Opinie o hotelu
Boruvka

3.9
Słaby
1 opinia

Pokoje są małe, łóżka zajmują praktycznie cały pokój. Rezerwowaliśmy pokój z dwoma łóżkami, co było podkreślone, na miejscu okazało się, że dostaliśmy łoże małżeńskie. Pokój był w suterenach - miał być z widokiem na góry, był z widokiem na CHOINKI i nic więcej. Łazienka z zepsutym prysznicem, na tę informację pani z recepcji zareagowała "A to tak jest". Wejście pod prysznic było na około 40 cm, więc osoba ciut grubsza może mieć problem żeby tam wejść. Słuchawka prysznicowa zainstalowana na wysokości pasa, więc żeby się umyć trzeba było ją trzymać w ręce. Ręczniki były dość mocno przetarte, a wiec stare. Nocleg miał być ze śniadaniem, jednak na miejscu okazało się, że śniadanie jest podawane od 8 do 10, a o 8:02 jedzie skibus. Na prośbę o wcześniejsze podanie śniadania usłyszeliśmy zdecydowane "NIE". Na samym początku usłyszeliśmy, że tu chodzimy bez butów. Jak nie masz pantofli to możesz boso - to są słowa pani recepcjonistki. Światło na maleńkim holiku gasło co 2 sekundy. Żeby zawiązać buty, trzeba było co chwilę machać ręką do czujnika. NIE zauważyłam, żeby dywany były odkurzane. NIE BYŁO NIC co mogłoby wskazywać na przeciwdziałanie pandemii COVID-19. Właściciel na stwierdzenie, że podejście do drzwi wejściowych powinno być odśnieżone, bo w butach narciarskich jest ślisko, stwierdził, że przecież DLA NIEGO NIE JEST ślisko. Żeby było ciekawiej to o godzinie 20 właściciel chciał się nas pozbyć z pensjonatu, mimo, że nocleg był zapłacony. Na stwierdzenie, ze nie dba o klienta powiedział, że to jest jego biznes. Pani recepcjonistka wpadła do nas do pokoju i zaczęła krzyczeć, chciała mnie uderzyć i zabrać kluczyki, bo zaparkowałam przy wejściu a ona "MUSI MIEĆ miejsce parkingowe teraz" - straszyła mnie, że wezwie policję wymachując telefonem jak wariatka i krzycząc, ze policja już jedzie. A pobyt w pensjonacie był z zapewnionym miejscem parkingowym. Przy odjeździe okazało się, że mam dwie spore rysy na lusterku, których wcześniej nie było. Jedyny plus to taki, że przystanek skibusa jest przy pensjonacie.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

819 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15311
Nazwa  Boruvka
Miejsce  Czechy / Czeskie Karkonosze / Szpindlerowy Młyn
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  na terenie sauna, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

Popularne centrum sportów zimowych o międzynarodowym charakterze.

check

Wiele restauracji, barów i dyskotek zapewnia atrakcje na każdy wieczór.

check

4 km tor saneczkowy, tor łyżwiarski oraz dla najodważniejszych - loty paralotnią.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.9
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.0
Hotel
1.0
Położenie
8.0
Pokoje
2.0
Wyżywienie
1.0
Teren narciarski w okolicy
10
Położenie względem stoków
6.0
Atrakcje dla dzieci
4.0
Sport i rozrywka
1.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.9
3.9
Aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2021
Grupa znajomych

Pokoje są małe, łóżka zajmują praktycznie cały pokój. Rezerwowaliśmy pokój z dwoma łóżkami, co było podkreślone, na miejscu okazało się, że dostaliśmy łoże małżeńskie. Pokój był w suterenach - miał być z widokiem na góry, był z widokiem na CHOINKI i nic więcej. Łazienka z zepsutym prysznicem, na tę informację pani z recepcji zareagowała "A to tak jest". Wejście pod prysznic było na około 40 cm, więc osoba ciut grubsza może mieć problem żeby tam wejść. Słuchawka prysznicowa zainstalowana na wysokości pasa, więc żeby się umyć trzeba było ją trzymać w ręce. Ręczniki były dość mocno przetarte, a wiec stare. Nocleg miał być ze śniadaniem, jednak na miejscu okazało się, że śniadanie jest podawane od 8 do 10, a o 8:02 jedzie skibus. Na prośbę o wcześniejsze podanie śniadania usłyszeliśmy zdecydowane "NIE". Na samym początku usłyszeliśmy, że tu chodzimy bez butów. Jak nie masz pantofli to możesz boso - to są słowa pani recepcjonistki. Światło na maleńkim holiku gasło co 2 sekundy. Żeby zawiązać buty, trzeba było co chwilę machać ręką do czujnika. NIE zauważyłam, żeby dywany były odkurzane. NIE BYŁO NIC co mogłoby wskazywać na przeciwdziałanie pandemii COVID-19. Właściciel na stwierdzenie, że podejście do drzwi wejściowych powinno być odśnieżone, bo w butach narciarskich jest ślisko, stwierdził, że przecież DLA NIEGO NIE JEST ślisko. Żeby było ciekawiej to o godzinie 20 właściciel chciał się nas pozbyć z pensjonatu, mimo, że nocleg był zapłacony. Na stwierdzenie, ze nie dba o klienta powiedział, że to jest jego biznes. Pani recepcjonistka wpadła do nas do pokoju i zaczęła krzyczeć, chciała mnie uderzyć i zabrać kluczyki, bo zaparkowałam przy wejściu a ona "MUSI MIEĆ miejsce parkingowe teraz" - straszyła mnie, że wezwie policję wymachując telefonem jak wariatka i krzycząc, ze policja już jedzie. A pobyt w pensjonacie był z zapewnionym miejscem parkingowym. Przy odjeździe okazało się, że mam dwie spore rysy na lusterku, których wcześniej nie było. Jedyny plus to taki, że przystanek skibusa jest przy pensjonacie.

Zalety

Przystanek skibusa przed budynkiem



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.