Opinie o hotelu
Bellamar

6.2
Średni
3 opinie

Hotel podzielony na 2 budynki po przeciwnych stronach ulicy, cześć wyremontowaną i starą. Nam trafił się pokój w tej starej części. Łazienka jak z PRLu, cześć sypialniana znośna natomiast brak jakiejkolwiek szafy żeby się rozpakować (dla nas to się równało z tygodniem na walizkach), brak lodowki oraz sejfu. Balkon mikroskopijny, mieściły się 2 krzesła, mały stoliczek i nic więcej. Pokój zastaliśmy czysty, ale serwis sprzątający po kilku dniach nie zostawił nawet papieru toaletowego ani drugiego dużego ręcznika tylko same małe jak rowniez nie uzupełniał mydła pod prysznicem. Śniadania codziennie takie same, przygotowywane głównie pod emerytowanych Niemców którzy stanowili 95% gości hotelowych. Kolacje całkiem dobre i zróżnicowane, ale z dodatkowo platnymi napojami (nawet wodą!). Obsługa w większości mówiła tylko po niemiecku i hiszpańsku, minimalnie po angielsku - nie raz mieliśmy problem z dogadaniem się. Ściany cienkie jak papier - przez 2 pierwsze noce budziło nas chrapanie sąsiada z jednej strony i kaszel sąsiada z drugiej. Malutka winda która zatrzymywała się miedzy piętrami, nie wyobrażam sobie jak osoba na wózku miałaby się tam poruszać. Wifi łapało tylko na balkonie i tam tez słabo. Ogólnie nie polecam młodym osobom, osobiście czułam sie tam jak w sanatorium dla seniorów. Lokalizacja hotelu 2 min pieszo od przystanku autobusowego dobrze skomunikowanego z pobliskimi miasteczkami i stolica. W okolicy dużo restauracji, barów, sklepów i 5 min pieszo do portu.

Hotel składa się z dwóch części jedna połączona z recepcja druga po wyjściu przez ulice lub przejściem podziemnym. My niestety trafiliśmy do tej drugiej raczej nie odnowionej. Przy hotelu 2 baseny i basenik dla maluszków na plus. S 2 ciepła woda. Dziecko może szalec. Jedzenie w hotelu bardzo monotonne śniadania te same praktycznie. Obiadokolacje niby urozmaicone ale mało co podpisane wiec nie wiadomo co się je. Raczej nie polecam dla wegetarian. Restauracja ciasna. Ludzie bardzo mili.Pokoje małe. Sprzątane codziennie. Kosmetykow nie dają. Jedynie mydło w tubce przy prysznicu na kluczyk. Brak mydła do rak. Trzeba skręcać się i brac z tego do mycia to dość uciążliwe. Lozka wygodne. Brak lodowki. Małe ciasne pokoje i łazienka. Klimatyzacja działała bez zarzutu. Balkon spokO ale brak suszarki na ubrania. Lokalizacja hotelu słaba ogólnie cala ratjada to stary rejon ze słabym połączeniem. My braliśmy samochod i była to dla nas baZa wypadowa. Słabe plaze obok dużo kamieni raczej nie dla rodzin z dziećmi. Parkowanie trudne obok hotelu nie ma wydzielonego parkingu dla gości.

Pobyt udany , pokój trochę mały ale czysty . Hotel usytuowany blisko centrum i morza. Sprzątanie codzienne ,

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

707 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT19605
Nazwa  Bellamar
Miejsce  Hiszpania / Majorka / Cala Ratjada
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu, darmowe wifi, rowery, parking

Nasi klienci docenili

check

Malownicze zatoczki z turkusową wodą i białymi plażami

check

Tętniąca życiem stolica Palma de Mallorca z gotycką katedrą

check

Góry Tramuntana z trasami idealnymi na piesze wędrówki

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.2
Średni
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.7
Hotel
6.7
Położenie
7.3
Pokoje
5.3
Wyżywienie
6.3
Atrakcje dla dzieci
5.5
Sport i rozrywka
5.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.2
5.0
Anita

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Hotel podzielony na 2 budynki po przeciwnych stronach ulicy, cześć wyremontowaną i starą. Nam trafił się pokój w tej starej części. Łazienka jak z PRLu, cześć sypialniana znośna natomiast brak jakiejkolwiek szafy żeby się rozpakować (dla nas to się równało z tygodniem na walizkach), brak lodowki oraz sejfu. Balkon mikroskopijny, mieściły się 2 krzesła, mały stoliczek i nic więcej. Pokój zastaliśmy czysty, ale serwis sprzątający po kilku dniach nie zostawił nawet papieru toaletowego ani drugiego dużego ręcznika tylko same małe jak rowniez nie uzupełniał mydła pod prysznicem. Śniadania codziennie takie same, przygotowywane głównie pod emerytowanych Niemców którzy stanowili 95% gości hotelowych. Kolacje całkiem dobre i zróżnicowane, ale z dodatkowo platnymi napojami (nawet wodą!). Obsługa w większości mówiła tylko po niemiecku i hiszpańsku, minimalnie po angielsku - nie raz mieliśmy problem z dogadaniem się. Ściany cienkie jak papier - przez 2 pierwsze noce budziło nas chrapanie sąsiada z jednej strony i kaszel sąsiada z drugiej. Malutka winda która zatrzymywała się miedzy piętrami, nie wyobrażam sobie jak osoba na wózku miałaby się tam poruszać. Wifi łapało tylko na balkonie i tam tez słabo. Ogólnie nie polecam młodym osobom, osobiście czułam sie tam jak w sanatorium dla seniorów. Lokalizacja hotelu 2 min pieszo od przystanku autobusowego dobrze skomunikowanego z pobliskimi miasteczkami i stolica. W okolicy dużo restauracji, barów, sklepów i 5 min pieszo do portu.

Zalety

-Lokalizacja hotelu (blisko przystanku, restauracji, sklepów, plaży i portu) -Zróżnicowane kolacje -Czystość

Wady

-Słabe połączenie wifi -Słaba znajomość języka angielskiego obsługi -Monotonne i średnio smaczne śniadania -Dodatkowo płatne napoje przy kolacji -Brak szafy, lodowki, sejfu w pokoju -Cienkie ściany -Mały balkon -Przestarzała łazienka -Niekompetentny serwis sprzątający -Robactwo w basenie


6.1
Patrycja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel składa się z dwóch części jedna połączona z recepcja druga po wyjściu przez ulice lub przejściem podziemnym. My niestety trafiliśmy do tej drugiej raczej nie odnowionej. Przy hotelu 2 baseny i basenik dla maluszków na plus. S 2 ciepła woda. Dziecko może szalec. Jedzenie w hotelu bardzo monotonne śniadania te same praktycznie. Obiadokolacje niby urozmaicone ale mało co podpisane wiec nie wiadomo co się je. Raczej nie polecam dla wegetarian. Restauracja ciasna. Ludzie bardzo mili.Pokoje małe. Sprzątane codziennie. Kosmetykow nie dają. Jedynie mydło w tubce przy prysznicu na kluczyk. Brak mydła do rak. Trzeba skręcać się i brac z tego do mycia to dość uciążliwe. Lozka wygodne. Brak lodowki. Małe ciasne pokoje i łazienka. Klimatyzacja działała bez zarzutu. Balkon spokO ale brak suszarki na ubrania. Lokalizacja hotelu słaba ogólnie cala ratjada to stary rejon ze słabym połączeniem. My braliśmy samochod i była to dla nas baZa wypadowa. Słabe plaze obok dużo kamieni raczej nie dla rodzin z dziećmi. Parkowanie trudne obok hotelu nie ma wydzielonego parkingu dla gości.

Zalety

Baseny. Jakość w stosunku do ceny

Wady

Lokalizacja. Posiłki. Wiek budynku


7.5
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Rodzina z dziećmi

Pobyt udany , pokój trochę mały ale czysty . Hotel usytuowany blisko centrum i morza. Sprzątanie codzienne ,

Zalety

Brodzik dla dzieci i baseny dla dorosłych , jedzenie dobre każdy wybierze cos dla siebie

Wady

trochę za wczesny transfer na lotnisko i lot



Zobacz na mapie

Bellamar

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.