Opinie o hotelu
Breezes Bella Costa

5.9
Średni
5 opinii

Hotel nadaje się do kapitalnego remontu (albo wyburzenia) i bynajmniej nie chodzi tutaj o huragan Irma. Jest w tak opłakanym stanie, że szkoda mówić - 4* miał może 20 lat temu. Jedzenie jałowe, słabe, tłustę i mieliśmy problemy po nim (mówie o grupie polaków a nie tylko o sobie). Restauracja Włoska była przyzwoita i pani która robiła omlety na śniadanie wiedziała jak powinien wyglądać omlet. Co chwile jakieś chrząstki w mięsie, mięso tłuste, nie nieczyszczone ze ścięgna (kalmary były smaczne, ale niestety przez to, że nie były poprawnie oczyszczone były nie do przeżucia) . Duży wybór smacznego rumu. Obsługa dobra, aczkolwiek uśmiechu u nich nie zaznasz za często bez CUC\'a . Internet płatny 1 CUC\'a za 1h.

Hotel dla chcących wypocząć a nie szukać dziury w całym. Dla szukaczy idealnej czystości oraz warunków rodem z hoteli z bajki nie polecam. Amatorom dobrej zabawy jak najbardziej!

Spędziłam w tym hotelu jedną noc i o jedną za dużo. Hotel jest bardzo stary i wymaga gruntownego remontu. Wszędzie rdza, smród, robactwo. Wczęsniej jeżdżąc po Kubie o stokroć lepiej było zatrzymywać się u lokalsów niż w tym hotelu \'all inclusive\'. Na kolacji skończyło się wino, trudno, piwa też nie było, wody ostatnia szklanka, kawa okropna. Soki rozcieńczane, a mojito jest dostępne tylko w jakiś godzinach i w żadnym barze się go nie dostanie. Obsługa raczej już się poddała w robieniu dobrej miny do złej gry i nawet nie nadrabiają już punktów. Leżaki przy basenach brudne jak 150 ręczniki brudne, te w łazienkach też Nie sądzę żeby ktoś był w stanie tu wypocząć

Spedzilismy w tym hotelu dwa tygodnie. Hotel wymaga gruntownego remontu, jest to bardzo stary hotel nie remontowany przez wiele lat. Pokoj zmienialismy 3 razy, nasz pierwszy pokoj znajdowal sie w budynku glownym, ponoc byl to ich najlepszy suit w tym budynku. Karaluchy oraz inne dziwne stworzenia to byla norma, bardzo stare i zniszczone meble w pokoju, zarwane lozko dla dziecka, klimatyzacja nigdy nie odgrzybiana, smrod stechlizny na korytarzach. Nasz nastepny pokoj znajdowal sie w tak zwanych bungalowach a jego stan techniczny byl jeszcze gorszy niz pokoju w budynku glownym, zapchany odplyw w wannie, straszny smrod w lazience, cieknaca woda z sufitu przy najmniejszym deszczu, pourywane barierki na tarasie prawie nie spadlem z pierwszego pietra. Caly personel hotelowy stara sie jak moze cos robic ze wszelakimi usterkami ale juz jest za pozno, hotel nadaje sie do kapitalnego remontu. Goscie w hotelu przyjezdzaja z ameryki poludniowej badz co dziwne so to co zamozniejsi Kubanczycy oraz garstka turystow z Kanady. Prawie wogole nie ma gosci z Europy. Jedzenia duzo ale robione pod stylu poludniowy czasami ciezko znalezc cos zjadliwego, restauracja Japonska to jakas kpina, w barze na dworu mozna zjesc lepsze dania kuchni japonskiej. Podczas naszego pobytu wymienione zostaly wszystkie lezaki przy basenie ale sam basen wymaga juz tez remontu, calkowicie zniszczone jedno z zejsc do basenu. Czyszczenie basenu polega na wlaniu roztworu chloru. Wszystko jest bardzo zaniedbane, nikomu na niczym tam nie zalezy, 49% udzialu w hotelu pochodzi z Jamajki. Generalnie bardzo slaby hotel.

Byłem tam z kanadyjskiego biura podróży TMR z Montrealu.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

4 338 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT23502
Nazwa  Breezes Bella Costa
Miejsce  Kuba / Matanzas / Varadero
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  fitness, windsurfing, żeglarstwo, tenis, bez paszportu

Nasi klienci docenili

check

Rozległy kompleks hotelowy położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży.

check

Udogodnienia sportowe: siatkówka plażowa, koszykówka, siłownia.

check

Park Retiro Josone (wyjątkowe gatunki roślin i ptaków)

check

Rezerwat Reserva Ecológica Varahicacos

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.9
Średni
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.2
Hotel
5.2
Położenie
8.0
Pokoje
4.8
Wyżywienie
6.2

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.9
4.4
Tomek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2018
Grupa znajomych

Hotel nadaje się do kapitalnego remontu (albo wyburzenia) i bynajmniej nie chodzi tutaj o huragan Irma. Jest w tak opłakanym stanie, że szkoda mówić - 4* miał może 20 lat temu. Jedzenie jałowe, słabe, tłustę i mieliśmy problemy po nim (mówie o grupie polaków a nie tylko o sobie). Restauracja Włoska była przyzwoita i pani która robiła omlety na śniadanie wiedziała jak powinien wyglądać omlet. Co chwile jakieś chrząstki w mięsie, mięso tłuste, nie nieczyszczone ze ścięgna (kalmary były smaczne, ale niestety przez to, że nie były poprawnie oczyszczone były nie do przeżucia) . Duży wybór smacznego rumu. Obsługa dobra, aczkolwiek uśmiechu u nich nie zaznasz za często bez CUC\'a . Internet płatny 1 CUC\'a za 1h.

Zalety

Hotel blisko usytuowany względem centrum Varadero (dojazd 5 CUC) Hotel ma swoją własną plaże Open bar i duży wybór rumu

Wady

Fatale warunki pokojowe (grzyb, pleśń, zdarta wanna, brak rączki na prysznic, śmierdzące szafki - które nie działają, praktycznie nie działająca klimatyzacja) Słabe jedzenie, mieliśmy wielokrotne problemy z brzuchem (nie tylko mi również inni goście hotelowi) Tynk odpadający ze ścian, siłownia gorzej niż przysłowiowa osiedlówka Bardzo głośno (jesteśmy młodym małżeństwem), ale Pan grający na trąbce po 24 to lekka przesada, czułem się jak bym miał koncert w pokoju. Kanadyjczycy, którzy są głównymi gośćmi w hotelu są lekko mówiąc z innego świata, pozwolę nie rozwijać tego tematu.


7.8
Iwona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2017
Para

Hotel dla chcących wypocząć a nie szukać dziury w całym. Dla szukaczy idealnej czystości oraz warunków rodem z hoteli z bajki nie polecam. Amatorom dobrej zabawy jak najbardziej!

Zalety

blisko plaży, miła i sprawna obsługa, dobre jedzenie, jacuzzi, różnorodność alkoholi( w życiu nie widziałem tyle rodzajów rumu)

Wady

zniszczone już budynki, kiepski basen, brak dziennych animacji


1.8
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2017
Para

Spędziłam w tym hotelu jedną noc i o jedną za dużo. Hotel jest bardzo stary i wymaga gruntownego remontu. Wszędzie rdza, smród, robactwo. Wczęsniej jeżdżąc po Kubie o stokroć lepiej było zatrzymywać się u lokalsów niż w tym hotelu \'all inclusive\'. Na kolacji skończyło się wino, trudno, piwa też nie było, wody ostatnia szklanka, kawa okropna. Soki rozcieńczane, a mojito jest dostępne tylko w jakiś godzinach i w żadnym barze się go nie dostanie. Obsługa raczej już się poddała w robieniu dobrej miny do złej gry i nawet nie nadrabiają już punktów. Leżaki przy basenach brudne jak 150 ręczniki brudne, te w łazienkach też Nie sądzę żeby ktoś był w stanie tu wypocząć

Zalety

Blisko plaży

Wady

sam hotel jest wadą


5.4
Chris

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2013
Rodzina z dziećmi

Spedzilismy w tym hotelu dwa tygodnie. Hotel wymaga gruntownego remontu, jest to bardzo stary hotel nie remontowany przez wiele lat. Pokoj zmienialismy 3 razy, nasz pierwszy pokoj znajdowal sie w budynku glownym, ponoc byl to ich najlepszy suit w tym budynku. Karaluchy oraz inne dziwne stworzenia to byla norma, bardzo stare i zniszczone meble w pokoju, zarwane lozko dla dziecka, klimatyzacja nigdy nie odgrzybiana, smrod stechlizny na korytarzach. Nasz nastepny pokoj znajdowal sie w tak zwanych bungalowach a jego stan techniczny byl jeszcze gorszy niz pokoju w budynku glownym, zapchany odplyw w wannie, straszny smrod w lazience, cieknaca woda z sufitu przy najmniejszym deszczu, pourywane barierki na tarasie prawie nie spadlem z pierwszego pietra. Caly personel hotelowy stara sie jak moze cos robic ze wszelakimi usterkami ale juz jest za pozno, hotel nadaje sie do kapitalnego remontu. Goscie w hotelu przyjezdzaja z ameryki poludniowej badz co dziwne so to co zamozniejsi Kubanczycy oraz garstka turystow z Kanady. Prawie wogole nie ma gosci z Europy. Jedzenia duzo ale robione pod stylu poludniowy czasami ciezko znalezc cos zjadliwego, restauracja Japonska to jakas kpina, w barze na dworu mozna zjesc lepsze dania kuchni japonskiej. Podczas naszego pobytu wymienione zostaly wszystkie lezaki przy basenie ale sam basen wymaga juz tez remontu, calkowicie zniszczone jedno z zejsc do basenu. Czyszczenie basenu polega na wlaniu roztworu chloru. Wszystko jest bardzo zaniedbane, nikomu na niczym tam nie zalezy, 49% udzialu w hotelu pochodzi z Jamajki. Generalnie bardzo slaby hotel.


10
Gutek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2010
Para

Byłem tam z kanadyjskiego biura podróży TMR z Montrealu.



Zobacz na mapie

Breezes Bella Costa

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.