224 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Bajeczne rafy koralowe idealne do nurkowania z kolorowymi rybami
Spotkania z żółwiami morskimi i delfinami w naturalnym środowisku
Pustynne safari z noclegiem pod gwiazdami w beduińskich namiotach
Hotel oceniam bardzo pozytywnie. Przemiła obsługa-bardzo się starają, świeże jedzenie, czyste pokoje, mimo że byliśmy w lutym codziennie były animacje. Hotel położony na pustyni ale jeździ bus i taxi jeśli ktoś chce pojechać do miasta. Na miejscu parę sklepików, WiFi w lobby hotelowym. Plaża czyściutka. Ja polecam hotel na wypoczynek bo miło spędziliśmy ten czas.
Zaangażowanie personelu, świeże jedzenie, niczego nie brakowało. Pierwszy raz spotkałam się z tym, że przy wczesnym locie powrotnym do domu obsługa przygotowała nam prowiant na drogę co było przemiłym zaskoczeniem. Plaża czysta, pokoje hotelowe w formie „domków”
WiFi powinno być na całym terenie hotelowym a nie tylko w lobby, odświeżenia wymagałyby również parawany na plaży ale to są tylko malutkie minusy w stosunku do całości zaangażowania wszystkich by goście hotelowi czyli się świetnie. Polecam hotel
Hotel mega fajny. Bungalowe domki, fajne ścieżki i korytarzyki między segmentami. Czyściutko krzaczki kwiatki i reszta dopieszczona. Miła obsługa. Wszyscy z daleka się witają. Extra
Segmenty parterowe tylko 4ech sąsiadów z boku.
Niepodgrzewany basen ale w sumie to nie problem. Nie mogę mieć pretensji bo w ofercie nie było napisane czy jest podgrzewany czy nie.
Hotel bardzo przyjemny. Obsluga bardzo miła, bardzo się starają. Może nie jest najnowszy ale kto przylatuje żeby siedzieć w pokoju ? ma piękną szeroką plaże oraz baseny. Jedzenie bardzo dobre. Nie ma do czego się przyczepić. Polecam !
Piękna szeroka plaża.
Przydałby się remont.
Wybraliśmy się na wakacje na przełomie października/listopada. Hotel ma dostęp do pięknej dużej plaży. Jest też prywatny pomost na którym codziennie jest ktoś z obsługi i pilnuje bezpieczeństwa . Przy pomoście jest piękna rafa koralowa i dużo kolorowych rybek. Polecam zabrać ze sobą na wyjazd maski do snurkowania. Po plaży chodzą lokalni mieszkańcy którzy oferują różne wycieczki. Rezydenci ostrzegają przed nimi- ale nie ma się czego obawiać-jest bezpiecznie. My wybraliśmy się na wycieczkę konną z Amadeus po pustyni i jesteśmy bardzo zadowoleni. Piękne widoki i super przygoda.
-W pokojach czysto - codziennie sa sprzątane. Niektórzy mogą dostać miłą niespodziankę, zrobione figurki z ręczników- miły gest ze strony obsługi . -jedzenie smaczne , bardzo różnorodne . Każdy znajdzie coś dla siebie. - każdego dnia animatorzy zapewniają super rozrywkę - poranne rozciąganie, Aqua gym i wieczorne show . Animatorzy to młodzi, energiczni i zawsze uśmiechnięci ludzie. - woda w basenach czysta i ciepła -obsługa bardzo pomocna i życzliwa
-hotel jest położny dość daleko więc kto jeśli ktoś chce się wybrać na wycieczkę do Kairu lub Luxoru musi liczyć się z bardzo długą podróżą. Jednak na wypoczynek i lokalne wycieczki serdecznie polecam
Pobyt bardzo udany. Piękna rafa. Trochę wiało, ale nigdy pomost nie był zamknięty. Obsługa bardzo się stara. Animatorzy bardzo fajni. Hotel świeżo odpicowany. Wszystko działa jak należy. Baseny, spa, Bar Z przekąskami na plaży. Frytki, hamburgery i pizza. Piwo z butelek daje radę. Plaża cudowna. Polecam.
Rafa, dużo wielkich ładnych palm. Internet w lobby i na basenie za darmo. Bilard x2. Hibiskus zimny do dyspozycji non stop. TV polonia.
Na te wakacje wybraliśmy się bez dzieci. Hotel naprawdę fajny, ale bez "łechtania piórkiem po ... " Dla tych co chcą odpocząć, popływać i posnurkować to ciekawe miejsce. Rafa piękna. Jedzenie dobre, różnorodne i smaczne ( nic nas nie "dopadło " ) Wieczorne występy i atrakcje. Można przyjemnie spędzić tam czas. Wycieczki safari, quady, jednak dalsze wyjazdy czy zwiedzanie musisz liczyć się z długą drogą ( np. Luksor 20 h ale warto) Obsługa miła, pomocna. Najlepsi animatorzy, młodzi ludzie trochę zwariowani ale na plus. Pokój z widokiem na morze na plus. Czystość też w porządku. Baseny i zjeżdżalnie słabe. Młodzież raczej nie poszaleje jak chodzi o te atrakcje. Jeśli szukasz fajnych wakacji to polecam. Jak oczekujesz luksusu to raczej nie tu. Dużo zależy po co jedziesz, z kim i w jakim okresie.
Plaża, spora część płycizny do kąpieli, ładna rafa, fantasyczni ludzie.
Pewnie są, wszystko zależy od oczekiwań i odrobiny szczęścia lub jego braku.
Notoryczne braki prądu. Awaria sieci energetycznej to jedno ale braki prądu były codziennie. Co za tym idzie brak wody w kranach i WC. Filtry w basenach nieczynne więc syf. Po kąpieli w morzu nie ma jak spłukać soli. Zrozumiałem wtedy dlaczego było tak mało ludzi
Plaża piaszczysta. Mało ludzi
Wszechobecne Mrówki, brak wody i prądu
Na samym początku chciałabym przestrzec wszystkich klientów biura podróży Coral Travel przed oszustwem z ich strony, nic co w ofercie jest przedstawione nie zgadza się z rzeczywistością, a mianowicie: 1/Wycieczka wykupiona od 9.07. 2022 do 20.07.2022, do hotelu dotarliśmy z lotniska w tym dniu około 22, kolacji nie dostaliśmy, dzieci głodne dopiero po interwencji przynieśli ochłapy około północy jak kładliśmy się spać, dzień do tyłu a zapłacony 2/wykupiłam wycieczkę do hotelu Crystal Beach Resort All Inclusive z pokojem superior dla 2+2 na miejscu okazało się, że dostaliśmy pokój z 3 pojedynczymi łóżkami, po reklamacji w recepcji poinformowali nas, że takich pokoi u nich niema, są tylko family, jak o taki poprosiliśmy dostaliśmy w jeszcze gorszym stanie, był jeszcze jeden pokój w którym zostaliśmy do końca pobytu ( pokój z dostawką bo były też 3 pojedyncze łóżka). Zapłaciliśmy za pokój superior w ofercie 2 sypialnie. 3/ Restauracja 1 główna, która działała, w ofercie 4 restauracje ( nieczynne) 4/ Późne śniadania , których w ogóle nie było wyśmiano nas jak przyszliśmy po 9 ( śniadania 7-9) 5/ snack bar na plaży - nic z tych rzeczy, podawali tylko napoje Nie jesteśmy wymagającymi osobami, bez tych barów można przeżyć bo jedzenie było dobre i każdy dla siebie coś znalazł, chodzi nam tylko o to, jak można klientów w ten sposób oszukiwać. Na miejscu dowiedzieliśmy się, że hotel otworzył się dopiero 1 lipca tego roku po pandemii, jest dopiero na rozruchu, odnowione jest tylko lobby, pokoje są w opłakanym stanie, nie działająca klimatyzacja, woda leje się po ścianach, zlewy w łazienkach odpadają, pozapychane odpływy pod prysznicem, wiemy to wszystko od polskich turystów, którzy również zostali oszukani i swoimi spostrzeżeniami dzielili się z nami. Byli też tacy, którzy zmieniali hotele na lepsze. Ogólnie pobyt był udany (oprócz tych niespodzianek), gdyż ludzie, którzy tam pracują wynagradzali nam swoją życzliwością uśmiechem i pomocą. Jedzenie dobre, dużo owoców, ciast i ciasteczek, obsługa kelnerska bardzo dobra. Plaża piękna szeroka, długa, piaszczysta, wejście do morza łagodne, długo płytko, dalej głębia i przepiękna rafa, do której można dojść pomostem wieczorem oświetlona. Mnóstwo kolorowych ryb, żółwie, delfiny. Bardzo sympatyczni animatorzy, którzy cały dzień zabawiali gości, wieczorem dla dzieci mini disco, potem show dla starszych, to nam rekompensowało wszystkie wcześniej opisane wady. Może kiedyś tam wrócę jak hotel znowu będzie miał taką świetność jak przed pandemią, bo hotel jest wart tego aby ruszyło wszystko jak dawniej, zabudowa hotelu nubijska i egipska ma swój urok. No i ciekawa rzecz, która nas spotkała wylot 20 lipca o 2.40, w voutcherach mieliśmy transfer na lotnisko 19 lipca, w recepcji pobrali od nas 25 dolarów za przedłużenie pobytu w hotelu do 21 bo doba hotelowa dla nas zakończyła się 19 lipca o 12, nie jest to chyba normalne. Będziemy składać reklamacje do biura podróży dlaczego zostaliśmy tak oszukani. Uważajcie, nigdy z Coral Travel.
Wspaniali ludzie tam pracujący, plaża, rafa przecudna, animacje oraz zabudowa hotelu.
Wszystko co opisałam wcześniej, śniadanie mogłoby być później, dzieci marudziły bo rano musiały się zrywać.
Witam wszystkich przestrzegam od zakupu oferty z Coral Travel do hotelu Crystal Beach w Egipcie w Marsa Alam. Hotel podobno był remontowany w 2022 roku, albo raczej jest stale remontowany. Jedzenie jakie oferuje hotel gorzej niż tragiczne, mało mięsa na okrągło jest wątróbka i kalmary, brak różnorodności posiłków, dobrze że są frytki bo dzieci nic by nie jadły. Brak z oferty późnego śniadania, brak lodów, snack bar to przekąski w godz. 16-17 czyli naleśniki. Godziny posiłków: Śniadania 7-9, obiad 12.30-14, kolacja 19-21. Zjeżdżalnie jakie są otwarte na terenie hotelu to jedna potrójna i osłonięta pojedyncza, chociaż i tak jeżeli chodzi o godziny w ofercie to inne niż w rzeczywistości 10-12 i 15-17 przy czym podczas pobytu dwa dni była zamknięta ze względu na awarie. Hotel stary i zniszczony jedyne co można pochwalić to rafę i obsługę hotelu i animatorów, których w 23.07. zwolnili albo raczej z powodu że zapłacili im za pracę więc ogólnie kosmos.
Obsługa .
Wszystko .
Absolutnie nie polecam! Hotel w pseudo remoncie, polowa hotelu nieczynna. Niezgodnosc totalna z opisem oferty. Pokoje fatalne, szpary w oknach na szerokosc palca, lazienki w oplakanym stanie.
Brak
Pseudoremont, standard na jedna gwiazdke.
W hotelu byłem w 2011 r. i w marcu 2020r. Marsa Alam polecam osobom,które chcą pływać lub nurkowa w Morzu Czerwonym...Generalnie wszystkie hotele wybudowane są przy brzegu morza na pustyni. Niektóre przy ładnej zatoce.Wyjątek to Port Ghalib.Ładnie,czysto jest gdzie popływać a wieczorem można gdzieś wyskoczyć.Bliss Abo Nawas ma ładną zabudowę,dobre egipskie jedzenie,nienaganną obsługę,podgrzewany basen, sympatyczną ekipę animatorów i ładną rafę.Może w marcu tam zawitam.W styczniu i lutym wieczorami bywa chłodno.
Ładna rafa koralowa,dostępna z pomostu.(Jak nie wieje)
Dla osób wymagających luksusu i imprezowiczów nie polecam.
Byłem w hotelu od 11.01-18.01.2020.Mogę z czystym sumieniem polecić ten hotel.Piękna plaża przemiła obsługa pomocna ,jedzenie każdy znajdzie cos dla siebie słodycze przepyszne co najbardziej mnie interesowało hehe.Plaża piasczysta szeroka przepiękna rafa koralowa,,leżaki,materace ,ręczniki w cenie. Wifi działa spoko da się swobodnie połączyć .W Egipcie jestem co roku od lata ale w tym hotelu bardzo mi się podobało i jestem mile zaskoczony.PS!Hotel na pewno nie dla wymagających.W hotelu większość polacy i włosi.Animacje w języku włoskim ale to nie problem żeby się dobrze bawić .W tym terminie nie było dużo ludzi co dla mnie było plusem.Jestem mega zadowolony i na pewno tam wrócę.PS!!!!DRINKI UCZCIWE wszytko na życzenie
Położenie,piękna plaża bardzo bardzo przemiła obsługa
Pokoje standart Egipski ale mi to nie przeszkadzało
W egipskich hotelach 4* byliśmy ponad 20 razy i oceniamy hotel Bliss Abo Nawas na 2* - ze względu na fatalne w Warunki zakwaterowania. Najgorsze są łazienki: wszystko było stare i brudne ? zapewne dlatego że po kilku latach nieużywania nie zostało należycie wyczyszczone i sprawdzone czy nadaje się do użytku: ściany i sufity jeśli nie są popękane, to są niechlujnie naprawione i niepomalowane, łuszczy się farba i spada na podłogę; fugi jeśli w ogóle są to są brudne i zagrzybiałe; śmierdząca woda wyciekała na podłogę podczas korzystania z WC; na zaworach i innych elementach instalacji wod.-kan. oraz ramie lustra zalegała gruba warstwa kurzu; niestaranne bieżące sprzątanie, itd... ? sprawiało to wrażenie, że mieszkamy w starej chlewni a nie w hotelu. Co chwilę trzeba coś zgłaszać do naprawy ? czasami naprawiają szybko a czasami w ogóle ? np. wężyk bidetu, z którego wyciekała woda bezpośrednio na podłogę. W pierwszym pokoju mieszkaliśmy z jaszczurkami, po jego zmianie z mrówkami i komarami, które nie zostały usunięte po zgłoszeniu w recepcji. Hałas z lodówki przypominał dźwięki jak z horroru, więc by się wyspać musiałem ją wstawić do łazienki. Korytarze, chodniki brudne i rzadko sprzątane. Trawniki podlewane były z szamba, więc od wieczoru śmierdzi na całym terenie hotelu ? również podczas wieczornych animacji. Teraz pozytywy: ładna piaszczysta plaża i rafa koralowa z pomostu, wyjątkowo dobre posiłki, dobry nowy ekspres do kawy i innych napojów. Dobry barman na plaży, który polewa zależnie od potrzeb a świeżą miętę przynosi ze swojej grządki pod palmą. Dobra obsługa restauracji. Animacje ukierunkowane pod Włochów ale da się wytrzymać. Reasumując: jeśli komuś nie przeszkadza mieszkanie w spartańskich warunkach, to polecam ten hotel.
czysta i piaszczysta plaża, rafy koralowe z pomostu, posiłki
spartańskie zakwaterowanie; łazienki: brudne, zagrzybiałe, źle sprzątane, awaryjne; podlewanie trawników z szamba; jaszczurki lub mrówki i komary w pokojach
Miałam dylemat czy wybrać ten hotel z uwagi, iż najbliższa opinia była z 2014 roku, ale warto było zaryzykować:) Hotel usytuowany na pustkowiu, zresztą jak większość hoteli, ale przyjechałam na wypoczynek, relaks:)i o to własnie chodziło:) Ogólnie hotel oceniam na b. dobry. Nie było tłoku, może dlatego, iż byłam jeszcze przed sezonem tj. od 15 czerwca. Blisko plaży, niestety mankamentem było wyschnięte przy brzegu morze, można było popływać tylko z pomostu, gdzie podziwiałam piekną rafę koralową. Pokój otrzymaliśmy rodzinny, bardzo przestronny, a co najważniejsze czysty, bez pleśni i różnych insektów:)Smaczne wyżywienie, raczej każdy odnalazłby coś dla siebie. Jedyne mam dwa zastrzeżenia - 95% to Włosi, oczywiście wszyscy po Włosku komunikowali się perfect, angielski był znikomy.Przyjechali Czesi od razu otrzymali osobę,która oprowadzała ich po hotelu mowiąc w ich języku.Najbardziej dbali o narodowość włoską, powinni zwrócić uwagę, że również są osoby z innych krajów..Po drugie zapłaciłam przed wyjazdem za skorzystanie z atrakcji całego obiektu. Niestety druga częśc została otwarta dopiero dzień przed naszym wyjazdem. Trochę byłam zniesmaczona, ponieważ były to fajne atrakcje wodne dla dzieci.A co do rezydenta z Coral Travel odnośnie opiekę nad turystami pozostawia wiele do życzenia...Reasumując - hotel godny polecenia:)
blisko plaży, brak tłoku, smaczne jedzenie, pokoje przestronne
wyschnięte morze, brak centrum, animacje tylko w języku włoskim
Plusy: Spokój - brak gromad pijanych Rosjan czy rodaków Miła obsługa, czysto, kameralnie, bezpiecznie Rewelacyjny egipski rezydent-przewodnik Mahmoud. Minusy: Duże odległości od większych miast Nieco za niska jakość jedzenia Rafki płytsze otoczone bojkami odgradzającymi Niski poziom wieczornych występów
Jedynym plusem hotelu jest przepiękna rafa . Baseny z zimną wodą ok 15 stopni, zjeżdżalnie dla dzieci nieczynne, brak animacji i dyskotek. Jedyny czynny bar przy basenie . Stan techniczny pomostu opłakany, zagrażający zdrowiu. Jedzenie monotonne i zimne , codziennie to samo.W kompleksie spa dramat ,woda w jacuzzi gęsta od brudu i zimna jak diabli zero bąbelków, sauna z temperaturą maksymalnie 70 stopni i lodowata woda w krytym basenie , grzyb i brud w każdym miejscu.Wszystkie alkohole zapisywane przy zamówieniach grupowych rozcieńczane. Do mleka dolewana woda , Bóg jeden wie jakiego pochodzenia, dystrybutory z wodą i napojami zamykane na klucz. Porażka!!!
Nie będę pisał o mocnych stronach tego hotelu bo te można znaleźć w poniższych opiniach. Wybrałem ten hotel po raz drugi jednak po trzech latach mojej nieobecności w nim można go podsumować jednym stwierdzeniem: hotel zdziadział. Posiłki jak w innych hotelach - nie będziemy chodzić głodni choć szału nie ma. Codziennie na śniadanie i obiad praktycznie to samo, a kolacje bardziej urozmaicone. Hotel od ostatniego razu rozbudował się co sprowadziło na niego całą masę problemów: - za mało leżaków na plaży i przy basenach - kolejki w restauracjach - kolejki wieczorem przy jedynym czynnym barze w lobby Najgorsze jednak to że w czasie naszego pobytu(28.07-11.08) obsługa nie potrafiła oczyścić zakwitniętej wody w basenach więc nie rozumiem zachwytu Pani Kasi nad basenami. W hotelu bardzo dużo Polaków sporo mniej Włochów i trochę innych nacji z Europy. Hotel można polecić lubiącym snurkowanie - przepiękna łatwo dostępna rafa z żółwiami w zatoce.
Do hotelu przyjechaliśmy w godzinach popołudniowych, hotel wydawał się dość pusty, pusta plaża... (zazwyczaj jesteśmy przyzwyczajeni do molochów). Natomiast już nastepnego dnia doceniliśmy tą ciszę i spokój, hotel może nie jest najnowszy ale to wcale nie przeszkadza jest naprawdę bardzo ładny. Zawsze wolne leżaki, pierwszy basen bliżej plaży jest zazwyczaj pusty dlatego czułam jakby to był nasz prywatny basen, przy drugim basenie było znacznie więcej osób zapewne ze względu na czynny bar ale i tak spokojnie można było dostać wolny leżak. Plaża jest duża, dlatego zawsze można znaleźć miejsce dla siebie i nikt nie leży jeden przy drugim - ogromny plus!!! W hotelu przebywa sporo włochów, co tylko jest zaletą! Przy hotelu jest pomost idealny do snurkowania, w pobliżu znajdują się jedynie dwa hotele, zawsze mozna zrobić sobie spacer, pobiegać:) Na terenie hotelu jest też kilka sklepików a sprzedawcy namawiają żeby najpierw wyprubować ich produkt i dopiero później zapłacić, nie widzą w tym najmniejszego problemu, można płacić przy np wymeldowaniu. Ale ja osobiście wolałam mieć wszystko uregulowane Zdecydowanie największym plusem hotelu jest obsługa!!! Bardzo uprzejma, pomocna, nienachalna, nie zaczepiają turystów, nieco gorzej bywa z naganiaczami ale to zapewne jak wszędzie... Pokoje były sprzątane zdecydowanie powyżej moich oczekiwań. Personel mowi w języku angielskim, włoskim, trochę po polsku. Na recepcji pracuje rosjanka, która mówi naprawdę dobrze po polsku; zawsze bardzo usmiechnieta, jak większość personelu. W restauracji zawsze jest miejsce, nie ma problemu ze znalezieniem wolnego stolika. Obsługa w restauracji bardzo grzeczna, upszejma. Na ilość jedzenia niektórzy narzekali, ale wybaczcie jeśli na obiad ktoś nakłada sobie na talerz jednocześnie: ryż, ziemniaki gotowane i opiekane i jeszcze makaron to nie dzwine że napisze później że wybór był niewielki:/ wystarczy sobie wszystko dobrze skomponować. Najlepsze mają ciasta, torty, ciasteczka - coś niesamowitego. Na pewno będę polecać ten hotel i sama tu wrócę:)
brak urozmaicenia posiłków, mimo przybycia na posiłek w terminie czasami brakowało jedzenia, w ofercie miały być dwa baseny ogrzewane - mimo codziennych zapewnienień że będą jutro, nie doczekaliśmy się ich do końca pobytu. mając wykupioną opcję all-inclusive wszędzie liczono ilość wypitych napoi i alkoholu, zmuszano do podpisywania papieru już po wypiciu 3 drinków. podawanie piwa, wina i alkoholu tylko w plastikowych jednorazowych kubkach jest w mojej opinii poniżej krytyki. Podsumowując jeśli miałbym zapłacić za te wakację pełną kwotę (wziąłem last minut z poważnym rabatem) załamałbym się jak niektórzy z którymi rozmawiałem w czasie wypoczynku.
Hotel jest pieknie położony i ogólnie jest bajkowy.Jest bardzo zadbany. Malutkie ogródki ,piekne krzewy ,kwiaty.Cudownie. Panowie w barkach nie sa OK. Traktują nas jak muchy. Nie jest to przyjemne. Oferta w barkch tez uboga do wiwatu.Najważniejszą rzeczą w tym czasie to brak podgrzewanego basenu. Było napisane,ze jest taki basen . Mimo ,że było niewiele ludzi jeżeli oferta mówiła że jest taki basen więc powinien być . Myśle ,że powinniśmy dostać rekompensate za ten brak. Chodziliśmy do Blue Rief na base,tam był ciepły.Nie wiem czy taka forma zażalenia wystarczy .Jeżeli nie to prosze napisać w jakiej formie mam to zrobić by uzyskać zwrot kosztów ,za niewiarygodną oferte wystawiona przez hotel.Pozdrawiam .Maria
Tripadvisor