3686 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Malownicze zatoczki z turkusową wodą i białymi plażami
Tętniąca życiem stolica Palma de Mallorca z gotycką katedrą
Góry Tramuntana z trasami idealnymi na piesze wędrówki
Hotel godny polecenia, obiekt czysty, zadbany, ładne baseny zewnętrzne, smaczne jedzenie, każdego dnia wieczorem różne atrakcje, występy
Wieczorne występy przy hotelu
Ogólna ocena średnia. Pokój mimo że dwuosobowy był bardzo mały i ciężko było się w nim poruszać. Obsługa na recepcji mimo zgłaszanych problemów nie była przejęta. Panie sprzątające przychodziły codziennie ale ich sprzątnie kończyło się na wymianie ręczników i zaścieleniu łóżek. Na plus jedynie atrakcje na terenie hotelu tj baseny, leżaki oraz scena.
Bardzo fajnie zorganizowane wieczory, scena na której odbywały się występy oraz świetna muzyka.
W przeciągu tygodnia naszego pobytu nie było sprzątane, jedynie wymieniono nam ręczniki na czyste. Ostatniej nocy naszego pobytu z sufitu w całym apartamencie zaczęła ciurkiem lać się woda. Na podłodze była powódź i wszystko było mokre. Woda leciała nawet z lampy w łazience. Problem z czytnikiem kart otwierającym drzwi od pokoju. Nie tylko u nas ale u wielu gości karty raz działały a raz nie, czasami trzeba było po kilka razy próbować żeby dostać się do pokoju.
Jestem bardzo zadowolona, hotel ładny w cichej spokojnej okolicy, czysto/panie codziennie sprzątają, jedzenie pyszne i baardzo duży wybór każdy znajdzie coś dla siebie Polecam
Jedzenie, obsługa, czystość na terenie hotelu i w pokojach
Niestety, ale oprócz bardzo dobrej lokalizacji Hotelu Blue Sea oraz dobrze wyglądającego basenu oraz terenu Hotelu sam Hotel borykał sie z plagą mrówek, były one obecne dokładnie wszędzie w pokoju w sypialni w szafkach na odzież, pod łóżkiem, w pościeli, bardzo nieprzyjemny widok miliony mròwek wszedzie! nawet na hotelowej kantynie z jedzeniem mrówki były obecne dokładnie wszędzie. Druga podstawowa rzecz podczas urlopu w ciepłym klimacie: nie działająca klimatyzacja w apartamencie w sekcji: Bolero. Upalne dni musielismy wychodzić z pokoju, gdyź cieźko było wytrzymać bez działającej klimatyzacji, nocą spać przy otwartych okiennicach-duchota-sauna. Gdy zgłosiliśmy problem do recepcji, odparli że wiedzą o problemie nie działającej klimatyzacji w tym apartamencie ,dlatego zaopatrzyli go w wentylator przenośny(wiatrak).ale z braku wolnych apartamentów nie mają innego dla nas. Nie polecam tego Hotelu nie dbającego o dobro klienta który zapłacił za urlop. Kolejna rzecz jeśli chodzi o sam serwise wakacje.pl -bardzo flustrujący i stresujący dwukrotnie musieliśmy dzwonić I domagać sie o potwierdzenie I wykonanie online check in lotu zarówno tam jak i powrotnego. Wakacje.pl nie zrobiło tego automatycznie samemu. Użyliśmy sporo stresu dzwoniąc na numer obsługi klienta oraz ubiegania sie o uzyskanie boarding pass-òw. Nie polecam! wakacje nie były tanie a pomoc ze strony obsługi klienta ze strony wakacje.pl prawie żadna, o wszystko trzeba ubiegać się i walczyć. Nie tak powinien wyglądać Holiday za który sie zapłaciło . Na pewno już nie wybiorę tej firmy na wyjazd na wypoczynek z rodziną.
Lokalizacja w Cala D'or, wszedzie blisko: lokalne sklepy,restauracje,plaźe: Cala Egos itd.
Plaga mròwek wszedzie, brak działającej klimaryzacji w apartamencie:Bolero,nie dbanie o klienta: motto hotelu: zapłaciłeś za urlop- masz co było osiągalne w tym okresie , radź sobie teraz sam.
Hotel przyjazny, dobre jedzenie, urozmaicone wieczory występami
Tripadvisor