność, przemiła obsługa, wszelakie rozrywki prowadzone również w języku polskim. Dla mnie zaletą jest także to, że hotel nie przyjmuje dzieci.

Wady

Ktoś mógłby się przyczepić że w pobliżu jest hipodrom (\\\"swojskie\\\" odgłosy i zapachy), tor wyścigów gokartowych, gdzie ludzie szaleli do późnej nocy, ogromny plac zabaw dla dzieci z dmuchanymi zjeżdżalniami (szum wentylatorów) - mnie to jednak kompletnie nie przeszkadzało.


9.8
Grzesiek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2013
Rodzina z dziećmi

Fantastyczny hotel dobrze wyposażony rewelacyjne jedzenie super basen i dużo atrakcji. Czego chcieć więcej dodatkowo cena wyjazdu dwutygodniowego była wyjątkowo korzystna zakupiłem pobyt na centrumwakacji.pl opłacało się!!!


9.5
Magda M.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2012

Rewelacja wprost!Wszystko gra i jest na wysokim poziomie; obsługa miła, czysto wszędzie, blisko do plaży, jedzenie pyszne i różnorodne!Nie czytajcie opinii malkontentów, tylko pakujcie walizki i ruszajcie do Cala Millor Garden!Gorąco polecam!


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Cala Millor Garden

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.