Opinie o hotelu
Boston

4.9
Słaby
4 opinie

po zakończeniu współpracy z biurem podróży właściciele zapewnili nam godne warunki w oczekiwaniu na autokar,serwowali darmowe posiłki dla dzieci,oraz napoje.Bardzo mili i przyjażni ludzie,w pokojach codziennie sprzątane przez sprzątaczkę-polecam w 100%-jeszcze tam wrócimy!

Syf, kiła i mogiła!...A tak na serio, to zostaliśmy przekwaterowani do tego hotelu. Gdybym wcześniej widziała opinie na jego temat, to bym tam w życiu jednej nocy nie chciała w nim zostać. Właściciele bardzo aroganccy i niesympatyczni. (Byli mili i obiecywali złote góry tylko na początku, przy rezerwacji.) W hotelu brak dużych ręczników! Pościel po poprzednich wczasowiczach została zmieniona dopiero po mojej interwencji! Przez cały nasz pobyt (2 tyg.) nie były wymienione ręczniki ani zmieniona pościel. (I pewnie jeszcze czekała na kolejnych turystów...) Sprzątaczka ograniczyła się tylko do wynoszenia kosza na śmieci. W basenie przez 2 tyg. naszego pobytu kąpała się tylko jeden raz wnuczka właściciela! Woda w nim jest filtrowana 24h, basen jest w cieniu, co sprawia, że woda nie może się nagrzać. W hotelu nie było przez 2 tyg. żadnych Polaków, sami Rosjanie, zatem o polskich wieczorkach, o których opowiada na wstępie właściciel możecie zapomnieć! W hotelu nic się nie dzieje, a o godz. 22.30 jest zamykany i śpi... A najważniejsza sprawa - odległość do morza, to tak jak pisze w opisie 450m, ale odległość do plaży to 45min. drogi!!!!!! Ogólnie był to najgorszy hotel w jakim byliśmy od 10 lat. Nie polecam!!!!

Syf, kiła i mogiła!...A tak na serio, to zostaliśmy przekwaterowani do tego hotelu. Gdybym wcześniej widziała opinie na jego temat, to bym tam w życiu jednej nocy nie chciała w nim zostać. Właściciele bardzo aroganccy i niesympatyczni. (Byli mili i obiecywali złote góry tylko na początku, przy rezerwacji.) W hotelu brak dużych ręczników! Pościel po poprzednich wczasowiczach została zmieniona dopiero po mojej interwencji! Przez cały nasz pobyt (2 tyg.) nie były wymienione ręczniki ani zmieniona pościel. (I pewnie jeszcze czekała na kolejnych turystów...) Sprzątaczka ograniczyła się tylko do wynoszenia kosza na śmieci. W basenie przez 2 tyg. naszego pobytu kąpała się tylko jeden raz wnuczka właściciela! Woda w nim jest filtrowana 24h, basen jest w cieniu, co sprawia, że woda nie może się nagrzać. W hotelu nie było przez 2 tyg. żadnych Polaków, sami Rosjanie, zatem o polskich wieczorkach, o których opowiada na wstępie właściciel możecie zapomnieć! W hotelu nic się nie dzieje, a o godz. 22.30 jest zamykany i śpi... A najważniejsza sprawa - odległość do morza, to tak jak pisze w opisie 450m, ale odległość do plaży to 45min. drogi!!!!!! Ogólnie był to najgorszy hotel w jakim byliśmy od 10 lat. Nie polecam!!!!

Spędziliśmy w tym hotelu 2 tygodnie w lipcu wylot z Katowic. Hotel masakra pokoje tak małe, że można dostać klaustrofobii, bez klimatyzacji. Widok z balkonu na odrapany sąsiedni budynek. Nie ma kabiny prysznicowej biorąc prysznic leje się po całej łazience. Właściciele nie mili. Naszych znajomych właściciel oszukał przy wymianie euro. Odradzam ten hotel. Ja dałam się naciąć tylko raz.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

459 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18856
Nazwa  Boston
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Rawda
Wyżywienie  Bez wyżywienia

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.9
Słaby
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.3
Hotel
4.5
Położenie
6.3
Pokoje
4.3
Wyżywienie
10

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.9
8.8
agnieszka czerniawska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2014
Rodzina z dziećmi

po zakończeniu współpracy z biurem podróży właściciele zapewnili nam godne warunki w oczekiwaniu na autokar,serwowali darmowe posiłki dla dzieci,oraz napoje.Bardzo mili i przyjażni ludzie,w pokojach codziennie sprzątane przez sprzątaczkę-polecam w 100%-jeszcze tam wrócimy!

Zalety

basen,sprzątaczka,bardzo mili właściciele dbający o wygody turystów.

Wady

odległość do plaży


3.8
Robert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013

Syf, kiła i mogiła!...A tak na serio, to zostaliśmy przekwaterowani do tego hotelu. Gdybym wcześniej widziała opinie na jego temat, to bym tam w życiu jednej nocy nie chciała w nim zostać. Właściciele bardzo aroganccy i niesympatyczni. (Byli mili i obiecywali złote góry tylko na początku, przy rezerwacji.) W hotelu brak dużych ręczników! Pościel po poprzednich wczasowiczach została zmieniona dopiero po mojej interwencji! Przez cały nasz pobyt (2 tyg.) nie były wymienione ręczniki ani zmieniona pościel. (I pewnie jeszcze czekała na kolejnych turystów...) Sprzątaczka ograniczyła się tylko do wynoszenia kosza na śmieci. W basenie przez 2 tyg. naszego pobytu kąpała się tylko jeden raz wnuczka właściciela! Woda w nim jest filtrowana 24h, basen jest w cieniu, co sprawia, że woda nie może się nagrzać. W hotelu nie było przez 2 tyg. żadnych Polaków, sami Rosjanie, zatem o polskich wieczorkach, o których opowiada na wstępie właściciel możecie zapomnieć! W hotelu nic się nie dzieje, a o godz. 22.30 jest zamykany i śpi... A najważniejsza sprawa - odległość do morza, to tak jak pisze w opisie 450m, ale odległość do plaży to 45min. drogi!!!!!! Ogólnie był to najgorszy hotel w jakim byliśmy od 10 lat. Nie polecam!!!!


3.0
Robert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Rodzina z dziećmi

Syf, kiła i mogiła!...A tak na serio, to zostaliśmy przekwaterowani do tego hotelu. Gdybym wcześniej widziała opinie na jego temat, to bym tam w życiu jednej nocy nie chciała w nim zostać. Właściciele bardzo aroganccy i niesympatyczni. (Byli mili i obiecywali złote góry tylko na początku, przy rezerwacji.) W hotelu brak dużych ręczników! Pościel po poprzednich wczasowiczach została zmieniona dopiero po mojej interwencji! Przez cały nasz pobyt (2 tyg.) nie były wymienione ręczniki ani zmieniona pościel. (I pewnie jeszcze czekała na kolejnych turystów...) Sprzątaczka ograniczyła się tylko do wynoszenia kosza na śmieci. W basenie przez 2 tyg. naszego pobytu kąpała się tylko jeden raz wnuczka właściciela! Woda w nim jest filtrowana 24h, basen jest w cieniu, co sprawia, że woda nie może się nagrzać. W hotelu nie było przez 2 tyg. żadnych Polaków, sami Rosjanie, zatem o polskich wieczorkach, o których opowiada na wstępie właściciel możecie zapomnieć! W hotelu nic się nie dzieje, a o godz. 22.30 jest zamykany i śpi... A najważniejsza sprawa - odległość do morza, to tak jak pisze w opisie 450m, ale odległość do plaży to 45min. drogi!!!!!! Ogólnie był to najgorszy hotel w jakim byliśmy od 10 lat. Nie polecam!!!!


4.0
Weronika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012
Para

Spędziliśmy w tym hotelu 2 tygodnie w lipcu wylot z Katowic. Hotel masakra pokoje tak małe, że można dostać klaustrofobii, bez klimatyzacji. Widok z balkonu na odrapany sąsiedni budynek. Nie ma kabiny prysznicowej biorąc prysznic leje się po całej łazience. Właściciele nie mili. Naszych znajomych właściciel oszukał przy wymianie euro. Odradzam ten hotel. Ja dałam się naciąć tylko raz.



Zobacz na mapie

Boston

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.