Opinie o hotelu
Bella Vista

7.3
Dobry
153 opinie

3.0

2309 opinii

Pokój zgodnie z oczekiwaniem aczkolwiek materac w łóżku byl niewygodny,czuć bylo sprężyny

Hotel jak za te pieniądze ok stary ale czysty.Pokoje sprzątane codziennie. Zawsze na śniadania i kolacje stała kolejka przed restauracją

Hotel ok jak na tę cenę. Miła obsługa, codziennie sprzątany pokój, ręczniki wymieniane. Lokalizacja dobra, przystanek po drugiej stronie ulicy. Nad morze i ładną promenadę trzeba trochę dojść ulicami. Śniadania jak to bywa monotonne, ale można coś dla siebie wybrać. Dużo Polaków i starszych ludzi, cały hotel. 😁

Bardzo przyjazny hotel. Bardzo czysto, posiłki Bardzo sprawnie zorganizowane, przemiła obsługa. Dobrze skomunikowany, mimo położenia nanuboczu

Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, obok przystanki autobusowe, które pozwalały nam zwiedzać wyspę. Jedzenie bardzo dobre, śniadania każdego dnia takie same, ale każdy znajdzie coś dla siebie, bo był spory wybór. Obiadokolacje smaczne, różnorodne, spory wybór dań na ciepło. Obsługa hotelu przesympatyczna, uśmiechnięta i pomocna. Pokoje sprzątane każdego dnia, tak jak i wymiana ręczników. Ogólnie oceniam hotel na 5, chętnie tam jeszcze wrócimy

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 019 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT948
Nazwa  Bella Vista
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / Bugibba
Wyżywienie  śniadania, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, parking

Nasi klienci docenili

check

Doskonała lokalizacja: naprzeciwko Parku Narodowego Salini, blisko promenady w Qawrze i Placu Bugibba.

check

Nietuzinkowy sposób zażywania kąpieli słonecznych: taras słoneczny i jacuzzi na dachu hotelu.

check

Dobra infrastruktura: basen kryty z jacuzzi, sauna, siłownia, fryzjer, masaże, sala gier, wypożyczalnia samochodów.

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

Ocena

Zablokowanych opinii: 19

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.3
Dobry
153 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
7.7
Położenie
8.0
Pokoje
7.4
Wyżywienie
7.3
Atrakcje dla dzieci
5.4
Sport i rozrywka
6.1

Tripadvisor

3.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 153 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.3
9.3
Jolanta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Grupa znajomych

Pokój zgodnie z oczekiwaniem aczkolwiek materac w łóżku byl niewygodny,czuć bylo sprężyny

Zalety

Dobra lokalizacja hotelu, w pobliżu przystanek autobusowy i dużo lini autobusowych.

Wady

Wszystko ok ale na dużym tarasie na dachu można by zamontować duży basen bo te hotelowe są malutkie.


2.7
Ludmiła

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
50+

Hotel jak za te pieniądze ok stary ale czysty.Pokoje sprzątane codziennie. Zawsze na śniadania i kolacje stała kolejka przed restauracją

Zalety

Blisko przystanku autobusowego dobry do wypadów w ciekawe miejsca usytuowany tuż przy ulicy.

Wady

Głośno bo przy ulicy kolejki do posiłków.


8.6
Renata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Hotel ok jak na tę cenę. Miła obsługa, codziennie sprzątany pokój, ręczniki wymieniane. Lokalizacja dobra, przystanek po drugiej stronie ulicy. Nad morze i ładną promenadę trzeba trochę dojść ulicami. Śniadania jak to bywa monotonne, ale można coś dla siebie wybrać. Dużo Polaków i starszych ludzi, cały hotel. 😁

Zalety

Czystość, cena, miła obsługa

Wady

Wnętrze trochę przestarzałe


9.1
Marta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Rodzina z dziećmi

Bardzo przyjazny hotel. Bardzo czysto, posiłki Bardzo sprawnie zorganizowane, przemiła obsługa. Dobrze skomunikowany, mimo położenia nanuboczu

Zalety

Często, miła obsługa, bardzo pomocną i życzliwa. Dobra komunikacja z różnymi punktami. Jedzenie bardzo smaczne, wybór uwzględnia wegetarian.

Wady

Brak


10
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, obok przystanki autobusowe, które pozwalały nam zwiedzać wyspę. Jedzenie bardzo dobre, śniadania każdego dnia takie same, ale każdy znajdzie coś dla siebie, bo był spory wybór. Obiadokolacje smaczne, różnorodne, spory wybór dań na ciepło. Obsługa hotelu przesympatyczna, uśmiechnięta i pomocna. Pokoje sprzątane każdego dnia, tak jak i wymiana ręczników. Ogólnie oceniam hotel na 5, chętnie tam jeszcze wrócimy

Zalety

Jedzenie, lokalizacja, obsługa

Wady

Jak na hotel w tej cenie brak wad


9.3
Łukasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Para

Wszystko wporzadku lecz w hotelu oprócz gości hotelowych było bardzo dużo młodzieży na obozach językowych i cały czas trzaskali drzwiami od pokojów i na basenie w godzinach nocnych strasznie halasowali

Zalety

Przystepna cena blisko morza ładna okolica

Wady

Zbyt dużo studentów nad którymi nie panowali bo było ich za dużo kosztem gości hotelowych


9.4
Przemek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

Hôtel umiejscowiony w bardzo ładnym miejscu wśród zieleni. Hotel zapewnia wiele wspaniałych atrakcji takich jak basen, salon masażu, piłkarzyki, stół do ping ponga, siłownię i wiele innych. Poza tym w hotelu znajduje się sklepik w którym można kupić liczne pamiątki oraz niezbędne artykuły spożywcze. Dodatkowo w hotelu znajduje się drink bar, gdzie można kupić różne rodzaje alkoholów. Ponadto hotel oferuje bardzo smaczne i urozmaicone posiłki, które spożywa się w stołówce. Obsługa kelnerska jest na bardzo wysokim poziomie, zawsze do dyspozycji.

Zalety

Sklepik hotelowy, basen na zewnątrz, salon masażu.

Wady

Nie znalazłem.


9.9
Dariusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Miła obsługa, schludny i czysty hotel, tani sklep własny, w restauracji przepyszne i urozmaicone wyżywienie, w szczególności wielki wybór sałatek, surówek, potraw z warzyw, ryb, wołowiny, deserów. Nic się nie nudziło. Dzięki podawaniu przez obsługę zawsze czysto i niczego nie brakowało.

Zalety

Pyszne jedzenie. Mały czysty basen. Regularny serwis pokoi. Jak na Maltę, położenie w cichej dzielnicy koło parku. Szczególnie polecam pokoje od strony basenu, który zamykają o 20.00 i jest cisza i spokój.

Wady

Wymaga dopracowania technicznie. Od ulicy bywa hałas w nocy, ale od basenu jest OK.


8.0
Hanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Para

Hotel pomimo, że okres młodości ma dawno za sobą jest bardzo czysty z uprzejmym i pomocnym personelem. Codziennie sprzątane pokoje, wymiana ręczników. Swietnie , ze jest lodówka i balkon. Niewielki, kameralny basen codziennie sprzątany jest wybawieniem w gorące dni po całodziennych wycieczkach. Dodoatkową atrakcją jest jacuzzy na dachu hotelu, gdzie są leżaki i prysznic. Większośc klientów to ludzie starsi, którzy dobrze się tam czują, ale sa też szkoły językowe, więc dużo nastolatków różnej narodowości. Hotel blisko przestanków autobusowych, ale my korzystalismy za niewielką opłatą z Volta, który pojawia się w ciągu 3 min.

Zalety

Czystość i przmiła obsługa. Baseen i jacuzzy

Wady

Monotonne śniadania. Pierwszy raz spotkaliśmy sie z opcją rodem z Pandemii, gdzie obsługa nakłada Ci na talerz wskazane palcem jedzenie. Nie jest to problem, ale chyba każdy woli sam nakładać sobie jedzenie. Nie wiem jak to się odbywa podczas obiadów i kolacji bo my korzystaliśmy tylko ze śniadań


5.3
Daria

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel zasługuje jedynie na 3 gwiazdki, czysty, przyjemny. Pokój sprzątany codziennie, codziennie też wymieniane ręczniki. Śniadania całkiem dobre, jednak jedzenie jest za szybą, nie można samemu nakładać, jedzenie nakłada obsługa. Mały basen, małe jacuzzi na dachu. Ogólnie na plus.

Zalety

Hotel w dobrej lokalizacji, blisko przystanek autobusowy.

Wady

Mieliśmy poranny lot powrotny i transfer z hotelu o 5.50. Pomimo zgłoszenia w recepcji dzień wcześniej, że wcześnie wyjeżdżamy zapewniono nas, że od 3 do 7 jest open bar i tam możemy zjeść śniadanie, co okazało się nieporozumieniem. Za śniadanie była zapłacona pełna kwota, a dostaliśmy tylko babeczkę i kawałek ciasta oraz stał automat z kawą. Nie było żadnych kanapek, pieczywa, wody czy soków do picia, nic do jedzenia dla dzieci. Tutaj będziemy domagać się częściowego zwrotu.


9.2
Zbigniew

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel starszy ale czysty, pokoje duże z balkonami. Sprzątane co dziennie. Bardzo miła obsługa. Bardzo dobre urozmaicone jedzenie.

Zalety

Hotel usytuowany jest lekko na uboczu, ale dla zwiedzających Maltę jest blisko przystanków autobusowych którymi możemy zwiedzić całą wyspę.


6.7
Ania

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Hotel przestarzały, sprzęty zużyte. Jedzenie słabe i monotonne, brak owoców. W opcji HB napoje do kolacji płatne. W pokoju bardzo zimno, bo wiało z okien, przez co się przeziębiliśmy. Plus za lodówkę, czajnik, kubeczki i dwa talerzyki w pokoju oraz mydełka w łazience. Nie było korka do wanny, można tylko brać prysznic. Przystanek niby pod hotelem ale jest w połowie drogi od dworca i często się już nie zatrzymuje, bo jest pełny. Plusem jest wspaniała i miła obsługa, zarówno panie sprzatające, jak i w restauracji. Lepiej dopłacić i mieć trochę lepszy standard.

Zalety

Obsługa, czystość, zestaw do parzenia kawy i herbaty, lodówka, codzienna wymiana ręczników.

Wady

Wymaga remontu, zużyte sprzęty, jedzenie monotonne i słabej jakości, zimno w pokoju, brak możliwości grzania klimatyzacją.


6.3
Alicja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Hotel lata świetności ma dawno za sobą. Pokoje dość przestronne z dużą łazienką( w łazience wanna z deszczownicą- ciężko się " podmyć")Z plusów to jest to dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Blisko do przystanku, dojście do morza ( deptaku nadmorskiego)20-30 min pod górę. Śniadanie w hotelu typowe brytyjskie a do tego obrzydliwa kawa z automatu i sztuczne soki plus woda, obiadokolacje raczej słabe ale można coś wybrać ( w opcji HB brak napojów do kolacji). Jedzenie podawane jak za czasów pandemicznych zza plexi. Basen w tzw.studni otoczony hotelem i ścianą innego budynku. Windy stare i powolne. Na ostatnim piętrze leżaki na dachu i jacuzzi, które w kwietniu nie było czynne. Polecam hotel zwiedzającym Maltę. Jeśli ktoś chce się relaksować na leżaku to lepiej znaleźć inny hotel.

Zalety

Bardzo atrakcyjna cena Dobra baza wypadowa Bliskość przystanku autobusowego Czystość Spore pokoje Duża łazienka

Wady

Średnie jedzenie Klaustrofobiczne windy


8.3
Sławomir

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Rodzina z dziećmi

Zgodnie z oczekiwaniami, miła i pomocna obsługa, jak dla nas solidne 3 gwiazdki, standard adekwatny do ceny👍

Zalety

Dobra lokalizacja, blisko przystanek autobusowy, basen wewnętrzny (mały, ale jest😉)

Wady

Pasuje zrobić małą modernizację, bo czasy świetności ma już za sobą.


6.3
Przemek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Rodzina z dziećmi

Wybraliśmy się w marcu wraz z żoną i dwulatkiem do tego hotelu na tydzień. Hotel jest dobrą bazą wypadową do zwiedzania wyspy. Pod nosem przystanki autobusowe. Czas w hotelu jak i na całej Malcie zatrzymał się na początku lat 90. Pokoje schludne, ale wymagają już odświeżenia. Mały, ale dobrze zaopatrzony sklepik na dole hotelu, bardzo miła i przejma obsługa w restauracji. Śniadania codzień te same, ale kolacje zróżnicowane. Obsługa nakłada posiłki, ale wszyscy znają angielski, więc problemów z komunikacją nie ma. Pokoje czyste, sprzątane, ręczniki wymieniane żądanie. Niestety drzwi wejściowe do pokoju to katastrofa. Brak jakiegokolwiek uszczelnienia, z korytarza słychać absolutnie wszystko. Do tego w drzwiach jest sprężyna, która sama zamyka drzwi z ogromną mocą, więc jak trześnie to cały hotel drży. Część gości nie posiadła zdolności cichego zamykania, więc pobudki w nocy gwarantowane. Wyspa ciekawa, wszystko zaczyna się tam dopiero budować i rozkwitać, więc za kilka lat chętnie tam wrócimy. Infrastruktura drogowa obecnie na poziomie Bułgarii lub Albanii, więc dzieciak wyłącznie w nosidełku.

Zalety

- Położenie, - obsługa, - sklepik na dole, - czystość.

Wady

- wymaga odświeżenia, - drzwi wejściowe do pokoi.


5.0
Weronika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Rodzina z dziećmi

Ogólne wrażenie pozytywne, przemiła i pomocna obsługa. Ciepła woda w wewnetrznym basenie. Pokój na pierwszy rzut oka raczej czysty, ale nie jest to standard 4*. W pokoju wilgoć na ścianach, przechodząca na meble, w trzeciej dobie pobytu po podłodze chodziły 2 karaluchy. Co kto lubi 🙃

Zalety

Obsługa bardzo miła i pomocna

Wady

Brak w nim świeżości, pokoje wymagają remontu. Klimatyzacja czasem szwankuje.


9.0
ANNA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Hotel czysty, schludny, zadbany. Obsługa bardzo fajna, dbająca o komfort wypoczynku. Miła i przyjazna atmosfera. Podobało mi się. Ania

Zalety

Hotel na uboczu, ale komunikacja dobra. Do stolicy godzinka drogi autobusem. Hotel czysty, JEDZENIE ZRÓŻNICOWANE I DOBRE.


8.4
Amelia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Hotel w dobrej lokalizacji, blisko przystanków, zgodny z opisem. Hotel nie należy do najmłodszych ale jest czysto, jedzenie smaczne, obiadokolacje urozmaicone.

Zalety

-dobra lokalizacja, bardzo dobre połączenia autobusowe -urozmaicone obiadokolacje -czyste pokoje, sprzątane codziennie


8.6
Halina i Zbigniew

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
50+

Hotel za taką cenę jest dobry. Jedzenie bez zarzutu, posiłki smaczne i jest wybór. Obsługa miła, pomocna.

Zalety

Blisko centrum, dobrze skomunikowany. Można spod Hotelu dojechać wszędzie. Taras na dachu , można się opalać. Dużo pomieszczeń do spotkań, dobry bar, oraz basen wewnętrzny. Są stare samochody jako atrakcja Hotelu. Jest sklepik z cenami normalnymi i pamiątkami.

Wady

Brak informacji w języku Polskim, poza powitaniem. Ale jest to wada całej Malty. Przy tak dużej ilości turystów z Polski powinno być więcej przewodników i informacji lokalnej. Po co język rosyjski , jak nie ma tych turystów. Polacy są wszędzie i bardzo znaczną grupą. Ja oceniam iż jest to trzecia część zwiedzających i jadących autobusami.


5.6
Wiiola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Grupa znajomych

Hotel skromny ale wystaczający. Świetny jako baza wypadowa.. na co miejscu dwa baseniki. Posiłki takie, że można coś wybrać. Smaczna kawa. Obsługa południowa😀

Zalety

Wszędzie blisko.

Wady

Psujące się klamki, drzwi.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Bella Vista

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.