Opinie o hotelu
Belvedere

3.6
Słaby
1 opinia

Lokalizacja hotelu nie sprzyja wczesnym wyjazdom na stok. Hotel co prawda posiada własnego ski-busa, ale mieści on maksymalnie 8 osób i kursuje co 30 minut, przez co niejednokrotnie trzeba czekać godzinę lub więcej w celu dostania się na stok. Piesze dotarcie do stoku wraz ze sprzętem narciarskim oznacza syzyfowy wysiłek - hotel jest położony na obrzeżach Sestriere, do najbliższego wyciągu prowadzi wąska, ruchliwa droga bez chodnika, pod górkę i z serpentynami, przez które nie widać, czy z naprzeciwka zbliża się samochód. Pokoje są dość niewielkie nawet jak na standard ***, nie wspominając już o ****, łazienka przypomina bardziej mały schowek. Telewizja posiada całe 4 kanały, z czego jeden się powtarza, sam telewizor pamięta czasy PRL-u (mały, stary CRT). Wyposażenie pokoju, a raczej jego brak, to jedna szafka nocna i brak zawieszki \"nie przeszkadzać\" nie wspominając już o jakimkolwiek czajniku lub przyzwoitym mini-barku. W czasie odwilży dach w korytarzu przed pokojem przeciekał. Narciarnia jest wielkości niewiele większej od wspomnianej już łazienki, przez co jest problem z pomieszczeniem sprzętu narciarskiego, dodatkowo jest dostępna z drogi i nie ma zamykanych szafek ani suszarek do butów, sama narciarnia (podobno) jest zamykana na noc. Jeżeli chodzi o posiłki, to śniadanie jest monotematyczne aczkolwiek smaczne i nie zawsze na czas (do 45 minut opóźnienia), kolacja trwa półtorej godziny i często wygląd potrawy przewyższa jej jakość i smak. Pomimo wad hotelu, jego obsługa jest miła i pomocna.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT8447
Nazwa  Belvedere
Miejsce  Włochy / Via Lattea / Sestriere
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  na terenie sauna, dostęp do internetu, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.6
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.0
Hotel
3.0
Położenie
3.0
Pokoje
4.0
Wyżywienie
4.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.6
3.6
Ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2017
Para

Lokalizacja hotelu nie sprzyja wczesnym wyjazdom na stok. Hotel co prawda posiada własnego ski-busa, ale mieści on maksymalnie 8 osób i kursuje co 30 minut, przez co niejednokrotnie trzeba czekać godzinę lub więcej w celu dostania się na stok. Piesze dotarcie do stoku wraz ze sprzętem narciarskim oznacza syzyfowy wysiłek - hotel jest położony na obrzeżach Sestriere, do najbliższego wyciągu prowadzi wąska, ruchliwa droga bez chodnika, pod górkę i z serpentynami, przez które nie widać, czy z naprzeciwka zbliża się samochód. Pokoje są dość niewielkie nawet jak na standard ***, nie wspominając już o ****, łazienka przypomina bardziej mały schowek. Telewizja posiada całe 4 kanały, z czego jeden się powtarza, sam telewizor pamięta czasy PRL-u (mały, stary CRT). Wyposażenie pokoju, a raczej jego brak, to jedna szafka nocna i brak zawieszki \"nie przeszkadzać\" nie wspominając już o jakimkolwiek czajniku lub przyzwoitym mini-barku. W czasie odwilży dach w korytarzu przed pokojem przeciekał. Narciarnia jest wielkości niewiele większej od wspomnianej już łazienki, przez co jest problem z pomieszczeniem sprzętu narciarskiego, dodatkowo jest dostępna z drogi i nie ma zamykanych szafek ani suszarek do butów, sama narciarnia (podobno) jest zamykana na noc. Jeżeli chodzi o posiłki, to śniadanie jest monotematyczne aczkolwiek smaczne i nie zawsze na czas (do 45 minut opóźnienia), kolacja trwa półtorej godziny i często wygląd potrawy przewyższa jej jakość i smak. Pomimo wad hotelu, jego obsługa jest miła i pomocna.

Zalety

Cichy, spokojny, smaczne śniadania, obsługa.

Wady

Położenie, skibus, wyposażenie pokoju, mała narciarnia, nieadekwatny standard do ilości gwiazdek i ceny.



Zobacz na mapie

Belvedere

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.