Opinie o hotelu
Blue Sea Costa Bastian (ex. Diverhotel Lanzarote)

6.5
Średni
3 opinie

3.5

4158 opinii

Hotel fajnie usytuowany. Czysty, schludny, codziennie sprzątany. Obsługa hotelu bardzo pomocna. Trzy baseny. Dwa brodziki w tym jeden z zjeżdżalniami dla dzieci i duży głęboki basen. Wystarczająca ilość leżaków. Posiłki bardzo dobre. Hotel oceniam bardzo pozytywnie. Dodam iż w jednym ze skrzydeł na pierwszym piętrze trwa remont pokoi, który w żaden sposób nie przeszkadza odpoczywających. (Mieszkaliśmy na parterze pod tymi pokojami). Nie daleko do przystanku, sklepów, restauracji i kawiarni.

Hotel przeciętny, z pewnością nie czterogwiazdkowy. Dla nas z opcją HB, gdzie faktycznie przebywalismy w nim tylko w porze śniadania i kolacji, dobry, ale bez rewelacji.

Hotel ma wyraźne problemy finansowe. Lub nowi właściciele są bardzo pazerni. Jako jeden z niewielu hotel wyłącza klimatyzację w okresie od połowy października do połowy maja. Jeśli masz to nieszczęście być zakwaterowanym we wschodnim i nasłonecznionym skrzydle, (przy temperaturach 24-25 st.C) można się udusić. Ale to nie wina hotelu, ze tak robi, to wina TUI, że okłamują podróżnych wysyłając do KLIMATYZOWANEGO hotelu. Jedyną \\\'klimatyzacją\\\' jest trzeszczący wiatrak na suficie. Złożenie reklamacji graniczy z cudem. Rezydentka (słynna z innych opisów) Dorota B. nie podaje do siebie numeru. Jedyny kontakt to numer kryzysowy TUI w POLSCE. Numer ten, jeśli zechce, to odbierze niejaki Łukasz. Łukasz widać jest szkolony aby odrzucić każdy zarzut. Mój zarzut był \\\'bezzasadny\\\' bo klimatyzacja w hotelu de facto JEST. To, że jest wyłącznie od maja do października, to na Łukaszu nie robi różnicy. Reklamacje skladane w WAKACJE.PL są rutynowo przekazywane do ORGANIZATORA . I tak kółko się zamyka. TRAGEDIA !

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 929 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT24807
Nazwa  Blue Sea Costa Bastian (ex. Diverhotel Lanzarote)
Miejsce  Hiszpania / Lanzarote / Costa Teguise
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, fitness, darmowe wifi, rowery, golf, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Unikalne krajobrazy wulkaniczne i Park Narodowy Timanfaya

check

Piękne plaże z czarnym wulkanicznym piaskiem

check

Jaskinie Cueva de los Verdes z imponującymi formacjami skalnymi

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.5
Średni
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
6.7
Położenie
7.0
Pokoje
6.0
Wyżywienie
5.3
Atrakcje dla dzieci
7.5
Sport i rozrywka
7.5

Tripadvisor

3.5

Jakość noclegu

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.5
8.3
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Grupa znajomych

Hotel fajnie usytuowany. Czysty, schludny, codziennie sprzątany. Obsługa hotelu bardzo pomocna. Trzy baseny. Dwa brodziki w tym jeden z zjeżdżalniami dla dzieci i duży głęboki basen. Wystarczająca ilość leżaków. Posiłki bardzo dobre. Hotel oceniam bardzo pozytywnie. Dodam iż w jednym ze skrzydeł na pierwszym piętrze trwa remont pokoi, który w żaden sposób nie przeszkadza odpoczywających. (Mieszkaliśmy na parterze pod tymi pokojami). Nie daleko do przystanku, sklepów, restauracji i kawiarni.

Zalety

Usytuowanie. Cisza i spokój

Wady

Ja nie zauważyłam


7.7
Kamila

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2022
Rodzina z dziećmi

Hotel przeciętny, z pewnością nie czterogwiazdkowy. Dla nas z opcją HB, gdzie faktycznie przebywalismy w nim tylko w porze śniadania i kolacji, dobry, ale bez rewelacji.


3.4
Ilona Rutka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2016
Para

Hotel ma wyraźne problemy finansowe. Lub nowi właściciele są bardzo pazerni. Jako jeden z niewielu hotel wyłącza klimatyzację w okresie od połowy października do połowy maja. Jeśli masz to nieszczęście być zakwaterowanym we wschodnim i nasłonecznionym skrzydle, (przy temperaturach 24-25 st.C) można się udusić. Ale to nie wina hotelu, ze tak robi, to wina TUI, że okłamują podróżnych wysyłając do KLIMATYZOWANEGO hotelu. Jedyną \\\'klimatyzacją\\\' jest trzeszczący wiatrak na suficie. Złożenie reklamacji graniczy z cudem. Rezydentka (słynna z innych opisów) Dorota B. nie podaje do siebie numeru. Jedyny kontakt to numer kryzysowy TUI w POLSCE. Numer ten, jeśli zechce, to odbierze niejaki Łukasz. Łukasz widać jest szkolony aby odrzucić każdy zarzut. Mój zarzut był \\\'bezzasadny\\\' bo klimatyzacja w hotelu de facto JEST. To, że jest wyłącznie od maja do października, to na Łukaszu nie robi różnicy. Reklamacje skladane w WAKACJE.PL są rutynowo przekazywane do ORGANIZATORA . I tak kółko się zamyka. TRAGEDIA !

Zalety

Dość miła obsługa

Wady

BRAK KLIMATYZACJI I PUSTE NIEKTÓRE BASENY (w pozostałych lodowata woda)


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Blue Sea Costa Bastian (ex. Diverhotel Lanzarote)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.